Háborognak az amerikaiak, hogy a Balti tenger fölött SzU-27-es orosz vadászgépek kevés híján leütöttek egy amerikai RC-130U kémrepülőgépüket.
 
Lehetséges,
 hogy ijedelmükben a  felháborodásból kifelejtették, hogy az április 7-i
 rémisztő eset már-már  orosz légtérben zajlott le, és azt sem emlegetik
 föl reklamációikban,  hogy az amerikai kémrepülő transzpondere ki volt 
kapcsolva. Mivelhogy a  kémgép már jó ideje körözgetett a térségben, az 
orosz légierő úgy  gondolta, hogy megnézi közelebbről ezt a valamit. 
Mert kikapcsolt  transzponder esetén nehéz meggyőződni az eredetről. 
Ezért aztán  felküldtek két SzU-27-est.
Azok 
meg megnézték. Az már az orosz  légierő hibája, hogy nagyon rövidlátó 
pilótáik vannak. Akiknek közel  kell menni nagyon a megnézni kívánt 
valamihez, hogy meggyőződhessenek  dolgokról. Az már csak hab a tortán, 
hogyha a közellátás átkához  buzgalom is párosul. A lényeg az, hogy elég
 közelről vették szemügyre az  amerikai repülőgépet. És rájuk 
integettek, (úgy nagyjából három  méterről) hogy illő lenne kicsit 
távolabb repkedniük. Meg is mutatták  nekik a “hazafelé vezető utat”!
Ezért 
fordulhatott elő az a helyzet,  hogy az amerikai RC-135U személyzete 
alsóneműcserével indított leszállás  után. Mert az orosz pilóták 
szakmaiságának és felelősségtudatának  köszönhetően ennyivel megúszták a
 kikapcsolt transzponder miatti  problémát.
 
 
 
 
          
      
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése