2019. november 11., hétfő

Végül bélyeget kapunk

Ami pár évvel ezelőtt még összeesküvés-elmélet volt, az mára a valóság. A berlini Sparda Bank azzal jutalmazza a nagy ügyfeleit, hogy ingyen ültet be mikrochipet a bőrük alá. Erről ezt mondja a Jelenések könyve: „senki ne vehessen, se el ne adhasson semmit, hanem csak akin a fenevad bélyege van…”

A berlini pénzintézmény azzal a szlogennel reklámozza magát, hogy „ez az egyetlen húsba vágó építésfinanszírozás”. Az akció október 1-től december 31-ig tart, és olyan „haladó szellemű” fiatalokat céloz meg, akik az akció időtartama alatt legalább 50 ezer eurós szerződést írnak alá a bankkal. Ennek honorálására ők fizetik azt az ingyenes implantátumot, amellyel kulcs nélkül nyithatják leendő lakásuk ajtaját. Csak egy érintés, és már nyílik is a zár…
A Sparda Bank a keletnémet tartományokban és Berlinben van jelen, szövetkezeti, magánügyfelekkel foglalkozó pénzintézet. Honlapjukon így hirdetik az akciót: „Kitüntetünk téged és még egy, általad megjelölt személyt a legmodernebb NFC (Near Field Communication) implantátummal. A kulcskeresgélés immár a múlté. Kezet rá!” A cinikusan provokatív hirdetés a közösségi médiában terjed.
A YouTube-on, a Facebookon és az Instragramon látható egy reklámfilm is, a címe: Más vagy? Legyél más! A kisfilm nem a banki kölcsönkonstrukciót, hanem a másságot és a mikrochipet reklámozza. A kettőt egyszerre. És mellé azt a fiatalos, magabiztos, lendületes életérzést, ahogy egy mozdulatra nyílik a zár. A sztori ennyiből áll: a filmen látható két nőnek öltözött férfinak leesik az álla az irigységtől, amikor a szomszéd lány kiszáll az autóból, és egy laza mozdulattal kinyitja a lakása ajtaját.
– Arra törekszünk, hogy felkeltsük az érdeklődést – mondta Frank Kohler, a Sparda Bank elnöke a Die Welt című lapnak. Úgy tűnik, sikerült. A videót már több mint egymillióan megnézték.

A Die Welt úgy tudja, a mikrochipek gyártására a bank a Digiwell céggel kötött szerződést. Ez a cég azzal reklámozza magát, hogy egyedülálló termékeivel hozzájárul „az emberek testi és szellemi teljesítményének javításához”. Termékei közt több speciális étrend-kiegészítő mellett okosimplantátum, álomkontrolláló és elektrosokkoló is található. A Digiwell honlapján az áll, hogy az Adidastól a Deutsche Telekomon át az Audiig több nagy nemzetközi vállalat veszi fel velük a kapcsolatot, hogy új utakat keressenek, és izgalmas impulzusokhoz jussanak. „Már régen nem a cégszintű digitális transzformációról, hanem a mögötte álló emberekről van szó. Az emberek digitalizálásáról.” Ennek módja a Digiwell szerint a „biohacking”. A „hacker” az az ember, aki teljes kontrollt szeretne gyakorolni teste fölött. Ismeri a testét, adatokat gyűjt róla, és megfigyeli őket, hogy csúcsformába hozza magát, növelje a komfortérzetét, illetve maximalizálja fizikai és mentális teljesítményét. Ennek módja a komputerchip-implantátum, amelyet az emberi szervezetbe ültetnek.
Az implantátumot szakember (orvos vagy testékszer-beültető) helyezi a páciens bőre alá. A kis üvegcső kívülről nem látható, és nem okoz gondot a repülőtéri átvilágításnál sem. Ha valaki nem köt szerződést a bankkal, de szeretné az implantátumot, 50 eurós költséggel kell számolnia a rizsszemnyi üvegcsőért és még ugyanennyivel magáért a beültetésért. Ha az implantátum nyitja a bejárati ajtót, akkor körülbelül 800 euróba kerül a zárszerkezettel együtt.
A mikrochipek a zárak nyitásánál jóval többre képesek. Amennyiben minden személyes adat, a személyazonosító, az útlevél, a jogosítvány, a bankkártya, a betegbiztosítás, a mobiltelefon, az internetkapcsolat, a személyes levelezés és az adott személy GPS-koordinátái egyetlen komputerchipen tárolódnak, nem nehéz belátni, hogy ez az eszköz az embereket teljesen átláthatóvá és ellenőrizhetővé teszi.
A mikrochip-pártiak előszeretettel hivatkoznak a kényelmi előnyök mellett azokra a szempontokra, amelyek szerint kiküszöbölhető lesz a csalás, a hamisítás, és könnyebbé válik a személyazonosítás, aminek kiemelkedő jelentősége van például a bűnözők nyomon követése esetén. Könnyebbé válhat az illegális bevándorlók azonosítása, akik az EU-ba való belépéskor vagy még az előtt eldobálták személyazonosító okmányaikat, és ma sem lehetnek a hatóságok száz százalékig biztosak benne, hogy az újonnan kiállított tartózkodási engedélyen szereplő név, születési hely, idő, illetve származási ország megfelel a valóságnak. De mi van akkor, ha épp erre hivatkozva teszik majd kötelezővé a mikrochip beültetését? Az emberek feletti totális kontroll a világhatalmi ambíciók elérésének és gyakorlásának kifinomult eszköze. Szükség van hozzá a készpénzforgalom teljes megszüntetésére és az egész világot behálózó „humán digitalizációra”. Ha valaki azt hiszi, ez még messze van, téved.
3D RFID chip
A ZDF német közszolgálati televízió egyik februári adása már 2016-ban az emberiség legnagyobb áldásának nevezte a készpénzforgalom megszüntetését, és hosszan kampányolt mellette. Svédország élen jár ebben, már évek óta folynak kísérletek az implantált RFID-chippel történő fizetésre. (Az RFID rövidítés jelentése: Radio Frequency Identification, azaz automatikus azonosításhoz és adatközléshez használt technológia, amely nem más, mint adatok tárolása és továbbítása RFID-címkék és -eszközök segítségével.) Az ember csak odanyújtja a kezét a pénztári leolvasóhoz, ahogy ma az „érintős” bankkártyáját, és már fizet is. Már több mint 3500 svéd állampolgár ültetett be RFID-mikrochipet a bőre alá, ami nemcsak kulcsként, bankkártyaként, hanem villamos- és vonatjegyként is használható.
Ezzel együtt ma még jóval többen vannak azok, akik veszélyt látnak a mikrochip-beültetésben. Az egészségre gyakorolt káros hatásai mellett, amit például a kis kütyü lítiumtartalma jelenthet, a megbélyegzést a személyes szférájukba való agresszív beavatkozásnak tekintik, attól tartva, hogy elveszítik személyes szabadságukat, és kiszolgáltatott, manipulálható rabszolgává válnak egy diktatórikus világhatalom kényének-kedvének alávetve.
A hétköznapi élet idővel szinte elképzelhetetlenné válik enélkül a sokak által „a fenevad bélyegének” tartott kütyü nélkül. Megdöbbentő, hogy a Jelenések könyve eddig disztópikusnak tűnő víziói miként telnek meg egyre több hétköznapi tartalommal… A vörös ló szimbólumától a megkeseredő (szennyezett) folyókon át az égő esőerdőkig (felperzselődik a Föld egyharmada) vetíti előre a Biblia záró könyve az egyre gyakoribbá váló járványok, éhínségek, földrengések pusztító erejét és az egyre aggasztóbb méreteket öltő keresztény­üldözést.
A Jelenések könyvének talán legismertebb bekezdése így szól: „Azt is teszi mindenkivel, kicsikkel és nagyokkal, gazdagokkal és szegényekkel, szabadokkal és szolgákkal, hogy az ő jobb kezükre vagy a homlokukra bélyeget tegyenek; És hogy senki ne vehessen, se el ne adhasson semmit, hanem csak akin a fenevad bélyege van, vagy neve, vagy nevének száma. Itt van a bölcsesség. Akinek értelme van, számlálja meg a fenevad számát; mert emberi szám: és annak száma hatszázhatvanhat.” (Jelenések könyve 13:16-18)
Chipimplantátumot már nem egy magán- és állami cég használ a világon. A chippel ellátott alkalmazottak kulcs és beléptetőkártya nélkül mozoghatnak a belépésiengedély-köteles épületrészekben, igénybe vehetik a kártyával működő fénymásolókat vagy csatlakozhatnak a cég vagy hivatal számítógépes hálózatához.
A Visa kártyakibocsátó és a PayPal is komolyan fontolgatják ügyfeleik rábírását a mikrochip beültetésére. A világ egyik legnagyobb bankkártya-kibocsátójának számító Visa megbízásából készített felmérés például azt találta, hogy az ausztrálok 25 százaléka érdeklődik valamilyen szinten a kereskedelmi célú chipbeültetés iránt. A PayPal már a beültethető, befecskendezhető vagy lenyelhető azonosítóeszközök új generációján dolgozik. Ezeket nem feltétlenül fogja bevezetni, de mindenképpen élen akar járni a fejlesztésben.
Bár a legtöbben úgy gondolják, hogy a chipek, illetve annak különböző beültethető változatai a fent említett bibliai, „a fenevad bélyege” fémjelezte sátáni világrend előfutárai csupán, megdöbbentő, hogy mégis miként tör előre ez a technológia, és milyen nagy súlyt fektetnek a fejlesztésére és az elfogadtatására. Mivel a beültetéshez személyes döntést kell hozni, a cél nem csupán az általános elfogadtatás, hanem – amint a Sparda Bank reklámkampánya is mutatja –, azt akarják elérni, hogy egyre többen érezzenek ellenállhatatlan vágyat iránta. Aztán majd végül úgyis kötelező lesz…
Világ / 2019.11.11.