Készítette:  Mark Steele technológiai igazgató (CTO), Reevu (HUD) Head Up Display Company & SaveUsNow
Bevezetés:
 Ezt a szakértői jelentést brit mérnökként,  feltalálóként, 
szabadalomíróként és fegyverkutatóként írom;  anyagtudományi háttérrel 
rendelkező mérnökként, valamint a világ első  binokuláris optikai 
hullámvezetőinek, fegyveres célzóberendezéseknek,  infravörös hőkamerás 
head up kijelzőknek, molekuláris reaktoroknak,  jelfeldolgozásnak és 
átalakítók tervezésének feltalálójaként, hogy csak  néhányat említsek.
Annak a
 vállalatnak a technológiai igazgatójaként (CTO), amely a  világ első 
nemzetközileg jóváhagyott head up display (HUD) termékét  tervezte és 
hozta forgalomba, amelyet számos innovációs díjjal ismertek  el, de ami 
még fontosabb, hogy számos nemzetközileg elismert szabvány,  többek 
között a közlekedési minisztérium (DOT) ECE 22.05, valamint az  ANSI és 
mások szabványai szerint szabályoztak, rám támaszkodtak a  kiterjesztett
 valóság (AR) és a virtuális valóság (VR) HUD-rendszerek  nemzetközi 
szabványainak kialakításában.
Lásd a 
2a. bizonyítékot a szabadalmi ügyvivőtől, a 2b. bizonyítékot  Nolan 
felvevőktől, a 2c. bizonyítékot a Cyber Commandtól, a 2d.  bizonyítékot a
 HUD-rendszerekre vonatkozó szabványoktól, a 2di.  bizonyítékot a 
függelékben.
A Cyber
 Command USA tudomást szerzett a szakértelmemről, és  kifejezetten a 
tanácsomat kérte egy szokatlan, az Egyesült Államokban  telepített 5G 
antenna kialakításával kapcsolatban. Rendkívül  szerencsésnek mondhatom 
magam, hogy kutatási és termékfejlesztési munkám  nagy részét (de nem az
 egészet) a hivatalos titoktartási törvények  (Official Secrets Acts, 
OSA) hatálya alatt végeztem.
Több 
bírósági ügyben tanúként és nyilatkozatokkal szolgáltam,  amelyekben 
feltártam, hogy nincs semmilyen hiteles bizonyíték arra  vonatkozóan, 
hogy az 5G fénykibocsátó dióda (LED) hálózat és az 5G  hálózathoz 
tervezett idegi kapcsolat biztonságos lenne.
Ez 
magában foglalja a nano metamateriális technológiákat, amelyek  
szennyezik az oltásokat, amelyek nem törvényesek vagy jogszerűek, és  
amelyek számos nemzetközi és hazai törvényt sértenek.
Nolan 
bíró a Newcastle-i koronabíróságon kijelentette, hogy "az 5G  kockázatát
 meg kell vitatni", és hogy "ez egy demokrácia, és a  nyilvánosságnak 
joga van tudni".
Az 
általam a bíróságon bemutatott bizonyítékok meghiúsították a helyi  
hatóságok és a brit intézményrendszer szereplőinek azon kísérletét,  
hogy elhallgattassanak attól, hogy a nyilvánosságra hozott tudományos  
bizonyítékokat szolgáltassam a lakosságra és a környezetre az 5G városi 
 radarhálózat által jelentett kockázatokról és annak végső céljáról.
A helyi
 hatóság sikertelen bírósági fellépése olyan nyilvánossági  vihart 
kavart, amely segített rávilágítani az 5G telepítésből  világszerte 
eredő tényleges kockázatokra, valamint az 5G telepítését  engedélyező 
szabályozó hatóságok által tanúsított teljes gondatlanságra.
 
 
Számos 
kutatási és fejlesztési projektben való részvételem átfogja az  egész 
munkaköri pályafutásomat, és a hivatalos titkokról szóló törvény  
1911-es korlátozása miatt néhány érzékeny jellegű projektet is  
tartalmaz, ezért nem áll módomban ezeket nyilvánosságra hozni; elég, ha 
 annyit mondok, hogy ez a munka a Védelmi Minisztérium (DOD)  
szerződéseinek, a fegyvertermék-tervezési projektek elkülönítésének és  
az irányított energiafegyvereknek (DEW) a megértéséhez vezetett, amelyek
  létezését egészen a közelmúltig elfedték és néha tagadták. I.1.
Az 
irányított mikrohullámú sugárzású fegyverek ismeretlen szereplők  által a
 kubai, kínai és oroszországi amerikai nagykövetségeken történő  
alkalmazását, amelyet Havanna-szindrómaként ismerünk, a hatóságok még  
mindig nem ismerték el teljes mértékben. A Havanna-szindróma magán  
viseli a mikrohullámú sugárzás minden jellemzőjét, amely az áldozatokon 
 többek között jelentős és helyrehozhatatlan neurológiai károsodást  
okozott. Az amerikai kormány képtelen volt titokban tartani ezeket a  
fegyvereket, és nemrégiben elfogadott egy törvényjavaslatot a követségi 
 személyzet áldozatainak kártalanítására. I.2
Az 
amerikai hírszerző ügynökségek az orosz kormánnyal folytatott  
kommunikációjukban megerősítik, hogy már tudtak a mikrohullámú sugárzó  
fegyverek létezéséről és képességéről, és a feltételezett orosz  
ellenfeleikhez intézett felhívásuk az volt, hogy hagyjanak fel e  
fegyverek nagykövetségeik elleni alkalmazásával. I.3
Kutatási
 területem más harctéri kihallgató- és fegyverrendszerekre is  kiterjed,
 beleértve a halálos autonóm fegyverrendszereket (LAWS), I.4,  az 
autonóm víz alatti járműveket (AUV), a fényérzékelő és távolságmérő  
(LIDAR), a fázisvezérelt radartechnológiákat, beleértve az 5G-t a  
fegyverplatformok követésére, valamint a biológiai eszközöket a  
harctéren és azon kívül, amelyeket egyre inkább civil környezetben  
használnak, beleértve az arcfelismerő technológiákat, az autonóm  
elektromos járműveket, a drónokat, amelyek egyikét sem vizsgálták meg  
teljes mértékben környezetvédelmi szempontból a sugárzásuk által a  
lakosságra vagy az élővilágra gyakorolt káros hatások szempontjából. I.5
5G városi radar, ionizáló sugárzás és a kritikus infrastruktúrák kockázatai
Az 5G, a
 távközlés összes többi generációjától (G) eltérően,  technikailag a 
városi radar irányított energia levegőben történő  sugárzása, amely 
megköveteli, hogy az antennát úgy tervezzék, hogy a  fókuszált energiát a
 levegőben okozza az adatok nagy sebességű  tömörítéséhez a fókuszált 
energia küldésére és fogadására tervezett  antennákhoz egy elméleti 
kollimált és koherens jel révén. II.1.
A fő 
nyalábkibocsátás sugárzási hulláma a nem ionizáló sugárzás  elleni 
védelemmel foglalkozó nemzetközi bizottság (ICNIRP) 61 V-os  irányelvét 6
 perces maximális expozíció esetén megszegi. II.2.
Ez az 
ICNIRP-irányelv ellentétes az Európa Tanács (COE) 1815-ös  
állásfoglalásával és a 2016-os európai irányelvvel, amelyek megerősítik a
  publikált, szakértői értékelésen alapuló tudományos eredményeket,  
miszerint a 600 mV/m feletti értékeket rövid távú expozícióra kell  
korlátozni, a hosszú távú expozíció pedig nem haladhatja meg a 200 mV/m 
 értéket. Ez nagyságrendekkel alacsonyabb, mint a 6 perces, 61 000 mV-os
  ICNIRP-iránymutatás, amely biológiai főzési érték. Az ICNIRP széles  
körben elismert "elfogott ügynökség", amint azt az olasz bíróságok is  
megerősítették. II.3.
A 
sugárhullám 13,6 V-nál nagyobb feszültségű pásztázó mozgása a  levegő 
pozitív feltöltődését okozza, ami az antennasugárzástól a célpont  
elfogási zónáig terjedő jelentős távolságban minden biológiai életre  
káros, ilyen az 5G hard- és szoftver képessége, és ez az oka annak, hogy
  ezt a berendezést széles körben használják és használták a harctéren  
pásztázó környezeti radarként és irányított energiafegyverekként (DEW)  
az ellenséges hardver, valamint a biológiai eszközök, azaz az emberek  
megzavarása és hatástalanítása céljából. II.4.

Az 5G 
antennatervezés jellemzően nagyobb bemeneti és irányított  kimeneti 
teljesítményt használ a fókuszált, nagy teljesítményű, wattban  vagy 
elektronvoltban mért adattömörítő jelek leadására.
A 
légiközlekedési iparág, köztük a Boeing és az Airbus, nemrégiben  
aggodalmakat fogalmazott meg az 5G-vel kapcsolatban, mivel az képes  
veszélyeztetni az utasszállító repülőgépeket, amelyek nem rendelkeznek a
  katonai enyhítő technológiákkal a polgári környezetben, hogy megvédjék
  pilótáikat vagy a repülőgépek repülésirányító rendszereit az 
irányított  energiakibocsátással szemben. II.5.
A 
távközlési ipar és más szabályozó szervek folyamatosan tagadták az  5G 
technológiák bevezetése által okozott sugárzási veszélyek valódi  célját
 és létezését; aktívan félrevezetik a közvéleményt azzal, hogy a  helyi 
és országos médiában bizonyíthatóan hamis sajtóközleményeket adtak  ki, 
valamint bíróságokon hamis nyilatkozatokat tettek, hogy  sikertelenül 
próbálják lejáratni a szakértőket, köztük engem is, annak  ellenére, 
hogy saját hírszerző szerveik azt tanácsolták nekik, hogy a  kísérleti, 
ártalom ellen nem biztosítható technológia rendkívül  veszélyes az állam
 biztonságára, és az is. II.6
"Backhaul"
 az 5G-vel összefüggésben azt a technológiai előrelépést  jelenti, amely
 lehetővé teszi az adatok egyidejűleg történő lekérdezését  és 
felemelését több eszközről és környezetből; más szóval az egész  
területre kiterjedő kémkedést, amely semmilyen esélyt nem hagy a  
magánélet védelmére.
A 
kihallgatás és az összegyűjtött hírszerzési adatok  digitalizálásának 
képessége számos emberi jogi törvényt sért. Ez a  szabadalom (II.7.), 
amely egyike a számos szabadalomnak, amelyek  megerősítik, hogy az 
épületeken keresztül történő hang- és  hangkibocsátás kihallgatására 
alkalmas, hogy elektromágneses hardver- és  szoftverrendszerek 
segítségével adatokat gyűjtsenek a gyanútlan  lakosságról, mind az 5G 
hatalmas eszköztárának részét képezik.
Az 5G 
hálózat spektrumdominanciája a 3 GHz alatti frekvenciától a 300  GHz-ig 
terjedő tartományban valós veszélyt jelent a magasabb  
fotonenergia-értékű frekvenciákból származó testi károsodásra, amelyek  
koherens sugárzási kibocsátások, amelyek hatása jelenleg ismeretlen,  
mivel nem teszteltek és nem bizonyítottan biztonságosak, valamint nem  
biztosíthatók, és a sugárzási kibocsátások szintje meghaladja mindazt,  
amit a korábbi technológusok elképzeltek. Az ICNIRP irányadó sugárzási  
értékek csak az egyetlen antennás eszköz kibocsátóira vonatkoznak, és  
nem veszik figyelembe a sugárzást kibocsátó eszközök tömeges növekedését
  és megsokszorozódását, amelyet minden városban és településen  
javasoltak az 5G hálózathoz, amely a tervek szerint mindent egyszerre  
fog összekapcsolni, rendkívül összetett, biológiailag mérgező és  
különösen modulált mikrohullámú sugárzással. II.8.
 
 
Az 5G 
kiépítését a kormányok világszerte minden városban és  településen a 
kötelező előzetes környezeti hatásvizsgálat vagy a  károsító eszközökre 
vonatkozó közbiztosítás nélkül végzik (II.9), ami a  hálózat teljes 
kiépítését a hatóságok jogellenes és törvénytelen  cselekedetévé teszi, 
mivel az ismert, biológiailag mérgező ionizáló és  nem ionizáló sugárzás
 kibocsátását korlátlanul beengedik a környezetbe. A  távközlési 
vállalatok általában saját maguk tanúsítják, hogy  megfelelnek az ICNIRP
 (elavult) iránymutatásainak, ami lehetővé teszi  számukra, hogy 
szankciók nélkül megszegjék ezeket az iránymutatásokat,  mivel nincsenek
 olyan szabályozó szervek, amelyek az ICNIRP  iránymutatásainak 
betartását független módon értékelnék. II.10.
Ezek 
ugyanazok az ICNIRP-irányelvek, amelyekről bebizonyosodott, hogy  a 
meglévő 4G-hálózatok közelében a lakosság körében egészségkárosodást  és
 rákos megbetegedéseket okoznak. II.11.
További
 aggasztó tényező, hogy a kiépítésért felelős távközlési  iparág 
megerősítette, hogy ők, az iparág, nem végeztek semmilyen  tudományos 
kutatást, és ezért nem rendelkeznek jelenleg közzétett  tudományos 
kutatási adatokkal az 5G hálózatok környezetre gyakorolt  tényleges 
hatásáról.
A 
témával kapcsolatos független kutatások cáfolják az 5G hálózat  
biztonságosságával kapcsolatos iparági és kormányzati propagandát. II.12
Azok a 
kormányzati szervek, amelyek feladata a lakosság védelme a nem  ionizáló
 és ionizáló sugárzás igazoltan rákkeltő tulajdonságaitól,  
elmulasztották a környezet védelmét szolgáló biztonsági szabványok vagy 
 iránymutatások szabályozási keretét biztosítani, ezáltal a gyanútlan  
lakosságot olyan sugárzási szinteknek teszik ki, amelyek károsak és  
életveszélyesek. II.13
Az 
5G-hálózat kiépítésének szabályozatlan rohanása során figyelmen  kívül 
hagytak súlyos kritikus infrastrukturális kockázatokat. Az iparági  és 
kormányzati szabályozók világszerte figyelmen kívül hagytak számos  
súlyos, tudományosan megalapozott kockázatot, amelyek az 5G, a tárgyak  
internete (IOT) és a SMART repülőgépek, az elektromos hálózat internetes
  kommunikációjának, a városi antennarendszereknek a tömeges sűrítéséből
  erednek, amelyekhez nagy spektrumú kvadratúra amplitúdó modulált (QAM)
  mikrohullámú sugárzási adók milliárdjaira van szükség.
Kanada 
mobilhálózatát 2018-ban mintegy 33 000 nagy, legfeljebb 200  láb magas 
torony támogatta. Az új 5G protokoll sokkal több, nagyobb  sugárzási 
sugárzási hullámsugár-kibocsátást igényel, amely Kanada  városaiban 
pontosan elhelyezett tornyokat használ - becslések szerint  273 000-et 
-, sokkal kisebb magasságban, az elektromos hálózattal és  hálózattal 
szemben jelentősen nagyobb energiaigényt támasztva. II.14
Az 
iparág és az ügynökségek propagandisztikus narratívája, amely  szerint 
ezek az 5G hálózatok kevesebb energiát használnak,  bizonyíthatóan 
hamis. Az 5G-hez szükséges masszív, többszörös be- és  többszörös 
kimeneti (MIMO) antennák, valamint a mini és mikro  reléhálózatok, 
valamint a megnövekedett eszközadat-felhasználás miatt az  antennák 
számának hatalmas növekedése mind további energiafogyasztást  igényel 
wattban kifejezve. A folyamatos, nem igény szerinti, a  célterület 
kiválasztására tervezett pásztázó radar folyamatosan üzemel, a  fázison 
kívüli sugárzási antennák által létrehozott, nagyobb energiájú,  
fókuszált sugárhullámok többszörösének további átfedésével. Ezek a  
fókuszált, nagy energiájú, a spektrum nagyobb részén működő  
sugárhullámok a sűrített milliméteres hullámspektrum nagyobb energiájú  
fotonértékeit használják a nagy teljesítményű adatsűrítő sugarak városi 
 területeken történő továbbítására, és ez az oka annak, hogy a  
légiközlekedési iparágat nagyon aggasztják a repülőgépek biztonságos  
légi közlekedése szempontjából kritikus fontosságú kommunikációs  
rendszereiket fenyegető kockázatok.
A 
tervezett és jelenleg telepített 5G tömeges antennatelepítések mind  
hozzájárulnak ahhoz, hogy egyre több energiára van szükség a  
megnövekedett adatátvitelhez a sugárzási kibocsátások révén a városokban
  és településeken. A mikrohullámú sugárzás kibocsátása közismerten  
növeli a termikus hőmérsékletet, hozzájárulva az éghajlatváltozással  
kapcsolatos kihívásokhoz és a városokban a hőmérséklet emelkedésének  
életveszélyes hatásaihoz. A hőszigethatásokat úgy határozzák meg, mint  
olyan nagy városi területeket, amelyeket érint a városi hőmérséklet  
emelkedése, amelyet a Környezetvédelmi Ügynökség (EPA) káros  
egészségügyi hatásokat és az energiafogyasztás növekedését okozó  
tényezőként ismer el. II.15
A 
hőszigetek energiafogyasztása növeli az épületek hűtésére szolgáló  
légkondicionálás iránti igényt. A több ország különböző helyszíneire  
kiterjedő esettanulmányok értékelése során a légkondicionáláshoz  
szükséges villamosenergia-igény minden egyes 2°F hőmérséklet-emelkedés  
esetén körülbelül 1-9%-kal nőtt. Azokban az országokban, ahol a legtöbb 
 épületben van légkondicionáló, például az Egyesült Államokban, nőtt a  
legnagyobb mértékben a villamosenergia-igény. A hőszigetek hozzájárulnak
  a magasabb nappali hőmérséklethez, az éjszakai hűtés csökkenéséhez és a
  magasabb légszennyezettségi szintekhez. Ezek viszont hozzájárulnak a 
hő  okozta halálesetekhez és a hőséggel kapcsolatos betegségekhez, mint 
 például az általános rossz közérzet, légzési nehézségek, hőséggörcsök, 
 hőkimerülés és nem halálos kimenetelű hőguta.
A 
mikrohullámú sugárzás az anyagok nagyszámú molekuláris szerkezetére  is 
hatással van, ami növeli az épületek tűzveszélyét. Ennek oka, hogy  az 
épületekben lévő szénhidrogén elemek a modulált mikrohullámú sugárzás  
hatására lebomlanak, ami helyi felmelegedést és az anyagok lebomlását  
okozza. A mikrohullámú sugárzás bizonyos frekvenciákon gerjeszti a  
vízmolekulákat, és ha nincs nedvesség, más, kevésbé illékony molekulák  
elnyelik a sugárzást, és elkezdenek melegedni. Ezért minden kiszáradt  
anyag túlmelegedhet és könnyebben meggyulladhat mikrohullámú mezőben,  
ami egyfajta alapozás. Az 5G sugárzáskibocsátás sajátos kockázatai a  
javasolt tömegsűrűsödésből és a sugárzáskibocsátás  
spektrumdominanciájából adódnak. Emellett a mikrohullámú mezőben lévő  
bármely fémtárgy olyan dielektromos tulajdonságokat mutathat, amelyek  
szikrázáshoz vezethetnek, ami tüzet okozhat; ezt a töltött részecskék  
felhalmozódása okozza, olyan energia, amely a fém peremén koncentrált  
elektromos mezőt hoz létre. II.16
Ezek 
mind olyan tudományos jelenségek, amelyeket a szabályozók és az  ipar 
figyelmen kívül hagyott, de a legriasztóbb, fel nem ismert és nem  
szabályozott probléma az 5G adattömörítés és a fókuszált (QAM) modulált 
 mikrohullámú energiamezők folyamatos bombázása által okozott  
anyagfáradás. Az 5G sokkal összetettebb és fókuszáltabb adatcsomagok  
tömörített energiát igényel.
Nem 
lehet túlbecsülni annak lehetőségét, hogy a meghatározott  frekvencia 
többek között szilárd építőanyagok, felbecsülhetetlen értékű  műtárgyak 
és borgyűjtemények molekulaszerkezetének szétesését okozhatja,  az ilyen
 nagy energiájú, levegőben modulált sugárzások jelenleg még nem  
kutatott kereszthullámú hatásai miatt. A mikrohullámú  
sugárzásszennyezésnek ez a kakofóniája súlyos meghibásodásokhoz vezethet
  a nagyobb tőkeberendezésekben, beleértve az elektromos hálózatot is. A
  jelenlegi kritikus infrastruktúrát soha nem értékelték vagy tervezték 
 úgy, hogy ezt az impulzusrezgéses, levegőben lévő energiát tartalmazó  
értéket hozzáadták volna az anyagok fáradási számításaihoz és a  
létrehozott infrastruktúra, köztük az elektromos hálózat végső várható  
élettartamához. II.17
 
 
5G veszélyek, 5. generációs vezeték nélküli technológia. Egészségügyi és környezeti hatások
Amit 
szintén felfedeztek, az az 5G SMART IOT hardverhálózatba épített  
szükségtelen látens energiakapacitás. Ezt a nagy kapacitást könnyen fel 
 lehetne használni egy esetleges elektromágneses impulzus (EMP)  
támadásra a városok és a lakosság ellen II.18
Ez egy 
könnyen feltörhető hálózat ismert összekapcsolhatóságától és  távoli 
hozzáférésétől függne a kiépített sugárzású 5G hálózat összes  kibocsátó
 eszközéhez. II.19
Az 5G 
operációs rendszereit már most is veszélyeztetik, és jelentős  
biztonsági kockázatot jelenthetnek, mivel az EMP jelentős zavarokat  
okozhat az elektromágneses kommunikációs rendszerekben, az elektromos  
hálózatban és az elektronikai hardverekben; az EMP-kibocsátás általában 
 olyan forrásokból származik, mint a Nap és számos fejlett fegyver. 
II.20
Az 
atombombakísérletekből származó elektromágneses impulzushullámról  
kimutatták, hogy nagy távolságokra nagy elektromos hálózati zavarokat  
okoz. Valami hasonló történt, amikor 2019 áprilisában Dél-Koreában  
bekapcsolták az 5G-t: az elektromos hálózat transzformátorainak  
dokumentált meghibásodása miatt számos városi tüzet okozott. A  
dél-koreai kormány és a média ezt úgy adta ki, hogy az 5G  
bekapcsolásakor az ország öt különböző városában egyszerre keletkezett  
erdőtüzek okozták, de ez az állítólagos ok nem magyarázza meg az  
elektromos hálózat zavarát és a kritikus elektromos hálózati hardverek  
megsemmisülését. Az USA-ban azonosított EMP kockázatok azt mutatják,  
hogy az ilyen típusú, rosszul szabályozott 5G technológia potenciális  
kockázatot jelent az egész világon. II.21
Az 
5G-vel kapcsolatos távközlési narratíva csak álca a tényleges  jövőbeli 
képességének és céljának, amit a környezeti kockázatkutatás és a  
károkozásra vonatkozó biztosítási felelősségbiztosítás teljes hiánya is 
 megerősít. A harctér jövőbeni területe és az 5G technológiai fejlődés  
folyamatban lévő bevezetése magában foglalja az 5G fegyvereket a  
hadviseléshez a városokban, városokban és vidéken. A terület magában  
foglalja a pszichológiai hadviselési technológiákat, beleértve az  
információk ellenőrzését és terjesztését a közösségi médián keresztül,  
hogy elfedje az 5G mint hadviselési rendszer valódi célját.
"Az ötödik generációs missziótér egy
 új környezetet jelent, amelyben a  jövőbeni műveletek zajlanak majd. A 
terület összetettségét fokozzák a  narratívát irányító vagy befolyásoló 
ellenőrizetlen és meghatározatlan  szereplők. Az új missziótér 
legnagyobb kihívása az ellenségről és  magáról a háborúról alkotott 
fogalmak teljes eróziója. Az ellenfél  sokkal többértelműbb lesz, és a 
hadviselés egy alattomos kúszássá válik,  amelynek célja a belülről 
történő leépítés, nem pedig a kívülről  történő támadás". (kiemelés 
hozzáadva) II.22.
A
 különleges műveleti erők már most is vitatják az IOT 5G  hálózatokból 
származó lehetőségeket és kockázatokat, a célzott személyek  
likvidálására felhasználható LAW-kon keresztül történő merényletekkel.
"A metamateriális anyagok 
alkalmazása a kommunikáció, az antennák és a  radarrendszerek területén 
volt a legnagyobb, a kapcsolódó  rádiófrekvenciás azonosító (RFID) 
alkalmazások pedig a címkézés, a  nyomon követés és a helymeghatározás 
területén. Az 5G kommunikáció és a  rendkívüli radarozási képességek 
felé való elmozdulás még gyorsabban  fogja felgyorsítani a 
fejlesztéseket, és az előrejelzések szerint  2030-ra a kereskedelmi 
forgalom meghaladja az évi 10 milliárd dollárt. A  metaanyagok szerves 
részét képezik a jövőbeli nagy teljesítményű, nagy  impedanciájú, 
alacsony profilú, konformális és fraktál antennáknak a  kommunikációs és
 radarrendszerekben. A katonai kommunikációs és  radarrendszerekben a 
metaanyagok révén óriási lehetőségek rejlenek a  játékokat megváltoztató
 változásokra. Ahogy a metaanyagok egyre jobban  beépülnek az 
antennatechnológiákba, csökkenteni fogják a rendszer  költségeit, kisebb
 teljesítményigényű, kisebb méretű eszközöket tesznek  lehetővé, újszerű
 formákat és alaki tényezőket tesznek lehetővé, és  mozgékonyabb 
sugáralakítási és sugárformázási képességeket  biztosítanak." II.23
A 
katonai ipari komplexum világszerte nagyon is jól ismeri az  
elektromágneses fegyverrendszerek, nevezetesen az 5G harctéri  
kihallgatásra való felhasználásának előnyeit, és ezt a technológia  
második világháború alatti megjelenése óta teszik. Ami szintén jól  
ismert, az a hatalmas mennyiségű közzétett tudományos adat, amely a  
jelenlegi távközlési hálózatok káros egészségügyi és környezeti hatásait
  mutatja. Az 5G egy sor további kockázatot jelent a környezetre és a  
lakosság egészségére nézve. II.24
Ezt az 
érvet most már nem lehet vitatni; a missziós kúszás és az  
aszimmetrikus, nem hagyományos hadviselés tervezése a városokon  
keresztül nagy aggodalomra ad okot, különösen a civil lakosság számára, 
 amennyiben egy orwelli technokrata, fasiszta rezsim célpontjává válnak.
  Ki irányítaná a kémkedő városi kihallgató radarokat és az irányított  
energiát a légi fegyverrendszerekben? II.25
A 
védelmi iparban jelenleg számos lehetőségről folyik vita, amelyek  az 5G
 városi hálózatok azon képességére összpontosítanak, hogy  
metamateriális antennákkal címkézzék a lakosságot, miközben a komoly  
aggodalmakat és kockázatokat látszólag figyelmen kívül hagyják. II.26
Ezek a 
napirendek és jövőbeli tervek jelentős kockázatot jelentenek a  polgári 
szabadságjogokra, a kritikus infrastruktúrákra és a  jogállamiságra 
nézve.
 
 
Védőoltás metaanyagok, nanorészecskeszennyezés mágneses mezők
Számos 
tanulmány kimutatta, hogy az oltóanyagok toxikus  fémszennyeződéseket 
tartalmaznak, beleértve a "megmagyarázhatatlan"  mértékű nanoméretű 
szennyeződést is. III.1
Ez a 
jelenség korántsem megmagyarázhatatlan, ha a tanulmányt végző  
kutatóknak ismereteik lettek volna a védelmi ipari célokról és a városi 
 5G lehallgatási technológiák javítására felhasználható  
metaanyag-összetevőkről, valamint különböző más nanoanyag-fejlesztési  
projektekről. III.2.
A fémek
 szinte általánosan radarreflektívek, és ezért láthatóak a  tárgyak 
felderítésére szolgáló eszközként való felhasználás  szempontjából. 
"Wetware"-nek nevezik a harctéren működő biológiai  struktúrákat, 
amelyeket sokkal nehezebb LIDAR, RADAR vagy DEW  segítségével követni és
 nyomon követni vagy támadni. A fémek erősen  visszaverik az 
elektromágneses hullámokat, és lehetővé teszik a harctéri  lekérdezési 
technológiák fokozott észlelését és felbontását. A  polimerekben lévő 
speciális fémformák dielektromos tulajdonságaik miatt  felhasználhatók a
 jelenlegi radarrendszerek visszaverődési és  lekérdezési képességének 
eltérítésére és elnyelésére. III.3.
E 
pontos forma és polimerbe zárás alkalmazása nélkül azonban a  
fémszennyezés metaanyagok formájában lehetővé teszi a célpont nagyobb  
felbontását. Miután a Covid-19 oltóanyag-technológiát befecskendezték a 
 testbe, a wetware célpontfelvétele sokkal pontosabb, és a technológiai 
 mező biometrikus adatok gyűjtésére használható. A tervek szerint a  
jelenleg a személynek a felhőhöz való csatlakoztatására használt  
viselhető és hordozható elektronikus eszközök az említett és további  
technológiai fejlesztéseknek köszönhetően feleslegessé válnak. A  
Neuralink vezérlőhálózat beültetett nanotechnológiás antennákat használ,
  amelyek képesek ilyen adatokat gyűjteni és feltölteni a felhőbe; ezek 
 az innovációk már jóval túl vannak a tervezési fázison, és mind a jövő 
 harcterének részét képezik. III.4.

Dr. 
Robert O. Young kutatásai megerősítik, hogy a Covid-19  injekciókat 
teljesen feltöltötték metamaterialokkal, nevezetesen grafit,  vas-oxid 
nanorészecskékkel. III.5
Ezt a 
megdöbbentő felfedezést megerősítik az áldozatokon végzett  saját 
kutatásaink, valamint több ezer anekdotikus videó, amelyek  
elektromágneses sugárzást mutatnak; mágnesekkel és fémtárgyakkal együtt,
  amelyek a Covid-19 szérummal beoltottak injekciós helyeire reagálnak. 
 Egyéb használt biomarkerek közé tartozik az SM-102, amely a Moderna  
Covid-19 vakcinákban jelen lévő toxikus foszfolipid, egy szintetikus  
luciferin, amely javítja a biolumineszcencia-képalkotó luciferázt.  
III.6.
A 
luciferineket elektromágneses sugárzással lehet aktiválni, hogy az  
alany biolumineszcenciát hozzon létre. Az 5G technológiai eszköztár  
részét képező arcfelismerő technológiák ezután felhasználhatók a  
szennyezett alany környezeti térben történő követésére és nyomon  
követésére.
A
 Covid-19 kísérleti mRNS-vakcina orvosi beavatkozás által  okozott 
halálesetek és jelentős biológiai károk a lakosságban mára már  közel 
ezer publikált tudományos közleményben dokumentáltak. III.7.
A 
Covid-19 injekciókat ma már többek között véralvadással,  
szívizomgyulladással, szívburokgyulladással, trombózissal,  
trombocitopéniával, anafilaxiával, Bell-bénulással,  
Guillain-Barré-szindrómával és rákos megbetegedésekkel hozzák  
összefüggésbe. Ezt a megcáfolhatatlan tudományos eredmények és az  
Egyesült Királyság Egészségügyi és Biztonsági Ügynökségének kormány  
által összegyűjtött adatai is megerősítik, amelyek szerint a Covid-19  
vakcinák nem biztonságosak és hatástalanok.
A COVID-19 sugárzás okozta koronavírus okozta tünetek
A 
Nyugat lakosságának túlnyomó többségét, különösen az Öt Szem  
közösségének, az Ausztráliát, Kanadát, Új-Zélandot, az Egyesült  
Királyságot és az Egyesült Államokat magában foglaló angliai hírszerző  
szövetségnek a lakosságát tudtuk nélkül nano-metamateriális antennákkal 
 oltották be, és sajnos az 5G városi radarok helyi visszaverődő 
sugárzása  miatt fokozott halálozási arányt fognak elszenvedni. Az 
összes ismert  koronavírusos tünet az ionizáló és nem ionizáló 
sugárszennyezésnek  tulajdonítható. IV.1, IV.2
Az 5G-t
 számos publikációban azonosították a járvány tényleges  okaként, 
amelynek kezdete egybeesett az 5G hálózat bekapcsolásával Wuhan  
tartományban, amelynek lakosságát éppen akkor oltották be az előírt  
influenza elleni védőoltással. Az 5G potenciálisan olyan ionizáló  
energiaszinteket képes szállítani, amelyek az immunrendszer elnyomását  
okoznák, így a szervezetet a betegségek kockázatának tennék ki. IV.3
A
 Covid-19 kórokozót nem izolálták vagy tisztították, és  jelenleg 
egyetlen kormányzati ügynökség sem tudja biztosítani az  izolátumot vagy
 bizonyítékot a tényleges létezéséről,  eltekintve a Wuhan 
Intézet által létrehozott, szilícium-dioxidon belüli  modellezéstől, 
amelyet hivatalosan Kína legfejlettebb víruskutató  laboratóriumi 
komplexumaként ismernek el. Kína 1985 óta aláírta a  biológiai 
fegyverekről szóló egyezményt (BWC), és 1993-ban a Wuhan  Institute of 
Biological Products-t a BWC hatálya alá tartozó nyolc  bioharcászati 
kutatóintézet egyikének nyilvánította. Az ott dolgozó vagy  az ott 
dolgozó személyek jogilag kötelesek nem felfedni semmilyen  titkot, 
amely a létesítményben végzett munkájuk során merül fel, és  ezért nem 
áll módjukban beszélni. A Wuhan National Biosafety Level 4  (BSL-4) 
laboratórium súlyos fertőző betegségek kutatására szolgál. Ez a  
legmagasabb biológiai biztonsági szintnek felel meg, és a SARS-Cov-2  
biofegyverek fejlesztésének számos biotoxinját és illegális nyereségét  
fedezi, és ez volt a forrása a Covid-19 létezésére vonatkozó kezdeti  
kórokozó adatoknak, valamint a nemzetközi gyógyszeripari vállalatok  
vakcinázási programjára adott válaszreakciónak. Véletlenül a PCR-teszt  
soha nem volt képes azonosítani egy élő vírust vagy kórokozót, és ez az 
 alapvető alapja a világszerte elrendelt zárlatoknak, amelyeket nagy  
hatékonysággal használtak fel arra, hogy a világ lakosságát  
terrorizálják, hogy elhitessék, hogy a Covid-19 élő vírusként létezik,  
és hogy az egyetlen túlélési stratégia egy vakcinának álcázott  
biofegyver-technológia alkalmazása. IV.4
A 
Betegségellenőrzési Központok (CDC) mostanra eltávolították a  
PCR-tesztet, mint diagnosztikai eszközt, miután visszaéltek vele, ami  
bizonyíték arra, hogy szándékosan használták a félretájékoztatott  
lakosság körében félelem és szorongás keltésére. IV.5
A 
kutatókat és orvosokat világszerte elhallgattatták, megfenyegették  és 
megrágalmazták a médiában, és összeesküvés-elméletet vallottak a  
kormányok és ügynökeik, amikor felszólaltak a transzglobalista menetrend
  ellen. A Great Barrington Nyilatkozatot, amelyet több mint 800.000-en 
 írtak alá, figyelmen kívül hagyták és rágalmazták azok, akik a  
terrorizáló narratívájukat erőltetik. Lelkiismeretlenül figyelmen kívül 
 hagyták, hogy a nyugati lakosságot terrorizálják, hogy részt vegyen a  
világtörténelem legnagyobb illegális és törvénytelen orvosi  
kísérletében. IV.6
 
 
A felnőtt emberek növekvő halálozása az 5G sugárzási mezőkben
A 
kiterjesztett emberek és az úgynevezett biológiai feljavításuk már  most
 is része a kormányok és a védelmi ipar szélesebb körű digitális,  
összekapcsolt világra vonatkozó menetrendjének. V.1.
Meglepő
 módon a világ reprezentatív demokráciáiban ez mindenféle  nyilvános 
konzultáció nélkül, nulla nyilvános vita nélkül történik az  ideológiai,
 technológiai, politikai menetrend javasolt résztvevői által.  V.2
Feltételezhető,
 hogy a technokrata elitnek, beleértve a  Világgazdasági Fórum (WEF) és 
az ENSZ (ENSZ) Agenda 2030-mal rendelkező  mozgatórugóit is, egyetlen 
oka lehet arra, hogy ezt a digitálisan  összekapcsolt világ napirendjét 
eltitkolja a nyilvánosság elől, az, hogy  elítéli és elutasítja a benne 
való részvételt. Bár nyilvánvalóan komoly  jogi és törvényi 
következményekkel jár ez a menetrend, a hangsúlyt a  biológiai 
szempontból káros, az egészségre, a környezetre és a  halálozásra káros 
hatással lévő technológiák használatának  engedélyezésével járó jogi 
következményekre kellene helyezni. Jelenleg  nem állnak rendelkezésre 
olyan hiteles biztonsági adatok vagy kutatások,  amelyek azt mutatnák, 
hogy e technológia alkalmazása biztonságos lenne.  A virtuális valóság 
(VR) fejhallgatók egy másik megdöbbentő példa arra,  hogy olyan terméket
 hoznak forgalomba, amelynek nincsenek optikai  biztonsági 
szabványnormái vagy vizsgálati protokolljai. Annak ellenére,  hogy a 
mesterséges optikai sugárzás ismert környezeti és emberi veszélyt  
jelent, ezek a headsetek az optikai sugárzás nagyítását igénylik  
retinális kijelzőként, és megerősítik a biztonság és a törvény teljes  
figyelmen kívül hagyását. Egy további példa, a neurális uplink  
technológia megköveteli az antennaképességgel rendelkező nano  
metaanyagok beillesztését vagy befecskendezését az emberek agyába és  
testébe szerte a bolygón. V.3
A
 nanoanyagokról a publikált szakirodalomban már kimutatták,  hogy káros 
biológiai hatásokat okoznak, amelyek sejtpusztulást és  potenciális 
termékenységi problémákat okoznak. V.4, V.5
A 
javaslat szerint a nanoantennákat arra használják, hogy a  QAM-adatok 
koherens tömörítésével fogadják és válaszoljanak a testen  belül, minden
 megfelelő biztonsági adat nélkül, ezáltal létrehozva a  sugárzást 
kibocsátó entitások populációját, amelyek bizonyos jogi  meghatározások 
szerint elektromos eszközökké válnának, és így nem  minősülnének 
embernek. A testben és az agyban elhelyezett antennákból és  antennákhoz
 érkező, javasolt koherens jelek energiaszintjei növelik a  testen 
kívülről érkező sugárzás hatásaiból eredő sejtkárosodást, amely  már 
bizonyítottan genotoxikus. V.6
A nem 
ionizáló energiaspektrumban működő, kis teljesítményű  
mobilkommunikációs eszközök modulációs szintjei a legnagyobb független  
vizsgálatban, a Nemzeti Toxikológiai Program (NTP) vizsgálatában  
kimutatták, hogy reaktív oxigénfajokat (ROS) okoznak és genotoxikusak az
  állatokra nézve, amelynek eredményeit a független, publikált 
tudományos  eredmények szélesebb köre is alátámasztja. Ezek a 
tanulmányok  megerősítik a szubkrónikus ICNIRP-iránymutatási szintű 
expozíció  állatokra gyakorolt genotoxikus hatását. Az 5G városi 
sugárzást úgy  tervezték, hogy krónikus sugárterhelést biztosítson, ami 
kétségtelenül  növeli a genotoxikus hatásokat minden olyan biológiai 
életre, amellyel a  sugárzás érintkezik. Ezek a sugárzások jóval 
meghaladják az ICNIRP  által bizonyos spektrumokban ajánlott 6 perces 
szennyezettségi szintre  vonatkozó iránymutatást. A 4G hálózatok kevésbé
 erős és kevésbé sűrített  sugárzása által lefedett területekről 
származó bizonyítékok már most is  jelentős káros hatásokat mutatnak az 
élővilágra. V.7.
Az 
ökoszisztéma egészét alkotó kisebb biológiai organizmusok kevésbé  
védettek az ember által kibocsátott sugárzással szemben, és ezért  
láthatóbb, megdönthetetlenebb módon mutathatnak ki hatásokat. A kis  
rovarok akut hiánya bizonyítottan elsősorban az új, kísérleti,  
mesterséges sugárzások, köztük a fénykibocsátó diódák (LED) okozta,  
amelyeknek a környezetre gyakorolt káros hatásait eddig kevéssé  
vizsgálták. V.8
A 
nano-metaanyagok beültetéssel, befecskendezéssel és környezeti  
szennyezéssel történő hozzáadása minden biológiai életre káros  
citotoxikus környezetet hoz létre. A metamateriális antennák vagy a  
nanometálokkal szennyezett, beoltott egységek helyi visszaverődése  
jelentősen megnöveli a sugárterhelést, különösen a városokban. Az 5G  
backhaul technológia most már képes rögzíteni és lekérdezni több  
adatpontot, beszélgetést, valamint a testi biometrikus adatokat és  
mozgásokat a nap 24 órájában, minden nap, a Covid-19-oltottak kárára a  
várhatóan korlátozott élettartamuk hátralévő részében, valamint azok  
kárára, akik nem képesek eltávolodni ezektől az 5G sugárzási  
hálózatoktól és a nanorészecskékkel szennyezett környezetektől.
A 
digitalizált (QAM) sugárhullámot mesterséges mágneses mezők  kísérik, 
ami növeli a kibocsátást, és a nano-metamateriális részecskék  
energiavibrációs zavarát hozza létre a szennyezett oltott testben; ez  
jelentősen növeli a technológiák citotoxicitását az oltott személyek  
gyanútlan tömeges populációján.
Ennek a
 technológiai kísérletnek a megbízása egy olyan vakcina  formájában, 
amely növeli a sterilitást és korai halált okoz, olyan  szervezetek és 
egyének bűnös vállalkozása, akik nem ismerték fel az  ellenőrzéshez és a
 tervezett elnéptelenedési programhoz szükséges  fegyverrendszerek 
elkülönített fejlesztését. A tömeges elnéptelenedés  hírszerzését 
védelmi körökben már 2017-ben megerősítette a Deagel  
fegyverhardver-intelligenciacsoport, amely 2025-re sok millió áldozatot 
 jósolt a nyugati országokban bekövetkező sok millió áldozatra.
A 
tudatlanság nem szolgálhat védekezésül ezeknek a bűnözőknek, akik a  
tudatlan és terrorizált lakosság ellen aszimmetrikus háborút  
folytatnak.
A 
bűnözőket arról lehet azonosítani, hogy teljesen figyelmen kívül  
hagyják a kötelező környezeti kockázatértékeléseket és a kísérleti  
technológiákra vonatkozó biztonsági normákat, valamint a rájuk vonatkozó
  elővigyázatossági elveket.
Az 
Egyesült Királyság kormányzati adatai világosan mutatják, hogy a  
kísérleti vakcinák nem működnek vakcinaként, és milliós nagyságrendben  
jelentenek jelentős kockázatot a lakosságra súlyos mellékhatások, köztük
  halálesetek formájában. Annak ellenére, hogy a gyermekek számára  
semmilyen előnyt nem jelent, ha ezt a mérget fecskendezik beléjük, a  
tervezett gyilkos esemény mögött álló szereplők figyelmen kívül hagyják a
  tudományt és a megcáfolhatatlan adatokat, miközben folytatják a  
társadalmunk legkiszolgáltatottabbjai ellen irányuló titkos hadviselési 
 tervüket. V.9
A CDC 
elismeri, hogy e kísérleti technológia jelenleg életveszélyes  
veszélyeket jelent a fiatalokra nézve, és nincsenek hosszú távú adatok e
  biokémiai fegyverek bevetése által okozott veszélyekről. Minden etikai
  és jogi kötelezettség égbekiáltó figyelmen kívül hagyásának gyökere az
  átfogó katonai harci menetrend, amely azt diktálja, hogy a háborút  
mostantól a polgári lakosság ellen kell vívni.
 
 
Következtetés
Martin L Pall, PhD, a Washingtoni Állami Egyetem biokémia és orvostudományok professzorának emeritusát idézve: "Az 5G antennák tízmillióinak elhelyezése egyetlen biológiai biztonsági teszt nélkül a világtörténelem legostobább ötlete lehet."
  Pall professzor azonban téved: ez nem egy ostoba ötlet, hanem egy  
szörnyű bűncselekmény, ha megértjük a telepítés mögött álló indítékot.  
Az 5G egy elkülönített fegyvertelepítés, amely a kommunikáció javítását 
 és a gyorsabb letöltést szolgáló jóindulatú technológiai előrelépésnek 
 álcázza magát. A globalista hamis propaganda egy egyszerű, 
vitathatatlan  ténytől esik el: a Covid-19 2015-ben benyújtott PCR-teszt
 szabadalmukat  soha nem volt képes azonosítani egy élő vírust, így azt 
arra lehetett  felhasználni, hogy a tudatlan és gyanútlan lakosságot 
világszerte  terrorizálják, hogy egy nanoantenna-technológiával 
szennyezett Covid-19  vakcinát vegyenek be, hogy az áldozatokat az 5G 
hálózatra kapcsolják.
A 
kialakulóban lévő 5G, autonóm, kiterjesztett valóság technológiák,  
amelyeket a gyártók gyakran "gyilkos technológiaként" emlegetnek,  
pontosan ennek fognak bizonyulni. A szabályozó szervek és a távközlési  
ipar által elfogadott laissez-faire megközelítés arra ösztönzött, hogy  
teljesen figyelmen kívül hagyják az ionizáló és nem ionizáló sugárzás  
növekvő szintje által okozott ismert biológiai károkat, amelyek e  
technológiák tömeges elterjedéséből erednek, amelyeket harctéri  
használatra fejlesztettek ki. Nem kormányzati szervezeteknek,  
magánszemélyeknek és csoportoknak bírósági eljárást kellett indítaniuk a
  biztonságot szabályozó kormányzati szervezetek ellen, mivel azok  
figyelmen kívül hagyták az elővigyázatosság elvét, és figyelmen kívül  
hagyták a szabványok követelményét, amelyek a törvény szerint  
elengedhetetlenek az új és kísérleti termékfejlesztésekhez.
A 
szabályozó szervek létezésének egész alapját megrontották az e  
szervezeteken belüli bűnözők, akik lerombolták a művelt közvélemény  
beléjük vetett bizalmát.
\A 
távközlési ipar szándékosan figyelmen kívül hagyta az alapvető  
biztonsági követelményeket, és az ICNIRP iránymutatásait szándékosan úgy
  tervezték, hogy összezavarják azokat, akiknek nincs műszaki ismeretük.
A 
Covid-19 vakcina mellékhatásainak adatai az emberiség  elpusztításához 
hasonlítanak, mivel észak-amerikai polgárok milliói  halnak meg és 
sérülnek meg ebben az orvosi kísérletben, amely sérti a  Nürnbergi 
Kódexet és a Nemzetközi Büntetőbíróság Római Statútumát.
Az 5G 
hálózatból származó sugárzási szintek empirikusan meghaladják a  COE 
1815 határozatot, és megerősítik a támadást, tényleges testi  sérülést 
okozva a lakosságnak szerte a világon. Az a tény, hogy a  Covid-19 
vakcinák vektoradatait biológiai vegyi fegyverek  laboratóriumaiban 
fejlesztették ki, bizonyítja, hogy ezek csak  vakcináknak álcázzák 
magukat, és a sterilizáció, a megbetegedések és a  halálesetek felmerülő
 adatai szerte Nyugaton felfedik valódi céljukat. A  gyilkos tervről mit
 sem tudó emberek elnéptelenítése addig folytatódik,  amíg a 
tömeggyilkosságban részt vevő bűnözőket bíróság elé nem  állítják. Az 5G
 hálózat képes célzottan megszerezni és megtámadni a  beoltottakat a 
nano metamateriális antennájuknak köszönhetően Covid-19  oltóanyagot.
A 
halálos autonóm fegyverrendszereknek (LAWS) szükségük van az 5G  
hálózatokra, hogy fenntartsák földrajzi helyzetüket és navigálják  
környezetüket a célponthoz; ezek a fegyverek nem támaszkodhatnak a  
műholdas kommunikációra, mivel a kedvezőtlen időjárási események és a  
jelkésleltetés megzavarhatja a jeleket, így a közelgő városi csatatéren a
  közelgő városi csatatéren, a merényletképesség és a tervezett jövőbeli
  háborúkban a csatatér uralma érdekében helyi 5G hálózatokkal kell  
rendelkezniük. A szélhámos szereplők a végső megoldást, a Harmadik  
Birodalom koncepcióját hajtják végre, amelyet most a WEF Build Back  
Better, Fourth Industrial Revolution valósít meg a polgári lakosság  
ellen, a védelmi ipar által javasolt módon, a genfi egyezmények,  
valamint a hazai és nemzetközi törvények és szerződések megsértésével.
A 
félreértések elkerülése végett, a fegyver definíciója olyan eszköz,  
eszköz vagy cselekvés, amelyet az elsődleges jogszabályok megsértésével 
 fizikai vagy pszichológiai sérülés okozására alakítottak ki.
A 
fegyverrendszerek fejlesztésének elkülönítése döntő szerepet  játszott 
abban, hogy a szabályozó hatóságok és a távközlési iparágon  belül nem 
hívták fel a figyelmet azoknak a valódi céljaira és  szándékaira, akik 
végső soron az 5G és a Covid-19 vakcinának álcázott  biológiai vegyi 
fegyverek tervezett irányító és parancsnoki  gyilkolóhálózathoz történő 
telepítését irányítják és finanszírozzák.
A
 világ vakon követi a technokrata elit és a  
katonai-ipari-gyógyszeripari komplexum terveit, hogy a világ népességén 
 belül nagy számban végezzenek a lakossággal, az elsődleges  
jogszabályokra való tekintet nélkül.
Az 
Isten adta jogokat és a férfiak és nők védelmét szolgáló  törvényeket 
ezek a szektaszerű erők elnéptelenedési, sterilizációs és  
tömeggyilkossági tervükben figyelmen kívül hagyták.
Az 5G 
egy fegyverrendszer, egy olyan szörnyű emberiség elleni  bűntett, 
amelyet még egy művelt ember is hihetetlennek találna a tények  első 
vizsgálatakor.
A 
globalista elnéptelenedési tervre vonatkozó prima facie  bizonyítékok 
egyértelműek, és a bíróságokon kellene megvizsgálni őket,  hogy az ebben
 a gyilkos tervben részt vevő összeesküvők bíróság elé  kerülhessenek. 
Ez a legnagyobb bűntény, amit valaha is elkövettek az  emberiség és 
Isten egész teremtménye ellen.
 
 
Az igazság nyilatkozata
Hiszem,
 hogy a jelen tanúvallomásban foglalt tények igazak. Tudomásul  veszem, 
hogy a bíróság megsértése miatt eljárás indítható bárki ellen,  aki 
hamis állítást tesz vagy tesz, vagy annak megtételét okozza egy  
igazmondással igazolt dokumentumban anélkül, hogy őszintén hinni tudna  
annak igazságában.
***
Mark Steele a www.saveusnow.org.uk technológiai igazgatója, az emberiség elleni bűnözői támadás egyik ellenállója.
Feltalálója
 és szabadalomírója a Head up Display és fegyveres  
célzóberendezéseknek. Termékfejlesztési mérnök és a közvetlen energiájú 
 fegyverrendszerek szakértője.
*
Ez a cikk eredetileg a For Life on Earth oldalon jelent meg.
A JELENTÉS LETÖLTÉSE
Jegyzet
I.1 https://info.publicintelligence.net/USAF-DEW.pdf
I.2 https://thehill.com/homenews/house/573302-house-passes-bill-to-compensate-havana-syndrome-victims
I.3 https://usareally.com/11737-cia-director-tells-russia-not-to-use-microwave-radiation-against-american-spies
I.4 https://css.ethz.ch/content/dam/ethz/special-interest/gess/cis/center-for-securities-studies/pdfs/CSSAnalyse164-EN.pdf
I.5 https://idstch.com/technology/photonics/critical-technologies-lidar-developed/
II.1 https://www.sbir.gov/node/2005877
II.2 https://www.icnirp.org/cms/upload/publications/ICNIRPrfgdl2020.pdf
II.3  
https://www.radiationresearch.org/wp-content/uploads/2020/01/Turin-Verdict-ICNIRP_Judgment-SUMMARY-of-the-Turin-Court-of-Appeal-9042019_EN-min.pdf
II.4 https://crsreports.congress.gov/product/pdf/IF/IF11882
II.5 https://www.theguardian.com/science/2021/dec/21/airbus-and-boeing-express-concerns-over-5g-interference-in-us
II.6  
https://o5g.cz/2021/11/30/mi6-chief-warns-that-a-tech-revolution-over-next-ten-years-could-pose-major-threat-to-world-order/?nowprocket=1
II.7 https://patents.google.com/patent/US20050220310A1/e
II.8 https://www.ceragon.com/what-you-need-to-know-about-5g-wireless-backhaul
II.9 https://principia-scientific.com/lloyds-insurers-refuse-to-cover-5g-wi-fi-illnesses/
II.10 https://www.caav.org.uk/news/beware-dangers-of-telecoms-masts
II.11 https://ecfsapi.fcc.gov/file/107222548308131/Cell%20Tower%20Transmitter%20Studies-28%20Summary%20Findings.pdf
II.12 https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0013935118300161?via%3Dihub
II.13 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1469943/
II.14  
https://canada.constructconnect.com/dcn/news/associations/2018/07/constructing-5g-wireless-network-will-require-plenty-skilled-tradespeople
II.15 https://www.epa.gov/heatislands/heat-island-impacts
II.16 https://engineering.mit.edu/engage/ask-an-engineer/why-cant-we-put-metal-objects-in-a-microwave/
II.17 https://user.eng.umd.edu/~vlg/MSIC%20lectures.pdf
II.18 https://www.dhs.gov/news/2020/09/03/dhs-combats-potential-electromagnetic-pulse-emp-attack
II.19 https://www.itpro.co.uk/mobile-security/34807/5g-networks-are-vulnerable-to-hacking
II.20 https://energsustainsoc.biomedcentral.com/articles/10.1186/s13705-019-0199-y
II.21 https://www.doh.wa.gov/Portals/1/Documents/Pubs/320-090_elecpuls_fs.pdf
II.22 https://irp-cdn.multiscreensite.com/26db15ee/files/uploaded/5GW%20Section1.pdf
II.23 https://cgsr.llnl.gov/content/assets/docs/StratLatUnONLINE.pdf
II.24 https://apps.dtic.mil/dtic/tr/fulltext/u2/a282886.pdf
II.25 https://media.defense.gov/2019/Apr/03/2002109302/-1/-1/0/DIB_5G_STUDY_04.03.19.PDF
II.26 https://www.airuniversity.af.edu/Portals/10/AUPress/Papers/LP_0004_ELECTROMAGNETIC_DEFENSE_TASK_FORCE_2_2019.PDF
III.1 https://medcraveonline.com/IJVV/IJVV-04-00072.pdf
III.2 https://link.springer.com/article/10.1007/s42452-019-0592-3
III.3 https://www.sciencedirect.com/topics/materials-science/radar-absorbing-material
III.4 https://www.sciencealert.com/scientists-say-a-human-brain-cloud-interface-is-coming-this-is-what-it-could-be-like
III.5 https://www.drrobertyoung.com/post/transmission-electron-microscopy-reveals-graphene-oxide-in-cov-19-vaccines
III.6 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4026177/
III.7 https://www.saveusnow.org.uk/covid-vaccine-scientific-proof-lethal/
IV.1 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30998908/
IV.2 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3426842/
IV.3 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8580522/#
IV.4 https://telegra.ph/The-scam-has-been-confirmed-PCR-does-not-detect-SARS-CoV-2-02-08
IV.5 https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2021/07-21-2021-lab-alert-Changes_CDC_RT-PCR_SARS-CoV-2_Testing_1.html
IV.6 https://gbdeclaration.org/
V.1 
 
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/986301/Human_Augmentation_SIP_access2.pdf
V.2 https://augmented-humans.org/
V.3 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33431878/
V.4 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30587973/
V.5 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19652459/
V.6 https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/em.22343
V.7. https://ehtrust.org/wp-content/uploads/Mt-Nardi-Wildlife-Report-to-UNESCO-FINAL.pdf
V.8 https://esajournals.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1890/14-0468.1
V.9 https://www.cdc.gov/vaccines/acip/meetings/downloads/slides-2021-06/04-COVID-Lee-508.pdf