2015. október 23., péntek

Ausztriában több százezer bevándorló torlódhat fel az EU cselekvésképtelensége miatt

Osztrák tisztviselők szerint nem csak le kell zárni Európa határait, de létre kell hozni egy “európai erődöt”, ami teljes mértékben képes a bevándorlók távol tartására és az unió külső határainak hermetikus lezárására.
Johanna Mikl-Leitner osztrák belügyminiszter az ország menekültügyi rendszerének túlterheltsége miatt jelentette ki, hogy egyre sürgetőbb a külső határok lezárásának kérdése, és az uniós vezetők nem tehetik meg, hogy tovább halogatják a szükséges döntések meghozatalát. A belügyminiszter annak kapcsán nyilatkozott, hogy Ausztria szintén egyre fokozódó válsággal kell szembenézzen: tegnap egy menekülttáborban lázadás tört ki, és a bevándorlók barikádokat emeltek a környéken, amit a rendőrök el kellett távolítsanak. Mostanra 24 óra alatt több mint 12 ezer bevándorló érkezik Ausztriába, ami meghaladja a magyar határ szeptemberi, legostromoltabb periódusát is. Horvátország nem hajlandó – mert nem képes – a schengeni határok megvédésére, Szlovénia pedig az Európai Unió közös fellépésére vár saját határainak biztosításához. Ausztria emiatt arra van utalva, hogy az Európai Unió közös megoldására várakozzon, amiről egyelőre továbbra sem született döntés.
Ausztria helyzetét az is tovább nehezíti, hogy Németország szintén áttér a határok lezárására, miközben az unió külső határain keresztül továbbra is korlátlan mértékben özönlenek a bevándorlók. Josef Klamminger osztrák rendőrfőnök szerint a német határok lezárása és a közös európai fellépés hiánya együttesen ahhoz vezet, hogy a migránsok százezrei, akár milliói a balkáni útvonal valamelyik országában fognak feltorlódni, ami hetek leforgása alatt is katasztrófahelyzetet idézhet elő. Az új német menekültügyi törvény a jelek szerint egy héttel a tervezett időpont előtt lép érvénybe, ami ahhoz vezet, hogy napok leforgása alatt Ausztriában torlódhatnak fel a balkáni útvonalon érkezők százezrei.
Németország vasárnap lépteti életbe az új menekültügyi törvényt, ami felgyorsítja a deportálást, és azokat a migránsokat, akiknek menedékkérelmeit visszautasítják, azonnali hatállyal visszaszállítják származási országukba.

http://www.hidfo.ru/2015/10/ausztriaban-tobb-szazezer-bevandorlo-torlodhat-fel-az-eu-cselekveskeptelensege-miatt/

Az Európai Unió nyitottsága a gyengeség bizonyítéka

Az Európai Unió nem tudta megvédeni saját határait a bevándorlók áradatától, és nem tehet többé úgy, mintha akarná a bevándorlást – mert a nyitottság nem tudatos választás eredménye.
Donald Tusk, az Európai Tanács elnöke csütörtöki sajtótájékoztatóján elismerte, hogy jelenleg semmi nem olyan fontos az Európai Unió egysége szempontjából, mint a külső határok védelme. Az Európai Unió újra ellenőrzés alá kell vonja saját határait, és le kell állítani a korlátlan bevándorlást.
“Elveszítettük képességeinket a külső határok megvédésére, és ebben az értelemben a nyitottság nem a mi tudatos választásunk eredménye, hanem gyengeségünk bizonyítéka.”
Tusk az Európai Néppárt Madridban tartott kongresszusán hangsúlyozta, hogy jelenleg mindennél fontosabb a külső határok védelme – nem abból a célból, hogy “Európát egy elérhetetlen erőddé formáljuk”, hanem, hogy megvédjük az európai értékeket azoktól, akik el akarják pusztítani.
Donald Tusk szerint egyes politikusok úgy tesznek, mintha az európai országok akarnák a bevándorlást, és a nyitott határok politikája egy koncepció lenne, amit ők követnek. Mindezzel azonban csak az Európai Unió önvédelmének hiányát és a kudarcot próbálják elfogadhatóbb színben feltüntetni.
http://hidfo.ru/2015/10/az-europai-unio-nyitottsaga-a-gyengeseg-bizonyiteka/

Szíriában ma is intézkedett a levegőben az orosz-szír “légipáros”, míg a földön a kormánycsapatok tették a dolgukat.

Tegnap egyébként bemutatkozott a banditahordáknak a TOS-1A-is. Nem igen lehetett megnyugtató a dzsihadistáknak a látvány, de hát pillanatnyilag jobban jártak mint a célterületen tanyázók. Azoknak meg már lehet vetíteni!
(Az alábbi video csak bemutató)

tos
A következő videon már a tegnapi “bemutatkozó előadás”. Itt már az első sorból élvezhette a “célközönség” a produkciót. A “csomagküldő szolgáltatás”-a Paradicsomba”-műköfik rendesen és hibátlanul. Néha “sima kis” BM-21-esek is besegítenek.

Nehézkesebben bár, de a körülményekhez képest jó ütemben haladnak a városi tisztogató műveletek is. Villámgyőzelem-a szír kormánycsapatok szerint-nem várható.

Mérgelődésre ad okot az az információ, miszerint-állítólag-a CIA kilopta az ISIS szíriai vezérbanditáját Törökországba. Más információk szerint viszont Irakban izraeli tábornokot likvidáltak a kormánycsapatok. A generális az ISIS tanácsadójaként regnált.

Horvátország, Szlovénia nem élő állam

Horvátország és Szlovénia egyaránt alkalmatlannak bizonyult arra, hogy önálló országként, Magyarországtól függetlenül kezelje a migrációs válságot.
Június közepén jelent meg a Magyar Közlönyben egy határozat, melyben a kormány elrendelte a mintegy 175 kilométer hosszúságú magyar-szerb határszakaszon egy négy méter magas “ideiglenes” kerítés felállításának előkészítését. Míg 2014-ben összesen 42777 menedékkérelmet nyújtottak be a Bevándorlási és Állampolgársági Hivatalhoz, 2015 első felében ez a szám átlépte az 57 ezret. Július közepéig már 78 ezer illegális határátlépés történt a déli határvonalon – ebből 77600 migráns Szerbia felől érkezett, és az év második felében már exponenciálisan növekedett a határsértések száma. Magyarország kormánya megkésve ugyan, de meghozta a szükséges döntéseket a migrációs válság kezelése és a katasztrófa elhárítása érdekében; a szerbiai szakaszon épülő határkerítés néhány hónap leforgása alatt elkészült, 2015. szeptember 14-én a határzár utolsó szabad átjárói lezárásra kerültek. Másnap Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter jelentette be, hogy a magyar-román határon is kerítés épül, szeptember 18-án pedig Orbán Viktor tett bejelentést a horvát határszakasz lezárásának előkészítéséről. Az építési munkálatok még aznap megkezdődtek, és négy héten belül elkészült a kerítés a horvát-magyar határon. A két határszakaszon már csak legálisan lehet belépni Magyarország területére, és az illegális határátlépések száma minimálisra csökkent.
A két határszakasz elkerítésének ideje alatt egyre gyorsuló ütemben nőtt az illegális bevándorlók száma, és mind a kerítés építése, mind a Magyarországra érkezett bevándorlók ellátása és regisztrációja, kérelmeik elbírálása fokozott terhet rótt a magyar hatóságokra. Ennek ellenére a menekültügyi rendszer és a rendfenntartás – a politikai elit megkésett döntéseit követően – képes volt a válság kezelésére, és nem omlott össze a magyar menekültügyi rendszer, nem bénult meg az ország közlekedése (Lázár János bejelentése szerint ennek lehetősége is fennállt), nem alakultak ki anarchikus állapotok.
A visegrádi együttműködés keretein belül kapott gyakorlati segítség (pl. cseh katonák, szlovák rendőrök érkezése, humanitárius szállítmányok) jelképes tényezőnek mondható a válság kezelésében, annak szerepe elsősorban diplomáciai jellegű:
  • Magyarország nem egyedül kellett vállalja a felelősséget a határzár építéséért – ami kihúzta az alapot a Kárpát-medencében nemzeti-nemzetiségi konfliktusok újraélesztését célzó törekvések alól.
  • Egyúttal az Európai Unióval szemben is hatékonyabb érdekérvényesítést tesz lehetővé, ha nem egy elszigetelt ország, hanem egy több országból álló zárt tömb közösen lép fel azonos célok érdekében.
A határzár sikeres megépítése és több ország kiállása hazánk mellett rámutat arra, hogy
Magyarország nemzeti viszonylatban képes volt a válság kezelésére.
A visegrádi országok kiállása Magyarország mellett nem lehetővé tette a válság kezelését, hanem annak utólagos stabilizálásához járult hozzá a nemzetközi politikában. A térségi országok számára is jelentős “arcvesztéssel” járt volna, ha éppen azt az országot ítélik el, amely – számos más országgal ellentétben – sikeresen kezelni tudja a kialakult válsághelyzetet, emiatt a visegrádi csoport támogató fellépése szükségképpen be kellett következzen. Kérdéses, hogy egy magyar határzár nélkül Szlovákia, vagy Csehország meg tudott-e volna birkózni a migrációs válsággal, emiatt valamennyi, a magyar határzárat támogató ország saját nemzeti érdeke mentén lépett fel, ami jelen helyzetben egybeesett a magyar nemzeti érdekkel.
Horvátország ellenben a válságkezelést bénult állapotban szemlélő Európai Unió liberálisainak kiszolgálása mellett döntött, mert esetükben a nemzeti érdek megfogalmazása is nehézségekbe ütközik. A Magyar Királysággal szerves egységben, vagy akár Jugoszlávia részeként Horvátország egy nagyobb geopolitikai egység integráns része volt – az 1991 óta létező mesterséges állam határainak elhelyezkedése pedig nem is tenné lehetővé, hogy Horvátország független cselekvőként megbirkózzon egy ehhez hasonló válsághelyzettel.
Horvátország a migrációs válság közepette alkalmatlannak bizonyult arra, hogy megőrizze saját stabilitását, és garantálja a környező államok határainak biztonságát. Gátlástalan, egy ország kormányfőjéhez méltatlan módon Zoran Milanovic olyan nyilatkozatokat tett, miszerint Zágráb rákényszeríti a magyarokat arra, hogy átvegyék a bevándorlókat Horvátországtól. Tette mindezt annak ellenére, hogy Kolinda Grabar-Kitarovic horvát államfő maga is elismerte; 24 óra alatt összeomlott az ország menekültügy rendszere.
Magyarország és Horvátország több mint 800 éves közös történelme igazolja, hogy Horvátország a magyar közigazgatás részeként életképesebb, mint független országként. Szlovénia eközben – ugyanazon módon, ahogy Horvátország is – képtelen volt arra, hogy kezelje a kialakult válsághelyzetet. Órákkal azt követően, hogy szembesült az országra zúduló migránsáradattal, teljes külpolitikai fordulatra kényszerült, és bejelentette, hogy mégis támogatja az Európai Unió kvótarendszerét, ami lehetővé tenné a bevándorlók szétosztását a tagállamokban.
Térségünkben egyedül Magyarország bizonyult alkalmasnak arra, hogy egyidejűleg
  • kezelje a menekültáradatot,
  • működő határzárat építsen,
  • mindehhez kiterjedt nemzetközi támogatást tudjon felsorakoztatni, és
  • eközben ne kényszerüljön arra, hogy a kormány felülbírálja saját döntéseit a migrációs válság kezelése kapcsán.
Mindez újra egy középhatalmi státusz közelébe juttatja Magyarországot, miközben Horvátország és Szlovénia egyaránt bebizonyította, hogy képtelen a magyar közigazgatástól függetlenül megőrizni saját stabilitását, és egyidejűleg a kormány döntéseit egy válsághelyzet közepette is fenntartani.

http://hidfo.ru/2015/10/horvatorszag-szlovenia-nem-elo-allam/

Tornyosuló feladatok

Ha a kormány és a parlamenti pártok valóban hazafiak, és az ország érdekeit, népünk felemelkedését tartják a szemük előtt, akkor plafonig tornyosuló feladatokkal kell farkasszemet nézniük, és éjt nappallá téve dolgozniuk.
A megoldatlan feladatoknak se szeri, se száma.
kaoszHa szeretnék megőrizni, elnyerni a nép bizalmát, (no meg szavazatát) akkor teljesen át kell szervezni a jelenleg elégtelenül működő és sokak által joggal támadott rendszert. Attól, hogy elnevezésében már volt itt rendszerváltás, valójában csak az országos szintű fosztogatás feltételeit teremtették meg, saját és idegen érdekeknek alárendelve.
Ezúttal azonban valódi szemléletváltásra van szükség, mi több, nem csupán szemléletet kell váltani, hanem a nemzeti érdekeknek kell zöld utat adni.
Ahhoz, hogy az átlag magyar ember, – mely azért jelenleg még az ország elsöprő többségét alkotja – úgy érezze, hogy itthon otthon van, s érte és nem ellene történnek a dolgok, szinte mindent át kell gondolni és formálni.
Új kihívásokkal nézünk szemben, ráadásul az idő se nekünk dolgozik! Ezért nem halogatható a problémák felszínre hozása, nyílt megtárgyalása, és az azonnali lépések megtétele. Az emberek elvárásait remélhetőleg ismerik ott az urak a parlamentben, és itt nem a szűk  baráti körök, vagy zártkörű vadász egyesületek tagjaira gondolunk, hanem azoknak a hús-vér embereknek az elvárásaira, és hiányérzetére, akik a kemény munkájukkal, adóikkal a hátukon viszik ezt az országot. Akik egyik napról a másikra élnek, és „éhbérért” dolgoznak, nem hivatalosan akár napi 10-12 órákat.
Az ő türelmük egyre fogy, a migráció és a cigánybűnözés miatti félelmük erősödik, a kettős mércék miatti felháborodásuk, valamint hazai gazdaság csak számokban villogtatott ám valóságban nem tapasztalt gazdasági szárnyalás elmaradása miatti aggodalmuk pedig csak egyre nő.
Ha mégsem ismerik az emberek akaratát, akkor kérdezzék meg! Ez eddig is bevált.
Egy témát alább szándékosan nem érintettünk, méghozzá az ország önvédelmi képtelenségét, egy használható magyar honvédség hiányban kialakult kiszolgáltatottságunkat. Ez a téma önmagában is nagy falat, amit 10-15 mondatban nem lehet feldolgozni.
Lássuk, hol szorít a cipő!
A teljesség igénye nélkül, felsoroltunk néhány elvárt „hangulatjavító” gesztust
Jogok és kötelezettségek
paragrafusJogok csak azokat illessék meg, akik a kötelezettségeiknek is eleget tesznek.
A kötelezettségek, a törvények megszegése a jogok egyidejű megvonásával és/vagy korlátozásával járjon együtt.
Az alapjogokat azonban minden életvitelszerűen itthon élő magyar ember számára biztosítani kell, és ezek nem korlátozhatóak.
Az ideiglenesen, de jogszerűen hazánkban élő és hazánk törvényeit megtartókat (magyarok és nem magyarok) az alapjogok itt tartózkodásuk tartama alatt megilletik.
Az alapjogokat az állam garantálja. Feltételeit is szintén az állam biztosítja.
Az élethez és halálhoz való jog – alapjog
vizAz egészséges tiszta ivóvíz, mint az élet alapfeltétele, mindenki számára ingyenesen hozzáférhető kell legyen. A magas színvonalú ingyenes és egységes egészségügyi alapellátáshoz, a lakhatáshoz, az egészséges környezethez, valamint a megélhetést fedező nyugdíjellátáshoz való jog, mely szintén az életben maradás feltétele, az Alkotmányban garantált kell legyen, minden magyar ember számára.
(Az egyéni nyugdíjszámlák nyilvántartása, vezetése és garantálása, felhasználásuk folyamatos szigorú ellenőrzése, az azokkal történő manipulációk megakadályozása és hazai kézben tartása állami feladat. A akárcsak a stratégiai ágazatok – pl. víz-, csatorna-, energiaszolgáltatás – állami tulajdonlása, áraik egységessé tétele, a szolgáltatók szigorú ellenőrzése, a szolgáltatás minőségének megkövetelése. Vigyázva, hogy a beruházásokba történő külföldi tőke bevonása a magyar állam érdekeit és felügyeletét megtartsa.)
Az Alkotmányban kell kimondani, hogy az élethez szükséges anyagi biztonság elvétele, veszélyeztetése és az egészség károsítása életellenes és büntethető.
A köz-, és lét biztonság, mely ugyancsak az élet biztosításának része, szintén az állam feladata és felelőssége. Az emberhez méltó élet biztosítása szintén állami kötelezettség.
Az emberhez méltó halához való jog szabad megválasztása szintén állami szabályozás alá tartozik.
A halálbüntetés lehetőségének megteremtése és szabályzása szintén állami feladat – bár e két utóbbi lehetőség megteremtéséről közvetlen népszavazással kell dönteni.
Az Alkotmány módosítása szintén közvetlen népszavazással kell, hogy megvalósuljon.
A népszavazás intézményét, nem szűkíteni, hanem bővíteni kell. Egyetlen politikai képlet se legyen jogosult az Alaptörvény vagy az alapjogok felülírására. A változtatásoknak mindig a népakaratot kell tükrözni, méghozzá a szavazójoggal rendelkező mindenkori magyar állandó lakosság legalább 90%-os közvetlen döntése, egyetértése alapján.
Törvény előtti egyenlőség – alapjog
A törvény előtt mindenkit egyenlőnek kell tekinteni, a jogszolgáltatásnak az igazságot és az írott és íratlan erkölcsi szabályokat kell tükrözniük. A peres ügyeikben minden magyar állampolgárt ugyanolyan magas színvonalú jogképviselet, és jogi tanácsadás, és jogsegélyszolgálat illeti meg, mely nem függhet az érintett magánszemély (akár alperes, akár felperes) anyagi helyzetétől.
Az illetékek, a fellebbezési költségek nagysága, nem akadályozhatja meg az igazság szolgáltatás kérését, a sérelmek orvoslását.
A munkához, létfenntartáshoz való jog – alapjog
munkahelyi_szivatásKi kell mondani, hogy az állam feladata és nem a lakosságé a munkahelyteremtés.
Ennek elengedhetetlen feltétele a kézen-közön eltüntetett nemzeti vagyon visszaszerzése, és a magyar nemzet soha el nem idegeníthető tulajdonába való visszaadása, a nemzetgazdaság eltartó képességének növelése.
Mindenekelőtt a jogi alapját kell újra meg teremteni a létbiztonságot garantáló feltételeknek. Alaptörvényben kell garantálni a teljes foglalkoztatás megvalósítását, előnyben és támogatásban kell részesíteni a hazai tulajdonú ipart és mezőgazdaságot szemben a külföldi érdekeltségű vállalkozásokkal. Ehhez elengedhetetlen a kormány úgynevezett stratégiai megállapodásainak felülvizsgálata és módosítása is a fentiek szellemében. Valamint a korrupció elkerülése érdekében nyilvánossá tétele.
Szólás- és véleményszabadság joga – alapjog
Mindenkinek joga van önállóan véleményt alkotni, vagy ezt a véleményét megosztani másokkal, de ezt senki nem erőltetheti rá másokra. Különösen az állam vagy kormány nem szabályozhatja, korlátozhatja vagy szankcionálhatja a szabad véleményalkotást, vagy nyilvánítást, különösen nem politikai okokból.
Senkit nem szabad meggyőződése, véleménye miatt bebörtönözni, vagy alapjogaitól megfosztani.
A szabad véleményalkotás személyiségi jog, mely nem erőltethető másokra.
Vallásszabadság – alapjog
Magyarország alapvetően a keresztényi erkölcsökre épül, főként keresztények lakta ország. Ezt minden itt élő más vallásúnak ezt tiszteletben kell tartania. Vallási meggyőződését mindenki szabadon választhatja meg. De azt nem erőltetheti rá másokra, mint egyetlen követendő vallást. Nyilvánosan nem terjesztheti és nem kényszeríthet senkit annak elfogadására, vagy követésére. Vallását szabadon gyakorolhatja az erre megfelelő helyen. Vallására hivatkozva, nem léphet át az ország törvényein, nemzeti szokásain, erkölcsi normáin, nem hozhat másokat hátrányos helyzetbe. Amennyiben saját vallása, vallási előírásai túllépnek, vagy nem férnek össze az őslakosok vallási előírásaival, azaz a kereszténységgel, netán megbotránkoztatóak, vagy provokatívak számukra, ez esetben nyilvánosan nem gyakorolhatja, illetve nem követheti szabadon vallásának előírásait, illetve szabadon távozhat az országból.
Helyváltoztatás joga – alapjog
Senkit nem lehet akadályozni lakóhelye megválasztásában, kivételt képez, amennyiben lakókörnyezete számára elfogadhatatlan életvitelt folytat.
Ugyanakkor lakóhelye elhagyására sem lehet kényszeríteni senkit megfelelő ellenszolgáltatás nélkül. (Például távoli munkahely)
Állampolgárság, szavazati jog
Legyünk büszkék magyarságunkra, legyen ez rang a világban, ne alacsonyítsuk le és ne áruljuk, mint a mosóport.
Meg kell szüntetni, illetve korlátozni a kettős állampolgársággal járó jogokat, illetve meg kell szigorítani az állampolgárság feltételeit.
Állampolgárságot pénzért adni tilos.
Állampolgárságot felnőttként csak olyan személy igényelhet, aki jogszerűen és életvitelszerűen legalább 10 éve folyamatosan Magyarországon él, itt dolgozik, viseli az adóterheket, ezzel együtt lemond külföldi állampolgárságáról. Az állampolgárság megadásának további feltételeként kell támasztani azt is, hogy anyanyelvi szinten írjon és beszéljen magyarul, ismerje és betartsa az ország alaptörvényeit, szokásait, történelmét, irodalmát, kultúráját, vállalja a teljes beilleszkedést és magyarságát.
Aki itt született, itt élő magyar állampolgárságú szülők gyermekeként, és nincs másik állampolgársága, annak automatikusan jár a magyar állampolgárság.
Aki másik állam állampolgárságáért folyamodik, attól vissza kell vonni a magyar állampolgárságot.
Aki saját elhatározásából hagyta el az országot és más országban telepedett le, alapított családot attól szintén meg kell vonni a magyar állampolgárságot.
Az állampolgárság mellé ne járjon automatikusan a szavazati jog!
A szavazati jog megadásának, és gyakorlásának alapfeltétel kell legyen, hogy legalább 18 éven át folyamatosan életvitel szerűen itt éljen, itt végezze az általános és középiskolai tanulmányait, állampolgári kötelességként legalább féléves katonai szolgálatot vagy az ezt helyettesítő másféle, de legalább féléves szociális munkát végezzen itthon. (idős ápolás, kórházi ápolás, szociális gondozás, óvodai vagy hasonló kisegítő munkát lásson el.)
Természetesen a büntetett előélet, vagy bűncselekmény esetén vissza kell vonni a választójogot, enyhébb kihágás esetén, annak újbóli megadásához, ismételten teljesítse állampolgári kötelességét.
Kettős állampolgársággal rendelkező, 2 hónapot meghaladóan külföldön élő vagy magyar állampolgársággal nem rendelkező személy nem kaphat választó illetve szavazó jogot. Nem lehet választó és választható. Illetve nem lehet tulajdonosa, és nem tölthet be közép vezetőnél magasabb pozíciót sem önkormányzati, sem közhivatali, sem kormányzati, sem pénzügyi szervnél, vagy banknál, illetve más pénzügyi és biztonsági cégnél, sem stratégiailag fontos ágazatban. Nem tulajdonolhat céget, nem lehet képviselő, nem lehet tagja semmilyen fegyveres, vagy rendfenntartó testületnek, nem tölthet be bírói-, közjegyzői-, jegyzői- jogászi, vagy felsőfokú oktatási intézményben állást.
Sajtószabadság joga A sajtószabadság megilleti minden hazai, TV, Rádió, nyomtatott, elektronikus médiát. Sem a politikai vezetés, sem média vezetése nem cenzúrázhatja a közreadott információkat, mindaddig, míg a közölt hírek megfelelnek a teljes valóságnak, nem tévesztik meg közönségüket, illetve azok igazságtartalma bizonyítható. A sajtó képviselőit munkájukban nem szabad akadályozni, fenyegetni, netán letiltani, kirúgni, vagy befolyásolni, ha egyébként betartják az alapvető etikai szabályokat. Az egyetlen rendező elv a tényszerűség és korrektség.
Korrupció vs.– Átláthatóság
Köz- és gazdasági élet tisztasága, mert nem elég tisztességesnek látszani
A korrupció bűncselekmény, üldözése állami feladat, állami jogosultságokkal. és apparátussal. Ugyan akkor az állampolgárok és a sajtó közreműködése is elengedhetetlen. korrupcio_noMindenkinek kötelessége a tudomására jutott esetek bejelentése. Épp ezért semmilyen hátrány nem érheti azokat, akik bűncselekményt, visszaélést jelentek be. Számukra megfelelő védelemről kell gondoskodnia az állami apparátusnak. Mivel a korrupció az egyik leggyakoribb és leginkább eltitkolt bűncselekmény, ezért nem lehet politikai hovatartozás szerint kezelni, vagy kettős mércét alkalmazni. Ezen bűncselekményekre épp ezért nem szabad alkalmazni a mentesség szabályait, azokat pedig, akik ilyen ügyekben érintetté válnak, botrányba kerülnek és elmarasztalják őket, végleg ki kell zárni és eltiltani a politikai-, a köz-, és a gazdasági élet minden területéről. Az általuk okozott károkért pedig anyagilag is felelniük kell, magán és családi vagyonukkal. A bűnügyekben lefolytatott perek tárgyalásakor az elkövetők esetében nincs helye a személyiségi jogok védelmének teljes nyilvánosság előtt kell zajlani. A pénzügyi visszaélések, banki csalások a társadalomnak különösen nagy kárt okozó
ügyeket még inkább a nyilvánosság elé kell vinni, bevonva azokat a személyeket és szervezeteket, felügyeleteket is az ügybe, akik nem tettek meg mindent a bűncselekmény megakadályozására. Ahol jogi személyek kerülnek képbe, ott a teljes menedzsmentet és tulajdonosi kört is el kell marasztalni, mert felelősségük egyetemleges, az egymásra mutogatás pedig akadályozza az igazságszolgáltatást.
Az adók és járulékok felhasználása legyen átlátható és nyilvános.
Címkézzenek minden adó és járulék fajtát, melynek felhasználási célját is adják meg, hogy ellenőrizhető legyen és semmi másra ne legyen felhasználható.
A államkasszába kerülő adókból képzett különböző alapokat szintén címkézzék fel ugyan ez okból.
A közös kasszába beszedett bírságok, illetékek, adók esetében ugyanígy meg kell címkézni, hogy mire szánják, és ezeket a büdzséket kik kezelik, és felügyelik, legyen nyilvános ezek felhasználása, hogy pontosan tudjuk melyik kezelő mire költött belőle, milyen beruházás valósult meg és mennyiből.
orbán karácsonyInduljon azonnali vizsgálat az olyan esetekben, amikor sokkal olcsóbban is megoldható lett volna, vagy érkezett olcsóbb pályázat az adott kivitelezésre.
A pályázatok lezárása elbírálása után hozzák nyilvánosságra a beérkezett ajánlatokat.
Ezzel a korrupció-, vagy visszaélés gyanús esetek is kiszűrhetők!
A közhivatalok, kormányszervek, képviselők, önkormányzatok vezetőinek összes javadalmazását is közzé kell tenni. Szándékosan javadalmazást írunk, mert ebbe nem csupán a fizetések, hanem az egyéb jogcímeken szerzett juttatásokat, prémiumokat, költségtérítéseket, sőt természetbeni, készpénzt kiváltó juttatásokat, tiszteletdíjakat, bizottsági tagságért járó javadalmakat is fel kell tüntetni, különös tekintettel azokra, melyeket nem terhelnek semmilyen adóval.
(az ”állás halmozók” munkájának minősége és hasznossága, ha csak nem névleges, és valódi teljesítmény nélküli, akkor igen csak megkérdőjelezhető – a szerk.)
Támogatások – elfoszlott a szociális háló
Az utóbbi időben szemforgató hazugság kíséretében drasztikusan és gyakorta indokolatlanul megnyirbált, elsöpört szociális juttatások, a mai napig nem megbocsájtható tettét nem igen emészti meg a társadalom. Főként mert naponta szedi az áldozatait.
A kormány rokkantakat papíron „meggyógyító” aljas talpnyaló bürokratái nagyon sok áldozatot szedtek már eddig is. Azonban kizártnak tartjuk, hogy ezeket az embereket sikerült olyan munkához juttatni, amit el is tudnak végezni, és amiből még fenn is tudják magukat tartani. (Miközben akár az életük és maradék egészségük kockáztatásával próbálnak dolgozni, vagy tartósan elhelyezkedni)
A magyar családok gyermekvállalási kedve se nőtt, igaz támogatásuk (fajtája és reálértéke) is csökkent végső soron. (nem azokról van szó, akiknél a szaporodás eddig is csak a felelősségmentes biológiai reprodukcióra korlátozódott)
A szociális támogatások bővülése valójában jókora megtakarítással járt a kormány számára, amit viszont nem igen forgattak vissza a kisgyermekes családok vagy idősek, netán betegek ellátására.
Csak olyan családokat szabad bármilyen támogatásban részesíteni, melyekben a felnőttek rendszeresen dolgoznak, vagy legalábbis akarnak dolgozni, melyekben nincsenek bűnözők, melyekben az írott és íratlan törvényeket, társadalmi elvárásokat betartják és gyerekeikkel is betartatják.
Melyek gyermekeiket ápoltan, tisztán járatják iskolába, óvodába, de gondoskodnak arról is, hogy az iskolában és lakókörnyezetükben az alapvető együttélési és viselkedési normákat betartsák.
A magukra maradt öregek számára milliókért van idős otthoni ellátás, akiknek nincsenek milliói, vagy feláldozható lakása, az meg úgy járt. Ha szerencséje van, és még van jártányi ereje, nem túl távol élő agyonhajszolt gyermekeik igyekeznek gondoskodni róla. Esetleg a csalókon bűnözőkön kívül olykor rájuk nyitja az ajtót valamelyik jó érzésű rokon, vagy szomszéd, esetenként egy-egy védőnő. Vagy ha a család meg tudja fizetni, akkor egy szakképzett gondozónő, pár órát ott tölt napközben. A nyugdíj erre nem elég. Ha azonban már önellátásra részlegesen, vagy teljesen képtelenné váltak, már a boltba se tudnak elmenni, akkor másra vannak – lennének – utalva. Az idősek szeretnének a megszokott környezetükben maradni , de azt se igen viselik, hogy beköltözzön hozzájuk valamelyik családtag, már ha ez egyáltalán megoldható, ám a napi szintű ellátásuk így sem megoldott, ha csak nem együtt lakott eredetileg is a családdal. Az unoka iskolába jár, a gyerek egésznap dolgozik, napközben őrizetlenül marad az elesett idős ember. Egésznap nincs kivel szót váltani. Rossz esetben pedig a szomszédok fedezik fel, hogy megfagyott, elesett és meghalt. Hátborzongató jövőkép. Persze lehet törvény alkotni, hogy a gyermek kötelezhető az idős szülője, rokona ellátására, ám ez a rendelet láthatóan az íróasztal mellett pattant ki valami „ifjú titán” vagy „titánia” agyából. Aki a fent leírt valós életbéli problémákról még hallomásból sem tud. Lehet kérem válogatni, vagy munka és fizetés, vagy napi ellátás a semmiből. Ügyes, és erkölcstelen! Bár nem ez az egyetlen, minden reális alapot nélkülöző, épp ezért kiherélt rendelet. Azt mondhatjuk a szociális ellátás rosszabb és veszélyesebb, mint valaha, a tetejében még drágább is. A hasznot viszont valakik lefölözik. Az öregotthonok egy része ráadásul, nem csak drága, de még rossz is. Nem is csoda, hogy az emberek általában bizalmatlanok, gyakran csak „kinyirdának” nevezik, olykor nem egészen alaptalanul.
Honnan vegyünk rá a pénzt?
Az ország gazdasági erejének, iparának, kereskedelmének, mezőgazdasági önellátási képességének teljes szétzilálását követően, a romokon kell új életet fakasztani.
A szinte semmiből igen költséges valamit teremteni.
Nem érdemes most már azon búsongani, hogy a népes hazaáruló kufárok tábora miközben milliárdossá lopta magát, kivéreztette és kiszolgáltatta a nemzet vagyonát, a jól képzett szakemberek életét a ifjúságának jövőjét ország testét felzabáló cionista multiknak. Az időseit már maga is ki tudja nyírni. Olyan indokolatlan hitelkonstrukciók és szerződési feltételek oltárán áldozta fel a hazát, melyekből kiszabadulni még egy Hudinitől is csúcsteljesítménynek számít.
Sok választásunk nem lévén a saját hajunknál fogva kell magunkat kirángatni a szakadékból.
Az adók már így is szinte a legmagasabbak Európában, az életszínvonal pedig ezzel fordított arányban egyre zuhan.
orbán imf1A visszafizethetetlen hitelekbe annak ellenére belefulladunk, hogy már jó éve nagy csinnadrattával közzétették, hogy Magyarország kifizette az IMF adósságát. Melyiket?
A címkézetlen, kitudja mire elköltött elvonások, EHO, SZOCHO, TB, ÁFA, jövedéki adó, társasági adó, bírságok, illetékek adózott jövedelmek újra adóztatása, stb. stb. a fizetésünk több mint 70%-át teszik ki. Ami önmagában is elég nagy baj, de ezt tetézi, hogy cserébe nem kapunk vissza szinte semmit.
Az adó terheket csökkenteni és nem növelni kell!
Ellenben milliárdok mentek/mennek el szükségtelen beruházásokra, illetve olyan beruházásokra, melyeket feleannyiból meg lehetett volna valósítani, eközben a rogyadozó egészségügy és tb a teljes megsemmisülés felé vágtat. A felesleges és felelőtlen beruházások minden szereplőjétől be kell hajtani az ablakon kidobott pénzeket.
Immár milliónyi potenciális adózót üldöztek el az országból. Vagyonokat fizettünk olyan vállalkozások visszavásárlására, melyeket egyszerűen vissza kellett volna venni állami kezelésbe és az okozott kárért kártérítést követelni. Támogattunk olyan pénzszivattyúzó multikat melyek a magyaroknak ugyanazért a munkáért ötöd annyi bért fizetnek, mint az EU-ban. Ráadásul a beígért munkahelyteremtések helyett úgynevezett létszámleépítések, kiszervezések következtek, illetve a fizetések reálértékének csökkenése. szerzödésA szerződések be nem tartása miatt ezeket az adótámogatásokat, vissza nem fizetendő támogatásokat és kölcsönöket vissza kell követelni.
A privatizációban résztvevőket, (mint az új tulajdonosok, jogutódok, és egyéb gazdasági szereplők) szintén anyagi felelősség terheli, a leszerelt gyárakért, a multik által kegyetlenül kinyírt hazai konkurencia tönkretételéért ezét őket is el kell számoltatni és velük is kártérítést kell fizettetni.
A privatizációért felelős politikusokat teljes vagyonelkobzással sújtani, illetve életük végéig, vagy amíg vissza nem fizetik a lenyúlt összegeket és hasznot, kényszermunkára fogni őket. Hogy miért nem került még mindig sor a tételes elszámoltatásukra? A teljes családi és üzlettársi körre kiterjedő vagyonnövekedésük tételes vizsgálatra? Vagy miért nem fizettették vissza az off-shore cégekbe, vagy más külföldre vitt családi vállalkozásokba menekített vagyonokat? A válasz egyszerű, mert a tettestársak egymást fedezik és váltogatják a parlamenti padokban és bársonyszékekben. Alig van olyan hazai politikus, akinek ne lenne vaj a füle mögött, illetve átlátható és valódi munkával indokolt lenne a vagyonosodása. Ezeket a pénzeket mind vissza kell követelni tőlük.
A mai napig nem hozták nyilvánosságra, hogy a nemzet- és népellenes nemzetközi szerződések számszerűen évente mennyibe kerülnek az országnak. Le kell állítani a multik, bankok, az EU, a NATO feneketlen zsákjaiba dobált pénzek befizetését. Mint Új-Zélandnak, nekünk is újra kell tárgyalni a hitelfeltételeket, a hitelcsalásból extraprofitra szert tett bankokat kártérítés fizetésére kötelezni, vagy leállítani a hiteltörlesztéseket.
Hitel_Credit-Card-Debt-Recovery-PicMódosítani kell a banktörvényt és a pénzügyi törvényeket, megreformálni hitelkonstrukciókat eltörölni a kamatos kamatot, és a fizetések kötelező bankba utalását és a cégeknél, vállalkozásoknál vissza kell állítani kifizetőhelyeket. Létrehozni, kijelölni egy vagy két magyar tulajdonban lévő bankot és ezt, valamint a kereskedelmi pénzforgalmat oda kell irányítani.
A multikat, és minden vállalkozást legyenek azok gyártó-, vagy kereskedő-, vagy szolgáltató cégek szigorú és folyamatos szakmai ellenőrzés alá kell vonni, és minden szabálytalanságot, szennyezést, etikátlan viselkedést szigorúan és konzekvensen meg kell bírságolni.
Láthatóan van elegendő pénz, amit kiáramoltatás helyett a valódi értékteremtő gazdaságba lehet visszaforgatni, sőt akár többször is megforgatni, s amiből a hazai gazdaságot újra talpra lehet állítani.
A nyugat és Európa a történelem során a mai napig mindig elárulta és kihasználta Magyarországot, így hát nem kell különösebben bizonygatnunk, kik nem a barátaink és szövetségeseink.
Meg kell keresni azokat, akik valóban a barátaink és szövetségeseink lehetnek.
Ámbár nem is kell olyan nagyon keresgélni, hiszen maguktól is jönnek és kopogtatnak az ajtón, csak fel kell ismerni őket.
Európában a V4-ek, az oroszok, a szerbek, az Eurázsiai Unió, mind olyan országok és szövetségek, akikkel nem csak lehet, de kell is jó kapcsolatokra törekedni, annál is inkább, mert egymásra utaltságunk, létező közös érdekeink ezt indokolttá is teszik.
Még keletebbre vagy még nyugatabbra, sőt délebbre is vannak velünk szimpatizáló országok és szövetségek melyekkel sok témában érdekegyezőségünk fennáll.
Nos, előteremthető a pénz, vannak szövetségeseink és barátaink is, már csak az elhatározáson és akarton múlik, hogy mit kezdünk vele.

Audie – Szabad Riport

Még nincs béke Donbasszban – Az ukránok provokálnak is

Az ukránok provokálnak is - Kép, Új-Oroszország Hírügynöksége

Az ukránok elaknásították a Gorlovka melletti semleges területet

Az ukrán hadsereg elaknásította a Gorlovka északkeleti részén lévő semleges területet – idézi Eduard Baszurint, a donyeckiek katonai parancsnokát Novorosszia hírügynöksége.
„A DNR egységei repeszbombát találtak Majorszk környékén, Gorlovkától északkeletre, a DNR ellenőrzőpontja mellett. A DNR aknászai ártalmatlanították a bombát” mondta Baszurin. Szerinte az ukránok szeretnék szabotálni a békés folyamatot.
„Az ukrán hadsereg katonái az állásainkhoz lopóznak, elaknásítják az ösvényeket és átjárókat, amelyeken békés civilek is közlekednek” – mondta Baszurin.

Az ukrán hadsereg egész éjjel bombázta Oktjabrszkijt

Az ukrán hadsereg egész éjjel bombázta a Donyeck Kujbisevi kerületében lévő Oktabrszkij telepet – idézi Ivan Prihogykót, a Kujbisevi kerület vezetőjét Novorosszia hírügynöksége.
„Most érkezett információ, hogy az ukránok az éjjel aknavetővel nyitottak tüzet Oktjabrszkij telepre. Sérültekről egyelőre nincs információ” mondta Prihogyko.

Az ukrán hadsereg megint tüzet nyitott

Az ukrán katonák az utóbbi két nap alatt már harmadszor nyitottak tüzet a DNR-ben lévő Volvo-központra – írja a TASS Donyeck Kujbisevi kerületének vezetőjére, Ivan Prihogykóra hivatkozva.
„Az ukrán katonák 23:00 óra körül nyitottak tüzet és csak éjfél után fejezték azt be” mondta Prihogyko. Előzetes információk szerint 82 mm kaliberű aknavetőkkel lőttek.
Prihogyko szerint az ukrán katonák szabotálni akarják a nehézfegyverek visszavonását.

Mindeközben: A DNR befejezte a páncélosok visszavonását

A Donyecki Népköztársaság visszavonta az összes páncélos járművét a konfrontációs vonal közeléből – írja Novorosszia hírügynöksége.
„A DNR minden egyes páncélosát visszavonták” mondta Ruszlan Jakubov, a DNR egyik katonai parancsnoka.
Október 22-én 10 db T-72 és T-64 páncélost vontak vissza a frontvonalról a Harcizszk melletti katonai bázisra.

Az első gyalogos határátkelőt október 27-én nyílik meg Ukrajna és az LNR között

A luganszki konfrontációs vonal első gyalogos határátkelője október 27-én nyílik meg – írja a TASS. Erről Georgij Tuka, Luganszk megye ukrán fennhatóságú területeinek kormányzója nyilatkozott.
„Október 27-re van tervezve a Sztanyica Luganszkaja átkelő megnyitása. Már minden szolgálat felkészült erre” mondta Tuka. Szavai szerint két átkelő megnyitását egyeztették Sztanyica Luganszkaja – Szeverodonyeck és Sztanyica Luganszkaja – Belokurakino között.
„Senki sem törölte el az átkelés szabályait és mielőtt valaki átlépné a határt engedélyt kell szereznie” mondta Tuka. A DNR-hez hasonlóan az LNR-ben nincs egy gyalogos átkelő sem, ahol az emberek Ukrajnába léphetnének. A gyalogos átkelő a Sziverszkij Donyec fölötti hídon keresztül fog haladni.

A népköztársaságiak nem fogják hagyni az ukrán provokációkat – A DNR hadserege háromnapos gyakorlatot tart

A DNR katonai egységei tervszerű gyakorlatokba kezdtek a köztársaság egyik katonai gyakorló terén – írja a Rusvesna a DNR Védelmi minisztériumára hivatkozva.
Az oldal olvasóinak azt jelezték, hogy a Budenovszkij és a Proletárszkij járás lakói lövéseket hallottak.
„Ma taktikai gyakorlatokba kezdtünk. A felkelők az egységek közötti együttműködést gyakorolják, illetve az orvosi segítségnyújtást. Továbbfejlesztik a páncélosok, a lőfegyverek és aknavetők használatának tapasztalatát” nyilatkozta a Rusvesna forrása, aki szerint a gyakorlatok három napig tartanak.
dnr_ucheniya
NovorosinformRusvesnaTASSRapid Press Hírszolgálat – Szabad Riport

Németország elrettentő erővel lépne fel a gazdasági bevándorlók ellen

Németország katonai szállító repülőgépekkel folytatja majd a deportálást; a közeljövőben ezresével küldhetik vissza származási országukba azokat a bevándorlókat, akik menedékjogi kérelmét visszautasították.
Steffen Seibert kormányszóvivő szerda este megerősítette azokat a sajtóértesüléseket, miszerint Németország a közeljövőben elrettentő erővel léphet fel, hogy leállítsa az Európába irányuló gazdasági bevándorlást. Az intézkedés oka, hogy mostanra a német menekültügyi rendszer is túlterhelődött, és nem tudják ellátni mindazokat, akik nem háború sújtotta övezetből menekültként, hanem a jobb megélhetési viszonyok reményében – gazdasági bevándorlóként – érkeznek Európába. Steffen a sajtótájékoztató alkalmából kijelentette, hogy továbbra is előnyben részesítik majd a civil járatok használatát, de a bevándorlók számának drasztikus emelkedése miatt mindenféleképpen szükség lesz a légierő kapacitásának igénybevételére is.
A korábbi gyakorlattal ellentétben a menedékkérelmek elbírálására várakozó bevándorlókat nem részesítik előzetes értesítésben arról, hogy nemsokára el kell hagyniuk az országot. Ehelyett a rendőrök a menekülttáborokból fogják felterelni őket a járatokra, ahonnan már nem szállhatnak le, csak a származási országban. A korábbi gyakorlat alapján ugyanis a bevándorlók többsége eltűnik a hatóságok szeme elől, miután értesítik arról, hogy menedékjogi kérelmét elutasították. Több százezer olyan személy mozog szabadon az Európai Unió területén, akik nem kaptak tartózkodási jogot, de ennek ellenére személyazonosító okmányok nélkül is Európában maradnak, és felszívja őket a feketegazdaság.
Augusztus 27-én James Brokenshire, a brit belügyminisztérium migrációért felelős államtitkára kijelentette, hogy a hatóságok gyakoribb rajtaütéseket kell folytassanak az éjjeli bárokban, éttermek és szórakozóhelyek környékén, mert azok a feketegazdaságban megélhetést kereső élő illegális bevándorlók kereseti forrásává válnak.

http://hidfo.ru/2015/10/nemetorszag-elrettento-erovel-lepne-fel-a-gazdasagi-bevandorlok-ellen/