Uram, a te szentséges szívednek ajánlom fel az egész életemet, múltamat, jelenemet, jövőmet, a legkisebb cselekedetem is. Irányíts és vezérelj engem. Add meg a tisztánlátás kegyelmét, hogy meg tudjam különböztetni a jót a rossztól. Add, hogy egész nap neked éljek.
2015. november 22., vasárnap
Sikeres a Szíriai latorirtás
Szíria Homsz-tartományában nagyon a vége felé jár Allah kutyáinak kiirtása. Mára virradóan a szír kormányerők az utolsó-jelentősebb dzsihadista-erősséget is fölszámolták. A járni tudó martalócok mind elmenekültek.
Csecsenföld kormányzója tegnap a Tv Zvezdának arról számolt be, hogy a hét folyamán 50 bűnbánó dzsihadista tért vissza Csecsenföldre Szíriából. Kadirov beszámolója szerint kb. ötszáz csecsen származású iszlamista szélsőséges közül az utóbbi másfél hónapban mintegy 200 harapott fűbe Szíriában, ötvenen pedig jobbnak látták hazatérni. A megtérők szerint Törökországon keresztül, háborítatlanul tehették meg az utat. Csak annyit kellett mondaniuk, hogy Oroszországba tartanak. Dzsihadot csinálni. Az elhárításnak készséggel átadták az “útibeszámolót”!
Hogy mennyire cudarul állnak a sátánfattyak Szíriában, azt az alábbi video remekül ábrázolja. Egyre több eszközt kénytelenek barkácsolni önmaguknak. Akik még háborúzni akarnak. Bár ezek az éklécelmények több kárt okoznak a felhasználóiknak, mint azoknak, akiknek szánták.
Mára virradó éjszaka és ma délelőtt az orosz légierő csak módjával pusztította a pokolfajzatokat. Az érintetteket mondjuk ez nem vigasztalja!
http://www.balrad.com/2015/11/22/sikeres-a-sziriai-latorirtas/Az Európai Unió és Oroszország érdekei megegyezőek
Federica
Mogherini, az Európai Unió külügyi és biztonságpolitikai főképviselője
szerint konszenzusra lehet jutni a szíriai válság rendezése kapcsán,
mert az Európai Unió és Oroszország érdekei megegyezőek.
Mogherini
a Le Nouvel Observateur francia hetilapnak adott interjút, melyben
kifejtette, hogy az Európai Unió a jövőben kiterjedtebb együttműködést
folytat Oroszországgal a válsághelyzet rendezésében. Elmondása szerint
Bassár el-Aszad személye kapcsán van még ellentét Moszkva és Brüsszel
álláspontjai közt, de mindkét fél törekszik arra, hogy egy közös
szövetséget hozzanak létre az ISIL elleni harc során. Mogherini
hangsúlyozta, hogy nem fog az orosz érdekek védelmében nyilatkozni, de
egyszer már sikeresen létrejött egy megállapodás Irán vonatkozásában,
és az Európai Unió kész tárgyalóasztalhoz ülni Moszkvával, hogy a
szíriai válságra is közös megoldást találjanak. A főképviselő
kijelentette, hogy az Európai Unió és Oroszország közt érdekegyezés áll
fenn, mindkét félnek érdeke a szíriai konfliktus minél hamarabbi
lezárása, és az ország stabilizálása.
Mogherini
elmondása szerint az Európai Unió számára elsősorban Szíria
stabilitása és területi egysége fontos. A kijelentés arra utal, hogy az
EU Szíriával kapcsolatos külpolitikájának prioritásai felcserélődtek,
és mostanra nem Bassár el-Aszad hatalomból való eltávolítása az
elsődleges cél, hanem – vélhetően a migrációs válság miatt – az ország
területi egységének helyreállítása, és a stabilizálás. Ez egy jelentős
fordulatnak mondható, tekintve, hogy az ország destabilizálásában az
Európai Unió is részt vett; a migrációs válság előtt Bassár el-Aszad
hatalomból való eltávolítása volt prioritás, aminek érdekében az EU a
destabilizáláshoz is beleegyezését adta.
A
főképviselő hangsúlyozta, hogy Oroszország a konfliktusövezet
stabilizálásában érdekelt, és bár az ukrán válság továbbra sem
megoldott, Moszkva konstruktív partnerként vett részt legalább három
nemzetközi probléma rendezésében – legutóbb az iráni atomprogrammal
kapcsolatban. Mogherini Oroszországgal kapcsolatban már láthatóan nem az
“orosz agresszió”, hanem a “konstruktív partner” kifejezést használja,
ami arra utal, hogy az Európai Unió külpolitikája átalakulóban van, és
a jövőben Oroszország válhat elsőszámú szövetségessé a válsághelyzetek
rendezésében.
Dan de
Luc, a Foreign Policy magazin elemzője október 18-án kijelentette; a
közel-keleti helyzet alakulásával nyilvánvalóvá vált, hogy Washington
legfontosabb szövetségesei elkezdtek Moszkva felé fordulni. De Luc
értékelésében felhívta a figyelmet arra, hogy a Közel-Kelet több
országában is hatalmi átmenet történik a színfalak mögött, és az
Egyesült Államok hagyományos szövetségesei – mint Katar, Szaúd-Arábia –
már nem az amerikai külpolitikát tekintik elsődleges viszonyítási
pontnak. A szerző szerint a világ országai felismerik, hogy az Egyesült
Államok többé nem megkerülhetetlen tényező a világpolitikában, és a
magas rangú vezetők “nem az amerikai elnöki hivatal ajtaján kopogtatnak”,
hanem Moszkvával próbálnak megegyezésre jutni. Washington befolyásának
csökkenésével nem csak a Közel-Kelet országai, de az Európai Unió
külpolitikájában is jelentős változások fognak bekövetkezni.
http://www.hidfo.ru/2015/11/az-europai-unio-es-oroszorszag-erdekei-megegyezoek/
http://www.hidfo.ru/2015/11/az-europai-unio-es-oroszorszag-erdekei-megegyezoek/
A történelem legnagyobb viselkedésbefolyásoló kísérlete
Az
emberiség történelmének legnagyobb viselkedésbefolyásoló kísérlete
kezdődött Kínában és talán csak az imáinkon múlik, hogy ez mikor
jelenik meg a nyugati országokban is.
Kínában egy olyan pontrendszert indítottak el,
amiben az állampolgárok politikai nézeteik, a közösségi médiában
található kommunikációik, vásárlásaik és hitelminősítésük alapján kapnak
besorolást.
A 350-950 tartományban mozgó pontok alapján döntik majd el, hogy ki kaphat hitelt, vízumot, vagy állami juttatásokat.
A pontok
azt is meghatározzák majd, hogy ki milyen álláslehetőségekhez juthat,
így végső soron az életben való boldoguláshoz szükséges minden
lehetőség ettől függ majd.
A
rendszert még manipulálhatóbbá teszi, hogy a besorolást a hozzátartozók
és barátok pontszámai is befolyásolhatják, biztosítva a társadalmi
nyomást az államilag elfogadott viselkedés produkálására, hiszen ki
akarna rosszat szeretteinek helytelen viselkedésével.
A
pontszámok pedig nyilvánosak lesznek, tehát nem lehet majd elrejteni
őket a barátok és családtagok elől. Mindenki belelát majd mindenki más
besorolásába az Interneten.
Az új
rendszer egy rendkívül hatékony módszert biztosít az állam számára a
politikailag korrekt és társadalmilag kívánatos viselkedésformák
erősítésére.
A besorolást az egyelőre még önkéntes alapon működő, 2020-tól azonban már kötelező személyi igazolványhoz is hozzárendelik.
Mivel
Kínában a legtöbb közösségi hálózat és fizetési szolgáltatás az Alibaba
és a Tencent irányítása alatt áll, a két céget szintén bevonták az
állami pontrendszer működtetésébe.
Az
amerikai tulajdonú Yahoo az Alibaba egyik főrészvényese, így a cég a
föld legnépesebb országának elnyomására irányuló törekvések
résztvevőjévé vált. Szolgáljon ez figyelmeztetésül mindannyiunk számára,
hiszen a szabadságunkat hol kisebb, hol nagyobb adagokban, de
folyamatosan feladjuk állítólagos biztonságunkért cserébe, függetlenül
attól, hogy a Föld mely pontján élünk.
Minden
évben egyre több személyes adatot adunk meg magunkról, így szinte
gyerekjáték bárkiről profilt készíteni. Az államnak nincs más dolga,
mint megszerezni a legfontosabb szereplők együttműködését.
Ma már
semmit sem tehetünk anélkül, hogy valaki, legtöbbször több valaki, ne
tudna róla és ne ismerné tetteink legapróbb részleteit is, és ez
független attól, hogy ezek a részletek bárkit érdekelnek-e vagy sem. A
telefonunk és számítógépünk folyamatosan jelentéseket készít és küldd
rólunk a szolgáltatók felé, a hirdetők mindent tudnak ahhoz, hogy egyre
pontosabban célzott reklámokkal érjenek el minket, a közösségi
hálózatok pedig a személyes adatok kincsesbányájának számítanak.
A
hitelkártya kibocsátók például számos tényező alapján állapítják meg
egy ügyfél hitelképességét. A manapság rendelkezésre álló hihetetlen
mennyiségű információ tükrében vajon mekkora kísértés lehet számukra a
nem pénzügyi jellegű információkat is felhasználni ehhez?
Tudva,
hogy az Egyesült Államokban egyre többen részesülnek az állami segély
valamilyen formájában, nem nehéz felismerni, hogy az állam hogyan lehet
képes egyre nagyobb hatalmat gyakorolni az állampolgárok felett ezen
keresztül, például azáltal, hogy politikai feltételekhez köti a
juttatások folyósítását vagy ennek megvonását.1
A bibliai próféciákban jártas keresztény szakértők érthető módon ilyenkor azonnal a Jelenések könyvének 13. fejezetében2 leírtakra asszociálnak, ami egy olyan jövőt
tár elénk, ahol a „fenevad bélyegének” viselete közvetlenül
kapcsolódik a „Fenevad” vagyis az Antikrisztus politikai támogatásához.
A bélyeg
nélkül senki sem tud majd vásárolni vagy eladni, és az is egyértelmű,
hogy ez a bizonyos bélyeg a hatalom és az uralkodó felé mutatott hűség
jelképe lesz.
Egyértelmű,
hogy a politikai elkötelezettségnek és a kereskedelemnek a szemünk
előtt folyó egybeolvadása mindennek csupán a kezdete.
1
http://idokjelei.hu/2015/11/a-tortenelem-legnagyobb-viselkedesbefolyasolo-kiserlete/
Otthonainkba hozták a háborút
Amikor
az amerikai-szövetséges országok elkezdték megbuktatni az általuk
nemkívánatosnak nyilvánított közel-keleti és észak-afrikai vezetőket, a
háború a harmadik világ béli országokban zajlott, ezért a többség nem
foglalkozott a folyamatban lévő népirtásokkal. Egy évtized után azonban
Nyugat-Európában is hadiállapot kezd kialakulni.
Több
mint egy évtizeddel ezelőtt a nyugati politikusok többsége és a nyugati
lakosság többsége hallgatólagos beleegyezését adta ahhoz, hogy
kormányaik az amerikai külpolitikával együttműködve megbuktassanak
bizonyos, nekik nem tetsző módon kormányzó vezetőket. A társadalom
többsége érdektelenségből, vagy egyszerű tájékozatlanságból nem
ellenezte a megválasztott kormány külpolitikáját, és nem foglalkozott
azzal, hogy közömbössége miatt más országokban emberek ezrei halnak meg.
A humanizmus és tolerancia szükségességét hangoztató emberek
félrenéztek, és a többséget nem foglalkoztatta, mi zajlik Irakban,
Afganisztánban, Líbiában, vagy Szíriában.
Ez a
közömbösség egészen addig volt tartható, ameddig az emberek
megtehették, hogy érdektelenek maradnak, mert a nyugati hétköznapokban
nem volt látható, hogy a nyugati országok hadban állnak. A háború egy
távoli országban zajlott, amiről a választók többsége egyébként sem tud
sokat – megelégszik annyival, hogy ott nem liberális demokrácia van, és a törvényei, szokásai nagyságrendekkel primitívebbek a társadalmi fejlődés csúcsteljesítményének tartott liberális demokráciánál, ezért a fejlett nyugati kormányoknak joga van ott katonai erővel is megváltoztatni a politikai berendezkedést.
Minden bizonnyal ezt gondolhatták választók milliói, amikor
hallgatólagosan beleegyeztek abba, hogy kormányaik más országok vezetőit
eltávolítsák a hatalomból – mert a média fősodra mindvégig ezt az
üzenetet közvetítette.
Az
elmúlt évtized bebizonyította, hogy a liberális demokrácia a
közömbösség diktatúrája. Szolidaritást kell vállalni minden
kisebbséggel, ami a Nyugat által nemkívánatosnak nyilvánított kormányok
által van elnyomva. Más kisebbségekkel nem kell szolidaritást vállalni –
a Nyugat által elmozdítani kívánt kormányokat támogató többséggel
pedig végképp nem. Ez a közömbösség diktatúrája mindeddig sikeresen
fenntartotta azt az állapotot, hogy az emberek elfogadják; az ő
választott kormányaik dönthetnek arról, hogy más országoknak milyen
vezetése legyen.
Nyugat-Európa
most szembe kell nézzen saját közömbösségének következményével.
Brüsszelben az emberek fel vannak háborodva, hogy nem lehet kimenni az
utcára, arra kényszerülnek, hogy otthonaikban meghúzódva várják a
veszély elmúlását, miközben sportesemények, kulturális rendezvények
elmaradnak, és az utcán a hadsereg jelenléte állandó, mert a nyílt utcán
történő gyilkosság veszélye állandóan jelen van a hétköznapokban.
Pontosan ezzel jár, amikor egy idegen hatalom akarja meghatározni, hogy más országban milyen politikai berendezkedés legyen.
A
többség hallgatása pontosan ilyen állapotokat hozott létre Irakban,
Afganisztánban, Líbiában és számos más országban – kezdetben, mert a
folyamat továbbgyűrűzésével a terrorszervezetek működése is
kiterjedtebbé válik. Ennek ellenére, a hétköznapokban állandósuló
terrorfenyegetés mindeddig nem volt fontos, mert a nyugati társadalom
megtehette, hogy félrenéz. A veszély nem közel volt, hanem egy távoli
országban. Most egy idegen hatalom akarja ráerőltetni saját akaratát
Nyugat-Európára; ne liberális demokrácia legyen Németországban és
Franciaországban, hanem ehelyett a saría törvényei érvényesüljenek.
Mindeközben az Iszlám Állam semmi egyebet nem tesz, mint amit
nyugat-európai országok is műveltek a Közel-Keleten és Észak-Afrikában;
saját társadalmi-politikai rendszerüket akarják ráerőltetni egy idegen
kultúrára, akár fegyveres erővel is. A Nyugat nem akar a saría
törvényei szerint élni, de eközben képtelen megérteni, hogy más
kultúrák legalább ennyire ellenzik a Nyugat-Európában meghonosodott
társadalmi-politikai berendezkedést, amit a kormányaink évtizedeken át
fegyverrel és kormánydöntésekkel akartak rájuk erőltetni.
Nyugat-Európában
máig egy olyan ideológia működik, ami elhiteti az emberekkel, hogy más
országokban szabadon lehet a lakosságot terrorizálni. Ez az ideológia
azt mondja; a liberális demokrácia a társadalmi fejlődés csúcsa.
A társadalom gondolkozásában pedig meghonosodott ez a liberalizmusnak
mondott beteg ideológia; hallgatólagos beleegyezését adja más országok
gyarmatosításához, hiszen ott nem erőszakos beavatkozás zajlik, hanem valamiféle elkerülhetetlen társadalmi fejlődés, amiben a Nyugat mindössze segítséget ad. Tehát nem megöljük a vezetőiket és porig bombázzuk országaikat, hanem segítünk nekik, hogy eljussanak a liberális demokrácia szintjére, amit egy beteg ideológia által vezérelt szekta a társadalmi fejlődés csúcsának gondol.
Megér-e a liberális demokrácia terjesztése annyit, hogy terrorfenyegetés közepette éljünk?
A
következő években kiderül, mennyire jelenti a társadalmi fejlődés
csúcsát a liberális demokrácia. Az események eddigi alakulása azt
mutatja, hogy a liberális demokrácia alkalmatlan a túlélésre. Még meg sem jelent az ellenséges hadsereg, de bizonyos szabadságjogokat már most meg kellett vonni. Tucatnyi fegyveres elegendő volt ahhoz, hogy a liberális demokrácia felszámolja önmagát,
és inkább elfogadtassa az emberekkel a totális ellenőrzést – ami a
diktatúrák sajátja. Ha a közömbösség elfogadtatása működött is, azt igen
nehéz lesz lekommunikálni, hogy a liberális demokrácia felszámolása –
szabadságjogok feladása biztonságért cserébe – a liberális demokrácia
védelme érdekében szükséges.
Ha a
regnáló hatalmi elit évek leforgása alatt diktatúrát vezethet be
liberális demokrácia helyett, milyen alapon mondanák meg más
kormányoknak, hogy nem működtethetnek diktatúrát saját országaikban?
http://www.hidfo.ru/2015/11/otthonainkba-hoztak-a-haborut/
http://www.hidfo.ru/2015/11/otthonainkba-hoztak-a-haborut/
Német férfikönnyek Donbasszban
Wolfgang Gerke-a Német Baloldali Párt alelnöke, Bundestag képviselő Donbasszban járt a héten.
Gyógyszer és kötszerszállítmányt is vitt magával, majd kicsit körülnézett. Az eléje tett térképre rábökött, és Eduard Baszurin társaságában odalátogattak.
Járt Gorlovkában, Donyeckben, és megtekintette a donyecki repülőtér területén lévő Szent Iver kolostort. Jobban mondva a romokat.
Wolfgang Gerke a látottakra és a tapasztaltakra nem talált szavakat. “Ez borzalom! Amit az ukrán hadsereg művelt, azt nem lehet szavakkal kifejezni. Ezt a szörnyűséget okvetlenül meg kell hogy ismerje a Bundestag. Hihetelen ez a brutalitás! Hihetetlen az, hogy ilyesmi napjainkban Európában előfordulhat.”
Az “Oktyrjabszkaja” bányaüzem lakótelepén megejtett látogatásakor a helyi civelekkel való találkozásakor Wolfgang Gerke elsírta magát.
http://www.balrad.com/2015/11/22/nemet-ferfikonnyek-donbasszban/
A NEMZETKÖZI ÖSSZEFÜGGÉSEK
Két éve kezdődött el a „Majdan”. Okai közül nem tekinthetünk el a nemzetközi összefüggésektől, a geopolitikától.
Amikor 1989-91-ben összeomlott a szocialista világrendszer, majd maga a Szovjetunió is, sokan gondolhatták: NO, VÉGE A HIDEGHÁBORÚNAK! (Így gondolta Fukuyama amerikai nagymester is, aki 1989-ben „a történelem végének” örvendezett. Mely örömét időközben, szép csöndben, különösebb csinnadratta nélkül visszaszívta!)
Kedves kommunista barátaim, elvtársaim! Ne legyen többé lelkifurdalástok! Nem azért volt itt hidegháború, mert ronda vörös ördögök voltunk, akik a kommunizmusunkkal a frászt hoztuk a nagypolgárság békésen szendergő szalonjaira.
NEM! HIDEGHÁBORÚ ITT AZÉRT VOLT, MERT A „KOMMUNISTA SZOVJETUNIÓ” CÍMÉN OROSZORSZÁG NAGY VOLT. VILÁGHATALOM. A VILÁG MÁSODIK SZUPERHATALMA. Mely, amíg volt, féken tartotta Amerikát. Nem engedte napjaink nemzetközi önkényuralmát!
Ha valaki figyelte, láthatta: a részeg disznó elnöksége, „az elfuserált Kerenszkij” (más néven az orosz történelem legkatasztrofálisabb külügyminisztere, Andrej Kozirjev) alatt sem szűnt meg a hidegháború. Nem ám – egy pillanatra sem! Hiába esküdöztek égre-földre!
Hát, még amikor Putyin lett az elnök! Aki alatt megindult a röpke évtized alatt a harmadik világ színvonalára süllyesztett, ebek harmincadjára, koldusbotra juttatott ország talpra állítása! Rögtön megindult a nyivákolók kórusa. Azoké, akik 1993-ban tapsoltak a moszkvai „Fehér Ház” szétlövéséhez (ez demokratikus volt) – ám totalitárius diktatúra volt, teszem azt, a négy rüfke perbe fogása. Akik szentmise közben rontottak be Moszkva pár éve helyreállított székesegyházába visítozni, belerondítva hívek százainak ájtatosságba.
Putyin Oroszországa kezdte összeszedni magát. Gazdaságilag, katonailag. Aztán szétnézett és úgy látta: ideje kissé összeszedni a részeg disznó alatt szerteszéledt utódállamokat. Amiről pedig még Nazarbajev kazah elnök is azt mondta: jó dolog ugyan, hogy függetlenek lettünk (többé nem is adjuk!) – ám kár volt azért mindent fölrúgni: főleg az évszázadok alatt kialakult egységes gazdasági rendszert. Ezzel mindannyian csak rosszul jártunk! – mondta. Mindjárt mondta is a megoldást: vámunió kell.
VÁMUNIÓ KELL! És megindultak az előkészületek.
Erre, persze, lépni kellett! GYORSAN ELTORLASZOLNI AZ UTAT A NYUGAT, EURÓPA FELÉ! Illetve ellenkezőleg: legjobb védekezés a támadás! A svéd és a lengyel külügyminiszter közösen kifundálta a Keleti Partnerségi Program nevű projektet. Amiről ha lehántjuk a díszcsomagolást (Kelet-Európa „felkészítése” az Európa felé való KÖZELEDÉSRE – NEM INTEGRÁCIÓRA, HANEM KÖZELEDÉSRE!), akkor nagyjából megkapjuk a nyers célt: A HAT KIVÁLASZTOTT ORSZÁG LEVÁLASZTÁSÁT AZ OROSZ RÖPPÁLYÁRÓL, ILLETVE ÁTVONZÁSUKAT A NYUGAT RÖPPÁLYÁJÁRA. Ez a hat ország (mind volt szovjetköztársaságok): Belorusszia, Moldávia, a három kaukázusi ország – NO ÉS, PERSZE, UKRAJNA!
Gőzerővel megkezdődtek tehát az előkészületek. A cél mindenütt ugyanaz volt: a hat országot TÁRSULÁSI SZERZŐDÉSEKKEL kötni az Európai Unióhoz. Ezek két egyezményből álltak: egy, ami az adott országnak a politikai, biztonságpolitikai kötődését, az Európához való teljes külpolitikai orientációváltását (adott esetben az oroszellenes kül-, és biztonságpolitikai lépések felvállalását) rögzíti – illetve A SZABADKERESKEDELMI MEGÁLLAPODÁS. Ennek tervezete mind a hat (illetve a végére már csak a három megmaradt) ország esetében nagyjából ugyanaz volt. A kiszemelt országok esetében számos mélyreható gazdasági következménnyel: 1. A kiszemelt országoknak – alig néhány évet hagyva erre – meg kell nyitniuk gazdaságukat a nyugatiak előtt – miközben egyáltalán nem biztosított, hogy amazok is megteszik-e ugyanezt ezen államok számára. Ez halálos csapást mér az adott országok gazdaságára, mármint arra, ami abból még megmaradt. 2. országaik gazdaságát teljesen át kell állítani a nyugati szabványokra, AMI FOLYTÁN EZEKNEK AZ ORSZÁGOKNAK – AKÁR AKARJÁK EZT, AKÁR NEM – KI KELL SZAKÍTANIUK ÖNMAGUKAT A POSZTSZOVJET TÉRSÉG, még ha éppoly laza INTEGRÁCIÓS, GAZDASÁGI INTEGRÁCIÓS SZERVEZETEIBŐL. (Mindezt, ráadásul úgy, hogy Oroszországot teljesen kihagyták az ezen országok, illetve az Unió közötti olyan tárgyalásokból is, amelyek kimenetele pedig vastagon érint komoly, ÉS FŐKÉNT KONKRÉT, OROSZ GAZDASÁGI ÉRDEKEKET IS.
AMI
ÚJABB, HATALMAS (GAZDASÁGI) TÉRVESZTÉS OROSZORSZÁG SZÁMÁRA. Mindezt
olyan körülmények közepette, amikor szemmel láthatóan az AMERIKAI
VEZETÉS AZ OROSZORSZÁG ELLENI FRONTÁLIS TÁMADÁS MEGINDÍTÁSÁRA SZÁNTA RÁ
MAGÁT. (Aminek végső célja: Putyin – az amerikai világuralmi
törekvések első számú akadályának – eltávolítása Oroszország éléről.
Vele együtt pedig Oroszország végletekig való meggyengítése – netán még
feldarabolása, félgyarmattá tétele, nyersanyag kincseinek
megkaparintása). E VÉGCÉL ÉRDEKÉBEN AZ EGYIK LEGFONTOSABB LÉPÉS VOLT AZ
EMLÍTETT HAT ORSZÁG (az utolsó hat európai volt szovjetköztársaság)
leválasztása.
(Csikós Sándor)
Maradnak a szankciók Oroszország ellen
Az ilyen-olyan gazdasági és katonai bűnszervezetekbe tömörült nyugati vezetők megegyeztek arról, hogy újabb fél évre meghosszabbítják az Oroszország elleni szankciókat Maradék-Ukrajna ürügyén.
Erről tegnap állapodtak meg a világ 19 legnagyobb gazdaságát és az Európai Uniót tömörítő G20-ak törökországi csúcstalálkozóján. Bár odáig vannak (néhány kivételtől eltekintve) hogy Oroszország engedje őket a Szíriában várhatóan hamarosan bekövetkező orosz rendcsinálás után a húsosfazék mellé.
Obamaki,
Bundesmutti, Perverz David brit, Matteo Renzi a talján Keresztapa,
valamint Laurent Fabius gall külügyér-aki Francois Hollande
maffiacsaládfőt képviselte a csúcstalálkozón, a rendezvény vége fele
súgtak-búgtak össze. A ravaszdi bűnbanda szerint fontos nyomást
gyakorolni Oroszországra a tervezett donbasszi választások előtt, és
erre szerintük a szankciók megtartása az egyetlen esély.
http://www.balrad.com/2015/11/22/tombolo-egoizmus/
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)