Talán
már hallotta, hogy a pletykamalom túlórában dolgozik azon, hogy a jelek
szerint az Egészségügyi Világszervezet (WHO) aljas terve a globális
kormányzás székhelyévé válni.
Ebben a cikkben arra törekedtünk, hogy véleményt alkossunk erről.
Egy "világjárványügyi szerződés" egyenlő a globális kormányzással?
Ami
egyértelmű, az a WHO azon szándéka, hogy "elindítson egy globális
folyamatot egy olyan egyezmény, megállapodás vagy más nemzetközi eszköz
kidolgozására és megtárgyalására az Egészségügyi Világszervezet
alkotmánya alapján, amely a pandémiás megelőzés, felkészültség és
reagálás megerősítését célozza".
A WHO
ezt 194 tagországának egyhangú egyetértésével tette meg az Egészségügyi
Világközgyűlésnek a WHO 1948-as megalakulása óta mindössze második
rendkívüli ülésszakán, 2021. december 1-jén.
A
valóság az, hogy az alkalmazandó eszköz pontos formája még nem dőlt el.
Lehet, hogy a meglévő Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat (2005)
megerősítésével, a WHO alapszabályának módosításaként egy
"világjárványügyi szerződés" megtárgyalásával, vagy - ami valószínűbb -
mindkettővel.
Az
ellenőrzést ezekre az eszközökre ruházzák át abban az esetben, ha a WHO
globális világjárványt hirdet. Mint láttuk, ez meglehetősen könnyen
megtehető - még akkor is, ha látszólag nincs tudományos vagy orvosi
indoklás -, éppen az a helyzet, amiben most vagyunk.
A WHO
befolyásos tagjai, köztük az Egyesült Államok és az Európai Bizottság -
Ursula von der Leyen elnök asszonyon keresztül - széles körű
támogatást nyújtanak.
Valójában
az Egyesült Államok lesz az, amelyik a tárgyalások élére áll a
megközelítéssel kapcsolatos konszenzus kialakítására irányuló
törekvések során. Minden jót ígér a Bidennel való jó kapcsolatra,
függetlenül attól, hogy ő volt-e az amerikai nép valódi választása.
Hibás doktrína
Sok
racionálisan és kritikusan gondolkodó ember számára az a nehézség, hogy
a "COVID-19" nevében a világnak átadott válság nem megfelelő precedens
az olyan akciókhoz, amelyek képesek a szabadságjogok még nagyobb
mértékű korlátozására, mint amit az elmúlt két évben láthattunk.
Különösen akkor, amikor a WHO többé-kevésbé önkényesen nevezhet ki
világjárványt.
Boncolgassuk
ezt a manipulációt, ha csak néhány nyilatkozatot nézünk, amelyet a WHO
főigazgatója, Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus tett az Egészségügyi
Világközgyűlés rendkívüli ülésszakán. Tedros nyilatkozatai az
alábbiakban "TG" jelöléssel vannak ellátva, a mi válaszaink pedig "ANH" jelöléssel.
TG: Az erősen mutálódott Omicron-változat felbukkanása hangsúlyozza, hogy mennyire veszélyes és bizonytalan a helyzetünk.
ANH: Egy variáns nagyfokú átvihetősége nem határozza meg, hogy milyen veszélyt jelent az emberiségre nézve.
TG:
Dél-Afrikának és Botswanának köszönetet kellene mondani, nem pedig
büntetni, amiért felderítették, szekvenálták és jelentették ezt a
variánst.
ANH:
Tedros azt a benyomást kelti, amit a tömegmédia terjesztett, hogy
Dél-Afrika és Botswana volt az Omicron forrása. Ez valószínűleg egy
csel, hogy maximális nyomást gyakoroljanak az állóképes afrikai
nemzetekre.
A
részletes filogenetikai elemzés kimutatta, amint az a Nature
folyóiratban megjelent, hogy az Omicron genetikailag különbözik a közös
törzs más dél-afrikai változataitól, és máshol (Angliában, az Egyesült
Államokban) visszamenőleges elemzéssel találták meg november elején,
körülbelül három héttel azelőtt, hogy a dél-afrikai eredmények a
sajtóban megjelentek volna.
TG: Az Omicron bizonyítja, hogy miért van szüksége a világnak egy új megállapodásra a járványokról.
ANH:
Mi éppen az ellenkezőjét állítjuk: az omikron egyfajta természetes
"vakcinaként" működött, mivel lehetővé tette, hogy nagyszámú ember
gyorsan robusztus immunitást szerezzen.
Nem
más, mint Bill Gates, a WHO második legnagyobb finanszírozója, aki nem
is akármit mondott: "Sajnos maga a vírus, különösen az omicron nevű
változat, egyfajta vakcina, azaz B-sejtes és T-sejtes immunitást is
létrehoz, és jobban eljutott a világ népességéhez, mint mi a
vakcinákkal".
Ha a
természetes immunitás jobban működik, mint a "vakcinák", és az új
"vakcinák" lesznek az elsődleges beavatkozás a válaszlépésekben, miért
akarna bármely ország olyan prioritást adni a világjárvány elleni
válaszlépéseknek, amelyek az új "vakcinákat" helyezik ezen erőfeszítések
csúcsára?
TG: A pánik és az elhanyagolás körforgását éljük.
ANH:
Megkérdezhetjük, hogy ki keltette a pánikot, és mit és kit hanyagoltak
el? Tudjuk, hogy Tedros a SARS-CoV-2 egymást követő hullámai és
változatai miatti félelemre utal, de képzeljük el, mi történhetett
volna, ha a vírus molekuláris kimutatására nem kerül sor, ha a globális
és nemzeti PR-ügynökségekkel együttműködő viselkedéskutatók nem keltik
a félelmet, és ha a természetes immunitást sokkal gyorsabban hagyják
lezajlani egy Great Barrington típusú válasszal.
TG: És nem tudunk véget vetni ennek a világjárványnak, ha nem oldjuk meg a vakcinaválságot.
ANH:
De hogyan jutott erre a következtetésre, Dr. Tedros? Úgy tűnik, hogy
azért kerülünk ki a válságból, amelyet önök hoztak létre, mert a
természetes immunitás működhet, mert semmilyen maszkolás, társadalmi
távolságtartás vagy elszigetelés, nemhogy az önök terápiái, legkevésbé a
gyorsan kifejlesztett "vakcináik" nem működtek a terjedés
megfékezésére.
Az
Omicron végigszáguldott a világon, sokkal kevesebb kárt okozva, mint az
elődváltozatai, függetlenül az "oltási" státusztól. És a nyomában a
természetes immunitás egészséges nyomát hagyta.
TG:
A világ oltóanyagainak több mint 80%-a a G20-országokba került - az
alacsony jövedelmű országok, amelyek többsége Afrikában található, az
összes oltóanyagnak mindössze 0,6%-át kapták meg.
ANH:
Dr. Tedros vak, tudományosan nem megalapozott vágyának, hogy a legtöbb
kevésbé fejlett ország, amelyek a SARS-CoV-2 miatt többnyire nagyon
kevés kórházi kezelést és halálesetet szenvedtek el, semmi értelme, ha a
világ népének egészsége lenne a valódi cél.
A
legtöbb betegség a gazdag országokban jelentkezett, ahol az emberek
több anyagcsere-betegségben és alapbetegségben szenvednek, amelyeket ez
a vírus célzottan és precízen kihasznál. Úgy tűnik, hogy a bábjátékosok
úgy döntöttek, hogy a világon sok embert kell beoltani, ettől
függetlenül.
Ide
tartoznak a legfiatalabbak és a legkiszolgáltatottabbak minden
társadalomban, egészen a Szaharától délre fekvő afrikaiakig, akiknek
sokkal nagyobb gondjaik vannak, mint például az élelmezésbiztonság és az
olyan betegségek, mint a malária és a tuberkulózis. És persze az AIDS -
de erről majd a jövő héten.
TG: Egyetlen ország sem tudja egyedül beoltani magát a világjárványból.
ANH:
Ennél még ennél is egyszerűbb a helyzet. Egyetlen ország sem oltotta
még ki magát egy világjárványból, sem más országok segítségével, sem
anélkül.
TG:
Minél tovább tart a vakcinák egyenlőtlensége, annál több lehetősége
lesz ennek a vírusnak arra, hogy terjedjen és fejlődjön olyan módon,
amit nem tudunk előre jelezni vagy megelőzni.
ANH:
Ezt az állítást semmilyen bizonyíték nem támasztja alá. Számos
bizonyíték támasztja alá azonban azt a nézetet, hogy minél hosszabb
ideig tesznek lépéseket annak megakadályozására, hogy a populációk
természetes immunitást fejlesszenek ki (pl. elzárás, társadalmi
elszigetelés, társadalmi távolságtartás), és minél több beavatkozás,
például a COVID-19 injekció, zavarja immunrendszerünk azon képességét,
hogy tartós, erős immunitást fejlesszen ki, annál több lehetősége van a
vírusnak a terjedésre.
TG:
Felszólítunk minden tagállamot, hogy támogassa azokat a
célkitűzéseket, amelyek szerint az év végéig minden országban a
lakosság 40%-át, a jövő év közepéig pedig 70%-át kell beoltani.
ANH:
Kérem, Dr. Tedros, mondja el nekünk, milyen tudományos alapon
határozta meg ezeket a számokat? Az Omicron és a jelenlegi COVID-19
injekciók alapján? Biztosan nem!
TG:
103 ország még mindig nem érte el a 40%-os célt, és több mint a felét
fenyegeti a veszély, hogy az év végéig nem éri el, főként azért, mert
nem jutnak hozzá a szükséges vakcinákhoz, és a legtöbbjük Afrikában
van.
ANH:
A legtöbb ország, amely nem érte el ezt a célt, nem volt komoly
probléma a COVID-19-cel. Valószínűleg ennél is fontosabb, hogy jelenleg
egyetlen országnak sincs súlyos COVID-19 problémája, az omikron és az
egyre növekvő természetes immunitás jóvoltából.
TG:
A védőoltások életeket mentenek, de nem akadályozzák meg teljesen a
fertőzést vagy a fertőzés átadását. Amíg nem érjük el minden országban
az oltottság magas szintjét, addig a terjedés visszaszorítása továbbra
is alapvető fontosságú. Nem a zárlatokra gondolunk, amelyek a
legszélsőségesebb körülmények között jelentenek végső megoldást.
Olyan
személyre szabott és átfogó intézkedéscsomagot jelentünk, amely
egyensúlyt teremt az egyének jogainak, szabadságának és megélhetésének
védelme, valamint a közösségek legkiszolgáltatottabb tagjainak
egészségének és biztonságának védelme között.
ANH:
Nos, végül is van egyetlen pont, amelyben egyetértünk: ezek a
"genetikai" vakcinák bizonyosan nem sokat tettek a fertőzés
terjedésének megállításáért, az Omicron esetében pedig egyáltalán nem.
De a zárlatok messze nem voltak az utolsó megoldás. Ezek voltak az első
megoldás 2020 elején.
A
felülről lefelé irányuló "személyre szabott és átfogó intézkedéscsomag"
olyan, mintha egy olyan cégtől kapott meglepetéscsomagot kaptunk
volna, amelyiknek az a hírneve, hogy ócska árut szállít.
Komolyan
azt hisszük, hogy a genfi világjárványügyi elit vagy az olyan
csatlósaik, mint Trudeau, Merkel, Macron, Biden és Morrison értik az
"egyensúly" szó jelentését, különösen, ha az elidegeníthetetlen emberi
jogokra és szabadságjogokra alkalmazzák?
Hiszed
vagy sem, van még más is. De a valóság az, ahogyan azt a Dr. Tedros
által felajánlott non sequiturs példázzák, hogy egyáltalán nincs alapja
annak, hogy a COVID-19 válságot egy olyan "világjárvány-szerződés"
bevezetésére használják, amely még inkább megerősíti a központosított
hatalmat a további vagy új úgynevezett "világjárványok" esetén.
Egyre
világosabbá válik, hogy a kormányok szándékosan próbáltak félelmet
kelteni a lakosságban, hogy igazságtalanul és aránytalanul megtagadták
vagy korlátozták milliók régóta fennálló és nehezen kivívott
szabadságjogait, és tekintélyelvű ellenőrzést gyakoroltak a lakosság
felett.
Az a
tény, hogy a pandémiára adott válaszok és korlátozások nem szűntek meg
teljesen az omikron dominanciájával, azt sugallja, hogy a napirend nem a
javasoltak szerint alakul.
Meghiúsulhat a WHO "világjárványügyi szerződés" terve?
Néhányan,
akik támogatják a WHO alkotmányába beépített globális pandémiás
szerződés vízióját, úgy gondolják, hogy az megbukhat. Azzal érvelnek,
hogy a jelenlegi nemzetközi jogi és nemzeti végrehajtási keretek nem
megfelelőek, és egyes országok, amelyek nem kívánnak
"oltóanyag"-adományokat kapni, saját geopolitikai érdekeiket a "globális
érdek" elé helyezik, bármi is legyen az.
Mi lenne, ha?
Ha a
világjárvány elleni egyezmény 2024-ben lépne hatályba, akkor
garantálható lenne a még magasabb szintű globális egészségügyi
felügyelet, amely a diagnosztikában és a járványtanban is valós idejű
szekvenálást alkalmazna. Ez egyre hordozhatóbb technológiákon alapulna,
egyre gyorsabb átfutási idővel.
De ne
csak mRNS-injekciókra vagy intranazális beadásokra gondoljon. Vagy a
CRISPR-alapú génszerkesztési technológiákra a diagnosztikában.
Gondoljunk az immunválasz fokozására szolgáló CRISPR-re, amely
valószínűleg be fog kerülni a piacra. Ez a transzhumanizmus egyik
aspektusa, akárcsak a digitális felügyelet.
Klaus
Schwab, a Világgazdasági Fórum alapítójának szavaival élve, további
kísérletek lesznek a "fizikai, a digitális és a biológiai világ
egyesítésére, amelyek hatással lesznek minden tudományágra, gazdaságra
és iparágra, és még az emberlétről alkotott elképzeléseket is
megkérdőjelezik".
Az
alábbiakban csak négy olyan dolgot mutatunk be, amit ebből az
úgynevezett világjárványból tanultunk, és amelyek azt sugallják, hogy
egy még szigorúbban és alkotmányosan ellenőrzött globális válaszlépés
teljesen ellentétes lenne az emberek egészségével:
- A fertőzési hullámok jellege,
súlyossága és időtartama országonként nagyon eltérő, attól függően,
hogy mikor és hány alapító esetet észlelnek, a fertőzött lakosság
egészségi állapotától, a kialakuló világjárvány kitörésének
időpontjától és sok más tényezőtől.
- Ez a változatosság decentralizált,
helyi, célzott, arányos és bizonyítottan működő válaszlépéseket
igényel, nem pedig Genfből diktált, mindenre egyformán alkalmazható
válaszlépéseket, amelyek arra irányulnak, hogy cenzúrázzanak minden
ellenvéleményt, vagy eltemessék a hatékony korai kezelésekre vonatkozó
információkat.
- A PCR és más antigén tesztek
segítségével történő molekuláris felügyelet alkalmazása nagymértékben
félreértelmezi a kórokozó emberi egészségre gyakorolt hatását. Az
elmúlt két év egyik legnagyobb trükkje az volt, hogy a haláleseteket a
pozitív PCR-tesztekkel való időbeli összefüggésük alapján jelentették
be, és az intézkedéseket a megbízhatatlan molekuláris tesztekkel mért
fertőzési esetek, nem pedig a súlyos megbetegedések alapján
alkalmazták. A COVID-19 vagy bármely más fertőző betegség
esetdefinícióinak csak a tüneteket mutató betegségeket kell tükrözniük,
nem pedig a fertőzéses eseteket.
- A "kockázat" szó szemantikájával és
kontextusával való játékkal a WHO-nak sikerült fenntartania az
egészségügyi kockázat hamis illúzióját. Tedros például azt állította az
omikronnal kapcsolatban, hogy "az általános globális kockázatot ...
nagyon magasnak ítélik", mielőtt tudta volna, hogy a vírus virulenciája
és az egészségre gyakorolt kockázata alacsony.
Mit tehetünk?
Nem tehetünk semmit, és hagyhatjuk, hogy Klaus Schwab és Trudeau víziója valósággá váljon a jövő generációi számára.
Vagy
ellenállhatunk minden olyan részének, amely ellentétesen működik azzal,
amit az emberiség természetes lényegének és a természet természetes
rendjének tekintünk.
Íme tehát a mi 5 legjobb javaslatunk:
- Kerüljük
a tömeges injekciós programokban való részvételt (lásd a potenciálisan
nem nyilvános összetevőkről szóló külön cikket), amelyek nem váltották
be az ígéreteiket, és most több kárt okoznak, mint hasznot. Ez
különösen vonatkozik a gyermekek tömeges injekciózására, akik sokkal
jobban támaszkodnak a veleszületett immunitásra, amelyet a COVID-19
injekciók aláásnak.
- Használja
szavazati jogát, hogy helyi és országos szinten olyan képviselőket
válasszon, akik támogatják az alapvető szabadságjogokat, és ellenzik a
szabadságjogok szükségtelen korlátozását.
- Támogassa
más országokban a szabadságjogok szükségtelen korlátozása ellen
fellépők erőfeszítéseit, mint például a kamionos konvojok, a "verjük
meg a mandátumokat" tüntetések és hasonlók.
- Ahogy a
"világjárványügyi szerződésről" szóló tárgyalások felgyorsulnak,
vegyenek részt a számos kampányban (beleértve a miénket is), amelyek a
tévedésekre és a határozott politikai ellenállás szükségességére hívják
fel a figyelmet.
- Segítsen
másoknak megérteni, hogy milyen hibás alapon épül a "világjárványügyi
szerződés", azáltal, hogy minél szélesebb körben megosztja ezt a
cikket.
Eredetileg az Alliance for Natural Health International által közzétett cikk.