Maître de Araujo-Recchia feljelentést tesz az augusztus 5-i törvényt megszavazó parlamenti képviselők ellen.
INTERJÚ
 - Maître de Araujo-Recchia kollégájával, Jean-Pierre  Joseph-zal és két
 másik ügyvéddel közösen panaszt nyújtott be a  vizsgálóbírák doyenjéhez
 a BonSens.org, az AIMSIB és a Collectif des  Maires Résistants 
egyesületek nevében a parlamenti képviselők ellen,  akik az egészségügyi
 válsághelyzetek kezeléséről szóló augusztus 5-i  törvényt 
érvényesítették.
E 
törvény célja az volt, hogy szakemberek millióit kényszerítsék  arra, 
hogy kísérleti génterápiának vessék alá magukat, különben  munkahelyük 
elvesztését kockáztatják. A felperes egyesületeket arról  tájékoztatták,
 hogy a vegyes bizottság (CMP) parlamenti képviselői a CMP  keretein 
kívül, magánérdekek javára kötöttek megállapodást, cserébe  azért, hogy 
megszavazzanak egy olyan törvényjavaslatot, amely sérti a  francia 
alkotmányt, a nemzetközi jogot és a két kamara szabályait,  amelyeket a 
parlamenti képviselők kötelesek tiszteletben tartani. Maître  de 
Araujo-Recchia interjút adott nekünk, hogy elmagyarázza ennek a jogi  
akciónak a csínját-bínját.
 
 
Maître 
DE ARAUJO-RECCHIA, Ön ügyvéd a párizsi bíróságon, és jelenleg  
büntetőfeljelentést tesz egyesületek nevében parlamenti képviselők  
ellen. Melyek azok a tények, amelyek arra késztették, hogy ezt a  
feljelentést megtegye?
Először
 is, ez egy büntetőfeljelentés, amelyet  Jean-Pierre Joseph kollégámmal 
és két másik ügyvéddel közösen  fogalmaztunk meg a BonSens.org, az 
AIMSIB és a Collectif des Maires  Résistants egyesületek nevében.
Ez a 
panasz olyan cselekményekre vonatkozik, amelyek bűncselekménynek  
minősülhetnek, mivel sértik a kötelező erejű nemzetközi jogot, az  
alkotmányt és a két kamara szabályait, amelyeket a parlamenti  
képviselőknek tiszteletben kell tartaniuk. Következésképpen az ügyet  
közvetlenül a vezető vizsgálóbíróhoz nyújtják be. A panaszos  
egyesületeket ugyanis figyelmeztették, hogy a 2021. július 25-én  
ülésező, az egészségügyi szükségállapotot visszaállító és kiegészítő  
törvényjavaslatban még megvitatás alatt álló rendelkezésekre vonatkozó  
szövegjavaslat előterjesztéséért felelős parlamenti vegyes bizottság  
(CMP) tagjai a CMP-n kívül tárgyaltak és kötöttek titkos megállapodást  
azzal a céllal, hogy a törvényjavaslat mellett történő szavazásért  
cserébe magánérdekeket elégítsenek ki.
Emlékeztetőül:
 az egészségügyi igazolvány  megújításáról (álcázott oltási 
kötelezettség) és számos szakember  (többek között egészségügyi 
dolgozók, tűzoltók, katonák) oltási  kötelezettségéről való döntésről 
volt szó.
Így a 
szóban forgó parlamenti képviselők franciák millióit ítélték  arra, hogy
 válasszanak a munkájuk/társadalmi életük és az egészségük  között. 
Valójában nem arról van szó, hogy alá kell vetni magunkat a  kötelező 
védőoltásnak egy olyan biztonságos termékkel, amelyre tíz év  van hátra,
 és amely egy olyan halálos betegség ellen hivatott védelmet  nyújtani, 
amelyre nincs elérhető kezelés.
Valójában
 arról van szó, hogy franciák millióit kényszerítik arra,  hogy olyan 
biológiai gyógyszerek (azaz génterápiák, amelyek az uniós jog  szerint a
 biológiai gyógyszerek kategóriájába tartoznak) klinikai  vizsgálatának 
vessék alá magukat, amelyeknek már a forgalomba hozataluk  előtt is 
lenyűgöző volt a mellékhatások listája.
 
 
A 
Szövetségi Gyógyszerügyi Hatóság (FDA) 2020. októberi jelentése jól  
mutatja ezt: már akkor szó volt szívizomgyulladásról,  
Guillain-Barré-szindrómáról, Creutzfeldt-Jakob-kórról stb.
Ezekről a gyógyszeripari termékekről több millió mellékhatás-jelentés érkezik:
- A WHO VigiAcces adatbázisában 2 
880 653 rekordot jelentettek, - 19  387 haláleset 2021. december 18-ig 
és 1 275 634 mellékhatás, ebből 363  774 súlyos, az EudraVigilance 
európai farmakovigilanciai weboldalon.
Ezek az
 adatok rendkívül riasztóak az összes hagyományos oltási  kampány 
adataihoz képest együttvéve, figyelembe véve, hogy a  pharmacovigilance 
területén a jelentések valójában a tényleges hatások  1-10%-át érintik a
 Health Human Services és a Harvard belső tanulmányai  szerint).
A 
BonSens.org és az AIMSIB egyesületek azonban minden eszközzel  
folyamatosan figyelmeztették a parlamenti képviselőket (nyílt levelek,  
ajánlott levelek, cikkek, videóinterjúk a világ vezető szakértőivel,  
beavatkozás a Független Tudományos Bizottságban, javaslatok a szükséges 
 ülések és vizsgálatok finanszírozására).
Mindezen
 figyelmeztetések és a több ezer halálos áldozat ellenére a  vádlott 
parlamenti képviselők úgy tűnik, hogy a nemzet érdekeinek és a  francia 
nép egészségének védelme helyett inkább magánjellegű  szívességekről 
tárgyaltak, megsértve ezzel nemcsak a Parlament két  kamarájának 
szabályait, hanem a kötelező erejű nemzetközi jogot is.
Emlékeztetünk a Nürnbergi Kódex 5. pontjára:
" 5. A kísérletet nem szabad 
megkísérelni, ha a priori okkal  feltételezhető, hogy az alany halálát 
vagy fogyatékosságát fogja  eredményezni".
Ez az 
orvosi etika általánosan elfogadott szabálya, ahogyan azt Dr.  Mc 
Cullough, az amerikai Baylor Intézet kardiológusa 2021 májusában  
felidézte.
 
 
Elvileg az első halálesetek a klinikai vizsgálatok azonnali leállításához vezetnek:
"Egy vakcinaprogram leállításának 
határértéke 25-50 haláleset. A  sertésinfluenza, 1976, 25 haláleset, 
leállították. Az Egyesült  Államokban évente átlagosan 200 halálesetet 
jelentenek az összes  oltóanyag esetében. Az USA-ban több mint 4000 
halálesetet jelentettek!  Ez messze a leghalálosabb, legmérgezőbb 
biológiai anyag, amelyet valaha  emberi szervezetbe fecskendeztek.
Egyértelmű
 azonban, hogy az orvosi etika ezen fő szabályát egyáltalán  nem 
tartották be. Azoknak, akik azzal érvelnének, hogy a Nürnbergi  Kódex 
nem végrehajtható, emlékeztetném Önöket, hogy a Nürnbergi Kódex a  
nemzetközi szokásjog része (opinio juris site necessitatis).
Ezzel 
kapcsolatban idézzük Mary HOLLAND-ot, a New York-i Egyetem  
jogászprofesszorát, aki 2016 májusában az ENSZ tagjait kérdezte a  
Nürnbergi Kódexet sértő oltási politikáról.
"Az Egyesült Nemzetek Szervezetének,
 valamint a nemzetközi  közösségnek kötelessége tiszteletben tartani az 
oltásokkal kapcsolatos  emberi jogokat". "A Nürnbergi Kódex kimondja, 
hogy "az emberi alany  önkéntes beleegyezése elengedhetetlenül fontos. A
 Polgári és Politikai  Jogok Nemzetközi Egyezségokmánya 1966-os 
szövegében visszhangozza az  önkéntes kísérletezés tilalmát, amely 
kimondja: "Senkit sem szabad  szabad szabad beleegyezése nélkül orvosi 
vagy tudományos kísérleteknek  alávetni". Ez a tilalom mára olyannyira 
általánosan elismert, hogy egyes  bíróságok és tudósok a tájékozott 
beleegyezéshez való jogot a  nemzetközi szokásjog részének tekintik. 
(....). "
Emlékeztetek
 arra is, hogy Franciaország aláírta a Polgári és  Politikai Jogok 
Nemzetközi Egyezségokmányát és az OVIEDO-egyezményt, és  hogy ezek a 
szövegek kötelező erejűek.
Ezen 
elemek alapján az egyesületek tehát meg kívánták kérdőjelezni a  vádlott
 parlamenti képviselők mentelmi jogát, amely nem alkalmazható  abszolút 
módon.
 
 
Megkérdőjelezhető-e a parlamenti mentelmi jog ebben a konkrét esetben?
Az 
esetjog, az alkotmányos normák és a kötelező erejű nemzetközi jog  
tanulmányozása után úgy véljük, hogy a parlamenti mentelmi jog nem  
abszolút, különösen akkor, ha a megfigyelt cselekmények különösen  
súlyosak és bűncselekménynek és szabálysértésnek minősíthetők.
Parlamenti
 képviselőket már elítéltek a bíróságok, különösen olyan  esetekben, 
amikor a gyógyszeripari laboratóriumok befolyását  bizonyították.
Ebben 
az esetben a felperesek úgy vélik, hogy a megvádolt parlamenti  
képviselők cselekedetei miatt a mérgezésben és az emberiesség elleni  
bűncselekményekben való bűnrészességben váltak bűnrészessé. Továbbá az  
általános nemzetközi jog úgy rendelkezik, hogy az államfők és  
kormányzatuk nem élveznek mentelmi jogot az emberiesség elleni  
bűncselekményekkel és általában a nemzetközi jog bármely súlyos  
megsértésével kapcsolatban.
A 
kötelező erejű nemzetközi jog ugyanis megtiltja az uralkodóknak és  
közigazgatásuknak, hogy polgáraikat klinikai kísérletben való  
részvételre kényszerítsék, ami emberiség elleni bűncselekménynek  
minősül, ha a kísérlet emberek ezreinek halálát vagy fogyatékosságát  
eredményezi.
Végezetül
 emlékeztetünk arra, hogy a PAPON-ügyben az Államtanács úgy  ítélte meg,
 hogy e közalkalmazott hibáit a szolgálata keretében követte  el, hogy 
azok nem fosztják meg az utóbbival való kapcsolatától.
Azonban
 "különös súlyosságuk" miatt a megbocsáthatatlan személyes  hiba 
jellegével bírnak, ami a betöltött funkcióktól elválaszthatóvá  teszi 
őket.
 
 
Következésképpen Maurice Papont bűnösnek találták emberiesség elleni bűncselekményben való bűnrészességben.
Az 
emberiesség elleni bűncselekményekben való bűnrészesség  büntetőjogi 
felelőssége erkölcsi szempontból csak az emberiesség elleni  
bűncselekmények alapjául szolgáló köztörvényes bűncselekmények  
elkövetésére irányuló szándék bizonyítását követeli meg.
Ez az esetjog ebben az esetben alkalmazható lenne.
Megkérdőjelezhető-e
 a parlamenti mentelmi jog azon parlamenti  képviselők esetében, akik 
megszavazzák az oltóanyagot bevezető  törvényjavaslatot? Azzal, hogy a 
parlamenti képviselők megszavazzák a  vakcinapassz bevezetését, 
megerősítik a lakosságon belüli  megkülönböztetés elvét a "X adag 
coviddal beoltottak" és a "nem  beoltottak" között.
Ez 
egyenértékű olyan emberek megbüntetésével, akik semmilyen törvényt  nem 
szegtek meg, mivel a mai napig egyetlen törvény sem írja elő a  covid 
elleni védőoltást.
Az Emberi és Polgári Jogok Nyilatkozatának 1789. évi 5. cikke szerint:
"A törvénynek csak azokat a 
cselekedeteket van joga megvédeni,  amelyek a társadalomra károsak. 
Mindaz, amit a törvény nem tilt, nem  akadályozható meg, és senkit sem 
lehet arra kényszeríteni, amit a  törvény nem rendel el."
Az 1789-es Emberi és Polgári Jogok Nyilatkozatának 8. cikke szerint:
"A törvény csak szigorúan és 
nyilvánvalóan szükséges büntetéseket  állapíthat meg, és senkit sem 
lehet büntetni, csak a bűncselekmény  elkövetése előtt megállapított és 
kihirdetett, és jogszerűen alkalmazott  törvény alapján". (latinul: 
Nullum crimen, nulla poena sine lege).
Nincs azonban kötelezően alkalmazandó, a tetű elleni védőoltásról szóló törvény.
Ráadásul
 a mainstream sajtóban nemrégiben megjelent cikkre reagálva a  
tanulmányok és a kórházi adatokból származó jelentések azt mutatják,  
hogy azok az emberek, akiket beoltottak egy kísérleti kovid ellenes  
génanyaggal, továbbadják a betegséget, kialakul a betegség, valószínűleg
  az új változatok forrása, és nagyobb valószínűséggel kerülnek kórházba
  (az Omicron erősen fertőző, de nem veszélyes).
Ezért azok az emberek, akiket nem oltottak be ezekkel a készítményekkel, nem tehetők felelőssé mások fertőzöttségéért.
Visszatérve
 a parlamenti képviselők büntetőjogi felelősségére,  nyilvánvaló, hogy 
az egészségügyi passzus (tudva, hogy a tesztek nem  megbízhatóak, Fauci 
úr, az USA Egészségügyi Minisztériumának  kutatóközpontja, a National 
Institute of Allergy and Infectious Diseases  (NIAID) igazgatója éppen 
most ismerte el ezt: https://www.youtube.com/watch? v=bAICMQ1D5F8
 6'27"-nél) és a vakcinaútlevél alkotmányellenes és ellentétes a  
nemzetközi egyezményekkel, egyrészt azért, mert diszkriminálják és ezért
  büntetik azokat, akik nem sértettek törvényt, másrészt azért, mert 
ezek  az útlevelek valószínűleg arra kényszerítik a lakosságot, hogy 
részt  vegyen egy olyan kísérleti gyógyszeripari termék klinikai 
vizsgálatában,  amely árthat az életüknek.
A 
törvényjavaslat első olvasata során a Nemzetgyűlésben Eric Coquerel  
képviselő úr 390. számú módosító indítványt nyújtott be, hogy  
emlékeztesse a parlamenti képviselőket arra, hogy az ápolók fizetés  
nélküli felfüggesztése ellentétes az alkotmányos tömb normáival és a  
nemzetközi egyezményekkel. Ezt a módosító indítványt azonban  
elutasították, ami világosan mutatja, hogy a parlamenti képviselők  
tisztában vannak azzal, hogy e szöveg elfogadásával megsértik a  
legmagasabb normákat, és hogy tudatosan bűnrészesek az emberiség elleni 
 bűncselekményekben.
Innentől
 kezdve büntetőjogi felelősségük megkérdőjelezhető, mivel a  szándékos 
elem így bizonyítható, és mivel a parlamenti képviselők nagyon  jól 
tudják, hogy magánérdekeket elégítenek ki, akár gyógyszeripari  
laboratóriumokat, akár tágabb értelemben a globalista oligarchiát,  
amelyeknek nem érdeke a polgárok egészsége.
Ön szerint a köztársasági elnök mentelmi joga ugyanígy megtámadható lenne?
Elvben az Alkotmány 68. cikke szerint:
"A köztársasági elnököt csak olyan 
kötelezettségszegés esetén lehet  tisztségéből elmozdítani, amely 
nyilvánvalóan összeegyeztethetetlen  megbízatásának gyakorlásával. A 
felelősségre vonást a legfelsőbb  bíróságként működő parlament mondja 
ki.
Az Alkotmány 67. cikkével is összhangban:
"A köztársasági elnök nem felelős az e minőségében elkövetett cselekményekért, figyelemmel az 53-2. és 68. cikk rendelkezéseire.
Hivatali
 ideje alatt és bármely francia bíróság vagy közigazgatási  hatóság 
előtt nem kötelezhető tanúvallomásra, illetve nem lehet per,  
tájékoztatási aktus, nyomozás vagy büntetőeljárás tárgya. Az elévülési  
vagy elzárási határidőket fel kell függeszteni. Az így akadályozott  
eljárások és eljárások a tisztségének megszűnését követő egy hónap  
elteltével folytathatók vagy kezdeményezhetők ellene.
Mindazonáltal,
 mivel a jelenlegi köztársasági elnök többször is  kijelentette, hogy a 
polgároknak kötelességei vannak a jogok előtt, nem  szabad elfelejteni, 
hogy a francia jogban a polgároknak valójában  mindenekelőtt jogaik 
vannak, és hogy a végrehajtó, a törvényhozó, a  bírói és a média hatalom
 az ő szolgálatukban áll.
 
 
Az 1789-es Emberi és Polgári Jogok Nyilatkozatának 2. cikke szerint:
"Minden politikai egyesülés célja az
 ember természetes és  megragadhatatlan jogainak megőrzése. Ezek a jogok
 a szabadság, a  tulajdon, a biztonság és az elnyomással szembeni 
ellenállás. Sajnálom,  hogy olyan szövegeket kell idéznem, amelyek 
mindenki számára ismertek,  de a támogatott sajtóban megjelent bizonyos 
cikkeket olvasva úgy vélem,  hogy jogászként kötelességem emlékeztetni 
rájuk.
Az Emberi és Polgári Jogok Nyilatkozatának 1789-es preambulumával összhangban:
A 
francia nép képviselői, akiket nemzetgyűlésnek neveztek ki, mivel  úgy 
vélik, hogy az ember jogainak tudatlansága, elfelejtése vagy  megvetése 
az egyetlen oka a közszerencsétlenségnek és a kormányok  korrupciójának,
 elhatározták, hogy ünnepélyes nyilatkozatban rögzítik az  ember 
természetes, elidegeníthetetlen és szent jogait, hogy ez a  nyilatkozat,
 amely állandóan jelen van a társadalmi testület minden  tagja számára, 
folyamatosan emlékeztesse őket jogaikra és  kötelességeikre; Hogy a 
törvényhozó hatalom és a végrehajtó hatalom  cselekedetei, amelyek 
minden pillanatban összevethetők minden politikai  intézmény céljával, 
jobban tiszteletben tartassanak; hogy a polgárok  követelései, amelyek 
ezentúl egyszerű és vitathatatlan elveken  alapulnak, mindig az 
alkotmány és mindenki boldogságának fenntartása  felé forduljanak.
A 
polgárok jogtulajdonosok, ők alkotják a társadalmat, ők fizetik az  
adókat és a szociális terheket, és tiszteletben tartják a törvényeket.
Ha csak kötelességeink vannak, és a szabadságjogokat elveszik, akkor ez a modern rabszolgaság és totalitarizmus.
 
 
Sőt, az Emberi és Polgári Jogok Nyilatkozatának 1789-es 16. cikke szerint:
"Minden olyan társadalomnak, 
amelyben a jogok garantálása nincs  biztosítva, és a hatalmi ágak 
szétválasztása sincs meghatározva, nincs  alkotmánya."
A 
köztársasági elnök azonban már két éve állandóan a Nemzeti Védelmi  és 
Biztonsági Tanácsot hívja segítségül (amelynek hatáskörét 2009 óta  
egyszerű rendelettel bővítette ki, anélkül, hogy az Alkotmányt módosító 
 szerves törvényt hoztak volna), a tanácskozási elvvel szembeszegülve,  
így teljes hatalmat tulajdonít magának, anélkül, hogy a Parlament  
méltóztatna betölteni a jogállamiság őrének szerepét, miközben az  
Államtanács és az Alkotmánytanács sem a priori, sem az a posteriori  
szerepét nem tölti be többé.
Pedig az Alkotmány 3. cikke szerint:
"A nemzeti szuverenitás a népé, 
amely azt képviselői útján és  népszavazás útján gyakorolja. Sem a nép 
egy része, sem egy egyén nem  tarthat igényt arra, hogy gyakorolja azt.
Milyen 
következményei lehetnek ennek a kijelentésnek? Ha nincs  alkotmány, mi 
lesz a köztársasági elnök mentelmi jogával? A nemzetközi  joggal 
összhangban, a tisztségétől elválasztható, különösen súlyos  
cselekedetei miatt a szokásjog bíróságai előtt megítélhető-e?
Valóban,
 miért kellene elfogadnunk a köztársasági elnök alkotmányból  eredő 
mentelmi jogának fenntartását, amikor a hatalmi ágak  szétválasztása 
megszűnt, és amikor a köztársasági elnök a jogállamunk, a  nemzet 
alapvető érdekei elleni példátlan támadások okozója, és  mindenekelőtt 
amikor aláássa a francia nép lelki és fizikai  integritását?
 
 
Az Alkotmány 5. cikke nagyon egyértelmű:
"A köztársasági elnök gondoskodik az
 Alkotmány tiszteletben  tartásáról. Döntőbíráskodásával biztosítja a 
közhatalom szabályos  működését, valamint az állam fennmaradását.
Ő a nemzeti függetlenség, a területi integritás és a szerződések tiszteletben tartásának garanciája.
Továbbá,
 ha már nincs alkotmány, és a köztársasági elnök a rendes  bíróságok alá
 tartozik, akkor a 2020 márciusától kezdve kizárólag  külföldi 
magánszervezetek érdekében hozott intézkedések következményei  "különös 
súlyúak", és így a megbocsáthatatlan személyes hiba jellegét  öltik, ami
 a betöltött funkcióktól elválaszthatóvá teszi őket?
A
 bíráknak valószínűleg előbb-utóbb meg kell vizsgálniuk ezt a  kérdést, 
tekintettel arra, hogy a parlamenti képviselők két év  etikátlan 
magatartás, a legfőbb normák súlyos megsértése és a Nemzet  rombolása 
után nem terveznek vádemelési eljárást.