2015. április 4., szombat

A LEGÚJABB ESTI MESE A NÉMET GÉPRŐL

A kiemelések tőlünk.
A Paris Match riporterei nemcsak azt a mobiltelefonnal készült állítólagos, és nyilvánosságra nem hozott videót láthatták, ami a zuhanás előtti perceket rögzíti, hanem meghallgathatták a pilótabinban rögzített teljes hanganyagot is. Ez alapján rekonstruálták a történéseket, amelyeket a német Focus magazin ismertet.
10.01 A Germanwings düsseldorfi járata 26 perc késéssel száll fel Barcelonából 144 utassal és 6 fős személyzettel a fedélzetén.
10.10 "Nem volt időm elmenni vécére a felszállás előtt", mondja a kapitány a pilótafülkében Andreas Lubitznak, a másodpilótának. Lubitz azt feleli: "Menj csak nyugodtan, amikor szeretnél".
10.27 A gép 38 ezer láb (11 500 méter) magasságban repül. A kapitány arra kéri Lubitzot, hogy ellenőrizze, megkezdhetik-e a süllyedést. Lubitz visszajelez, hogy rendben, majd azt mondja a kapitánynak: "Mehetsz, most mehetsz"
10.28 A felvételen zajokat hallani. A kapitány kikapcsolja a biztonsági övét, és kinyitja a pilótafülke ajtaját. "Most akkor nálad az irányítás", mondja Lubitznak, aki halkan csak annyit válaszol: "remélhetőleg." A kapitány kilép a pilótakabinból, Lubitz átveszi a kormányt.
10.30 Lubitz egyedül van a pilótafülkében. Bezárja az ajtót a lock-kapcsolóval. A pilótakabin ajtaját ezután már nem lehet kívülről nyitni. A felvételen ezután azt hallani, hogy Lubitz átprogramozza a robotpilótát. Olyan utasítást ad, hogy a gép meredek, de kontrollált süllyedésbe kezdjen. Ezt a manővert csak a robotpilóta egyik kapcsolójának elfordításával lehet elindítani. A robotpilótának adott utasítás úgy szól, hogy a gép 30 méteres magasságig süllyedjen, derül ki a fekete doboz adataiból.
10.31 Megkezdődik a süllyedés. A gép percenként 900 métert veszít a magasságából. A légiforgalmi irányítók érzékelik a problémát, és többször is megpróbálnak kapcsolatot létesíteni a géppel, de Lubitz nem válaszol. A felvételen azt hallani, hogy a kapitány többször megpróbálja kinyitni az ajtót. Én vagyok az - mondja, miközben kopog az ajtón. Belenéz a pilótafülke ajtajába szerelt kamerába. Lubitz látja őt egy képernyőn, de nem válaszol. A kapitány valamilyen nehéz tárggyal, talán egy oxigénpalackkal vagy poroltóval próbálja meg betörni az ajtót. A hangfelvételen hallatszanak a fémes hangok. Lubitz továbbra sem válaszol, a kapitány azt kiabálja, hogy "az Isten szerelmére, nyisd ki az ajtót!".
10.33 Andreas Lubitz többször is megváltoztatja a robotpilóta beállításait, növeli a süllyedési sebességet.
10.34 Elhangzik az első vészjelzés, a "sink rate, pull up". A másodpilóta nem reagál rá. Hallható, hogy többen sietve hátrafelé futnak a gép utasterének folyosóján.
10.35 Hallható, hogy kint a kapitány a feszítővasat kéri, ami a gép hátuljában van. Aztán fémes hangok hallatszanak, megpróbálja azzal befeszíteni az ajtót.
10.37 A nyílegyenesen az Alpok sziklái felé tartó gépen elhangzik a második vészjelzés, a "terrain, pull up", de Lubitz erre sem reagál. A kapitány kint azt kiabálja: "nyisd ki azt az átkozott ajtót". A gép utolsó perceiről az utastérben is készül egy videó egy mobillal. Ezen arcokat nem lehet kivenni, de az érzékelhető, hogy többen is Istenhez fohászkodnak és kiabálnak (a felvételt állítólag a roncsok között találják meg később egy memóriakártyán).
10.38 Lubitz lélegzése nyugodt a zuhanó repülőgépen. Valószínűleg felvette az oxigénmaszkot. A gép 4000 méteres magasságnál jár.
10.40 Egy hatalmas ütés zaja hallható: a gép jobb szárnya az egyik hegyet súrolja. Egyfolytában sípol a vészjelzés hangja, és hallható az utasok kiáltozása. A gép eltűnik a radarokról.
10.41 A gép 1500 méteres magasság körül kb. 800 km/órás sebességgel csapódik neki az Estrop hegynek.
10.49 Egy Mirage vadászgép kíséretében felszállnak a francia hadsereg helikopterei, hogy az eltűnt gép keresésére induljanak.
11.10 A helikopterek megtalálják a gép roncsait. (index, részlet)
A gép állítólagos kapitányáról máig sincs semmilyen kép!
A kékkel kiemelt részekben annyi hazugság van, hogy azt oldalakon keresztül lehetne cáfolni. Ez egy nevetséges dajkamese, felnőtt, gondolkodó ember ebből semmit sem hisz el.
http://amagyaroldal.hu/hirek/content/f%C3%BChrer-v%C3%A9lem%C3%A9nye-n%C3%A9met-g%C3%A9pr%C5%91l




A Germanwings 9525-ös járatát a francia légvédelem lötte le

Miután „valakik“ a gépet távirányítással hatalmukba kerítették, és rá akarták vezetni egy „nagyon kényes célpontra“. Egyesek szerint a Barrage de Serre-Poncon-i vízierömü gátjára, mely Európa legnagyobb védögátja, mások szerint a Cadarachban található hatalmas, magfúziót kutató kísérleti nukleáris létesítményre. A cél a BRICS-szövetség felé egyre jobban kacsintgató francia és német vezetés, Merkel és Hollande megfélemlítése lett volna (eltérített német gép lett volna rávezetve nagyon kényes francia célpontra). A francia légvédelem szerencsére még idöben beavatkozott. Lényegében kénytelenek voltak a gépet lelöni, megakadályozva ezzel a jóval nagyobb katasztrófát.
Ha valaki megnézi a lehuzant gép erösen szétszóródott roncsairól készült felvételeket, azokon jól látszik, hogy a gép a földön nem gyulladt ki. Utóbbi lényegében elkerülhetetlen lett volna földi becsapódás esetében. A gép még sok száz méterrel a föld felett robbant szét a kilött légvédelmi rakétáktól, aminek következtében apró darabokra tört szét, s szóródott szét több hegytetön. A gép korábban azért ereszkedett le alacsony magasságra, mert rá készült zuhanni valamire....
Szegény német másodpilótát is az emberiség ellenségeinek kezében levö globális médiumok alaposan meghurcolták, befeketítették. Lényegében semmi, az égvilágon semmi sem igaz abból a tengernyi ocsmányságból, amit kitaláltak rá.
Úgy néz ki, ugyanazok a cionista-atlantista-európai uniós hatalmi körök álltak a Germanwings járatának távirányításos eltérítése mögött is, akik a párizsi hamis zászlós merényleteket is szervezték. A párizsi merényletek egyik fö célja az iszlamofóbia növelése volt, de emellett volt egy másik rejtett cél is: a francia elnök megfélemlítése. A francia és német eliteken belül jelenleg durva hatalmi háttérharc zajlik azon frakciók közt, akik le akarják bontani az Európai uniót, majd csatlakoztatnák Franciaországot és Németországot a BRICS szövetséghez, míg mások inkább midenáron egyben akarják tartani az uniót, majd pedig a Transzatlanti Szabadkereskedelmi Egyezményen keresztül késöbb összeolvasztanák azt az USA-val.
Az egyik valószínü célpont a Cadarachban található nukleáris létesítmény lehetett. Az intézmény magfúzóval kísérletezik. A magfúzió (atommagok „összeolvasztása“) abban különbözik a jelenleg többségiben alkalmazott maghasadástól (uránatomok hasításából nyert energia), hogy jóval biztonságosabb, mivel magfúzió esetében elhanyagolhatóan kevés rádioaktivitás szabadul fel, és a kinyert energia mennyisége is jóval nagyobb mint maghasadás esetében.

Mint ahogy a The Guardian cikke is írja:
http://www.theguardian.com/science/2015/jan/25/iter-nuclear-fusion-cadarache-

„... a huge experimental nuclear fusion reactor in rural France, could be the site of breakthroughs that will provide limitless, clean energy and secure the planet’s future“

A cadarachi kísérleti reaktor hatalmas áttörést jelentene a nukleáris kutatásban, és lényegében korlátlan mennyiségü energiát lenne képes termelni teljesen biztonságos és környezetkímélö módon, biztosítva ezzel bolygónk jövendöbeni energiellátását.

Nem csoda, ha ezt az emberiséget extrémül sanyargatni készülö sátánista háttérhatalom inkább lerombolná...
Szóval ennyit elözetesben, ha még valami kiszivárog, a cikk alatti hozzászólásokban jelezni fogom.
http://www.independent.co.uk/n...31891.html
"Ms Royal confirmed this morning that, soon after 10.30am, when the pilots had stopped responding by radio, the French military scrambled a Mirage jet fighter to investigate. This aircraft was seen by eye-witnesses following the doomed airliner as it skimmed the Alpine ridges before crashing into a sheer mountain-side."

Szemtanúk egy Mirage harci gépet láttak, amely követte az alacsonyan repülö, a hegycsúcsokat szinte súroló Germanwings gépet az Alpok felett, mielött az lezuhant volna. Valójában nem "nyomozni ment" a térségbe, mint ahogy a cikk állítja, hanem az lötte le...

http://news.yahoo.com/france-a...42448.html
"The Airbus A320 jet that crashed in the French Alps had only just reached a cruising altitude of 38,000 feet before it descended rapidly for eight minutes"

A Germanwings tájékoztatása szerint a gép elöször normál, 38 000 láb magasságban repült, majd nagy sebességen, csökkenteni kezdte a repülési magasságát. (mert rázuhanni készült valamire)


http://www.pokolraveluk.com/content/index.php?option=com_content&view=article&id=155:2015-04-07-10-51-56&catid=21:kuelfoeld&Itemid=58

Egyetlen év alatt 30 ezer magyar hagyta itt az országot!

Tavaly élénkült a belföldi és a külföldi vándorlás is. Rengetegen hagyták el az országot, közel 50 százalékkal többen mentek el tavaly, mint 2013-ban.
Rengetegen hagyják itt az országot
Tavaly 31 500 magyar állampolgár távozott legalább egy évre külföldre, majdnem 50 százalékkal többen az egy évvel korábbinál – derült ki a Központi Statisztikai Hivatal népmozgalomról szóló kiadványából. A KSH szerint az utóbbi években felgyorsult a kivándorlás üteme, ám ennek mérése nem könnyű. Külföldre túlnyomó részt a fiatal korosztályok tagjai költöznek: a migráns magyarok 44 százaléka 30 év alatti, 77 százaléka pedig még nem érte el a 40 éves kort. Ezek az arányok jelentősen eltérnek az itthoni lakónépesség kormegoszlásától.
A kivándorlók többsége, 54 százaléka férfi, közel kétharmaduk részük nőtlen. Az elvándorolt magyar állampolgárok döntő többsége az Európai Unió államaiban, azon belül is Németországban, az Egyesült Királyságban, illetve Ausztriában él.
Európából jönnek a bevándorlók
Az idei év elején az érvényes engedéllyel rendelkező, huzamosan itt tartózkodó külföldiek száma közel 140 ezer fő volt. A külföldi állampolgárok jelenleg az ország népességének 1,4 százalékát teszik ki. A bevándorlók túlnyomó többsége, 70 százaléka Európából, ezen belül a környező országokból, főképp Romániából, Ukrajnából, Szlovákiából, valamint Németországból érkezett. További 22 százalékuk Ázsiából, míg Afrikából és az amerikai kontinensről 3-4 százalékuk származik. Ázsiából a kínaiak és a vietnamiak részesítik előnyben Magyarországot.
A külföldiek között összességében több a férfi, mint a nő. A bevándorlók korösszetétele fiatalabb, mint a honos népességé. Mindkét nem esetében a 20-39 éves korosztály létszáma a meghatározó, arányuk 45 százalék volt a Magyarországon élő külföldiek körében. A külföldiek 45 százaléka Budapesten, 35 százaléka a fővároson kívüli városokban, 20 százaléka pedig községekben él.
Élénkül a belföldi vándorlás
Tavaly az állandó vándorlások száma a korábbi évek csökkenő tendenciájától eltérően növekedett, a lakóhely-változtatások száma közel 215 ezerre nőtt, ezzel megközelítette az öt évvel ezelőtti szintet. Az ideiglenes vándorlások számában 2014-ben közel 5 százalékos növekedés mutatkozott az előző évhez képest. A bejelentett 275 ezer tartózkodásihely-változtatással így megfordult a 2013-ban tapasztalt csökkenő tendencia.

A településtípusok közötti mobilitásban a lakóhely-változtatásoknál nem történt számottevő változás az előző évhez képest. Budapest esetében továbbra is pozitív, 5400 fős vándorlási többlet figyelhető meg, amely ismét növekedést mutatott az előző évhez viszonyítva. A többi városra 2014-ben is az elvándorlás volt jellemző, ennek mértéke tovább erősödött, 3600 fős vándorlási veszteség jelentkezett ezeken a településeken.
Közép-Magyarországra mennek az emberek
Területi összehasonlításban Közép-Magyarország (16 650 fő) és Nyugat-Dunántúl (2950 fő) tudott felmutatni pozitív vándorlási egyenleget, míg a többi régióra továbbra is az elvándorlás volt jellemző. Míg Közép-Magyarország esetében nőtt a vándorlási többlet az előző évhez viszonyítva, addig Nyugat-Dunántúlon az előző évivel azonos szinten mozgott. A megyék közül a legvonzóbb lakóhely 2014-ben is Győr- Moson-Sopron volt.
A régiók közül a leggyengébb Észak-Magyarország és Észak-Alföld népességmegtartó ereje volt, ezekben a régiókban 5750, illetve 7000 fővel csökkent a népességszám a belföldi vándorlásból eredően.
A megyék esetében 2014-ben is a korábbi évekhez hasonlóan Borsod-Abaúj-Zemplén, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Hajdú-Bihar és Jász- Nagykun-Szolnok megyéből vándoroltak el a legtöbben. Győr-Moson- Sopron és Pest megye mellett csak Vas megyében volt pozitív belföldi vándorlási egyenleg.
(vg.hu)

Puskov: a NATO hivatalos indoklása “tündérmese idiótáknak”

Alekszej Puskov
Alekszej Puskov, az orosz Állami Duma külügyi bizottságának vezetője szerint “tündérmese idiótáknak” a NATO azon nyilatkozata, miszerint az Európába telepített amerikai rakétarendszer nem Oroszország ellen irányul. Az amerikai fegyvereket ugyanis az Irán és Észak-Korea jelentette “fenyegetésre” hivatkozva telepítették Európába, de most, hogy elhárult az egyik ilyen “fenyegetés”, és nemzetközi megegyezés született az iráni atomprogram kétharmadának felfüggesztéséről és szigorú nemzetközi ellenőrzés alatt tartásáról, továbbra sem mutatkoznak jelek arra, hogy a NATO elhagyná azokat az intézkedéseket, melyeket az “iráni veszélyre” hivatkozva tett. Puskov szerint ilyenre nem is kell számítani, mert eddig is egyértelmű volt, hogy az amerikaiak Oroszország elleni háborús készülődés részeként helyeznek el fegyvereket Európában.
Puskov hangsúlyozta, hogy Oroszország egyetlen stratégiai rakétarendszerrel rendelkezik Moszkva térségében, eközben az Egyesült Államok kettővel Alaszkában és Kaliforniában, most pedig Európában állít fel egy harmadik ilyen rendszert, ami a globális erőegyensúly szándékos eltorzítását jelenti. Az amerikaiak arra hivatkozva fegyverkeznek Európában, hogy képesek legyenek “megvédeni Európát az Iránból érkező ballisztikus rakétákkal szemben”. Most, hogy az iráni atomprogram által jelentett esetleges kockázatot semlegesítették, logikus lenne, hogy felszámolják az arra hivatkozva megtett katonai lépéseket is, de nem teszik, mert az ürügynek semmi köze nem volt a rakétarendszer telepítésének valós okához.

https://hidfo2015.wordpress.com/

SEMMIS LESZ A FORINTOSÍTÁS?

Kedves devizakárosultak! Most kell összefognunk, és erőt felmutatnunk!


Semmis lesz az adósmentés? Brüsszel vizsgálja a Léhmann-panaszt –írja a SomogyOnline.

Valóban az uniós jog helytelen átültetése, vagy értelmezése állhat fenn – ezt válaszolta Léhmann Györgynek Jean-Claude Juncker, az Európai Bizottság elnöke nevében Veronica Manfredi, a brüsszeli Európai Bizottság jogérvényesülési és fogyasztópolitikai főigazgatóságának vezetője.
A siófoki jogász Junckernek írt levelében arra hívta fel a figyelmet: a tavaly nyáron a magyar parlament által elfogadott devizaadós-mentő törvény nemcsak az alkotmányt, hanem az európai uniós jogot is sérti, egyben korlátozza a panaszosok hozzáférését az igazságszolgáltatáshoz.
„A levélben megfogalmazott érvek előzetes értékelése alapján úgy tűnik, hogy valóban az uniós jog helytelen átültetésére vagy értelmezésére vonatkozó, tagállammal szembeni panasz esete áll fenn” – áll a főigazgatóság vezetőjének válaszában. Arról is tájékoztat Veronica Manfredi, hogy Léhmann György levelét a panaszkezelési adatbázisba iktatták, és azt az Európai Bizottság értékelni fogja.
– Hájjal lehet kenegetni – felelte a siófoki ügyvéd arra a kérdésünkre, hogy milyen érzésekkel, gondolatokkal olvasta a válaszlevelet. – Nagyon úgy tűnik, hogy – amint azt kezdettől fogva állítom – az Európai Unió alaptörvényébe ütközik az általam fércműnek titulált adósmentő jogszabályunk, ami az alapja a javában zajló elszámolásnak, forintosításnak. Ha pedig az Európai Bizottság ezt majd egyszer valóban ki is mondja, annak drámai következményei lehetnek.
Én mindenesetre ezen levél birtokában az összes peremben felfüggesztést kérek addig, amíg a bizottsági állásfoglalás meg nem születik. Az adósmentőnek nevezett törvény alapján meg kéne, hogy szüntessék a bíróságok ezeket a pereket (holott fogyasztói szerződésben az igazságszolgáltatást nem lehet akadályozni, ez szintén uniós alapjog), de úgy vélem, mivel immár egyértelmű, hogy a bizottság vizsgálja a panaszomat, szó sem lehet megszüntetésről. Vagyis viszem tovább a pereket. Az a hazai törvényekből is világos: ha a per eldöntése előzetes eljárástól függ, akkor azt addig fel kell függeszteni.
Léhmann György amondó: az Európai Bizottság jövőbeni állásfoglalása az egész adósmentő jogszabályt teheti semmissé visszamenőlegesen. Éppen e törvény alapján zajlik most az elszámolás és forintosítás, a bankoknak e hónap végéig kell megküldeni az elszámolást az adósoknak, majd rövid időn belül csökkentik követelésüket.
– Az uniós jogszabályok megkerülésével nem lehet „erőszakosan” elszámolni, forintosítani – így a siófoki jogász. – Az általam várt európai bizottsági döntés ennek a jogalapját döntheti romba, ez visszamenőlegesen érvénytelenítheti az egész elszámolást, forintosítást. Gondoljunk bele: a bankok néhány hónapon belül fizetnek az adósoknak, az európai bizottsági döntés után azonban nyilván azonnal visszakérnék ezt a pénzt, hiszen ha semmis az egész törvény, akkor a követelés-csökkentésnek is megszűnik a jogalapja.
Blama ide, vagy oda, meg kéne ezt fontolni alaposan a kormánynak és akár most, azonnal felfüggeszteni az elszámolást és forintosítást, ha nem akar hülyét csinálni magából. Most ugyanis nagyon úgy áll, hogy megnőtt az esélye, amit kezdettől mondok: fiúk, ez így nem fog menni, Magyarországon lehet bármilyen törvényt alkotni, azt a bíróságokra kényszeríteni, sőt, akár Alkotmánybírósággal is elfogadtatni, de az emberek százezreit tönkretevő, valójában éppen hogy bankmentő csalássorozathoz az Európai Unió nem fog asszisztálni…
A forintosítás sem garancia semmire
A devizahitel-szerződések tele vannak további, bírósági vizsgálatra váró tisztességtelen pontokkal Léhmann György szerint, egy korrekt elszámolás előtt ezeket mind ki kéne belőle iktatni és azt követően meghatározni, mennyivel tartozik az adós, mit követelhet a bank.
A forintosítással azonban megszűnik a szerződések peresítési lehetősége!
Az ügyvéd arra is felhívja a figyelmet: hiába hangoztatják a kormányzati szereplők, tévesen értelmezik a kúriai állásfoglalást, az árfolyamkockázat sem minden esetben és teljes egészében az adóst terheli. S Léhmann szerint arra sincs semmi garancia, hogy a most forintosított hitelek törlesztőrészlete később nem emelkedik ugyanúgy az egekbe (egy jegybanki kamatemelkedés következtében), mint ahogyan a svájci frank esetében történt.
Mindeközben a kényszerforintosítás kapcsán a Magyarországi hitel károsultak petíciót nyújtottak be, demonstráltak és közmeghallgatáson ismertették valós helyzetüket, amely a kényszerforintosítással teljes kiszolgáltatottságba taszította őket.
Bízzunk benne, hogy az átvert devizakárosult magyarok összefogása és kitartása meghozza a várt eredményt, és az igazság végre a Horvát példa alapján a felszínre tör. A devizahitelnek álcázott befektetési ügyletek megkötésére a magyar károsultak szerződéses akarata nem terjedt ki!