A
 CTIAP szerint az összes vakcinát forgalomba hozták és aktívan  
alkalmazták embereken, mielőtt “a hatóanyag és a késztermék minőségét  
igazoló bizonyíték” elkészült volna.
 
- április 22. (LifeSiteNews) – Egy  
regionális független gyógyszerértékelő központ, a CTIAP (Centre  
territorial d’Information indépendante et d’Avis pharmaceutiques), amely
  a nyugat-franciaországi Cholet közkórházhoz kapcsolódik, nemrég  
közzétett egy jelentést, amelyből kiderül, hogy a COVID ellen használt  
vakcinákat nemcsak elégtelen klinikai teszteknek vetették alá, hanem a  
hatóanyagok, a “segédanyagok, amelyek közül néhány új”, és a gyártási  
folyamatok minősége is problémás. “Ezeket az új segédanyagokat új  
hatóanyagoknak kell tekinteni” – állapította meg a Cholet kórház csapata
  a tanulmányban, amely szerintük olyan kérdéseket vet fel, amelyeket  
eddig nem kommentáltak.
A Dr. 
Catherine Frade gyógyszerész  által vezetett csapat az EMA által a 
Pfizer, a Moderna, az AstraZeneca  és a Janssen (Johnson & Johnson) 
felvételekkel kapcsolatban  közzétett nyilvános adatok alapján 
dolgozott, és első figyelmeztetése az  volt, hogy mindezen termékek csak
 ideiglenes forgalomba hozatali  engedéllyel rendelkeznek. Mindegyikükre
 további vizsgálatok vonatkoznak,  amelyek egészen 2024-ig, sőt azon 
túlra is kiterjednek, és ezeket  szinte lehetetlen lesz befejezni a 
vakcinák jelenlegi forgalmazási módja  miatt – áll a CTIAP jelentésében.
Ezek a 
vizsgálatok még a  forgalomba hozott vakcinatételek stabilitására és  
összehasonlíthatóságára, valamint a segédanyagok – a gyógyszerek  
hatóanyaga mellé a felszívódás megkönnyítése vagy fokozása érdekében  
formulázott anyagok – minőségére és biztonságosságára is kiterjednek.
A  
CTIAP szerint az összes vakcinát forgalomba hozták és aktívan  
alkalmazták embereken, mielőtt “a hatóanyag és a késztermék minőségének 
 igazolását” elkészítették volna: az összes gyártó laboratórium megkapta
 a  jövőbeni határidőket az erre vonatkozó tanulmányok benyújtására.
A  
jelentés szerzői úgy vélik, hogy “a termék lényegét érintő eltérések  
akár érvényteleníthetik az elkövetkező hónapokban és években elvégzett  
klinikai vizsgálatokat”.
Odáig 
mennek, hogy kijelentik: “Az  óvatosság még azt is diktálná, hogy minden
 olyan országban, ahol ezeket a  COVID-19 elleni vakcinákat forgalomba 
hozták, az összes így  “felszabadult” tételt azonnal vissza kellene 
vonni; és hogy ezeket a már  kiadott engedélyeket további intézkedésig 
sürgősen fel kellene  függeszteni, vagy akár törölni kellene”.
 
Az alábbiakban a LifeSite teljes munkafordítása a CTIAP április 2-i jelentéséről:
El  
tudjuk-e képzelni, hogy a közzétett hivatalos dokumentumokban rögzített 
 bizonytalanságok ellenére elindítunk egy autógyártó sort és forgalomba 
 helyezzük a járműveket? Ezek a bizonytalanságok a motort alkotó  
alkatrészek és a különböző egyéb alkatrészek minőségével kapcsolatosak, 
 beleértve a biztonsággal kapcsolatosakat, a gyártási folyamatot, a  
forgalomba kerülő tételek reprodukálhatóságát, stb.
A 
gyógyszerek  (beleértve a vakcinákat is) területén a késztermék (az 
értékesítésre  szánt, engedélyezett termék) “felszabadításának”
Ez az  
eszmefuttatás először is bemutatja, hogy mi a “feltételes” MA (I).  
Ezután emlékeztet arra, hogy az ezekkel az oltóanyagokkal kapcsolatos  
tanulmányok még nem fejeződtek be, mivel “2021-től legalább 2024-ig”  
tartanak (II). Ezután példátlan és kizárólagos módon feltárja, hogy az  
Európai Gyógyszerügynökség (EMA) által közzétett hivatalos dokumentumok 
 hangsúlyozzák a bizonyítékok elégtelenségét a “hatóanyag” és a  
“segédanyagok” “minőségére”, a “gyártási folyamatra”, a “kereskedelmi  
forgalomba kerülő tételek reprodukálhatóságára” stb. vonatkozóan is.  
(III). Végül ez az elemzés egy következtetést javasol.
I – Mindenekelőtt fontos megérteni, hogy mi a “feltételes” engedélyezés
Az  
engedély egy gyógyszer esetében olyan, mint egy autó forgalmi engedélye 
 egy autó esetében. Az engedélyt akkor adják meg, ha egy gyógyszer  
bizonyította minőségét, hatékonyságát és biztonságosságát; pozitív  
előny/kockázat aránnyal: azaz több előnnyel jár, mint kockázattal. Az  
engedély megszerzése alapvető feltétele annak, hogy egy gyógyszerészeti 
 laboratórium bármilyen gyógyszert, beleértve a vakcinákat is,  
értékesíteni tudjon.
A 
COVID-19 elleni vakcinák esetében a négy  kiadott engedély úgynevezett 
“feltételes” engedély. Ezek ideiglenes  jellegűek. Legfeljebb egy évig 
érvényesek, mivel “hiányos adatok”  alapján kapták őket. A szokásos 5 
éves engedély megszerzéséhez az  érintett laboratóriumoknak be kell 
nyújtaniuk a “folyamatban lévő és a  következő évekre tervezett 
tanulmányokkal” kiegészített dokumentációt.  “E fejlesztés során” a 
gyártó laboratóriumok és az egészségügyi  hatóságok közötti szoros és 
összehangolt nyomon követést rendszeres  megbeszéléseken keresztül 
szervezik meg. A “feltételes” engedélyt  “minden évben újraértékelik”, 
az egy teljes év alatt szolgáltatott és  gyűjtött további adatok 
hozzájárulása és kritikai elemzése alapján.
Ez  a 
“feltételes” MA egy európai MA. A központosított gyorsított eljárás  
keretében szerezték meg. A következő 30 országban (Európai Unió és  
Európai Szabadkereskedelmi Társulás) teszi lehetővé az egyidejű  
forgalmazást: Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Cseh Köztársaság,  
Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia,  
Horvátország, Írország, Izland, Horvátország, Lettország, Liechtenstein,
  Litvánia, Luxemburg, Magyarország, Málta, Németország, Norvégia,  
Norvégia, Lengyelország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország,
  Szlovákia, Szlovénia, Szlovénia.
Az e négy vakcinára vonatkozó vizsgálatok tehát még folyamatban vannak.
II – Másodszor, a tervezett vizsgálatok még folyamatban vannak, és a “2021-től legalább 2024-ig terjedő időszakra” terjednek.
Az  
engedélyezési kérelem során benyújtott összes tanulmányt az EPAR  
(European Public Assessment Report) foglalja össze. Ezt a jelentést az  
Európai Gyógyszerügynökség (EMA) honlapján teszik közzé. A tervezett,  
még be nem fejezett tanulmányok is szerepelnek benne.
Ezt az 
 ütemtervet, amely “2021-től legalább 2024-ig terjed”, attól függően,  
hogy melyik COVID-19 vakcináról van szó, a feltételes forgalomba  
hozatali engedély “mellékletei” és a közzétett EPAR-ok határozzák meg.
A  
BioNTech/Pfizer vakcina például 2020. december 21-én kapta meg ezt az  
európai feltételes engedélyt. Az e vakcina hatékonyságának,  
biztonságosságának és tolerálhatóságának “megerősítésének” benyújtási  
határideje pedig “2023 decembere”.
A 
Moderna vakcina 2021. január  6-án kapta meg a forgalomba hozatali 
engedélyt. A vakcina  hatékonyságának, biztonságosságának és 
tolerálhatóságának  “megerősítésének” benyújtási határideje legkorábban 
“2022 decembere”.
Az  
AstraZeneca vakcinája 2021. január 29-én kapta meg a forgalomba  
hozatali engedélyt. A vakcina hatékonyságának, biztonságosságának és  
tolerálhatóságának “megerősítésének” benyújtási határideje “2024.  
március”.
A 
Janssen vakcinája 2021. március 11-én kapta meg a  feltételes európai 
forgalomba hozatali engedélyt. A vakcina  hatásosságának, 
biztonságosságának és tolerálhatóságának  “megerősítésének” benyújtási 
határideje
A mai 
napig azonban – és  kétségtelenül ebben rejlik a tanulmány példátlan és 
kizárólagos  leleplezése – egy másik határidőt is meghatároztak erre a 
négy  vakcinára. Ez a határidő már nem csak a folyamatban lévő klinikai 
 vizsgálatokra vonatkozik, hanem magára a “hatóanyag és a késztermék  
minőségének igazolására” is: vagyis az emberek millióinak eladott és  
beadott termék belső minőségére (szívére).
III – 
Harmadszor, és ez  példátlannak tűnik, a közzétett hivatalos 
dokumentumok is hangsúlyozzák  a “hatóanyag” és a “segédanyagok” 
“minőségére”, a “gyártási  folyamatra”, a forgalomba hozott tételek 
“reprodukálhatóságára” stb.  vonatkozó bizonyítékok hiányosságát.
A 
“hatóanyag” és a  “késztermék” (azaz az engedélyezett és értékesített 
vakcina)  “minőségére” vonatkozó további bizonyítékok benyújtásának 
határideje:
– A BioNTech/Pfizer esetében “2021. július”;
– “2021 j
A BioNTech/Pfizer vakcina esetében (18-19. oldal)
“2021  
márciusáig” a laboratóriumnak “további validálási adatokat” kell  
benyújtania, hogy “megerősítse a késztermék gyártási folyamatának  
reprodukálhatóságát”.
“2021 júliusáig” a laboratóriumnak be kell nyújtania a hiányzó információkat:
– “a hatóanyag és a késztermék jellemzésének befejezéséhez;”.
–  
“megerősítse az ellenőrzési stratégiát, beleértve a hatóanyag és a  
késztermék specifikációit”, hogy “biztosítsa a termék állandó  
minőségét”;”
– 
“további információkat szolgáltasson a  szintézisfolyamatra és az 
ellenőrzési stratégiára vonatkozóan” annak  érdekében, hogy “megerősítse
 az ALC-0315 segédanyag tisztasági  profilját” és “biztosítsa a 
minőségellenőrzést és a tételek közötti  reprodukálhatóságot a 
késztermék teljes életciklusa során;”.
– és  
“2023 decemberéig”, valamint “a vakcina hatékonyságának és  
biztonságosságának megerősítése érdekében” a vállalat “benyújtja a  
randomizált, placebo-kontrollált, vak megfigyelős vizsgálat (C4591001-es
  vizsgálat) végleges klinikai vizsgálati jelentését”.
A Moderna vakcina esetében (15. oldal)
A laboratóriumnak a hiányzó információkat a következő címre kell eljuttatnia:
– “befejezze a hatóanyag és a késztermék gyártási folyamatainak jellemzését” (határidő “2021. január”);
–  
megerősítse a hatóanyag és a késztermék gyártási folyamatának  
reprodukálhatóságát (kezdeti és végső tételek mérete) (határidő “2021.  
április”);
– 
“további információkat nyújt a hatóanyag és a  késztermék stabilitására 
vonatkozóan, és a hosszabb ipari gyakorlatot  követően felülvizsgálja a 
hatóanyag és a késztermék specifikációit”, “a  következetes 
termékminőség biztosítása érdekében” (határidő “2021.  június”);
– 
“nyújtsa be az mRNS-1273-P301 megfigyelő randomizált,  
placebokontrollált, vakon végzett klinikai vizsgálat végleges vizsgálati
  jelentését”, hogy “megerősítse a COVID-19 vakcina Moderna 
hatékonyságát  és biztonságosságát” (2022 decemberéig).
Az Astra Zeneca vakcina esetében (14-15. oldal)
A laboratóriumnak be kell nyújtania a hiányzó információkat annak érdekében, hogy:
–  
“további validálási és összehasonlíthatósági adatokat szolgáltasson, és 
 további vizsgálatokat kezdeményezzen” azzal a céllal, hogy “megerősítse
  a hatóanyag és a késztermék gyártási folyamatainak 
reprodukálhatóságát”  (“2021 decemberéig”);
– “a fő
 elemzés (a december 7-i  adatmegkötés (adatbázis-zárás utáni) alapján) 
és a kombinált sarkalatos  vizsgálatok végső elemzésének benyújtása” a 
“COVID-19 vakcina  AstraZeneca hatékonyságának és biztonságosságának 
megerősítése  érdekében” (határidő “2021. március 5.” (a fő elemzés 
esetében) és  “2022. május 31.” (a kombinált elemzés esetében);
– “a 
COV001,  COV002, COV003 és COV005 randomizált, kontrollált klinikai 
vizsgálatok  zárójelentéseinek benyújtása” a “COVID-19 Vaccine 
AstraZeneca  hatékonyságának és biztonságosságának megerősítése 
érdekében” (határidő  “2022. május 31.”);
– 
“további adatok szolgáltatása a hatóanyag és  a késztermék stabilitására
 vonatkozóan, valamint a késztermék  specifikációinak felülvizsgálata a 
széles körű ipari gyakorlatot  követően”, hogy “biztosítsák a termék 
egyenletes minőségét” (határidő  “2022. június”);
– 
“nyújtsa be a D8110C00001 vizsgálat  összefoglalóját és az elsődleges 
elemzés összefoglalóját, valamint a  klinikai vizsgálat zárójelentését” a
 “COVID-19 vakcina AstraZeneca  hatásosságának és biztonságosságának 
megerősítése érdekében időseknél és  alapbetegségben szenvedő 
alanyoknál” – határidő “2021. április 30.”.  (az elsődleges elemzés 
esetében) és “2024. március 31.” (a végleges  vizsgálati jelentés 
esetében).
A Janssen vakcinához (18. oldal)
A laboratóriumnak a következő címre kell benyújtania a hiányzó információkat:
–  
“további összehasonlíthatósági és validálási adatokat szolgáltasson”,  
hogy “megerősítse a késztermék gyártási folyamatának  
reprodukálhatóságát” (határidő “2021. augusztus 15.”);
– a  
VAC31518COV3001 randomizált, placebo-kontrollált, egy vak klinikai  
vizsgálat zárójelentését “a COVID-19 Ad26.COV2.S vakcina hatékonyságának
  és biztonságosságának megerősítésére” 2023. december 31-ig benyújtani.
Ezek a tények lehetővé teszik számunkra, hogy következtetést vonjunk le.
Következtetés
Ezen  
okok miatt, amelyek nem teljes körűek, hasznosnak bizonyult megkeresni  
és elolvasni az E. bekezdés: “A feltételes forgalomba hozatali  
engedéllyel kapcsolatos engedélyezés utáni intézkedésekre vonatkozó  
különleges kötelezettség” tartalmát, amely az engedélyezési engedély II.
  mellékletéből került kiragadásra, és amely mind a 4 COVID-19 elleni  
vakcinának megfelel.
Az 
értékelés elégtelensége nem csak a  klinikai vizsgálatokra (embereken 
(nők és férfiak) végzett vizsgálatok)  vonatkozik, hanem a hatóanyag, a 
segédanyagok – amelyek közül néhány új –  minőségére, a gyártási 
folyamatra, valamint a világ több országában  forgalomba hozott és 
embereknek beadott tételekre is.
Ezenkívül
  ezeket az új segédanyagokat új hatóanyagnak kell tekinteni, és így az 
új  hatóanyagokra előírtakhoz hasonlóan teljes értékelési dokumentáció  
tárgyát kell képezniük.
Egy 
ilyen vakcina kereskedelmi nevének  megváltoztatása, ahogyan azt 
nemrégiben bejelentették az AstraZeneca  vakcina esetében, csak a termék
 arculatának marketingcélú kozmetikai  átalakításának tekinthető (új 
közbizalom elnyerése, az eladások  növelése). Ez nem ad választ a termék
 minőségével, hatékonyságával és  biztonságosságával kapcsolatban 
felmerült kérdésekre. Ez az egyik  szokásos technika, amelyet az 
érintett termék bizonyos nemkívánatos  tulajdonságainak kozmetikázására 
(elfedésére) alkalmaznak. Ezt a  technikát más gyógyszerek lehető 
legjobb fényben való feltüntetésére is  alkalmazták.
Amint 
már említettük, a gyógyszerek (beleértve a  vakcinákat is) területén a 
késztermék (értékesítésre szánt)  “felszabadítása” a végső (minőségi és 
így biztonsági) ellenőrzési  szakasz, mielőtt a lakosság számára 
hozzáférhetővé tennék ezeket a  termékeket.
A 
gyártási tételek “felszabadításának” ez a  kulcsfontosságú szakasza a 
gyártók gyógyszerészeti felelőssége.  Ugyanakkor a felhasználók 
(különösen az intézmények és az egészségügyi  szakemberek) felelőssége 
is felmerülhet.
Véleményünk
 szerint  ezeket a klinikai vizsgálatokat soha nem lett volna szabad 
elkezdeni,  mielőtt a késztermék és a gyártási folyamat belső minőségét 
teljesen  elsajátították volna; mielőtt ezen vakcinák formuláit 
stabilizálták  volna.
Hogyan 
lehet összehasonlítani ezeknek a globális szinten  végzett klinikai 
vizsgálatoknak az eredményeit, ha a beadott vakcina  gyártásról 
gyártásra, tételről tételre, régióról régióra változhat?
Ezek az eltérések, amelyek a termék lényegét érintik, akár érvényteleníthetik az elvégzett klinikai vizsgálatokat.
Ezért  
még egészségügyi vészhelyzet esetén is nehéz megértenünk, hogy mi  
alapján adták meg a COVID-19 vakcináknak a forgalomba hozatali  
engedélyt.
A 
COVID-19-hez kapcsolódó bizonytalanságok mellett ott  vannak még az ezen
 oltóanyagok felhasználásával és belső minőségével  kapcsolatos 
közelítések is. Most egy helyett két problémát kell majd  kezelni.
A 
manőver finomnak tűnik. A hasznos információk  rendelkezésre állnak a MA
 keretében közzétett hivatalos dokumentumokban;  de ezeket az adatokat a
 hivatalos közbeszéd nem teszi láthatóvá. Úgy  tűnik, hogy ez utóbbi 
csak arra törekszik, hogy ezeket a termékeket  fenntartások nélkül 
hatékonyaknak és biztonságosaknak mutassa be; annak  ellenére, hogy úgy 
tűnik, hogy ezeknek az oltóanyagoknak a formulái és  gyártási folyamatai
 még nem is stabilizálódtak teljesen.
Ezek az
  új felfedezések, amelyek kétségtelenül példátlanok és exkluzívak, még 
 inkább megkérdőjelezik a beleegyezés (egy alapvető szabadság)  
érvényességét, amelynek szabadnak és tájékozottnak kellene lennie, és  
amelyet állítólag a most már beoltott emberek adtak meg.
Minden 
 embernek joga van a világos, tisztességes és megfelelő tájékoztatáshoz.
  Ez a tájékoztatás is örökérvényű: ha új adatok kerülnek napvilágra, a 
 már beoltottakat utólagosan (az adott oltóanyag beadása után) kell  
tájékoztatni.
Az oltási “kötelezettség” tehát nem tartható fenn, még álcázott formában sem, nevezetesen egy “oltási útlevél” révén.
Ez  az 
új elemzés tovább erősíti korábbi megfontolásainkat, mint például a  
“Lehet-e a Covid-19 vakcinát (Tozinameran; COMIRNATY°) bíró által  
“hibásnak” minősíteni?” címűt, vagy azokat, amelyeket a Szolidaritás és 
 Egészségügyi Miniszterhez és a hét egészségügyi szakemberek rendjéhez  
már elküldött két nyílt levélben kifejtettünk.
A  
kiszolgáltatottság nem csak az egyének életkorából és egészségi  
állapotából adódik. A gyógyszerekkel (beleértve a vakcinákat is)  
kapcsolatos független információkhoz való hozzáférés hiánya a szegénység
  és az egyenlőtlenség első formája.
- március  3-án az Államtanács 
megállapította továbbá az ilyen vakcinák  hatékonyságával kapcsolatos 
bizonytalanságokat, különösen magának a  Szolidaritási és Egészségügyi 
Minisztériumnak a befogadását, valamint a  francia “kormányzat” 
ellentmondásait. Ebben a határozatban és e  minisztérium véleménye 
ellenére az Államtanács olyan határozatot hozott,  amely úgy tűnt, hogy e
 hatékonyság elismerésére irányul. Néhány nappal  később azonban egy 
2021. március 11-én kiadott új határozatban (450413.  sz.) az 
Államtanács megváltoztatta álláspontját, és elismerte” azt a  
bizonytalanságot, amely továbbra is fennáll a vakcina vírus terjedésével
  kapcsolatos valódi hatékonyságával kapcsolatban.” Emlékeztetni kell  
arra is, hogy 2021. február 18-án a szolidaritási és egészségügyi  
miniszter azt is elismerte, hogy nyilvánosan egyetlen európai ország sem
  tudta bizonyítani, hogy ezek a vakcinák megakadályozhatják a COVID-19 
 “súlyos” formáit. (see press conference, starting at 34min 44s).
A  
francia Nemzeti Gyógyszerbiztonsági Ügynökség (ANSM) legutóbbi, 2021.  
március 26-án közzétett és 2021. március 29-én frissített “A COVID-19  
vakcinák felügyeletének aktualizálása – 2021.03.12-től 2021.03.18-ig  
terjedő időszak” című közleményében különösen a Franciaországban e  
vakcinák beadását követően bekövetkezett halálesetek számáról számol be.
  A farmakovigilanciában bejelentett (bejelentett) halálesetek  
(függetlenül attól, hogy az ezen oltóanyagok és e halálesetek közötti  
“okozati összefüggés” bizonyossága mennyire biztos): “311 haláleset” a  
BioNTech/Pfizer vakcina beadását követően; “4 haláleset” a Moderna  
vakcina beadását követően; “20 haláleset” az Astra Zeneca vakcina  
beadását követően; (jelenleg nem állnak rendelkezésre adatok a  
legutóbbi, engedélyezésre kerülő vakcináról (Janssen)). Általánosságban 
 elmondható, hogy minden gyógyszer esetében a farmakovigilanciában a  
jelentések kötelező jellege ellenére nagymértékben aluljelentések  
történnek.
Következésképpen
 az óvatosság azt diktálná, hogy minden  olyan országban, ahol ezeket a 
COVID-19 elleni vakcinákat forgalomba  hozták, az összes így 
“felszabadult” tételt azonnal vissza kellene  vonni; és hogy ezeket a 
már kiadott engedélyeket további értesítésig  sürgősen fel kellene 
függeszteni, vagy akár törölni kellene.  Mindenesetre ez azoknak az 
ajánlásoknak az értelme, amelyeket az ad hoc  hatóságoknak, és különösen
 a francia hatóságoknak javasolhatunk. És  legalábbis ezt az információt
 mindenki számára világosan, tisztességesen  és megfelelő módon kell 
közölni.
Annál 
is inkább, mivel súlyos  káros hatások, köztük halálesetek esetén, és az
 említett “okozati  összefüggés” biztos megállapítása érdekében az 
áldozatok és  családtagjaik gyakran tehetetlenek a “probatio diabolica” 
[a lehetetlen  bizonyítás jogi követelménye] követelményével szemben.
Forrás: lifesitenews.com
https://koronaigazsaga.info/a-francia-gyogyszerertekelo-kozpont-mind-a-negy-szeles-korben-hasznalt-covid-vakcina-felfuggeszteset-koveteli/