Uram, a te szentséges szívednek ajánlom fel az egész életemet, múltamat, jelenemet, jövőmet, a legkisebb cselekedetem is. Irányíts és vezérelj engem. Add meg a tisztánlátás kegyelmét, hogy meg tudjam különböztetni a jót a rossztól. Add, hogy egész nap neked éljek.
2014. augusztus 10., vasárnap
Az Iszlám Állam iraki erői elleni légicsapások valódi oka
Mindössze 
egyetlen nappal azután, hogy Barack Obama bejelentette az Irak területén
 található Iszlám Állam (IÁ vagy IS) előrenyomulása elleni „célzott 
csapások” jóváhagyását, az Egyesült Államok be is váltotta fenyegetését.
A legalább két hullámban indított 
légicsapások különböző célpontok ellen irányultak. Az egyik elvileg 
eltalált egy IS aknavető állást és egy Erbil közelében vonuló konvojt. 
Az Iszlám Állam erői már csupán félórára jártak Erbil városától, Irak 
kurd területének fővárosától. A Pentagon szóvivője szerint a csapásokat 
egy repülőgép hordozóról indított két FA-18s vadászgép teljesítette.
Az amerikai elnök kijelentette, hogy a 
csapásokra a népirtás megakadályozása, valamint a keresztények és egyéb 
vallási kisebbségek védelmében volt szükség. Ilyen légicsapásokra Irak 
területén 2011 óta nem volt példa.
Érdemes azonban megvizsgálni a bombázás 
kezdeményezésének körülményeit és feltárni, hogy valójában mi is 
késztethette az amerikai hadsereget, hogy éppen most lépjen, miután 
hosszú ideig hagyták, hogy a nyugat (ezen belül is az Egyesült Államok) 
finanszírozásával indított, általa irányított és felfegyverzett ISIS 
(ILIÁ) hatalmas területeket foglaljon el Irakban.
Miért éppen most kezdtek el bombázni és miért éppen Erbil körül?
A válasz a kérdésre abban az egyszerű 
tényben keresendő, hogy az Erbil városát körülvevő kurd terület az 
amerikai olajérdekeltségek központja.
A 1,5 milliós várost a kurd területen 
működő olajipar igazgatási központjának tekintik, és innen származik az 
ország olajtermelésének egynegyede. A terület olajtartalékai olyan 
jelentősek, hogy a kurdok szerint, Iraktól történő elszakadásuk esetén, 
független kurd államként, a világ kilencedik legnagyobb olajtermelője 
lennének.
John B. Judis a következőket írta a New Republic oldalán:
Amennyiben az Iszlám Állam átvenné a hatalmat Erbil felett, veszélybe sodornák az ottani olajtermelést és ezzel a globális olajellátást. Az árak emelkedése egy olyan időszakban, amikor az Iraki olaj egyik vásárlója, Európa, még az előző válságból sem lábalt ki, komoly csapást jelentene a nyugat számára. Az olajárak már az Iszlám Állam jelentette veszély hírére is emelkedésnek indultak múlthét csütörtökön és az amerikai olajcégek, a Chevron és az Exxon Mobile, megkezdték munkatársaik evakuálását Kurdisztánból. Az olajkereskedők azonban azt jósolják, hogy az amerikai beavatkozás megállíthatja az árnövekedést.
„Az amerikai légicsapások visszafogják az olajárakat, mivel a lépés demonstrálta az IS számára, hogy meddig mehet el és egyúttal megerősíti a stabilitást Irak déli részén és Kurdisztánban,” nyilatkozta Oliver Jacob, svájci olajipari elemző a Reuters hírügynökségnek.
Az olajtermelés fennakadásával 
kapcsolatos aggodalmak pedig nem csupán az amerikai, hanem a brit 
olajipari cégeket is érintik, amik szintén megkezdték munkatársaik 
evakuálását.
Ezeknek az információknak a birtokában 
talán értehetőbbé válik, hogy miért indít az Egyesült Államok 
légicsapást egy olyan szervezet ellen, amit rövid idővel korábban 
segített hatalomra az általa nyújtott finanszírozással.
Az a helyzet, hogy az al-Kaida, az 
Iszlám Állam és sok más terrorszervezet, a CIA arab légiójaként működik,
 elsősorban azzal a céllal, hogy a kiszemelt kormányokat meggyengítsék 
vagy megdöntsék, és egyúttal állandó mumusként szolgáljanak a hátország 
lakossága számára, hogy így viszonylag ellenállás nélkül adják fel 
állampolgári és alkotmányos jogaikat a vélt biztonság fejében.
Amikor azonban egy zsoldos hadsereg az 
olajtermelést, vagy a világ oligarcháinak egyéb projektjeit 
veszélyezteti, a problémát gondolkodás nélkül kiiktatják, a veszélyt 
pedig semlegesítik.
Forrás: Activist Post
Forrás: Activist Post
Neves holland közéleti személyiségek nyilt levélben kértek elnézés Vlagyimir Putyin orosz elnöktől, és Oroszországtól.
Hogy kik számitanak neves közéleti személyiségeknek Hollandiában – azt mi nem tudjuk. Azt sem tudjuk, hogy a nyilt levelet megjelentető “De Ommekeer” néven emlitett holland állami szervezet miféle-mifajta.
A nyilt levél egyik szerzője A van der Peel, valami neves holland üvegművész. Ennek az állami szervezetnek a honlapján megtalálható a nyilt levél teljes szövege holland, német, és angol nyelven.
Az orosz nyelvű internetes portálok ma reggel ezzel a hirrel nyitottak. Teljes terjedelmében ismertetik a nyilt levelet – természetesen orosz nyelven.
A meglehetősen hosszú irást csak kivonatosan közüljük.
A rendkivül hizelgő megszólitást követően a levél szerzői elnézést kérnek Oroszország elnökétől és Oroszországtól, az őket ért nemtelen nyugati vádaskodások miatt. Ezeket három témakörben emlitik:
1. A sziriai konfliktus kapcsán Oroszországot ért hamis nyugati vádak.
2. A kijevi puccs kapcsán tanúsitott nyugati magatartás elitélése, és az Oroszországot ért rágalomkampány a Krim és Donbassz kapcsán.
3. A lelőtt maláj utasszállitó repülőgép esetének álságos, minden bizonyitékot nélkülöző és Oroszországot bűnbakként beállitani igyekvő nyugati törekvések.
A nyilt levél szerzői elitélik a holland kormány és a sajtó negativ elfogultságát Oroszországgal kapcsolatosan, és kettős mércét emleget a nyugati világban.
A Nyugat “felébredt” polgárainak nevében a donbasszi eseményeket a Nyugat szörnyű imperialista törekvéseinek eredményeként emlitik.
Sajnálkoznak a nyugati médiák elveszett függetlensége miatt, ami pedig a Nyugat törekvéseinek szócsöveiként való felhasználásukat jelenti, és a nyugati polgárok objektiv tájékoztatása helyett a hazugság lett a fő feladatuk.
Sopánkodik a nyilt levél egy sort a Nyugat által Oroszországgal szemben elrendelt gazdasági szankciók miatt, amit pedig egyenesen machinációnak tartanak.
Politikai bölcsességet várnak el Vlagyimir Putyintól, mert ők békét akarnak. Tisztában vannak ugyanakkor, hogy a Nyugat mindent megtesz egy csakis a saját érdekeinek megfelelő új világrend kialakitása érdekében, és teljes mértékben figyelmen kivül hagyja az emberek érdekeit, és semmibe veszi a szuverén nemzetek jogait. Céljai elérése érdekében többmillió ártatlan ember legyilkolásától sem riad vissza, amit elfogadható árnak tekint.
“Nekünk, holland állampolgároknak nagyon fontos a béke és az igazságosság. Fontos a béke és az egyetértés Oroszországgal. Reméljük, hogy meg tudjuk győzni a holland kormányt is minderről, és imádkozunk azért, hogy az országaink között növekvő feszültség enyhüljön.”
-Hát nagyjából ez a nyilt levél tartalmának rövid összefoglalója.
Van a Bal-Rad-nak persze némi fenntartása ennek keletkezése kapcsán. Elsősorban is az, hogy ez a “bocsánatkérés” és bűnfelismerés miért csak pár nappal az orosz viszontszankciók még alig bevezetése után törttént. Jobb lett volna, ha már Valcman Nyalókakirály Megkoronázásakor megirták volna, ha már ilyen jól számon tartják – időben is – a történéseket.
Tény persze, hogy Hollandiát az orosz szankciók meglehetősen súlytják!
Ám meggyőződésünk, hogy nyilt levelet inkább az USA elnökéhez, meg a NATO-hoz kellett volna irni! Nem kifelejtve Jugoszlávia esetét sem!
Persze azért az, hogy egy hollandiai 
állami szervezet honlapján jelenik meg egy Oroszországtól és annak 
elnökétől elnézést kérő nyilt levél, az azért meglehetősen 
jelentőségteljes fejleményként értékelendő.
 (Forrás: http://ru.faktxeber.com)
Ősszel szavazatok kellenek - újra felpörgetik a közmunkaprogramot
Az utóbbi héten ismét kétszázezer fölé 
emelkedett a közfoglalkoztatottak száma - augusztus 1-jétől 
újraindították a kistérségi startmunka mintaprogramok több elemét is. A 
téli közmunkaprogram áprilisi véget érésével egyik hónapról a másikra 
100 ezer közmunkást küldtek el az önkormányzatok, mert a közmunka - 
többségében - profitot nem termel, vagyis egyetlen önkormányzatnak sem 
éri meg a közmunkaprogram fenntartása a választások lezárultával. Erre 
saját forrásból nincs lehetőség, állami források ilyen célra pedig akkor
 elérhetőek, amikor a közeljövőben néhány százezer szavazóra lesz 
szükség - mint például most, a közelgő önkormányzati választások miatt.
A kormány most újra fokozott anyagi 
támogatást biztosít a közmunkaprogramokra, hogy a közmunkások száma újra
 200 ezer fölé emelkedjen. Az augusztus 1-től indított programok 
részeként a kistérségi startmunka mintaprogramok tagjai 
belvízelvezetéssel, illegális hulladéklerakó helyek felszámolásával, 
utak karbantartásával, valamit helyi sajátosságokra épülő programokkal 
foglalkoznak. Egyik se profittermelő tevékenység, vagyis mindössze addig
 lesz erre lehetőség, amíg az állam biztosítja az ehhez szükséges 
forrásokat. Mivel az államnak csak az október eleji választásokig áll 
érdekében a közmunkaprogram fenntartása, azt követően újra drasztikusan 
megfogyatkozhat a közmunkások száma. Onnantól, hogy a választások 
lezajlottak és kifutnak a most elindított programok, a közfoglalkoztatás
 a kormánynak csak egy fölösleges tétel a költségvetési egyenleg kiadási
 oldalán.

Bár a közmunkaprogramban 
foglalkoztatottak száma folyamatosan változik, érdemes megfigyelni, hogy
 az április országgyűlési választásokat megelőzően 150 ezerrel több 
közmunkás volt, mint egy évvel korábban. Több alkalommal a közmunkások 
száma meghaladta a 400 ezret. A választásokat követően ez a szám 
igencsak megcsappant, amit csak most, az önkormányzati választások előtt
 kezdenek újra fokozni. Augusztus és december között további 103 ezer 
közfoglalkoztatott alkalmazására van igény a Belügyminisztérium szerint.
 Azt követően 4 évig nem lesz szükség a szavazatokra, így a közmunkára 
várakozókat december felé kellemetlen meglepetések érhetik.
http://www.hidfo.net/2014/08/10/osszel-szavazatok-kellenek-ujra-felporgetik-kozmunkaprogramot
http://www.hidfo.net/2014/08/10/osszel-szavazatok-kellenek-ujra-felporgetik-kozmunkaprogramot
Mi fog történni augusztus 26-án?
A http://www.segodnia.ru tudósitása szerint augusztus 15-én lezárják Odessza régió valamennyi strandját.
A tudósitás szerint a tengerparti strandok katonák és katonai technikai eszközök partraszállitása okán lesznek lezárva.
Az Arciza Arci helyi rádió hiradására hivatkozva a cikk megjegyzi, hogy az Odessza-régió Transznyisztriával határos vidékén 3000 lengyel katona állomásozik teljes technikával.
Ugyanebben a határtérségben az ukrán hadsereg vadul áskálódik, és tüzérségi állásokat épit ki.
A cikk végén pedig fel van téve egy kérdés: mi fog történni augusztus 26-án?
 (Forrás: http://www.segodnia.ru/news/144792)
Donbasszban-dacára a hétvégének-zajlanak az összecsapások!
Az északi övezetben Luhanszkot, Gyebalcsevot és Gorlovkát éjjel-nappal lövi Nyalókakirály latortüzérsége. Többre viszont nem mernek vállalkozni. Jenakijevotól viszont egyre távolodni kényszerülnek, mert kissebb partizáncsapatok tizedelik őket rendre. Luhanszk délkeleti gyűrűjén pedig egyre tágitja a rést a milicia.
A középső szakaszon tegnap este egészen váratlanul kiszoritották a latorhordát az önvédelmi erők Krasznij Lucsból, (igaz, a város közelében még délelőtt volt lövöldözés) és most komoly gondok elé néznek a pribékek, hiszen Ilovajszknál ma hajnalban a miliciák felmorzsolták egy csoportositásukat. Ezzel az akcióval viszont szó szerint négyfelé vágták a latorerőket.
Délkelet felől Antracit-irányából, mig Donyeck-irányából szintén harapófogóba kerültek, hiszen északról Jenakijevo felől, nyugati irányból pedig a donyecki miliciák terelgetik őket déli irányba, a Szaur-Mogil halálos övezetébe.
Nyizsnyij Nagolcs és Miuszinszk térségében szintén megtámadta a milicia a valcmanista hordát, és nem áll jól a szénájuk.
Ugyanakkor Donyecktől nyugatra özönlik a latorhad a város felé. Hatalmas katonai menetoszlopokat figyeltek meg, mindenféle technikával.
A Bal-Rad mai információi szerint 
Donbasszba mintegy hétszáz kárpátaljai férfi van vezényelve. 
Informátorunk arról tájékoztatott, hogy ezek a túlnyomórészt tartalékos 
állományú hadkötelesek alig egyhónapos ismeretfelfrissités után kerülnek
 (vagy kerültek) harctéri vezénylésre. Sorsukról senki nem tud. 
Feltételezhető, hogy többségük még “tréningen” van.
http://balrad.wordpress.com/2014/08/10/donbassz-ma-4/
A Nyalókakirály hadai által már
 “kétszer is elfoglalt” Szaur-Mogil parancsnoka (aki egyben a “Vosztok” 
zászlóalj parancsnoka is) A. Hodakovszkij mondja el ezen a tegnap 
készült videon a domb jelentőségét, és értékeli a helyzetet.
Oroszul értő olvasóinknak ajánljuk. KIVÁLTKÉPPEN A HÁTTERET!
Újult erővel folytatódik az ukrán offenzíva - elválasztanák a két függetlenedő köztársaságot
Újult erővel nyomul előre az ukrán 
hadsereg a Donyecki- és Luganszki Népi Köztársaság határai közt. Az 
újabb offenzíva során megpróbálják ostromgyűrű alá vonni Donyeck 
területét, vaamint éket verni a két függetlenedő köztársaság harárai 
közé. Ennek során a déli határtelepülések felé nyomulnak és megpróbálnak
 kijutni az orosz határig. Az ukrán fegyveresek mostanra visszafoglalták
 a milíciától a korábban megszerzett Dakovje települést, ami a két 
köztársaság közti határvonal egyik stratégiai pontja volt.

Továbbra is a milícia ellenőrzése alatt 
van a Luganszk régió területeinek egy része és több város a Donyeck 
régióban, amit egy stratégiailag fontos településekből álló korridor 
választ el az ukrán csapatoktól; a vasárnap a milícia ellenőrzése alá 
került Gorlovka, Krasznyij Lucs, Dakovje jelenleg a határvonal, utóbbi 
már az ukrán csapatok ellenőrzése alatt.
A helyi milícia parancsnoka szerint az 
ukrán fegyveresek megpróbálnak tovább haladni keleti irányba, hogy 
megszerezzék az orosz határon túlra vezető főútvonalat. Ebben az esetben
 a fő erődítménynek számító Mihalijovka ellátmány nélkül maradna, mert a
 hadsereg sikeresen éket verne a Luganszki- és Donyecki Népi 
Köztársaság, valamint Oroszország közé.
Krasznij Lucs területén jelenleg is 
kemény harcok zajlanak. Eközben az ellenség felfejlődött és Ilovajszk 
környékén nagyszámú páncélos haderő jelent meg. Jelenleg a város nyugati
 és dél-nyugati határainál zajlanak a harcok.
http://www.hidfo.net/2014/08/10/ujult-erovel-folytatodik-az-ukran-offenziva-elvalasztanak-ket-fuggetlenedo-koztarsasagot
http://www.hidfo.net/2014/08/10/ujult-erovel-folytatodik-az-ukran-offenziva-elvalasztanak-ket-fuggetlenedo-koztarsasagot
A zsidók népirtásai az évezredek alatt
Az
 első jelentős emberirtást a zsidók Kr. u. 115-117-ben követték el,  
amikor 260 000 gójt öltek meg Egyiptomban, Északafrikában és Ciprus  
szigetén. 132-135-ig megpróbáltak minden
  gójt Izrael országában kiirtani és csak Róma bátorságán múlott, hogy 
ez  a kísérlet nem volt sikeres. 1096-ban német zsidók a saját gyerekeik
  százait ölték meg, hogy ne tudjanak más vallásra térni, stb, stb.  
Számtalan más példa sorolható a történelemből.
 
Legtöbbünk tudja, hogy ortodox keresztények tízmillióit ölték meg zsidók a Vörös Oroszországban, amelyről a zsidók azt állítják, hogy azt Sztálin tette egymaga, valószínűleg puszta kezével, egy korbáccsal és egy pisztollyal. De kevesebben ismerik keresztény nők és gyerekek tízezreinek meggyilkolását a 614-es évben egy zsidó szexuális rítus alkalmából.
 
Az ötödik század elején a Bizánci Birodalomban nőtt a feszültség, miután a Szíriai Inmesztárban 'néhány részeg zsidó' egy keresztény gyereket feszített keresztre és az Alexandriai éjszakai vérengzés után, amikor zsidók keresztények nyakát elvágták és amely miatt Cyril érsek a zsidókat kiűzte a városból. De a zsidóknak határtalan lehetőségeik maradtak a gyilkolásra Jeruzsálemben , miután a perzsák azt 614-ben meghódították.
 
"Végre eljött a diadal és a bosszú órája! És ők nem hagyták ki a lehetőséget. A szent várost keresztény vérrel öntözték. Azt mondták, hogy a perzsák nyomorúságos foglyokat adtak el a pénzükért. A zsidók bosszúvágya erősebb volt fukarságuknál. Nemcsak hogy nem volt gátlásuk arra, hogy feláldozzák kincseiket ezek megvételére, hanem mindet meg is ölték (közelítőleg 90 000-et)."
 
A ferences Cassini da Perinaldo azt írta, hogy a zsidók azért vásároltak keresztény rabszolgákat: "természetesen nem azért, hogy azok a földet műveljék, nem azért hogy drágábban eladják őket, hanem csak azért, hogy önkezükkel lemészárolják őket."
 
A zsidók könyörtelenül, tomboló gyűlölettel romboltak le és szentségtelenítettek meg minden keresztény szentséget. Minden templomot és kolostort leégettek, gyakran úgy, hogy előbb beterelték a sikoltozó papokat, szerzeteseket és apácákat. Szűz apácákat halálra erőszakoltak Krisztus Kriptájában, utána lemészárolták őket a falakat vérrel fröcskölve le. 26 000 'önkéntes' civil zsidó követte a perzsákat Galileából kifelé vezető útjukon:
 
"A hívők kegyetlen lemészárlásának és templomaik többségének lerombolásának jutalmául tetőtől talpig véresek voltak. Néhány nap alatt 90 000 keresztény, mindkét nemből és minden korosztályból esett különbséget nem tevő gyűlöletüknek áldozatul "
 
A filiszteus (palesztinai arab) Strategos szerzetes különös figyelmet szentelt annak a tömeggyilkosságnak, amelyet zsidók a mameli (mamilla) víztárolónál rendeztek, miután a győztes perzsák keresztények ezreit zárták oda be:
 
"Mint ahogy régen az Urat vásárolták meg ezüstért, úgy vásárolták meg a keresztényeket a víztárolóból... Hány lelket öltek meg a mameli víztárolónál! Hányat hánytak kardélre! Hány fiatal lány, aki undorító meggyalázását visszautasította, halt ott meg!.. Hány szülő pusztult el miután saját gyermeke halálát látta! Hányat lemészároltak! Ki tudja kiszámolni, hogy mekkora tömeget mészároltak le Jeruzsálemben!"
 
Strategos 66,509 keresztény áldozatról tesz jelentést, ebből 24,518 -at találtak Mamelnél, és ennél sokkal többet a város területén. későbbi keresztény krónikások, mint a görög Theophanes (818 körül) 90 000 keresztény halottról írt.
 
Érdekes itt azt tanulmányozni, hogy maguk a zsidók hogyan gyakorolták a 'holokauszt tagadását' azokra a tömeggyilkosságokra. amelyeket maguk követtek el. A legjobb példa erre az a 100 millió áldozat, akiket zsidók öltek meg és a tettet egyedül Sztálinra tolják.
 
1992-ben Anita Shapira azt merte (képtelen módon, de a média legcsekélyebb kritikája nélkül) állítani országában, hogy: "A kényszerítés elleni ellenérzés a zsidók fő jellemvonása lett a nemzedékek során, és ez különbözteti őket elsősorban meg szomszédaiktól.. Ez a beállítottság nem tűnt el a zsidó nemzeti mozgalom megjelenésével. A zsidóknak az az alaptulajdonsága, hogy minden erőszakot mélyen megvetnek, túl mélyen volt a nemzet szellemébe gyökerezve, hogy azt könnyen el lehetne vetni."
 
Jeruzsálem 1967-es újraegyesülése után az ilyen Clintoni irányzatokat még jobban hangsúlyozták a szakmabeli és műkedvelő izraeli történészek. Egy 19. századbeli zsidó történész szavait , aki azt írta, hogy a 614-es gyilkosságokat "a harc hevében vagy a hódítás szertartásaitól megrészegedve" követték el, csendben kiiktatták a történelem lapjairól miután észrevették, hogy a II. vh német 'atrocitásaitól' ugyanezt lehet mondani.
 
Ma a tipikus viselkedés a valóság teljes tagadása, például "akkor üldözték a zsidókat Palesztínában, és így biztosan nem mertek volna ilyesmit csinálni." Michael Avi-Yonah 1946-os tanulmányával kezdjük a zsidók múltját tanulmányozni a római és bizánci uralom alatt. Jeruzsálem 614-es meghódítását illetően Avi-Yonah, akinek jelentése a nemrég újraszerkesztett homályos Sefer Zerubavel midrashon alapul, és amely az újraszerkesztés után a gójok megölését nem említi többet, csak nagyon röviden annyit mond, hogy "sok gyilkosság, rablás és pusztítás" történt Jeruzsálemben, de nem mondja, hogy ki követte ezeket el. Azt a látszatot kelti, hogy 'csak perzsák' (végül is régen meghaltak és ma már nem tudnak védekezni) vettek részt a keresztény szentségek elpusztításában.
 
Avi-Yonah-nak a tagadás stratégiája jó szolgálatot tett más hasonló események tárgyalásakor, mint például az antiokiai zsidók kiűzésénél a hatodik században miután közülük néhányan Szűz Mária nyilvánosan kiállított képére vizeltek, és majdnem rögtön azután, hogy megbocsájtottak nekik és visszafogadták őket, a város zsidói megölték és megcsonkították II Anasztáz pátriarkát a 7. század első évtizedében. II Anasztáz pátriárkával , akli nyilvánvalóan különös gyűlöletük tárgya volt, gyalázatos módon bántak, 'a lehető legbrutálisabban', testét más vezető férfiak testével együtt húzták a városon keresztül, amíg darabok le nem váltak a testről (ismerősen hangzik?), mielőtt elégették. Theophanes szerint "Az antiokiai zsidók kibelezték Anasztázt, kényszerítették rá, hogy egye meg a saját beleit és nemiszerveit az arcába dobták." Sem a kiűzés, sem a nyilvánvaló gyűlölet-bűntény nem található meg Avi munkáinak későbbi kiadásában vagy azoknak fordításában.
 
Graetz azt próbálja elhitetni, hogy a Jeruzsálemi gyilkosok egy 'megelőző holokauszt túlélői' (hol hallottuk ezt ezelőtt?), akikről 'elképzelhető', hogy mészárlásaik során 'lobbanékonyak' lesznek. "A hivatalnokok önkényessége és a papság fennhéjázása kibírhatatlan szenvedést okozott nekik." Graetz érthető módon homályos a hamis provokáció természetét illetően, de későbbi 'történészek', pl. Samuel Krauss azzal tölti ki ezt a nyilvánvaló űrt, hogy Phocas király (602-610) néhány évvel azelőtt egy rendeletet adott ki, amely szerint zsidóknak kötelezően meg kell keresztelkedniük. Ez az állítás egy kéziraton alapult, amely (hasonlóan a Cion Bölcseinek Protokolljaihoz) 1890-ben jelent meg először.
 
Egy másik zsidó, Baron, a szociális és vallástörténetében egyszerűen elfelejti a keresztény áldozatok említését és csak annyit mond, hogy a perzsák később 37 000 keresztényt kitelepítettek. Perzsák és nem a zsidók voltak felelősek az öldöklésért, mert az, hogy a város hősi védőinek a testét nem temették el, ellentmondott a zsidó gyakorlatnak.(?). Az olvasó ezek után könnyen azt a képet kapja, hogy 614-ben egyetlen zsidó sem látott egy csepp keresztény vért sem.
 
1961-ben, abban az évben, amikor Hilberg először hozta az 'Európai zsidók elpusztítása' c. könyvét nyilvánosságra, jelent meg Poliakov: 'Az antiszemitizmus története' c. műve. Megjegyezte, hogy amikor 614-ben a perzsák megtámadták Jeruzsálemet, a helyi zsidók 'szövetségbe léptek velük', de nem említi ennek a szövetségnek a következményeit a helyi keresztény lakosságra. Mindazonáltal megjegyzi, hogy 'miután a bizánciak visszafoglalták a várost, a keresztények kegyetlenül bosszút álltak. Miért? A figyelmes olvasó csak csodálkozik.
 
Poliakovnak mint Hilbergnek (de nem mint Shakespearenek) nehézségei voltak a zsidók és a kegyetlenségek azonosításával, kivéve, ha ők voltak az áldozatok.
 
Colbi 1965-ös 'A kereszténység rövid története a Szentföldön' c. művében röviden megemlíti, hogy 614-ben, Jeruzsálem perzsa megszállása kapcsán 'a legtöbb keresztényt megölték és templomaikat leégették'. Colbi nem említi a zsidók szövetségét a hódító perzsákkal.. Megjegyezte viszont, hogy a monofizita keresztények állítólag mélyen gyűlölték az ortodox keresztényeket és ez az 'bosszúvágy' az előbbieket 'nyíltan a perzsák oldalára hajtotta'.
 
Ebből az olvasó azt következtethetné, hogy a perzsák ölték meg az ortodox keresztény foglyokat más keresztények segítségével, mindkettő teljes hazugság.
 
És így, a David Ben-Gurion szerkesztésében megjelent 'a zsidók és országuk'-ban Benzion Dinur, 1951-55-ig oktatásügyi miniszter magára vette a zsidók szerepének leírását Palesztína 614-es meghódításakor és további szerepüket Jeruzsálemben: " Úgy tűnik, hogy nagyban segítették a hódítást a perzsák oldalán speciális zászlóaljakban, amelyek Jeruzsálem ostromában résztvettek. Három évig Jeruzsálem teljesen a zsidók ellenőrzése alatt állt. Az ellenszegülő keresztényeket keményen sakkban tartották, sok papot bálványimádóként halálra ítéltek, és anyagot gyűjtöttek az új templom építéséhez.
 
Elfelejti megemlíteni, hogy sok ezer keresztényt nyilvánvalóan lemészároltak és templomaikat is nyilvánvalóan lerombolták. Ehelyett, Yad Vashem volt igazgatója (ahol a hat millió 'holokauszt' áldozat néhány százezrének nevét őrzik) egyszerűen azt mondja olvasóinak, hogy ellenszegülő keresztényeket keményen sakkban tartották (valószínűleg ahogy Önt vagy engem fognak egy napon sakkban tartani).
 
Jeruzsálem 1968. Az emberiség szent városa állítja, mint egy izraeli hadseregjelentés néhány arab terrorista megöléséről (asszonyok és gyerekek), hogy: "Jeruzsálem elfoglalása során sok keresztényt öltek meg és templomokat romboltak össze. Valaki ölt. Valaki rombolt."
 
Colbi (most a vallási ügyek minisztériumában) 1969-ben kiadott egy kibővített de még mindig bűntelen változatát az 'A kereszténység a Szentföldön: múlt és jelen' c. műnek. Szintén 1969: 'Jeruzsálem:múlt és jelen', Naftali Arbel szerkesztésében (amelyben a pápa fényképe is benne van, ahogy a találkozás kövét megcsókolja), csak annyit mond: "Az ellenség bevette Jeruzsálemet és sok szép épületet összeromboltak". Egy szóval sem említi a zsidó gyújtogatást, sem a keresztény áldozatok tízezreit.
 
A Héber egyetem háromkötetes A zsidó nép története csak annyit mond, hogy a zsidók folytatták a keresztények kiűzését és templomaik eltávolítását. Szó sincs a tízezrek legyilkolásáról és más zsidó kegyetlenségről.
 
Hihetetlen, kivéve azoknak közülünk, akik tudják, kinek az ürülékét eszi ma a római katolikus egyház. Boudet jól illusztrált 'Jeruzsálem története', amelyet az egyház 'nihil obstat' jóváhagyásával adták ki azt állítja, hogy: "A katonák (akik perzsák voltak), gyilkoltak, fosztogattak és felgyújtották a templomokat és a kolostorokat". Így Baldi bevezető Jeruzsálem jegyzetei az új katolikus enciklopédiában, feltehetőleg a Vatikán szellemében, arról a 'félelmetes csapás'-ról írnak, amelyet a keresztények 614-ben Jeruzsálemben azoktól az ördögi perzsáktól szenvedtek el.
 
A mostani hivatalos zsidó enciklopédiában azt lehet olvasni, hogy a perzsa csapatok 614-ben "zsidó szövetséggel" bevették Jeruzsálemet, de aztán rögtön a meghódítás után csodálatos módon eltűnnek a színtérről: "A város falát lerombolták, sok lakos meghalt, Zahariás patriárkát és a Szent Keresztet száműzték, így aztán senki sem fedte fel, hogy kik voltak a gyilkosok és kik az áldozatok."
 
Aztán a zsidók csodálatos módon újra megjelennek a vérontás után, hogy átvegyék az uralmat a város fölött. Mamilla a zsidó enciklopédiában csak víztárolóként jelenik meg, mondván, hogy a Mamillai medencét először a bizánci időkben említették, részleteket nem említve. Ez olyan, mintha valaki azt mondaná, hogy Auschwitz először 20. századbeli iratokban jelenik meg!
 
Andrew Sharf egy 1971-ben a Littman Library of Jewish Civilization által kiadott-es könyvben azt hallucinálja, hogy a gyilkosságok a "kékek és zöldek művei, akik vitájukat Antiokiából ide hozták", de mint mindenütt, lehet hogy zsidók is voltak köztük.
 
1980-ban a honvédelmi minisztérium kiadtak a kétkötetes History of Erets-Yisrael-ben azt írják, hogy a perzsák vezették Jeruzsálemet keresztény lakosságának lemészárlását, és sok templomot felgyújtottak a Szent Sírral egyetemben. A hódítás után átadták a várost a zsidóknak, akik szigorú rendet léptettek életbe a hódítás utáni anarchia helyett. 1981-ben a zsidók azt állították, hogy 30 000 főnyi csapatuk volt akik a csata után Jeruzsálemben teljesítettek szolgálatot.
 
1982-ben Baras jelentette, hogy a perzsák 3 napig jelentős öldöklést hajtottak végre, amikor állítólag zsidók megvásároltak néhány keresztény foglyot és lehet, hogy valahol, valamikor néhányat meg is öltek közülük, de "ennek a részletes megvitatása eltérne könyvünk célkitűzésétől".
 
Wagner 1988-as Jeruzsálemi illusztrált útikalauza (Teddy Kollek polgármester előszavával) a Mamillai medence bemutatásánál elmondja, hogy itt "614-ben sok keresztényt öltek meg a perzsák."
 
1989-ben az izraeli régészeti hatóságot felkérték, hogy vizsgálja meg csontvázak ezreit, amelyek Mamilla közelében vannak eltemetve, mivel rabbik egy építési terv leállítását követelték, ha ott akár egy zsidó körömdarab is található! Természetesen három év ásatásai után a kormány jelenthette, hogy nincs miért aggódni, mert ez egy bizánci temetőhely volt amelyet össze lehet a 614-es tömegsírral kapcsolni, amelyet keresztény iratok írnak le a perzsa invázió idejéről. A jelentés írója, Reich nem látta szükségesnek megemlíteni, hogy zsidók követték el ezt tömeggyilkosságot.
 
Ben-Dov ' Jeruzsálem: Ember és kő', 1990, c. művében arról fantáziál, hogy Jeruzsálem meghódítása közben zsidó katonák tüzesen támadták a keresztény lakosságot és azok vezetőit, akiket a három évszázados keresztény uralom alatt elszenvedett igazságtalanságokért tartottak felelősnek .
 
Hershel Shanks a 'Jeruzsálem: Egy építészeti életrajz', 1995 műve csak azt említi meg, hogy a perzsák a templomokat lerombolták, de nem szól a keresztények lemészárlásáról és a zsidók szerepéről. Az 1995-ös főiskolai szöveggyűjtemény Zot Yerushalayim azt magyarázza, hogy zsidó katonák keresztény ellenállókat (azaz terroristákat?) támadtak három napon át míg a perzsák a templomokat rombolták le és az apácákat erőszakolták meg.
 
Végül is Naor 1996-ban írt 'A reménység városa: Jeruzsálem a bibliai időktől máig', amerikai és izraeli intézmények közös terméke, amelyet Jeruzsálem 3000-ik születésnapjára hoztak ki. "Amikor a perzsa hadsereg északról támadta meg Palesztínát, Galileában csatlakoztak a zsidók hozzájuk. A perzsák két hadosztállyal támadtak Jeruzsálem irányában. Perzsa katonák három napig tomboltak a városban, gyilkolva a lakosokat, felgyújtva a templomokat és raboltak. Különösen a keresztény papok voltak célpontjaik. A perzsák nem különböztették meg az ellenséges kormányt és az annak szolgáló papságot."
 
A zsidók végül újra megjelennek az elbeszélésben a keresztények lemészárlása után, templomaik összerombolása, a pátriárka és a Szent Kereszt száműzése után. A zsidók, így tanuljuk, valahogy részt vettek a háborúban és később a közigazgatásban. Csak a gonosz perzsák tomboltak, raboltak és gyilkoltak ezalatt. Ebből a híres és ünnepélyes leírásból nem tudja meg senki, hogy 614-ben bármelyik zsidó látott-e egy csepp keresztény vért is.
 
Mások, mint Schäfer az 1995-ben kiadott A zsidók története az ókorban c. könyvben azt magyarázza, hogy a zsidók történelmi kritizálása keresztény forrásokból származik amely természetesen a dolgokat tiszta keresztény szemüvegen át nézi és így megbízhatatlan, mint ahogy egy gázosítási szemtanú is megbízhatatlan lenne, akit jól megfizetnének történetéért.
 
Hasonlóképpen, minden más zsidó kegyetlenség ilyen csodálatos módon a zsidó szemében megbízhatatlan források kritikátlan elfogadása, hibás feltételezés és antiszemita fantázia. Hé! Majdnem pont úgy, mint azok a gyűlölt 20-ik századbeli holokauszt revizionista fattyúk (de azok lényegesen ésszerűbben) teszik!
 
Így ahogy a nemzetközi zsidóság holokauszt-zsarolási igényei nőttek, hogy pénzük legyen arra, hogy Izrael elnyomja az arabokat mindenütt, és a zsidó SA-t megvásárolja, hogy a zsidók támadóit mindenütt elnyomja, úgy tűnik, hogy a zsidó történészek, különösen azok, akik oktatási és kutatóintézetekben dolgoznak zsidó kurvákká lesznek. A modern ún. tudós kurvasága, akkor is, ha tekintélyes egyetemeknek és alapítványoknak dolgozik, ennek a legszomorúbb eredménye. A szegény gyanútlan olvasónak azt a képet adja, hogy a tudásanyag, amit nyújt, széles tudáson nyugszik és nemcsak zsidó ideológiai és pénzszerzési eszköz.
 
Azt gyanítja az ember, hogy a múlt zsidó tömeggyilkosságainak elismerése elleni ellenállás azzal a kívánsággal függ össze, hogy magukat az általános különbségelismerőként mutassák be, akikhez az egész világon bárki bármilyen véleménykülönbséget vihet, és ők azt megoldják mindezt óránként és személyenként 300 dollárért, természetesen.
 
És így ferdül minden igazság zsidó hazugsággá és minden másra fogott gyilkosság zsidók gyilkosságává!!!..
Legtöbbünk tudja, hogy ortodox keresztények tízmillióit ölték meg zsidók a Vörös Oroszországban, amelyről a zsidók azt állítják, hogy azt Sztálin tette egymaga, valószínűleg puszta kezével, egy korbáccsal és egy pisztollyal. De kevesebben ismerik keresztény nők és gyerekek tízezreinek meggyilkolását a 614-es évben egy zsidó szexuális rítus alkalmából.
Az ötödik század elején a Bizánci Birodalomban nőtt a feszültség, miután a Szíriai Inmesztárban 'néhány részeg zsidó' egy keresztény gyereket feszített keresztre és az Alexandriai éjszakai vérengzés után, amikor zsidók keresztények nyakát elvágták és amely miatt Cyril érsek a zsidókat kiűzte a városból. De a zsidóknak határtalan lehetőségeik maradtak a gyilkolásra Jeruzsálemben , miután a perzsák azt 614-ben meghódították.
"Végre eljött a diadal és a bosszú órája! És ők nem hagyták ki a lehetőséget. A szent várost keresztény vérrel öntözték. Azt mondták, hogy a perzsák nyomorúságos foglyokat adtak el a pénzükért. A zsidók bosszúvágya erősebb volt fukarságuknál. Nemcsak hogy nem volt gátlásuk arra, hogy feláldozzák kincseiket ezek megvételére, hanem mindet meg is ölték (közelítőleg 90 000-et)."
A ferences Cassini da Perinaldo azt írta, hogy a zsidók azért vásároltak keresztény rabszolgákat: "természetesen nem azért, hogy azok a földet műveljék, nem azért hogy drágábban eladják őket, hanem csak azért, hogy önkezükkel lemészárolják őket."
A zsidók könyörtelenül, tomboló gyűlölettel romboltak le és szentségtelenítettek meg minden keresztény szentséget. Minden templomot és kolostort leégettek, gyakran úgy, hogy előbb beterelték a sikoltozó papokat, szerzeteseket és apácákat. Szűz apácákat halálra erőszakoltak Krisztus Kriptájában, utána lemészárolták őket a falakat vérrel fröcskölve le. 26 000 'önkéntes' civil zsidó követte a perzsákat Galileából kifelé vezető útjukon:
"A hívők kegyetlen lemészárlásának és templomaik többségének lerombolásának jutalmául tetőtől talpig véresek voltak. Néhány nap alatt 90 000 keresztény, mindkét nemből és minden korosztályból esett különbséget nem tevő gyűlöletüknek áldozatul "
A filiszteus (palesztinai arab) Strategos szerzetes különös figyelmet szentelt annak a tömeggyilkosságnak, amelyet zsidók a mameli (mamilla) víztárolónál rendeztek, miután a győztes perzsák keresztények ezreit zárták oda be:
"Mint ahogy régen az Urat vásárolták meg ezüstért, úgy vásárolták meg a keresztényeket a víztárolóból... Hány lelket öltek meg a mameli víztárolónál! Hányat hánytak kardélre! Hány fiatal lány, aki undorító meggyalázását visszautasította, halt ott meg!.. Hány szülő pusztult el miután saját gyermeke halálát látta! Hányat lemészároltak! Ki tudja kiszámolni, hogy mekkora tömeget mészároltak le Jeruzsálemben!"
Strategos 66,509 keresztény áldozatról tesz jelentést, ebből 24,518 -at találtak Mamelnél, és ennél sokkal többet a város területén. későbbi keresztény krónikások, mint a görög Theophanes (818 körül) 90 000 keresztény halottról írt.
Érdekes itt azt tanulmányozni, hogy maguk a zsidók hogyan gyakorolták a 'holokauszt tagadását' azokra a tömeggyilkosságokra. amelyeket maguk követtek el. A legjobb példa erre az a 100 millió áldozat, akiket zsidók öltek meg és a tettet egyedül Sztálinra tolják.
1992-ben Anita Shapira azt merte (képtelen módon, de a média legcsekélyebb kritikája nélkül) állítani országában, hogy: "A kényszerítés elleni ellenérzés a zsidók fő jellemvonása lett a nemzedékek során, és ez különbözteti őket elsősorban meg szomszédaiktól.. Ez a beállítottság nem tűnt el a zsidó nemzeti mozgalom megjelenésével. A zsidóknak az az alaptulajdonsága, hogy minden erőszakot mélyen megvetnek, túl mélyen volt a nemzet szellemébe gyökerezve, hogy azt könnyen el lehetne vetni."
Jeruzsálem 1967-es újraegyesülése után az ilyen Clintoni irányzatokat még jobban hangsúlyozták a szakmabeli és műkedvelő izraeli történészek. Egy 19. századbeli zsidó történész szavait , aki azt írta, hogy a 614-es gyilkosságokat "a harc hevében vagy a hódítás szertartásaitól megrészegedve" követték el, csendben kiiktatták a történelem lapjairól miután észrevették, hogy a II. vh német 'atrocitásaitól' ugyanezt lehet mondani.
Ma a tipikus viselkedés a valóság teljes tagadása, például "akkor üldözték a zsidókat Palesztínában, és így biztosan nem mertek volna ilyesmit csinálni." Michael Avi-Yonah 1946-os tanulmányával kezdjük a zsidók múltját tanulmányozni a római és bizánci uralom alatt. Jeruzsálem 614-es meghódítását illetően Avi-Yonah, akinek jelentése a nemrég újraszerkesztett homályos Sefer Zerubavel midrashon alapul, és amely az újraszerkesztés után a gójok megölését nem említi többet, csak nagyon röviden annyit mond, hogy "sok gyilkosság, rablás és pusztítás" történt Jeruzsálemben, de nem mondja, hogy ki követte ezeket el. Azt a látszatot kelti, hogy 'csak perzsák' (végül is régen meghaltak és ma már nem tudnak védekezni) vettek részt a keresztény szentségek elpusztításában.
Avi-Yonah-nak a tagadás stratégiája jó szolgálatot tett más hasonló események tárgyalásakor, mint például az antiokiai zsidók kiűzésénél a hatodik században miután közülük néhányan Szűz Mária nyilvánosan kiállított képére vizeltek, és majdnem rögtön azután, hogy megbocsájtottak nekik és visszafogadták őket, a város zsidói megölték és megcsonkították II Anasztáz pátriarkát a 7. század első évtizedében. II Anasztáz pátriárkával , akli nyilvánvalóan különös gyűlöletük tárgya volt, gyalázatos módon bántak, 'a lehető legbrutálisabban', testét más vezető férfiak testével együtt húzták a városon keresztül, amíg darabok le nem váltak a testről (ismerősen hangzik?), mielőtt elégették. Theophanes szerint "Az antiokiai zsidók kibelezték Anasztázt, kényszerítették rá, hogy egye meg a saját beleit és nemiszerveit az arcába dobták." Sem a kiűzés, sem a nyilvánvaló gyűlölet-bűntény nem található meg Avi munkáinak későbbi kiadásában vagy azoknak fordításában.
Graetz azt próbálja elhitetni, hogy a Jeruzsálemi gyilkosok egy 'megelőző holokauszt túlélői' (hol hallottuk ezt ezelőtt?), akikről 'elképzelhető', hogy mészárlásaik során 'lobbanékonyak' lesznek. "A hivatalnokok önkényessége és a papság fennhéjázása kibírhatatlan szenvedést okozott nekik." Graetz érthető módon homályos a hamis provokáció természetét illetően, de későbbi 'történészek', pl. Samuel Krauss azzal tölti ki ezt a nyilvánvaló űrt, hogy Phocas király (602-610) néhány évvel azelőtt egy rendeletet adott ki, amely szerint zsidóknak kötelezően meg kell keresztelkedniük. Ez az állítás egy kéziraton alapult, amely (hasonlóan a Cion Bölcseinek Protokolljaihoz) 1890-ben jelent meg először.
Egy másik zsidó, Baron, a szociális és vallástörténetében egyszerűen elfelejti a keresztény áldozatok említését és csak annyit mond, hogy a perzsák később 37 000 keresztényt kitelepítettek. Perzsák és nem a zsidók voltak felelősek az öldöklésért, mert az, hogy a város hősi védőinek a testét nem temették el, ellentmondott a zsidó gyakorlatnak.(?). Az olvasó ezek után könnyen azt a képet kapja, hogy 614-ben egyetlen zsidó sem látott egy csepp keresztény vért sem.
1961-ben, abban az évben, amikor Hilberg először hozta az 'Európai zsidók elpusztítása' c. könyvét nyilvánosságra, jelent meg Poliakov: 'Az antiszemitizmus története' c. műve. Megjegyezte, hogy amikor 614-ben a perzsák megtámadták Jeruzsálemet, a helyi zsidók 'szövetségbe léptek velük', de nem említi ennek a szövetségnek a következményeit a helyi keresztény lakosságra. Mindazonáltal megjegyzi, hogy 'miután a bizánciak visszafoglalták a várost, a keresztények kegyetlenül bosszút álltak. Miért? A figyelmes olvasó csak csodálkozik.
Poliakovnak mint Hilbergnek (de nem mint Shakespearenek) nehézségei voltak a zsidók és a kegyetlenségek azonosításával, kivéve, ha ők voltak az áldozatok.
Colbi 1965-ös 'A kereszténység rövid története a Szentföldön' c. művében röviden megemlíti, hogy 614-ben, Jeruzsálem perzsa megszállása kapcsán 'a legtöbb keresztényt megölték és templomaikat leégették'. Colbi nem említi a zsidók szövetségét a hódító perzsákkal.. Megjegyezte viszont, hogy a monofizita keresztények állítólag mélyen gyűlölték az ortodox keresztényeket és ez az 'bosszúvágy' az előbbieket 'nyíltan a perzsák oldalára hajtotta'.
Ebből az olvasó azt következtethetné, hogy a perzsák ölték meg az ortodox keresztény foglyokat más keresztények segítségével, mindkettő teljes hazugság.
És így, a David Ben-Gurion szerkesztésében megjelent 'a zsidók és országuk'-ban Benzion Dinur, 1951-55-ig oktatásügyi miniszter magára vette a zsidók szerepének leírását Palesztína 614-es meghódításakor és további szerepüket Jeruzsálemben: " Úgy tűnik, hogy nagyban segítették a hódítást a perzsák oldalán speciális zászlóaljakban, amelyek Jeruzsálem ostromában résztvettek. Három évig Jeruzsálem teljesen a zsidók ellenőrzése alatt állt. Az ellenszegülő keresztényeket keményen sakkban tartották, sok papot bálványimádóként halálra ítéltek, és anyagot gyűjtöttek az új templom építéséhez.
Elfelejti megemlíteni, hogy sok ezer keresztényt nyilvánvalóan lemészároltak és templomaikat is nyilvánvalóan lerombolták. Ehelyett, Yad Vashem volt igazgatója (ahol a hat millió 'holokauszt' áldozat néhány százezrének nevét őrzik) egyszerűen azt mondja olvasóinak, hogy ellenszegülő keresztényeket keményen sakkban tartották (valószínűleg ahogy Önt vagy engem fognak egy napon sakkban tartani).
Jeruzsálem 1968. Az emberiség szent városa állítja, mint egy izraeli hadseregjelentés néhány arab terrorista megöléséről (asszonyok és gyerekek), hogy: "Jeruzsálem elfoglalása során sok keresztényt öltek meg és templomokat romboltak össze. Valaki ölt. Valaki rombolt."
Colbi (most a vallási ügyek minisztériumában) 1969-ben kiadott egy kibővített de még mindig bűntelen változatát az 'A kereszténység a Szentföldön: múlt és jelen' c. műnek. Szintén 1969: 'Jeruzsálem:múlt és jelen', Naftali Arbel szerkesztésében (amelyben a pápa fényképe is benne van, ahogy a találkozás kövét megcsókolja), csak annyit mond: "Az ellenség bevette Jeruzsálemet és sok szép épületet összeromboltak". Egy szóval sem említi a zsidó gyújtogatást, sem a keresztény áldozatok tízezreit.
A Héber egyetem háromkötetes A zsidó nép története csak annyit mond, hogy a zsidók folytatták a keresztények kiűzését és templomaik eltávolítását. Szó sincs a tízezrek legyilkolásáról és más zsidó kegyetlenségről.
Hihetetlen, kivéve azoknak közülünk, akik tudják, kinek az ürülékét eszi ma a római katolikus egyház. Boudet jól illusztrált 'Jeruzsálem története', amelyet az egyház 'nihil obstat' jóváhagyásával adták ki azt állítja, hogy: "A katonák (akik perzsák voltak), gyilkoltak, fosztogattak és felgyújtották a templomokat és a kolostorokat". Így Baldi bevezető Jeruzsálem jegyzetei az új katolikus enciklopédiában, feltehetőleg a Vatikán szellemében, arról a 'félelmetes csapás'-ról írnak, amelyet a keresztények 614-ben Jeruzsálemben azoktól az ördögi perzsáktól szenvedtek el.
A mostani hivatalos zsidó enciklopédiában azt lehet olvasni, hogy a perzsa csapatok 614-ben "zsidó szövetséggel" bevették Jeruzsálemet, de aztán rögtön a meghódítás után csodálatos módon eltűnnek a színtérről: "A város falát lerombolták, sok lakos meghalt, Zahariás patriárkát és a Szent Keresztet száműzték, így aztán senki sem fedte fel, hogy kik voltak a gyilkosok és kik az áldozatok."
Aztán a zsidók csodálatos módon újra megjelennek a vérontás után, hogy átvegyék az uralmat a város fölött. Mamilla a zsidó enciklopédiában csak víztárolóként jelenik meg, mondván, hogy a Mamillai medencét először a bizánci időkben említették, részleteket nem említve. Ez olyan, mintha valaki azt mondaná, hogy Auschwitz először 20. századbeli iratokban jelenik meg!
Andrew Sharf egy 1971-ben a Littman Library of Jewish Civilization által kiadott-es könyvben azt hallucinálja, hogy a gyilkosságok a "kékek és zöldek művei, akik vitájukat Antiokiából ide hozták", de mint mindenütt, lehet hogy zsidók is voltak köztük.
1980-ban a honvédelmi minisztérium kiadtak a kétkötetes History of Erets-Yisrael-ben azt írják, hogy a perzsák vezették Jeruzsálemet keresztény lakosságának lemészárlását, és sok templomot felgyújtottak a Szent Sírral egyetemben. A hódítás után átadták a várost a zsidóknak, akik szigorú rendet léptettek életbe a hódítás utáni anarchia helyett. 1981-ben a zsidók azt állították, hogy 30 000 főnyi csapatuk volt akik a csata után Jeruzsálemben teljesítettek szolgálatot.
1982-ben Baras jelentette, hogy a perzsák 3 napig jelentős öldöklést hajtottak végre, amikor állítólag zsidók megvásároltak néhány keresztény foglyot és lehet, hogy valahol, valamikor néhányat meg is öltek közülük, de "ennek a részletes megvitatása eltérne könyvünk célkitűzésétől".
Wagner 1988-as Jeruzsálemi illusztrált útikalauza (Teddy Kollek polgármester előszavával) a Mamillai medence bemutatásánál elmondja, hogy itt "614-ben sok keresztényt öltek meg a perzsák."
1989-ben az izraeli régészeti hatóságot felkérték, hogy vizsgálja meg csontvázak ezreit, amelyek Mamilla közelében vannak eltemetve, mivel rabbik egy építési terv leállítását követelték, ha ott akár egy zsidó körömdarab is található! Természetesen három év ásatásai után a kormány jelenthette, hogy nincs miért aggódni, mert ez egy bizánci temetőhely volt amelyet össze lehet a 614-es tömegsírral kapcsolni, amelyet keresztény iratok írnak le a perzsa invázió idejéről. A jelentés írója, Reich nem látta szükségesnek megemlíteni, hogy zsidók követték el ezt tömeggyilkosságot.
Ben-Dov ' Jeruzsálem: Ember és kő', 1990, c. művében arról fantáziál, hogy Jeruzsálem meghódítása közben zsidó katonák tüzesen támadták a keresztény lakosságot és azok vezetőit, akiket a három évszázados keresztény uralom alatt elszenvedett igazságtalanságokért tartottak felelősnek .
Hershel Shanks a 'Jeruzsálem: Egy építészeti életrajz', 1995 műve csak azt említi meg, hogy a perzsák a templomokat lerombolták, de nem szól a keresztények lemészárlásáról és a zsidók szerepéről. Az 1995-ös főiskolai szöveggyűjtemény Zot Yerushalayim azt magyarázza, hogy zsidó katonák keresztény ellenállókat (azaz terroristákat?) támadtak három napon át míg a perzsák a templomokat rombolták le és az apácákat erőszakolták meg.
Végül is Naor 1996-ban írt 'A reménység városa: Jeruzsálem a bibliai időktől máig', amerikai és izraeli intézmények közös terméke, amelyet Jeruzsálem 3000-ik születésnapjára hoztak ki. "Amikor a perzsa hadsereg északról támadta meg Palesztínát, Galileában csatlakoztak a zsidók hozzájuk. A perzsák két hadosztállyal támadtak Jeruzsálem irányában. Perzsa katonák három napig tomboltak a városban, gyilkolva a lakosokat, felgyújtva a templomokat és raboltak. Különösen a keresztény papok voltak célpontjaik. A perzsák nem különböztették meg az ellenséges kormányt és az annak szolgáló papságot."
A zsidók végül újra megjelennek az elbeszélésben a keresztények lemészárlása után, templomaik összerombolása, a pátriárka és a Szent Kereszt száműzése után. A zsidók, így tanuljuk, valahogy részt vettek a háborúban és később a közigazgatásban. Csak a gonosz perzsák tomboltak, raboltak és gyilkoltak ezalatt. Ebből a híres és ünnepélyes leírásból nem tudja meg senki, hogy 614-ben bármelyik zsidó látott-e egy csepp keresztény vért is.
Mások, mint Schäfer az 1995-ben kiadott A zsidók története az ókorban c. könyvben azt magyarázza, hogy a zsidók történelmi kritizálása keresztény forrásokból származik amely természetesen a dolgokat tiszta keresztény szemüvegen át nézi és így megbízhatatlan, mint ahogy egy gázosítási szemtanú is megbízhatatlan lenne, akit jól megfizetnének történetéért.
Hasonlóképpen, minden más zsidó kegyetlenség ilyen csodálatos módon a zsidó szemében megbízhatatlan források kritikátlan elfogadása, hibás feltételezés és antiszemita fantázia. Hé! Majdnem pont úgy, mint azok a gyűlölt 20-ik századbeli holokauszt revizionista fattyúk (de azok lényegesen ésszerűbben) teszik!
Így ahogy a nemzetközi zsidóság holokauszt-zsarolási igényei nőttek, hogy pénzük legyen arra, hogy Izrael elnyomja az arabokat mindenütt, és a zsidó SA-t megvásárolja, hogy a zsidók támadóit mindenütt elnyomja, úgy tűnik, hogy a zsidó történészek, különösen azok, akik oktatási és kutatóintézetekben dolgoznak zsidó kurvákká lesznek. A modern ún. tudós kurvasága, akkor is, ha tekintélyes egyetemeknek és alapítványoknak dolgozik, ennek a legszomorúbb eredménye. A szegény gyanútlan olvasónak azt a képet adja, hogy a tudásanyag, amit nyújt, széles tudáson nyugszik és nemcsak zsidó ideológiai és pénzszerzési eszköz.
Azt gyanítja az ember, hogy a múlt zsidó tömeggyilkosságainak elismerése elleni ellenállás azzal a kívánsággal függ össze, hogy magukat az általános különbségelismerőként mutassák be, akikhez az egész világon bárki bármilyen véleménykülönbséget vihet, és ők azt megoldják mindezt óránként és személyenként 300 dollárért, természetesen.
És így ferdül minden igazság zsidó hazugsággá és minden másra fogott gyilkosság zsidók gyilkosságává!!!..
Beszélni tanítják az amerikai külügyi szóvivőt
Az amerikai külügyminisztérium 545 ezer 
dollárt fizet a politikusoknak beszédkészség-fejlesztésre és 
kommunikációs kiadásokra, - egy floridai központú, AMTIS Inc. nevű cég 
fog magánórákat adni a külügyi tisztviselőknek, mert a közelmúltban a 
kongresszusi képviselők egyre gyakrabban teszik szóvá a külügyérek 
alkalmatlanságát az általuk betöltött pozícióra.

Ahelyett, hogy a posztra alkalmas 
személyeken vennének fel, az alkalmatlan személyek "valakinek a 
valakije" alapon megtarthatják vezető beosztásukat. Az adófizetők 
pénzéből eltartott, pozícióikra alkalmatlan amerikai tisztviselőket - 
szintén az adófizetők pénzéből - megtanítják érthetően beszélni, 
valamint külön tanfolyamot tartanak nekik, amin keresztkérdésekre kell 
válaszolniuk az amerikai külpolitikával kapcsolatban.
A tanfolyam extrém nehézségűnek 
bizonyulhat, mert az amerikai külpolitika lépéseinek megindoklása 
kapcsán minden eddiginél nagyobb és komplexebb hazugsághalmazt kell 
tudniuk, akár álmukból felébresztve is. A külügyi szóvivőnek ez 
többnyire nem sikerül, és nem vagy csak hibásan és önellentmondásokkal 
telítve tud válaszolni a riporterek kérdéseire.
Jen Psaki külügyi szóvivő legutóbbi 
botlása volt, hogy bejelentette; fokozottan aggódik az orosz légierő és 
légvédelem az ukrán határon, az Asztrahán térségben tartott gyakorlatai 
miatt. A külügyi szóvivő feltehetőleg korábban még soha nem látta 
térképen azt, amiről nyilatkozott, mert az Asztrahán térség nem Ukrajna 
határán van. A történtek külön érdekessége, hogy Jen Psaki sokszoros 
botlásai ellenére továbbra is megtarthatja pozícióját, sőt mitöbb, az 
általa lejáratott ország állampolgárai fizetik meg a tandíját.
http://www.hidfo.net/2014/08/10/beszelni-tanitjak-az-amerikai-kulugyi-szovivot
http://www.hidfo.net/2014/08/10/beszelni-tanitjak-az-amerikai-kulugyi-szovivot
A hunok balkáni háborúi – a Keletrómai Birodalom adóztatása
Nemrégiben adtunk hírt a  szikáncsi aranykincset bemutató 
vándorkiállításról, az “Atilla  kincsről”, amely minden bizonnyal a Hun 
Birodalomnak folyamatosan  megküldött kelet-római adó részét képezte. A 
mostani írásunkban  megpróbáljuk röviden bemutatni a Keletrómai 
Birodalom folyamatos  adóztatásának hátterét, és a hunok balkáni 
hadjáratait, emellett nem  titkolt célunk, hogy a 
köztudatba beivódott tévképzeteken változtassunk.
A hunok Balambér vezetésével a 370-es  
években lépik át a Volga folyót. Viharos gyorsasággal győzik le az  
alánokat, előbb a keleti, majd a nyugati gótok birodalmát döntik meg.  
Alig egy évtized alatt erős birodalmat építenek ki, amely Ázsiától a  
Kárpátokig húzódott. Az eurázsiai sztyepprendszer minden népét uralmuk  
alá hajtották, vagy legyőzték vagy pedig önként csatlakoztak a hun  
törzsszövetséghez. A villámgyors és félelmetesen erős hun támadás  
hatalmas méretű népvándorlást idézett elő Európában. A keleti germán és a
  különböző iráni eredetű állattartó népek fejvesztett menekülésbe 
kezdek  (már akik nem csatlakoztak a Hun Birodalomhoz), és elözönlötték 
egész  Európát.

A hunok új európai birodalmuk  
megszilárdítása után az első tapogatózó támadást 395-ben, akkor  
indították a Római Birodalom ellen, amikor a két birodalomfél  
polgárháborús helyzetbe sodródott. A 400-as évek elején Uldin  
nagyfejedelem alatt is feszült lett a viszony a Kelet-rómaiakkal, több  
alkalommal betörtek a hunok a Balkán félszigetre. A hun külpolitika  
ebben az időszakban a nyugat-rómaiakkal szövetséges viszonyt alakított  
ki. A Nyugat-Római Birodalom élethalál harcát folytatta a gótokkal és a 
 különböző germán törzsekkel. A hunok érdeke azt diktálta, hogy a 
harcoló  felek közül egyik se erősödjön meg, ezért a gyengébbik fél 
mellé  álltak. A rómaiakkal történő szövetkezést azzal is magyarázzák, 
hogy a  nyugati gótokat a hunok szökött alattvalóknak tartották, így 
Alarich gót  fejedelem és a rómaiak közötti háborúban az utóbbiak mellé 
álltak.  Azonban a kelet-rómaiakkal inkább feszült viszony állt fenn, 
Uldin nem  nézte jó szemmel a keleti-birodalom erősödését, hiszen ezzel 
 veszélyeztetve voltak a Dunától északra elfoglalt hun területek. A  
nagyfejedelem 400 és 410 között számos támadást indított a Balkánra,  
hasonlóképpen a keletrómaiak is többször nyomultak észak felé, vissza – 
 visszafoglalni elveszett területeiket, illetve próbálták a határsávot  
minél északabbra kitolni.
A Balkánra támadó hunok – Angus McBride festménye

Az első igazán nagy támadássorozatot  
422-ben indították meg a hunok. Valószínűleg ezután a hadjárat után  
kezdi el fizetni a Kelet-római Birodalom évi rendszeres 350 libra arany 
 adóját a hunoknak. A 420-30-as évek balkáni háborúiról kevés forrás  
számol be részletesen, de a gyér adatokból is viszonylag pontosan  
kihámozható a háborúskodás oka. A keletrómaiak a birodalmukat fenyegető 
 hun nagyhatalmat számtalan eszközzel próbálták gyengíteni.
A hunok és a behódolt népek – Angus McBride elképzelése szerint

Ezek közé tartozott, hogy a hunoknak  
alávetett népeket a hírszerzőikkel folyamatosan lázították, és a  
békésebb időszakokban hun területekről toborozták zsoldosaikat a  
keletrómai hadseregbe. Ez utóbbi tevékenységüket Rua (Ruga) megtiltotta,
  azonban a 430-as évek elején történt titkos agitáció túl jól sikerült,
  kitűnően bemutatva a később elhíresült “bizánci politikát”. A  
keletrómaiak lázadást szítottak a Hun Birodalom déli határánál, az  
Al-Dunánál élő törzsek között. Az amilzurok, itimarok, tonsurok és  
boiskok átálltak a keletrómaiakhoz. Ruát felháborította a bizánci  
agitáció és rögtön átcsapott seregével Trákiába, de egyben tiltakozó  
követet is küldött Konstantinápolyba. A követjárás közben, 434-ben  
váratlanul meghalt a nagy hun uralkodó. Ebben az időben került hun  
fennhatóság alá a Duna bal partja után Pannónia tartomány is, és került 
 át a Hun Birodalom székhelye a Kárpát-medence szívébe. Itt épült ki a  
birodalom új királyi orduja, valahol a Nagy Alföld területén. A  
fennmaradt források szerint  Rua szabályozta a déli irányú  
kereskedelmet, határvárosokat jelölt ki a keletrómaiakkal való  
áruforgalom lebonyolítására. Ez utóbbi adat is jól mutatja, hogy a  
hunokról kialakult képet, mely szerint színtisztán pusztító – barbár  
harcosok lettek volna, némileg korrigálni kell.
A Rua által megkezdett 434. évi  
tárgyalásokat végül utódai, Atilla és bátyja Bleda (Buda) fejezte be. A 
 békeszerződés megkötésére a keletrómaiak magas rangú küldöttséget  
küldtek, remélték, ezzel a gesztussal engedményeket érhetnek el az új  
hun fővezetésnél. Az előkelő küldöttséget Plinthas volt consul és  
tábornok illetve Epigenes questor vezette a Duna és a Morava folyók  
egyesülésénél Margus városával szemben álló Constantia erőd falai alá. A
  Bizánci történetíróktól tudjuk, hogy Bleda és Atilla lóháton ülve  
fogadták a keletrómai küldöttséget (akik kénytelenek voltak szintén lóra
  szállni a tárgyaláshoz). A 435-ben megkötött “margusi béke” (vagy  
constantiai szerződés) tulajdonképpen egy hun békediktátum volt.
A margusi béke kivonata:
A keletrómaiak nem tárgyalhatnak és nem köthetnek szövetséget hun fennhatóság alatt álló illetve hunokkal háborúzó népekkel.
A keletrómaiakkal a kijelölt határ  
menti városokban lehet csak lebonyolítani az áruforgalmat. Mindkét fél  
kötelezte magát a nyilvános piacok tiszteletben tartására.
A keletrómaiak hun alattvalókat,  
illetve hunoktól szökött hadifoglyokat nem fogadhattak be. Kötelesek  
voltak kiadni a legutóbbi lázadásban résztvevőket a hunoknak.
8 solidus/ fő áron kiválthatták a keletrómai hadifoglyokat a hozzátartozóik.
A Keletrómai Birodalom által eddig  
fizetett 350 font arany évi adót 700 fontra emelték. (700 font az 50400 
 solidus arany volt, ami nagyjából 230 kg arany súlya.)
.
A szerződés kikötései súlyos  feltételek
 voltak a keletrómaiakra nézve. Nemcsak a megemelt évi 700  fontnyi adó 
miatt, hanem mert gyakorlatilag lezárták a keletrómaiak  északi határait
 a hunok. Innentől fogva a zsoldosseregükbe sem  toborozhattak 
utánpótlást az északi barbár területek lakosságából.  Megszüntették a 
konstantinápolyi ügynökök (akik sokszor kereskedőként  járták a vidéket,
 információt szereztek, lázították a hun alattvaló  népeket) szabad 
utazását és ezzel az intrikáikat a Dunától északra.
A hunoknak fizetett adó – II. Theodosius Konstantinápolyban kibocsátott pénzérméi

.
440-443. évi balkáni háború
A hun vezetésnek fő célkitűzése, hogy a 
 keleti és a nyugati római birodalmakat egymástól eltávolítsa, ne  
alakulhasson a hun birodalom környezetében olyan erő, amely hathatósan  
tudna fellépni a birodalmuk ellen. Atilla és Buda is követte elődeik  
politikáját, nyugattal szövetséges, kelettel jobbára ellenséges  
viszonyban álltak. Mint fentebb bemutattuk a hunok kezdetekben komolyan 
 támogatták a nyugat védekező háborúit a különböző germán népek ellen,  
azonban 439-től az észak-afrikai Vandál Királyság (szintén germán nép)  
Karthágó elfoglalása után, inváziót indított a Nyugat-római Birodalom  
ellen. A vandál flotta Szicíliát és Rómához tartozó szigeteket támadta, 
 erre az eseményre már a keleti testvér birodalom is reagált. II.  
Theodosius óriási flottával sietett a nyugatiak segítségére és jelentős 
 számú segédhadat küldött Szicíliába. Erre az időszakra szorosabbá vált a
  keleti és nyugati római birodalmak viszonya, hiszen II. Theodosius még
  szorosabbra vonta az amúgy is meglevő családi kapcsolatait III.  
Valentinianussal a nyugati császárral. (II. Theodosius pártfogoltja  
Valentinianus, aki a keleti uralkodó lányát feleségül vette.) A két  
birodalom összefogásának veszélye, illetve a vandál támadás kínálta  
alkalom kihasználása, cselekvésre ösztönözte a hun fővezetést. Itt kell 
 megjegyeznünk, hogy néhány történész arra a következtetésre jutott, 
hogy  a hun diplomácia folyamatos kapcsolatot tartott fenn a Vandál  
Királysággal.

A 440-443-as években lezajlott balkáni  
háborút a fenti események indították el, azonban a háború közvetlen  
okaiként több cselekményt is fel lehetetne sorolni. Béke idején a  
Kelet-római Birodalommal igen élénk kereskedelmi kapcsolat folyt,  
azonban napirenden voltak a határmenti incidensek. A háború kitörésében 
 volt alkalma mindkét félnek a másikat hibáztatni. Konstantinápoly  
vádolta a hunokat a határmenti vásárvároson való rajtaütéssel. A hunok a
  bizánci toborzások és lázítások folytatását rótták fel a  
keletrómaiaknak, illetve egy sírrablási esetet, melyben Margus püspökét 
 vádolták avval, hogy Duna északi partjára átkelve kifosztotta és  
megszentségtelenítette a hun királyi sírokat. A kölcsönös követjárás  
eredménytelen maradt, a hun támadás nagy erőkkel megindult, Buda  
csapatai áttörték a dunai limest. Margus bevétele után Singidunum (azaz 
 Nándorfehérvár a mai Belgrád) következett és Sirmium (Szávaszentdemeter
  /Sremska Mitrovica/). 442-ben Naissus (Nis) ostrománál fennmaradt a 
hun  ostromtechnika leírása. Priscos kivonatolója leírja, hogy Naissus  
mellett a hun sereg hidat vert a folyó két partja között, majd a  
körülzárt várost az ostromeszközeikkel megostromolták. A hunok  
folyamatosan nyílzáporral árasztották el a falakat, lehetetlenné téve a 
 komoly védekezést, majd az ostromgépekkel ütött réseken keresztül, és  
létrákon átmászva megrohamozták a várost. Naissus várának lerombolása  
után a hun hadak bevették Serdicat (Szófia), a trákiai Philippopolist  
(Plovdiv), és Arcadiopolist. A hun fősereg már Konstantinápolyt  
veszélyeztette. Sok történész kisebbíteni próbálja a hunok hadierényeit,
  mondván az elfoglalt városokban csak a miliciák védekeztek, a  
keletrómai fősereg a vandálok ellen harcolt. Azonban 442 végére a hun  
támadás miatt Konstantinápoly visszarendelte a keleti fősereget, majd a 
 Gallipoli félszigeten meg is ütközött egymással a két nagyhatalom. A  
chersonnesosi csatában először csapott össze a római birodalom nagy  
nyíltszíni csatában a hunokkal, akik a híres hadvezér, Aspar vezette  
keletrómai hadsereget tönkreverték.
Buda és Atilla hadjárata óriási sikernek
  bizonyult, a legfőbb eredmény a dunai limes áttörése és megsemmisítése
  volt. A nagy erődöket lerombolták és elfoglalták a Száva vonalát is,  
Pannonia Secunda tartomány egészében a hunok birtokába került. A  
béketárgyalásokat Anatolius senator vezette a keletrómaiak részéről.  
443-ban kötötték meg az “Anatolius első békéje” néven ismert szerződést.
  Az anatoliusi béke súlyos kötelezettségeket és terheket rótt  
Konstantinápolyra.
 A harcok alatt elmaradt  
tributumot egy összegben követelték a hunok, így egyszerre 6000 font  
(majdnem 2 tonna, 1962 kg!) aranyat kaptak meg.
 A római hadifoglyok kiváltásának összegét 6-ról 12 solidusra emelték.
 A rómaiak kötelezettséget 
 vállaltak a hun szökevények kiadatására, valamint arra, hogy a hun  
földről menekülőket nem fogadják be a jövőben.
Ezt az óriási mennyiségű éves adót  
Konstantinápoly egészen 450-ig fizette, akkorra Atilla figyelme már  
teljes egészében a nyugati római birodalom felé fordult. 447-ben még  
Atilla indított el egy újabb balkáni hadjáratot, melyben szintén  
Konstantinápoly falai alá jutottak seregei, majd a krónikák szerint  
mintegy 70 várost dúltak fel a Thermophülai szorosig. A 448-tól elinduló
  béketárgyalások során járt Priszkosz rétor Atilla udvarában, a  
keletrómai titkár ebben az időszakban kezdte írni 8 kötetes művét a  
korszak eseményeiről. Az évekig elhúzódó béketárgyalások lényegi  
változást nem hoztak a kelet-rómaiak adóztatatásában, azonban 450-re  
Atilla már a Róma elleni háborúra készült, így a Keletrómai birodalommal
  -elkerülve a kétfrontos hadviselést- békésebbé vált viszonya.
Bíró Csaba
6 dolog, amiért magas IQ-val nehezebb a beilleszkedés
1. Gyorsabb vagy, mint az átlag
Ha a benned ketyegő processzor 
órajele lényegesen magasabb, mint a környezetedé, az abból látszik a 
legjobban, hogy gyorsabb vagy. Gyorsabban földolgozod a bejövő infókat, 
gyorsabban kinyered belőle a számodra hasznos részeket, és gyorsabban is
 reagálsz rájuk.
Csoportban ez azt jelenti, hogy te már azelőtt
 kitalálod a megoldást, hogy a többiek egyáltalán észrevennék, hogy van 
valami probléma. Ezért gyakran sok időd megy el arra, hogy meggyőzd a 
többi embert arról, hogy a probléma egyáltalán létezik (és ha nem vagy 
kellően karizmatikus megjelenésű, hanem inkább fura ufónak nézel ki, 
akkor rendre le is söpörnek az asztalról). Ha túl gyakran és túl 
lendületesen állsz elő az észrevételeiddel, akkor egy idő után 
arrogánsnak fognak tartani, ezért megtanulsz csendben maradni, és csak 
néha ereszteni el egy-egy éleslátó megjegyzést.
2. Műveltebb vagy, mint az átlag
Ez akkor is így van, ha a formális végzettséged nem magas – egyszerűen 
azért, mert információfüggő vagy. Muszáj állandó jelleggel információkat
 fogyasztani, mert ha nem teszed, az idegsejtjeid éhenhalnak a fejedben.
 Emiatt és a fent részletezett „gyorsaságod” miatt több információt 
dolgozol föl egy nap, mint más emberek, s emiatt olyan dolgokról is 
tudomást szerzel, amikről a legtöbben nem. Ha jó a memóriád, könnyen elő
 is tudod őket hívni, és villanthatsz.
3. Nagyobb komplexitással látod át a dolgokat, mint az átlag
Gyors vagy, tájékozott és hatékonyan felismered a mintázatokat, ezért 
általában több lépéssel tudsz előre gondolkozni az élet sakktábláján, 
mint a legtöbb ember. Ennek persze megvannak a hátulütői is: lassabban, 
körülményesebben hozol döntéseket, és látsz hozzá mindenféle feladathoz,
 és persze jobban is szorongsz. Lassan döntesz, mert több tényezőt 
mérlegelsz, mint mások, magasabbra teszed a lécet a feladatoknál, mert 
eleve több szempontot veszel számításba. (És el sem tudod képzelni, hogy
 mások nem – s ráadásul mindig azt hiszed, hogy neked objektív mércével 
mérve kell nagyot alkotnod, holott többnyire elég csupán a veled 
versengőket legyőznöd).
A szorongás pedig… ha világosan 
átlátod, hogy milyen igazságtalan a világ, mennyire az erősebb és az 
erőszakosabb joga mozgat mindent, és az emberek mennyi gonoszságra 
képesek, azt nehezen tudod kiiktatni a világképedből. Ez a felismerés 
ugyanis óhatatlanul annak belátásával jár, hogy az egyes ember mennyire 
magányos, sérülékeny és kiszolgáltatott ebben a barátságtalan és 
ellenséges világban – ami annyira elemi erejű, hogy a léted alapjait 
fogja megingatni.
A kérdés az, hogy mit kezdesz ezzel az 
információval: hagyod, hogy maga alá temessen a depresszió, vagy találsz
 valamilyen adaptív megküzdési stratégiát?
4. Állandóan „fordításra” kényszerülsz
Ha a saját „anyanyelveden” beszélsz a többi emberrel, az értetlenség 
falaiba ütközöl. Gyorsaságodat a legtöbben nem tudják követni, azokat a 
könyveket, filmeket, programnyelveket, matematikai tételeket stb., 
amikre természetes módon utalgatsz, a többiek nem ismerik, a 
„sakktáblán” pedig nem tudnak követni, és nem is értik, hogy hogyan 
jutottál arra a következtetésre, amire. (Munkahelyi szituációban ez 
jelentheti azt, hogy amikor megfogalmazod a „jóslatodat”, akkor mindenki
 hülyének néz, és csak akkor ismerik el, hogy igazad volt, amikor már 
megtörtént a baj.) Jobb esetben csak értetlenséggel reagálnak, rosszabb 
esetben viszont a viselkedésedet az arrogancia jeleként értelmezik, és 
így is reagálnak rá.
Ezért a legfontosabb, amit egy magadfajta 
megtanul, az az, hogy hogyan mérje föl a másik ember intellektusát és 
műveltségét, és hogyan igazítsa a kommunikációját ehhez a szinthez. Az 
NT-k többnyire már gyerekként elsajátítják ezt, az aspik pedig sokszor 
csak a késő huszonéveikben kezdik el észrevenni ennek szükségességét. (A
 férjem pl. nem „fordít” semmilyen közegben, ő mindenhol ugyanazokat a 
sokrétegű kulturális referenciákkal tűzdelt mondatokat tolja, aztán vagy
 megértik az emberek, vagy nem. Többnyire persze nem.)
Ez 
különösen akkor okoz problémákat, ha nő vagy, mert egy nőnek még kevésbé
 megengedett, hogy nyíltan megmutassa az intelligenciáját. Ha ellentétes
 neművel gondolkozol kapcsolatokban, ez pláne problémákat fog okozni. 
(De olyan partnert kell keresni, aki nem azokra a nőkre pályázik, 
akikhez képest minden tekintetben fölényben lehet. Sőt, az sem zavarja, 
ha bizonyos dolgokban meg te vagy fölényben.)
5. Intelligencia nemegyenlő siker (legalábbis önmagában)
Arisztotelésszel szólva az átlag fölötti intelligencia csak a potencia,
 de nem az aktus. Aktus akkor lesz a dologból, hogyha olyan emberek 
vannak melletted, akiktől megkapod a kellő támogatást. Ha olyan tanáraid
 vannak az iskolában, akik felfedezik a tehetségedet, és támogatnak 
annak kibontakoztatásában. Például azáltal, hogy olyan feladatokat 
adnak, amik megfelelnek a szintednek, ugyanakkor kellő kihívást 
jelentenek, például oly módon, hogy átsegítenek a válságokkal teli 
időszakokon, amikor a szorongás miatt nem tudsz teljesíteni, vagy 
azáltal, hogy figyelembe veszik, hogy az átlagon felüli intellektusnak 
gyakori kísérője az is, hogy kevéssé tiszteled a tekintélyt, és nehezen 
tudsz hierarchikus szettingekben létezni. Akik elmondják neked azt, hogy
 a kiemelkedő iskolai teljesítménynek éppúgy feltétele a megfelelő 
időbeosztás, a feladatok helyes priorizálása és a hatékony tanulási 
stratégiák, mint a számítási teljesítmény maga, és segítenek abban is, 
hogy ezeket elsajátítsd.
Ha nincsenek ilyen tanáraid, akkor 
könnyen lehet, hogy úgy éled le az életed nagy részét, hogy nem is vagy 
tisztában a képességeiddel. Az persze átjön, hogy többnyire okosabb vagy
 azoknál az embereknél, akikkel találkozol, de mivel nem tapasztaltad 
ki, hogy mennyit „bírsz meg” valójában, ezért önbizalmad sincs, és az 
olyan feladatoknál, ahol nem elég a számítási teljesítmény, hanem akkor 
tudsz teljesíteni, ha hosszú távon is tudod motiválni magad, elvérzel, 
és azt látod, hogy a nálad szerényebb képességűek már rég teljesítették 
azt, amivel te még mindig kínlódsz.
Ha az önbizalmad alacsony 
marad, munkahelyi környezetben olyanokba is belefuthatsz, akik a náluk 
okosabbak munkájának a lenyúlására szakosodtak. Rávesznek, hogy elvégezd
 helyettük a munka dandárját, majd a munkádért járó elismerést ők teszik
 zsebre. Ezekre az emberekre jellemző, hogy tudatosan igyekeznek 
lenyomni az önbizalmadat, és elbizonytalanítani a képességeidben, azt a 
látszatot keltve, hogy amit te megcsinálsz, azt bárki meg tudja 
csinálni. Ha sok ilyen emberbe futsz bele, az komolyan hátráltatni tudja
 a karrieredet (és ennek is hatványozottan nagyobb az esélye, ha nő 
vagy).
6. Nagy a kísértés, hogy arroganciával kompenzálj
Ebben az egész helyzetben az a feneség, hogy nem amiatt vannak folyton 
nehézségeid az emberekkel való közlekedésben, mert valamiben gyengébb 
vagy a többieknél, hanem épp a kiemelkedő képességeid miatt. Persze az 
se igazságos, ha valami gyengeséged miatt bántanak, de azt az erőszak 
kultúrája miatt az ember mégis előbb helyre teszi saját magában 
(rendszerigazolás). Az átlagon felüli intelligencia miatti 
kirekesztettséget viszont az ember igazságtalanságnak éli meg – hiszen 
arról még senki sem hallott, hogy a nagy fizikai ereje miatt bántsanak 
valakit, meg olyat sem, hogy amiatt, hogy előnyös a külseje –, és 
ilyenkor könnyű beleesni abba a csapdába, hogy a fölényeskedésre 
fölényeskedéssel reagál: „hogy jöttök ti ahhoz, hogy ti, akik nemcsak 
ellenszevesek vagytok, de még segghülyék is egy csomó mindenhez, 
lenéztek engem, a zsenit? Ha van valaki ebben a szobában, akinek oka van
 arra, hogy lenézze a többieket, az én vagyok!”. Ebből az alapállásból 
aztán elég könnyű belecsúszni egy olyan világnézetbe, hogy „nekem mindig
 igazam van, és mindenki más hülye”. Ez a hozzáállás nemcsak azért 
káros, mert azok szemében is ellenszenvessé tesz, akikkel amúgy jól ki 
tudnál jönni, de azért is, mert így kevésbé ismered fel a 
viselkedésednek azokat a zavaró elemeit, amiket mások joggal 
kifogásolnak. Sok elemén pedig viszonylag kis energiabefektetéssel 
változtathatnál, és így azoknak a problémáknak egy jó része, amiért az 
arroganciát mint védekező mechanizmust kialakítottad, gyakorlatilag 
felszámolható.
Forrás
Az autonómia napja az EMI-táborban
A Székely Nemzeti Tanács védnöksége alatt zajlott szombaton a borzonti 
EMI-táborban az autonómia napja. Ennek keretében délelőtt 10,00 órakor 
kezdődött népes közönség előtt az az előadássorozat és vita, amely az 
autonómiatörekvés 2014 évi állomásait elemezte. Az előadók: Bíró Zsolt, a
 Magyar Polgári Párt elnöke, Izsák Balázs, a Székely Nemzeti Tanács 
elnöke, Toró T. Tibor, az Erdélyi Magyar Néppárt elnöke az újságíró 
moderátor Ferencz Csaba felvetéseire reagálva a legfontosabb 
feladatokról és az elmúlt félév eredményeiről beszéltek. Izsák Balázs 
röviden összefoglalta az autonómiaküzdelem évtizedének eredményeit, 
kifejtve, hogy a küzdelem legfontosabb tényezője, maga az érintetett 
közösség. Bíró Zsolt hangsúlyozta, hogy a politika egyáltalán nem 
elhanyagolható az autonómiaküzdelemben, és példaként a Magyar Polgári 
Párt önkormányzati képviselőinek szerepét említette az autonómia-párti 
önkormányzati határozatok elfogadásában. Toró T. Tibor felidézte a 
romániai magyarság hár omszintű autonómia koncepcióját, amely ma is az 
egységes autonómia-küzdelem szilárd elvi alapja lehet. Hangsúlyozta, 
Székelyföld autonómiája ennek a koncepciónak szerves része, majd 
kérdésre válaszolva kifejtette - és ebben vitapartnerei is egyet 
értettek -, hogy ma egyetlen Székelyföld autonómiájára vonatkozó 
elképzelés létezik, a Székely Nemzeti Tanácsé. - Az a törvénytervezet, 
amelyet eddig kétszer terjesztettek Románia parlamentje elé. Büszke 
vagyok rá, hogy egyike lehettem azoknak a képviselőknek, akik ezt a 
tervezetet benyújtották - mondta az Erdélyi Magyar Néppárt elnöke.
Ezt követően Magyar Anna, a Csongrád megyei közgyűlés elnöke és Márton 
Zoltán, Makfalva polgármestere (MPP) beszélt arról, hogyan került 
Székelyföld ügye az Európa Tanács elé. Ismertették a Regionális és Helyi
 Önkormányzatok Európai Kongresszusa Monitoring Bizottságának kisinyovi 
gyűlésén történteket, és beszéltek a várható fejleményekről és 
feladatokról. Márton Zoltán hangsúlyozta, rendkívül fontos, hogy 
legalább száz önkormányzati határozat még a Monitoring Bizottság őszi 
ülése előtt elfogadásra kerüljön, és az önkormányzatok ezeket 
továbbítsák a bukaresti hatalomnak és a különböző európai fórumoknak.
Délután Lainé Yves breton politikus beszélt a bretonok helyzetéről, a 
franciaországi központosított igazgatásról, majd következett Jose Felix 
Merladet, a Baszk Nemzeti Párt külügyi kabinetjének tagja, aki Baszkföld
 helyzetét, gazdasági sikereit ismertette. Kérdésre válaszolva elmondta,
 ezeket a gazdasági sikereket autonómia nélkül nem sikerült volna 
elérni.
A napot ökumenikus istentisztelet zárta, Böjte Csaba atya, 
Fülöp Júlia unitárius lelkész, Krizbai Imre református lelkész 
részvételével.
A tizedik EMI-tábor népes és érdeklődő közönsége, a 
szolgáltatások színvonala, a meghívott előadok tekintélye a fiatal 
szervezők lelkiismeretességét, talpraesettségét és nem utolsó sorban tág
 látókörét dicsérik
A Székely Nemzeti Tanács Sajtószolgálata
Sepsiszentgyörgy, 2014. augusztus 10.
Amit szabad Jupiternek … öngyilkos EU-s embargók
 “Hollandia: Putyin szankciói negatív hatást gyakorolnak az EU-ra” címmel rövid hírt hozott le az Oroszország hangja.
“Hollandia: Putyin szankciói negatív hatást gyakorolnak az EU-ra” címmel rövid hírt hozott le az Oroszország hangja.Nem először, és nem is egyetlenként foglalkozik azzal az öngóllal, amit az EU sokadszor rúgott magának. (a háttérhatalom, közvetetten pedig amerikai nyomásra)
Úgy tűnik a hollandok mintha pillanatra megébredtek volna a kómából.
Vlagyimir Putyin orosz elnök 
rendelete, amely ideiglenesen korlátozza bizonyos termékek behozatalát 
némely országokból, a legkomolyabb következményekkel járhat a holland 
gazdaság, sőt, egész Európa számára – véli a királyság Földművelési és 
Kertészeti Szövetségének (LTO) vezetője, Albert Jan Maat.
  
Elmondása szerint Hollandia a világ második legnagyobb mezőgazdasági 
termék-exportálója és Oroszország egyik legfontosabb ügyfele.
 
 Maat rámutatott, hogy az európaiaknak komoly negatív következményekkel 
kell számolniuk. Arra szólította fel, hogy a problémát meg kell vitatni 
úgy nemzeti, mint összeurópai szinten.
A valódi áldozatok az EU-ban élő népek
Minél kiszolgáltatottabbak, annál inkább áldozatai lesznek az EU öngyilkos russzfób embargójának
Az egész EU-t érintik az orosz VÁLASZLÉPÉSEK. És nem csak a mezőgazdasági termékek tekintetésben.
  A lábas jószágot, azaz az élőállat bevitelt az orosz piacra egyelőre nem korlátozzák az EU-ból.
A lábas jószágot, azaz az élőállat bevitelt az orosz piacra egyelőre nem korlátozzák az EU-ból.
Ez számunkra annyiból jó hír, hogy ezt az iparágunkat még nem irtották ki és nem privatizálták teljesen. Leginkább azért mert a feldolgozó iparban van a nagyobb profit, amit viszont aljas eszközökkel fehérgalléros bűnözök kezére külföldi tulajdonba játszották át, ami konkurencia pedig még megmaradt volna azt meg az említett oligarchák inkább szétverték, sem hogy az ország hasznára legyen. Vagyis a magyarok számára az igazi katasztrófát az uniós csatlakozás és az ezt előkészítő legalizált gazdasági bűnözés jelenti, (az összes hozadékával és kiegészítő intézkedéseivel együtt) nem pedig az oroszok válasz embargója.
Minél kiszolgáltatottabbak, annál inkább áldozatai lesznek az EU öngyilkos russzfób embargójának
Az egész EU-t érintik az orosz VÁLASZLÉPÉSEK. És nem csak a mezőgazdasági termékek tekintetésben.
 A lábas jószágot, azaz az élőállat bevitelt az orosz piacra egyelőre nem korlátozzák az EU-ból.
A lábas jószágot, azaz az élőállat bevitelt az orosz piacra egyelőre nem korlátozzák az EU-ból.Ez számunkra annyiból jó hír, hogy ezt az iparágunkat még nem irtották ki és nem privatizálták teljesen. Leginkább azért mert a feldolgozó iparban van a nagyobb profit, amit viszont aljas eszközökkel fehérgalléros bűnözök kezére külföldi tulajdonba játszották át, ami konkurencia pedig még megmaradt volna azt meg az említett oligarchák inkább szétverték, sem hogy az ország hasznára legyen. Vagyis a magyarok számára az igazi katasztrófát az uniós csatlakozás és az ezt előkészítő legalizált gazdasági bűnözés jelenti, (az összes hozadékával és kiegészítő intézkedéseivel együtt) nem pedig az oroszok válasz embargója.
Csak megjegyezzük, a nyugati és cionista
 zsidó oligarcha szokás kettős mércéje ebben az ajvékolásban is 
visszaköszön. Amikor az oroszok válasz embargója miatt háborognak, 
aközben az ezt kiprovokáló hónapok óta szaporodó oroszellenes embargók 
hosszú soráról meg “elfelejtkeznek”.
Mégis mit képzeltek? Ezt a fegyvert csak ők fogatják rá az oroszokra, és visszafelé sosem fog elsülni? Az “Amit szabad Jupiternek, nem szabad az ökörnek” elve nem működik, különösen, ha a szereptévesztésben lévő skizofrén ökör Jupiternek képzeli magát.
Mégis mit képzeltek? Ezt a fegyvert csak ők fogatják rá az oroszokra, és visszafelé sosem fog elsülni? Az “Amit szabad Jupiternek, nem szabad az ökörnek” elve nem működik, különösen, ha a szereptévesztésben lévő skizofrén ökör Jupiternek képzeli magát.
Hogyan védekezhetünk?
Várhatóan a magyarországi külföldi 
tulajdonú cégek, most majd árat emelnek, kiküszöbölendő az őket ért 
valós és “feltupírozott” kárt. Nekünk magyaroknak ezt kell kihasználni, 
és csak hazai termékeket vásárolni, lehetőleg csak hazai 
tulajdonú cégektől. Minden más bevásárlást drasztikusan csökkentenünk 
kell, illetve kiváltani kalákával, összefogással barterrel és saját 
előállítással.
Számos, számunkra tarthatatlan 
uniós szerződés felülvizsgálatának, illetve felmondásának, azokból való 
kihátrálásnak, és a nettó befizetések leállításának is eljött az ideje.
Ahogyan a fillérekért privatizált és átjátszott feldolgozó- és ipari üzemek állami kézbevételének is.
Sőt az oligarchák országfosztása nyomán okozott károk megtéríttetésének, csalárd mutyikkal, bűnözéssel (pl olajszőkítés, stb.) megszerzett hatalmas magánvagyonok, családi és haveri vállalkozások befektetései és vagyona visszaszolgáltatásának is.
Ahogyan a fillérekért privatizált és átjátszott feldolgozó- és ipari üzemek állami kézbevételének is.
Sőt az oligarchák országfosztása nyomán okozott károk megtéríttetésének, csalárd mutyikkal, bűnözéssel (pl olajszőkítés, stb.) megszerzett hatalmas magánvagyonok, családi és haveri vállalkozások befektetései és vagyona visszaszolgáltatásának is.
Egy magát nemzetinek nevező kormány vezetésének ez lenne a dolga.
Már ha létezne, vagy létezett volna ilyen az elmúlt 25 évben.
Mivel Magyarországon épp úgy, mint pl. Ukrajnában, a maffia módon működő zsidó oligarchák ragadták magukhoz a vezetést, a magyarok számára csak a fent leírt önvédelem jöhet szóba.
Bojkottálni kell, amennyire csak lehetséges a külföldi multik és a hazai mutyi vállalkozások termékeit szolgáltatásait, és az erőszakkal ránk kényszerített szabályait. (ÁSZF stb.)
Már ha létezne, vagy létezett volna ilyen az elmúlt 25 évben.
Mivel Magyarországon épp úgy, mint pl. Ukrajnában, a maffia módon működő zsidó oligarchák ragadták magukhoz a vezetést, a magyarok számára csak a fent leírt önvédelem jöhet szóba.
Bojkottálni kell, amennyire csak lehetséges a külföldi multik és a hazai mutyi vállalkozások termékeit szolgáltatásait, és az erőszakkal ránk kényszerített szabályait. (ÁSZF stb.)
Arató Péter – Szabad Riport
Feliratkozás:
Megjegyzések (Atom)



 




