Már
 legalább 30 éve, hogy az egyik idős, közismert, vezető színésznő  arra a
 kérdésre, hogy a színházon kívül miért nem megy el sehova, azt a  
választ adta a riporternek, hogy minek menjen?; azért, hogy hallgassa az
  eladólányok udvariatlan válaszait, az emberek közönséges, sőt sértő  
megnyilvánulásait? 
 Az 
elmúlt hetekben sok ügyfélszolgálaton megfordultam. Tapasztalataimat –  
az ügyintézők úgy viselkednek, mintha szívességet tennének az  
ügyfeleknek azzal, hogy hosszú várakoztatás után egyáltalán szóba állnak
  velük – egyik jó ismerősömnek elmesélve, ő ezt válaszolta: Ez a fajta 
 viselkedés ma már nem csak a "nagyokra" jellemző, hanem már csaknem  
mindenkire; az emberek lassan mindenütt kis bill-gates-k lesznek. Vagyis
  olyanok, akik hivatalukat, hatalmukat, legyen az nagy, vagy 
parányi,  arra használják, hogy uralkodjanak másokon, éreztessék 
másokkal  felsőbbségüket. A mai ember, legyen az politikus, 
orvos, tanár,  tanító vagy egyszerű ügyintéző, úgy gondolja, és a 
szerint viselkedik,  hogy a helyet, amit megszerzett magának, hogyan 
tudja mások ellen a  legelőnyösebben kihasználni. 
 Másfél évtizeddel ezelőtt egy újságírónő azt mesélte el, hogy a  
riporter-iskolákban azt tanítják, hogy a riportalanynak olyan kérdéseket
  tegyenek fel, amivel zavarba hozzák őket. – A mai operatőrök minden  
alkalmat megragadnak, hogy az általuk fotózott személyről, legyen az  
híres sportoló, nagy művész, vagy egyszerű idős asszony, valami  
kompromittáló, valami kellemetlen, árulkodó, vagy egyszerűen csak  
ízléstelen képet elcsípjenek. – A ma készülő állatfilmek arra  
specializálódtak, hogy a zsákmányejtést bemutassák. Kéjelegve veszik fel
  a legapróbb részletekig, ahogy egy vadállat, oroszlán, krokodil, 
farkas  elejt és szétszaggat egy többnyire gyenge, fiatal vagy már öreg 
 állatot. A képek olyan borzalmasak, és a filmek annyira csak ezekre a  
jelenetekre koncentrálnak, hogy lehetetlen nézni őket. Én az 1970-es,  
1980-as években nagyon sok állatfilmet láttam, de azokban magát a  
zsákmány elejtését soha nem mutatták: a jelenet ott végződött, hogy a  
vadállat elindul a zsákmány után, majd ott folytatódott, amikor a  
zsákmányból szinte már alig látszott valami. Magáról a véres jelenetről,
  a gyengébb állat küzdelméről, elejtéséről, szétmarcangolásáról semmit 
 nem mutattak meg. Ma pedig szinte csak ezek a jelenetek maradnak meg a 
 bemutatásra kerülő filmekben. Az a gyanúm, hogy a filmesek csak ezeket 
 filmezik le, csak ezekért mennek ki a vadonba, sőt, már arra is  
gondoltam, hogy talán ők is terelik a vad elé a gyengébb állatokat. –  
Beke Kata az 1980-as évek végén írta le egyik cikkében, hogy tanúja  
volt, amikor fiatal gyermekek egy magas ház ablakából kiesett férfi  
holtteste mellett arról beszéltek, hogy a filmekben sokkal érdekesebb és
  véresebb az ilyen látvány. 
Mindezen példákkal arra akartam rámutatni, hogy korunkban már nem csak az ú. n. elit, a döntéshozók, akik embermilliók, sőt az egész emberiség sorsát irányítják tetszésük szerint, hanem a kisemberek, az átlag emberek is úgy viselkednek, mintha soha nem létezett volna kereszténység, keresztény civilizáció. A mai emberek, különösen azok, akik valamilyen pozíciót betöltenek, vagy olyasmit csinálnak, amivel másokat befolyásolhatnak, nem csak szeretet-nélküliek, udvariatlanok, hanem egészen egyszerűen barbárok, olyanok, mint a legpogányabb korok vademberei. Ami persze nem is csoda, hiszen nincs olyan média, híranyag, reklám, "művészeti" alkotás, ami ne az emberek legalantasabb ösztöneit szolgálná ki a nagyobb siker és profit érdekében – vagy netán csak a bomlasztás, a rohasztás kedvéért. Úgy viselkednek, mint a gonosz gyermekek, akik mindent szétszednek, védtelen állatokat bántalmaznak.
Itt 
tartottam gondolataimban, amikor eljött Nagyböjt második vasárnapja  
utáni szerda, és a misszáléban a nap evangéliumát – Mt 20,17-28 – újra  
elolvastam. Máté apostol e részben azt az esetet meséli el, amikor  
Zebedeus két fiának, Andrásnak és Jánosnak anyja Jézustól azt kéri, hogy
  országában majd az ő két fiát ültesse maga mellé. Jézus válaszában egyértelműen leírta azt a magatartást, amit az Ő országába tartozóknak követniük kell:
 „Tudjátok, hogy a népek fejedelmei uralkodnak rajtuk, és nagyjaik  
hatalmat gyakorolnak felettük. Nem úgy leszen tiköztetek; hanem aki közületek nagyobb akar lenni, legyen a ti cselédetek, és aki első akar lenni köztetek, az lesz a ti szolgátok.”
 (Mt 20,25-27) – Ezek a sorok abból az 1928-as Káldi-féle, azaz az ú. n.
  II. Vatikáni Zsinat előtt kiadott Bibliából valók, amiből ez a honlap 
 idézni szokott. De most kivételesen az 1994-es Bibliából is idemásolom 
 az említett verseket, mert ez a modern fordítás ebben az esetben még  
jobban kiemeli a lényeget: 
 „Tudjátok, hogy akiket
 a világ urainak tartanak, zsarnokoskodnak a  népeken, a hatalmasok meg a
 hatalmukat éreztetik velük. A ti körötökben  ne így legyen. Aki 
közületek nagyobb akar lenni, legyen a szolgátok, s  aki első akar 
lenni, legyen a cselédetek.”
Jézus és Egyházának tanítása tehát teljesen egyértelmű, ráadásul az emberiség egész történelmében egyedülálló:
 Minél nagyobb hatalma van valakinek, annál inkább másokat kell ezzel  
szolgálnia. Akinek sok van, az ezt a sokat azért kapta Istentől, hogy  
másokról gondoskodjon. – Ez olyan tanítás, amit Jézus útmutatása alapján
  egyedül a katolikus Egyház tanít. És azon felül, hogy ez a tanítás isteni törvény, ez az egyetlen tanítás, ami tartósan fenntarthat egy közösséget. Szent Ágoston mondta, hogy az állam nem más, mint rablóbanda, ha nem polgárai lelki és testi javát szolgálja. 
 A történelem persze azt mutatja, hogy az emberek többsége korábban sem,
  még a keresztény középkorban sem élt e tanítás szerint. De Krisztus 
óta  eleddig nem volt olyan kor, amiben a „rosszak” mellett ne lett 
volna  elegendő „jó” is, akik biztosították a közösségek fennmaradását, 
és e  Jézusi tanítás betartását és betartatását. Sőt, ameddig a technika
 nem  tette lehetővé a rossz mindent elsöprő terjedését, addig még a 
"rosszak"  egyre növekvő száma sem volt képes veszélybe sodorni az egész
  emberiséget, és teljesen elfelejtetni vele Jézus tanítását. – De ez a 
 helyzet mostanra radikálisan megváltozott. A technika lehetővé tette, hogy – miként ezt Pie bíboros megjósolta – hogy „a gonosz arcátlansága elérje csúcspontját” (lásd a következő cikket: Pie bíboros: „Az Egyház, a hit egyre erősebben egyes személyekre és otthonokra redukálódik”).
Bár 
sokszor olvastam már ezt az evangéliumi részt, valójában csak most,  
megélve a mai elit korlátlan hataloméhségét, értettem meg Jézus  
tanításának nagyszerű igazságát, értelmét, rendkívüliségét,  
egyedülállóságát! És innen nézve már minden sokkal jobban érthetővé  
vált: A Jézust, a kereszténységet tudatosan megtagadó, visszautasító  
emberiség nem viselkedhet másként, csak úgy, ahogy Lucifer  
viselkedett: Istenhez akar hasonlóvá válni, és minden hatalmat magának  
akar biztosítani. Non serviam! Ez a jelszavuk, ez az egyetlen céljuk:
 „Nem szolgálunk senkinek és semminek, nem könyörülünk senkin, csak arra
  törekszünk, hogy nekünk minél több legyen, és minél több emberen  
uralkodhassunk!”
https://www.katolikus-honlap.hu/2201/szolgal.htm
 
 Minden
  alkalommal, amikor egy film készül, akkor egy baba is születik, egy  
leendő sztár, és a tudatlan tömegek akaratlanul, filmfogyasztóként  
ünneplik, bátorítják és lehetővé teszik ezt a gyakorlatot. MINDEN híres 
 személy nem véletlenszerűen születik, hanem tenyésztik, majd elfogadják
  őket okkult családokba, ésszerűen hasonló kinézettel. Amikor elérnek 
egy  bizonyos kort, "felfedezik" őket, és a siker gyorsított pályára  
kerülnek.
Minden
  alkalommal, amikor egy film készül, akkor egy baba is születik, egy  
leendő sztár, és a tudatlan tömegek akaratlanul, filmfogyasztóként  
ünneplik, bátorítják és lehetővé teszik ezt a gyakorlatot. MINDEN híres 
 személy nem véletlenszerűen születik, hanem tenyésztik, majd elfogadják
  őket okkult családokba, ésszerűen hasonló kinézettel. Amikor elérnek 
egy  bizonyos kort, "felfedezik" őket, és a siker gyorsított pályára  
kerülnek. A
  Harry Potter-filmek ezt a gyakorlatot mutatják be. Harry Potter olyan 
 szülők gyermekeként született, akik mágikus vérük és varázslói  
tehetségük miatt kivételesnek számítottak, de árvává válik, amikor  
tragikus módon megölik őket. Ezután egy mugli család fogadta örökbe,  
akik bántalmazzák és elhanyagolják őt, hogy aztán az mentse ki szomorú  
és szánalmas helyzetéből, hogy kiválasztják a Roxfort iskolába való  
felvételre.
A
  Harry Potter-filmek ezt a gyakorlatot mutatják be. Harry Potter olyan 
 szülők gyermekeként született, akik mágikus vérük és varázslói  
tehetségük miatt kivételesnek számítottak, de árvává válik, amikor  
tragikus módon megölik őket. Ezután egy mugli család fogadta örökbe,  
akik bántalmazzák és elhanyagolják őt, hogy aztán az mentse ki szomorú  
és szánalmas helyzetéből, hogy kiválasztják a Roxfort iskolába való  
felvételre. A
  kötődésre még felnőttként is várnak. Ha pedig tinédzserként vagy  
felnőttként a biológiai anyjukkal, apjukkal, féltestvérükkel vagy  
féltestvérükkel hozod össze őket, akkor a kötődés iránti éhségük  
szexuális vonzalomba torzul. Aztán gyönyörű gyermekeket fognak nemzeni, 
 akiket bálványokká lehet tenni, hogy az átlagemberek tömegei istenhez  
hasonlóan imádják őket. És őket aztán arra lehet használni, hogy  
napirendeket erőltessenek, megrontják, megalázzák, szórakoztassák és  
eltereljék az emberek nagy tömegeinek figyelmét.
A
  kötődésre még felnőttként is várnak. Ha pedig tinédzserként vagy  
felnőttként a biológiai anyjukkal, apjukkal, féltestvérükkel vagy  
féltestvérükkel hozod össze őket, akkor a kötődés iránti éhségük  
szexuális vonzalomba torzul. Aztán gyönyörű gyermekeket fognak nemzeni, 
 akiket bálványokká lehet tenni, hogy az átlagemberek tömegei istenhez  
hasonlóan imádják őket. És őket aztán arra lehet használni, hogy  
napirendeket erőltessenek, megrontják, megalázzák, szórakoztassák és  
eltereljék az emberek nagy tömegeinek figyelmét. (Meghan Markle állítólag Dianna hercegnő és tervezője, Bruce Oldfield lánya)
(Meghan Markle állítólag Dianna hercegnő és tervezője, Bruce Oldfield lánya) SMB
  szerint Kate VIII. Edward lánya, aki 1936-ban lemondott a brit 
trónról,  hogy feleségül vegye az amerikai elvált Wallis Simpsont, Kate 
 "húgának", Pippának valódi anyját.
SMB
  szerint Kate VIII. Edward lánya, aki 1936-ban lemondott a brit 
trónról,  hogy feleségül vegye az amerikai elvált Wallis Simpsont, Kate 
 "húgának", Pippának valódi anyját. Egy
  olyan destruktív nárcisztikus, mint Meghan, soha nem játszhatna ilyen 
 szerepet. És a gyerekkora, a társadalmi kondicionálása vezetett oda,  
hogy eljátssza azt a szerepet, amit játszott, mert a destruktív  
nárcisztikusok ezt teszik. Másokat elutasítanak, mielőtt másoknak  
esélyük lenne arra, hogy elutasítsák őket, és a nárcisztikusok által  
játszott játékokat a funkcionális emberek nagyon gyorsan leleplezik,  
Meghan pedig az egyetlen módon védte a gyengeségeit, ahogyan csak tudta.
  De amikor interjút adott Oprahnak, az egész világ láthatta, amit ő nem
  volt képes meglátni önmagában, és ezért, amikor az egész királyi  
családot a busz alá dobta, senki sem hitte el a hazugságait, és az a  
tény, hogy sosem bántak jól az igazi anyjával, biztosan extra muníciót  
adott neki, hogy szimbolikusan mindannyiukat meg akarja semmisíteni,  
kivéve Harry-t, aki egyszerre volt az étkezési jegye és a jegye a  
hírnévre.
Egy
  olyan destruktív nárcisztikus, mint Meghan, soha nem játszhatna ilyen 
 szerepet. És a gyerekkora, a társadalmi kondicionálása vezetett oda,  
hogy eljátssza azt a szerepet, amit játszott, mert a destruktív  
nárcisztikusok ezt teszik. Másokat elutasítanak, mielőtt másoknak  
esélyük lenne arra, hogy elutasítsák őket, és a nárcisztikusok által  
játszott játékokat a funkcionális emberek nagyon gyorsan leleplezik,  
Meghan pedig az egyetlen módon védte a gyengeségeit, ahogyan csak tudta.
  De amikor interjút adott Oprahnak, az egész világ láthatta, amit ő nem
  volt képes meglátni önmagában, és ezért, amikor az egész királyi  
családot a busz alá dobta, senki sem hitte el a hazugságait, és az a  
tény, hogy sosem bántak jól az igazi anyjával, biztosan extra muníciót  
adott neki, hogy szimbolikusan mindannyiukat meg akarja semmisíteni,  
kivéve Harry-t, aki egyszerre volt az étkezési jegye és a jegye a  
hírnévre. Az
  SMB szerint Robert Redford Gwyneth Paltrow igazi apja is. Azt állítja,
  hogy Gwyneth-et Redford és Mia Farrow az 1974-ben bemutatott A nagy  
Gatsby forgatása alatt tenyésztette ki.
Az
  SMB szerint Robert Redford Gwyneth Paltrow igazi apja is. Azt állítja,
  hogy Gwyneth-et Redford és Mia Farrow az 1974-ben bemutatott A nagy  
Gatsby forgatása alatt tenyésztette ki. Robert
  Redford egyben Gwyneth volt barátjának és volt vőlegényének, Brad  
Pittnek a valódi apja is, ami azt jelenti, hogy ők is féltestvérek.
Robert
  Redford egyben Gwyneth volt barátjának és volt vőlegényének, Brad  
Pittnek a valódi apja is, ami azt jelenti, hogy ők is féltestvérek. Brad
  Pitt 1969-ben született volt felesége, Jennifer Aniston szintén  
féltestvére, ugyanis ő az a gyermek, akit Jane Fonda és Gig Young  
tenyésztett ki az 1969-es They Shoot Horses Shoot Horses Don't They?  
című film forgatása során. Itt egy nyom: Jane a Jen A anagrammája.
Brad
  Pitt 1969-ben született volt felesége, Jennifer Aniston szintén  
féltestvére, ugyanis ő az a gyermek, akit Jane Fonda és Gig Young  
tenyésztett ki az 1969-es They Shoot Horses Shoot Horses Don't They?  
című film forgatása során. Itt egy nyom: Jane a Jen A anagrammája. De
  Emma Stone most, 33 évesen sem nőtt ki a jóképűségéből, sőt, ha 
valami,  akkor a korral csak javult. Így természetesen tudni akartam, ki
 adta  neki ezt a jó megjelenést. Először is megnéztem a hivatalos 
születési  évét, ami 1988. Ezután megnéztem egy listát az 1988-ban 
megjelent összes  nagy hollywoodi filmről, és átfutottam az összes sztár
 nevét azzal a  céllal, hogy észrevegyem azokat, akik Emmaéhoz hasonló 
külsővel  rendelkezhetnek. De végül tényleg csak egyetlen lehetséges 
szülő volt,  mert ekkor már annyira nyilvánvaló volt, hogy kik ők.
De
  Emma Stone most, 33 évesen sem nőtt ki a jóképűségéből, sőt, ha 
valami,  akkor a korral csak javult. Így természetesen tudni akartam, ki
 adta  neki ezt a jó megjelenést. Először is megnéztem a hivatalos 
születési  évét, ami 1988. Ezután megnéztem egy listát az 1988-ban 
megjelent összes  nagy hollywoodi filmről, és átfutottam az összes sztár
 nevét azzal a  céllal, hogy észrevegyem azokat, akik Emmaéhoz hasonló 
külsővel  rendelkezhetnek. De végül tényleg csak egyetlen lehetséges 
szülő volt,  mert ekkor már annyira nyilvánvaló volt, hogy kik ők.