Évtizedek óta zajlik a vita, hogy létezhet-e valamiféle mesterterv a  
világ gazdasági, politikai, kulturális egységesítésére és a társadalmak 
 radikális átalakítására. A mainstream média következetesen az  
összeesküvés-elméletek körébe sorolja az ilyen feltételezéseket,  
miközben a YouTube-on és más közösségi oldalakon milliós nézettséget  
érnek el a háttérszervezetekrõl, titkos találkozókról és az „egyvilág”  
létrehozásáról szóló posztok és videók. Tény, hogy sok teljesen  
alaptalan, rég megcáfolt „információ” is kering az interneten, nem  
beszélve a nyíltan rasszista, antiszemita rágalmakról. A 20 éve  
megjelent úgynevezett Torontói jegyzõkönyvek eredete sem tisztázott, de 
 az eltelt idõ sok szempontból visszaigazolni látszik a dokumentum  
tartalmát. 
 A jegyzőkönyveket a Hetek legfrissebb száma ismerteti 
részletesen, és a  lap elkészítette a dokumentum magyar nyelvű 
fordítását, amelyet posztunk  végén teljes terjedelemben publikálunk. 
Figyelem, az átlagosnál sokkal  hosszabb írás következik, de megéri 
kitartani! 
 A Torontói jegyzőkönyvek elnevezésű dokumentumot egy 
francia-kanadai  újságíró, Serge Monast hozta nyilvánosságra, 1995 
májusában. Az 1945-ös  születésű Monast-ról nem sok hozzáférhető 
információ van, amit viszont  tudni lehet, azt a Konteó blog a témáról 
készített 2012-es alapos  posztjában összegyűjtötte. Eszerint a férfi 
költőként és szépíróként  kezdte, majd a nyolcvanas évek második felétől
 kezdve figyelme egyre  inkább a tényfeltáró újságírás és az oknyomozó 
riporterkedés felé  irányult. Eleinte a L’Enquête („ankét”, „nyomozás”) 
című lapnál  dolgozott, de mivel írásainak közlésétől a mainstream média
 többnyire  elzárkózott, létrehozott egy saját hírügynökséget (l’Agence 
 Internationale de Presse Libre, Nemzetközi Szabadsajtó Ügynökség), ahol
  megállapításait és nyomozási eredményeit publikálta. Neve és 
munkássága  akkor vált széleskörben ismertté, amikor 1995 májusában egy 
kanadai  tévéműsorban lehetőséget kapott, hogy kifejtse nézeteit.
 Nem élte túl
 Monast olyan témákkal foglalkozott, mint a CIA által folytatott, s az  
emberi gondolkodást és érzelmeket befolyásoló orvosi kísérletek, a  
NASA–CIA–NSA közös, Blue Beam fedőnevű tervezett műveletsorozata, amely 
 elektromágneses hullámok, számítógépek és globális, valós idejű  
holografikus vetítések segítségével az emberek vallásos hitét lett volna
  hivatott manipulálni saját céljaikra úgy, hogy elhitetik a hívőkkel a 
 Messiás eljövetelét.
 Monast-nak hányatott élete volt, a kanadai és 
amerikai hatóságok  számtalan zaklatásnak vetették alá: megvádolták 
köztörvényes  bűncselekmények elkövetésével, többször őrizetbe vették, 
házkutatások  tucatjait tartották lakásán és irodájában, félkész 
anyagokat és  dokumentumok köbmétereit foglalták le és kobozták el tőle,
 gyermekei  láthatásától eltiltották, és barátai között bizalmatlanságot
 szítottak  vele szemben.
 Másfél évvel azt követően, hogy a Torontói
 jegyzőkönyvekkel a  nyilvánosság elé lépett, 1996. december harmadikán a
 rendőrség  Montrealban ismét előállította. Büntetőeljárást indítottak 
ellene  rémhírterjesztés és más bűncselekmények miatt, majd 24 órára 
őrizetbe is  vették. Egy nappal később kiengedték, de szinte azonnal 
rosszul lett, s  másnap, december ötödikén otthonában meghalt.
 „A 
boncolás (amit feleségének gyakorlatilag követelnie kellett, mert  egyik
 kórház sem akarta vállalni) szívelégtelenséget állapít meg. Serge  
Monast 51 éves volt, amúgy makkegészséges, minden káros szenvedélytől  
mentes, vallásos emberként ismerték…” – írta a Konteó blog.
 A 
Torontói jegyzőkönyvek (Les Protocoles de Toronto) eredetéről Monast  
csak annyit árult el, hogy kalandos úton sikerült megszereznie, a  
részletekkel azért nem állt a nyilvánosság elé, mert szerinte azokkal  
„életeket sodorhatna veszélybe”. Állítása szerint a jegyzőkönyvek első  
része 1967. június végén született, amelyet egy 18 évvel későbbi,  
1985-ös tanácskozáson pontosítottak. Az újságíró azt állította, hogy az 
 „Új Világrend” (New World Order, NWO) eszméjének akkori irányítói a  
kanadai nagyvárosban gyűltek össze azzal a céllal, hogy kidolgozzák a  
következő 50 évre szóló stratégiájukat. Annyit elárult róluk, hogy a 18 
 résztvevő közül hatan a világ 6 legbefolyásosabb bankját, hatan a  
legjelentősebb energiakonzorciumokat, további hatan pedig a legnagyobb  
mezőgazdasági-élelmiszeripari konzorciumokat képviselték.
 Miután 
Monast nem sokkal ezt követően elhunyt, és feljegyzései is  eltűntek, a 
dokumentumok eredetét nem lehet igazolni, erre mi sem  teszünk 
kísérletet. Egyet lehet biztosan tudni, hogy legalább 20 évvel  ezelőtt 
készültek, így az 1995 utáni folyamatok tükrében a jegyzőkönyvek  akkor 
is figyelemre méltóak, ha azokat esetleg Monast írta. Eddig nem  volt 
hozzáférhető a Torontói jegyzőkönyvek magyar fordítása, a hiányt  most 
lapunk pótolta. A teljes szöveg több mint 60 ezer karakter (ez  
újságterjedelemre fordítva több mint 12 oldal), így az alábbiakban csak 
 az általunk legérdekesebbnek tartott részeket emeljük ki, de posztunk  
végén a dokumentum fordítása rövidítés nélkül olvasható.
 Kiüresített ember
 A dokumentum bevezetője hangsúlyozza, hogy az Új Világrend több mint  
átfogó, radikális gazdasági, politikai és társadalmi reform: az  
emberiség teljes egyesítését tűzi ki célul, annak érdekében, hogy a Föld
  lakossága egyetlen akarat mentén cselekedjen, természetesen úgy, amint
  azt a Terv szerzői szeretnék. A megosztottság teljes felszámolására a 
 történelemben eddig még nem volt példa, bár többen kísérletet tettek  
erre. Ehhez szükség van mind az egyén, mind a hagyományos közösségi  
struktúrák – család, nemzetek, vallások – kiüresítésére, hogy helyet  
biztosítsanak az új, globális eszmék számára.
 A program ennek 
megfelelően hosszú időtávban és sok, egymást kiegészítő  lépésben 
gondolkodik. A két fő irányt azonban a mottóul választott  „Panem et 
circenses” (Kenyeret és cirkuszt) kifejezés jelöli ki, mondván  az 
emberek túlnyomó részét azzal lehet a kívánt irányba terelni, ha  
biztosítják számukra a létfenntartásukhoz és a szabadidejük kitöltéséhez
  szükséges eszközöket. A dokumentum szerint, ha a tömeg a megfelelő  
irányban áll, akkor a „másként gondolkodókat” – a politikai, ideológiai,
  vallási különutasokat – könnyebb elszigetelni, semlegesíteni vagy  
együttműködésre késztetni.
 A globalista projekt ennek megfelelően „a
 kényelem világméretű  társadalmának” megteremtését tűzi ki célul, 
amelyben a társadalom  valamennyi rétege számára biztosítják a 
kikapcsolódást könnyen elérhető  és változatos utazási lehetőségek, 
szórakozás, sport, szexuális élmények  formájában. „Az Embert úgy kell 
irányítani, hogy azt higgye, ez a  modern, a modernitása pedig a 
teljesítményét tükrözi, a képességet, hogy  minél többet, és lényegében 
mindent élvezhessen, ami körülveszi.” Ennek  eszközei a média, a divat 
és a kultúra kézben tartása: „Ha így  ellenőrzés alatt tudjuk tartani a 
fiatalok (vagyis a jövő felnőttjeinek)  érzékeit, nyitott út vezet a 
politika, a jogrendszer és az oktatás  mélyreható alakíthatóságához.”
 Az egyén felszabadítása
 Hogyan valósítható meg az emberek – különösen a fiatalok – életmódja  
feletti kontroll? A dokumentum a legfontosabb feladatnak a családra  
épülő társadalmi szerkezet megváltoztatását tekinti, mondván, ha ezt  
sikerül megrendíteni, akkor felszámolhatók lesznek a tradicionális  
vallási felfogások is. „A nyugati társadalom alapjai lényegükben a  
zsidó-keresztény örökségből eredeztethetőek. Pontosan ebből az  
örökségből jött létre a család, minden létező társadalmi szerkezet  
csomópontja és szegletköve.”
 A család megváltoztatását már a 19. 
század végi és 20. század eleji  „forradalmi” írók elkezdték, majd a 
„nonkonformista filozófusok”  folytatták azzal a céllal, hogy az egyén 
érdekeit és fontosságát  előtérbe helyezzék a család felett. A 
változásokat mint progresszív, a  modernitás és a demokrácia 
kiszélesedését szolgáló folyamatokként  igyekeznek beállítani.
 Az 
individuális jogok abszolutizálásával eredményesen alá lehet ásni a  
nemzeti, etnikai, vallási közösség érdekeit: „Többé nem a társadalom (a 
 többség joga) az, amit kötelező érvénnyel kell védeni az egyénekkel  
szemben, akik fenyegetést jelenthetnek erre, hanem fordítva: az egyén  
joga az, ami védelemre szorul a többség potenciális fenyegetésétől.”
 Ennek az alapvetésnek a megvalósítását szolgálja a hagyományostól 
eltérő  szexuális viselkedésformák – mint egyéni alapjogok – törvényi 
védelme,  valamint olyan gyermekvédelmi jogszabályok és intézmények 
felállítása,  amelyek az állam számára lehetőséget adnak arra, hogy a 
gyerekek feletti  felügyeletet könnyedén ki tudják vonni a családi 
keretek közül, ha ezt  indokoltnak látják.         
 „Azáltal, hogy a
 »szülői szerepet« átruházzuk az államra, sokkal  könnyebb lesz ezt 
követően egyesével kisajátítani minden olyan jogkört,  amelyek korábban a
 szülők kizárólagos hatáskörébe tartoztak. Így  elérjük, hogy a 
zsidó-keresztény gyökerekkel rendelkező hagyományos,  vallásos oktatást a
 gyermekek elleni visszaélésként kezeljék.”
 Tévedés azt gondolni, 
hogy csak a kommunista vagy náci állam akarta  kisajátítani a gyermekek 
nevelését. A progresszív társadalmakban is cél  az, hogy a gyermek 
egyéni jogaira – például a nemi identitásának szabad  eldöntésére – való
 hivatkozással korlátozzák a szülők jogait a nevelés  során. Ha ezt 
sikerül általános, globális „gyermekvédelmi alapokmányban”  rögzíteni, 
akkor nemcsak az óvodákban lehet majd megtiltani a gyerekek  nemek 
szerinti megkülönböztetését – amint arra már ma is több példa van  
skandináv országokban –, hanem ezt a követelményt ki lehet terjeszteni a
  családokra is. Ha pedig a szülők ragaszkodnak ahhoz, hogy újszülött  
koruktól kezdve a biológiai nemüknek megfelelően neveljék, öltöztessék  
és szólítsák gyermeküket, akkor a „gyermekvédelmi hivatalok”  
közbeavatkozhatnak, és kiemelhetik a „veszélyeztetett” gyerekeket a  
családból, ahogyan azt ma a bántalmazott vagy ellátás nélkül hagyott  
gyerekekkel teszik.
 A dokumentum kitér arra is, hogy milyen 
munkatársakra van szükség ennek  végrehajtásához: „Egy ilyen terv 
garantált sikere érdekében  létfontosságú, hogy az ezekben a 
hivatalokban állami szolgálatban álló  közalkalmazottak fiatalok és 
tapasztalatlanok legyenek, olyan személyek,  akiknek nincs semmi 
tapasztalatuk az általunk üresnek és hiábavalónak  gondolt eszmékkel 
kapcsolatban, missziós lelkesedéssel hisznek viszont  abban, hogy ők a 
veszélyben lévő gyermekek nagy védelmezői. E  hivatalnokoknak minden 
szülőt potenciális bűnözőnek kell tekinteniük,  akik veszélyt 
jelenthetnek a gyermek jólétére”.
 Szabadságot ígérnek
 Ha sikerül
 a gyerekeket már kiskorukban függetleníteni a családtól,  lehetővé 
válik, hogy az oktatási rendszeren keresztül olyan „arrogáns,  lenéző, 
másokat megalázó fiatalságot” neveljenek ki, amelynek fő  jelszavai az 
„önmegvalósítás” és a „szabadság” lesznek.
 „A család és az oktatási 
rendszer, azaz általánosságban a társadalom  lerombolásának teljessé 
tételéhez létfontosságú a szexuális forradalomra  való buzdítás a 
nyugati társadalom minden szintjén. Szükséges, hogy a  rendelkezésre 
álló valamennyi eszközzel az egyéneket, következésképp a  belőlük álló 
tömegeket lealacsonyítsuk arra a szintre, hogy  szenvedélyesen csak 
elemi ösztöneik kielégítésével legyenek elfoglalva” –  írja az 1967-ből 
keltezett dokumentumrész, amely utal arra, hogy a  szexuális forradalmat
 nemcsak a kultúra és a zene, hanem a gyógyszeripar  fejlődése is 
ösztönzi.
 A korszerű fogamzásgátló eszközök kifejlesztése – írják a 
jegyzőkönyvek  szerzői – „forradalmasítja a nyugati társadalmakat, és 
örökre feledésbe  taszítja az erkölcsi alapelveket és a vallásos 
zsidó-keresztényeket. Ez a  folyamat egy tabletta formájában szélesre 
nyitja az utat a  következmények nélküli »szexuális szabadsághoz«, és 
ráveszi a világ női  társadalmát, hogy kitörjenek mindabból, amit akkor 
már csak a múlt  igájának fognak tartani (a férfiaknak alárendelt nők 
rabszolgaságát és a  hagyományos zsidó-keresztény családot). Korábban a 
nőt a »családi  egység központjának és fő támaszának« tartották, a 
modern nő azonban  független egyéniségként szakítani akar hagyományos 
szerepeivel, el akar  szakadni a családtól, és a saját személyes 
törekvései alapján akarja  vezetni az életét.”
 Ezt a folyamatot a 
„progresszív feminista tiltakozó mozgalmakkal” is  ösztönzik, hogy az 
egyre radikálisabb követelésekkel a lehető  legtávolabbra tolják a 
határokat, mindaddig, míg be nem következik „a  tradicionális család és a
 zsidó-keresztény társadalom egyértelmű  összeomlása”. Mint írják, „ez a
 »szexuális felszabadítás« lesz a végső  eszköz, amellyel lehetségessé 
válik az, hogy a társadalmi tudatból  eltűnjön a Jó és Rossz fogalmának 
minden formája. A vallási és morális  határok összeomlása lehetővé 
teszi, hogy teljessé váljon az »ember  felszabadítása a múlt alól«”.
 „Ez a nyitott ajtó a szexuális szabadság támogatásától a váláson át az 
 abortuszig, egészen a különböző homoszexuális viselkedési formák 
törvény  általi elismeréséig segít nekünk abban, hogy radikálisan  
megváltoztassuk a társadalmak jogrendszerének történelmi alapjait. (…)  
Minden egyént az erkölcsi alapelvek általános fellazulása irányába  
terelünk, és megosztjuk az egyéneket azáltal, hogy egymáshoz  
hasonlítgatjuk őket, ösztöneiknek és érdeklődésüknek megfelelően,  
valamint leromboljuk a fiatalság jövőjét azáltal, hogy a korai szexuális
  élet káros hatású tapasztalatszerzése és az abortuszok felé tereljük  
őket. Morális szinten megtörjük az elkövetkezendő generációkat azáltal, 
 hogy az alkoholizmusba, különböző kábítószerektől való függőségekbe  
taszítjuk őket” – írják a dokumentum szerzői.
 Hálózatba szervezve
 A jegyzőkönyvek 1985-ös kiegészítése gyakorlati programot is ad a  
fiatalság átneveléséhez. Ebben kulcsszerepet szánnak az akkor még  
kísérleti stádiumban lévő technológiáknak. „Mára lehetségessé vált  
egyfajta »nemzetközi autósztráda« megtervezése, amelyen minden készülék 
 összeköttetésben áll egymással. Elektronikus számítógépek használata  
nélkül – melyek egy óriási globális hálózatban összekötik őket egymással
  – teljes mértékben lehetetlen lenne az egyénekből álló közösségek  
közvetlen irányítása a Földön. Ezen készülékek további előnye, hogy  
emberek millióit tudják helyettesíteni. Ráadásul ezeknek a gépeknek  
nincs öntudatuk, sem moráljuk, így nélkülözhetetlenek az olyan  
projektekhez, mint amilyen a miénk. Mindezeken túl, ezek a gépek kérdés 
 nélkül megteszik mindazt, amit diktálnak nekik. Tökéletes rabszolgák,  
amelyekről elődeink csak álmodtak, bár soha nem kételkedtek abban, hogy 
 egy nap lehetséges lesz létrehozni egy ilyen csodát. Ezek a gépek 
ország  nélkül, bőrszín nélkül, vallás nélkül, politikai elköteleződés 
nélkül  léteznek, így az elképzelhető legnagyszerűbb eszközeink és az Új
  Világrend szolgái. Ezek a »Szegletkövek«! Ezeket a gépeket egy óriási 
 világhálózatban kötjük össze, amelynek a legfelsőbb szintjeit mi  
ellenőrizzük. (…) Új Világrendünk alapvető struktúrája lényegében  
különféle hálózatok sokaságából áll, amelyek lefedik az emberi  
tevékenység minden egyes elemét az egész bolygón. Mindmáig ezeket a  
hálózatokat közös ideológiai alap mentén kötöttük össze: eszerint az  
Ember az Univerzum központja és végső beteljesítője” – áll a  
jegyzőkönyvekben, ami még akkor is figyelemre méltó előrelátás, ha a  
fentieket Monast írta volna 1995-ben. (A legnagyobb közösségi hálózat, a
  Facebook csak 2004-ben indult, és 2010-re vált globális platformmá,  
amikor a felhasználók száma átlépte az egymilliárd főt.)
 A globális 
társadalom sikeréhez a tervezők fontosnak látják, hogy az  emberek – a 
korábbi, autokratikus berendezkedésektől eltérően – ne  kényszerből, 
hanem lelkesen vegyenek ebben részt, mert ezáltal megszűnik  bennük az 
idegenkedés a privát szférájuk totális kontrolljával szemben.  „Arra 
bátorítjuk az embereket, hogy Testtel és Lélekkel vegyenek részt  ebben a
 globális elektronikus hálózatban (…) a félrevezetett embert  leköti a 
vak lelkesedés, hogy ennek az új Világközösségnek a része  legyen, 
azáltal, hogy csatlakozik a hatalmas számítógéphálózathoz,  miközben 
gondoskodunk arról, hogy a számára láthatatlan felsőbb  szintekről 
adatokat gyűjtsünk és rögzítsünk róla, amelyeket gazdagon  
kihasználhatunk saját céljainkra. Ebben az Új Globális Társadalomban  
senki nem tud elfutni előlünk. Az elektronikus technológia folyamatos  
bővítése lehetővé teszi számunkra azt, hogy a nyugati lakosság minden  
egyes tagját minden eszközzel listázzuk, azonosítsuk és kontrolláljuk” –
  áll a dokumentumban.
 A technológia iránti lelkesedést az oktatási 
rendszer is ösztönzi –  amely a tananyagokban előnyben részesíti a 
műszaki ismereteket a humán  műveltséggel szemben –, csakúgy, mint a 
transzhumanista szemléletet  tükröző kultúra.
 Leminõsített nemzetek
 Ha sikerül így technológiai és érzéki függőségbe állítani a 
fiatalságot,  akkor lehetővé válik a nemzetek relativizálása, majd 
felbomlasztása.  „Ha a nemzetek megfosztatnak attól, hogy erős 
fiatalságra  támaszkodhassanak, és attól, hogy a társadalomban az 
egyének egy közös  ideál köré csoportosulhassanak, amelyet 
lerombolhatatlan morális  támasztékok és a történelmi támogatás 
erősítenek, akkor kénytelenek  lesznek a mi globális akaratunknak 
alávetni magukat” – írja a  jegyzőkönyv, amely részletezi a 
nemzetállamok ellehetetlenítésének  gazdasági, pénzügyi programját, 
amely a multinacionális cégeken  keresztül először átalakítja, majd a 
megfelelő pillanatban tőkekivonás  révén megroppantja a nemzeti 
gazdaságokat.
 „Globális gazdaságot állítunk fel világméretekben, ami
 teljesen kívül  esik majd a nemzetállamok hatáskörén. Ez az új gazdaság
 mindenek felett  áll majd, sem a politikának, sem a szakszervezeteknek 
nem lesz hatalma  felette. Saját globális politikát fog diktálni, és 
kikényszeríti a  politikai újraszerveződést, természetesen a mi egész 
világra kiterjedő  szempontjaink szerint” – írja a dokumentum, amely azt
 javasolja, hogy a  nemzetek kiszolgáltatottságát mesterséges 
pénzügy-politikai eszközökkel –  például hitelcsapdákkal – is növeljék.
 „A nemzetállamok kormányait és lakosságát manipuláljuk annak érdekében,
  hogy ürügyet adjanak nekünk arra, hogy az IMF-et felhasználva  
felszólítsuk a nyugati államokat, hogy úgynevezett megszorító  
költségvetéseket fogadjanak el az államadósság képzeletbeli csökkentése 
 érdekében, valamint azért, hogy fenn tudják tartani nemzetközi  
hitelminősítésüket (ami egy teljesen elméleti és lényegtelen szempont), 
 valamint meg tudják őrizni a társadalmi békességet – ami amúgy szintén 
 lehetetlen feladat a számukra.” Az államadósság, nemzetközi  
hitelfüggőség, és a nemzetek hitelminősítése – nos, ezek a fogalmak az  
elmúlt években szinte naponta szerepeltek a hírekben.
 Menekültek áradata
 Ha pedig a nemzetállamok mozgásterét a nemzetközi gazdaság, a globális 
 kereskedelem, valamint a különböző válsággócok kezelésére indított  
költséges ENSZ-programokkal sikerült a minimálisra korlátozni, akkor a  
Terv készítői szerint szabadon lehet alakítani az emberek gondolkodását 
 is: „Ez a független gazdaság kizárólag a mi törvényeink alapján fog  
működni, és ezáltal globális tömegkultúrát hozunk létre. Az általunk  
irányított nemzetközi média segítségével új kultúrát hozunk létre, ami  
azonban egységes lesz mindenki számára, és ezzel kizárjuk annak  
lehetőségét, hogy a jövőben bárki is újat alkosson. A jövő művészei  
olyanok lesznek, amilyeneket mi szeretnénk, különben nem lesznek  
művészek. Nem kell tehát többé attól tartanunk, hogy olyan független  
alkotások jönnek létre, amelyek a múltban oly gyakran veszélyeztettek  
minket globális törekvéseink megvalósításában.”
 A legalább húsz éve 
készült dokumentum ma talán legelgondolkodtatóbb  bekezdése a 
menekültválságok felhasználásáról szól a globális tervek  megvalósítása 
érdekében: „E vállalkozás feltétlen sikere érdekében  garantálnunk kell,
 hogy ügynökeink ott legyenek a nemzetállamok  kormányközi ügyekkel és a
 bevándorlással foglalkozó minisztériumaiban,  és ezáltal mélyreható 
törvénymódosításokat hajtassanak végre. E  módosítások alapvető céja, 
hogy megnyissák a nyugati országok kapuit az  egyre növekvő bevándorlás 
előtt, egy olyan bevándorlás előtt, amit mi  provokálunk ki, új helyi 
konfliktusok kirobbantásával. A célba vett  nemzetállamok közvéleményét 
jól szervezett sajtókampányokkal arra  kényszerítjük, hogy megnyissák 
határaikat jelentős létszámú bevándorló  előtt, amellyel 
destabilizálhatjuk ezen országok gazdaságát, és faji  feszültségeket 
gerjeszthetünk határaikon belül. Gondoskodunk arról, hogy  a bevándorlók
 között külföldi szélsőségesek is jelen legyenek, ami  biztosítja a 
szükséges destabilizálást” – írja a Torontói jegyzőkönyv  1985-ben (vagy
 legkésőbb 1995-ben).
 +++
 A Torontói jegyzőkönyvek fordítása, forrás itt. 
 A Torontó Jegyzőkönyvek
 „Hírszerzési beszámoló” az International Free Press Agency (Nemzetközi 
 Szabad Sajtó Ügynökség) munkatársától, Serge Monast-tól. (1995)
 
1967 június vége: Montreálban a 67-es Expó; Ottawában a „Konföderáció  
Centenáriumával” kapcsolatos végső előkészületek zajlanak; az Egyesült  
Államok a vietnámi háború kihívásával néz szembe; és országszerte jelen 
 van a „Flower Power” (Virág erő) hippi mozgalom. Közel állunk az 
1968-as  májusi franciaországi eseményekhez, a québeci nacionalista 
robbanáshoz,  és az amerikai Woodstock fesztiválhoz… Ugyanakkor, 1967 
június vége a  „Nemzetek bukására” irányuló Terv fejlesztésére szolgáló 
végső  előkészületeket is jelenti, amelynek kivitelezői az angolszász  
szabadkőművesek legfelsőbb szintjének képviselői voltak a kanadai  
Torontóban.
 A „szigorúan bizalmas” titkos találkozót a magát 
„6.6.6.”-nak nevező  csoport szervezte, akik kezükben tartják a világ 6 
legbefolyásosabb  bankját, a 6 legjelentősebb energia konzorciumot 
(beleértve az  kőolajipart is) továbbá a 6 legnagyobb 
mezőgazdasági-élelmiszeripari  konzorciumot (beleértve a Világ 
Élelmiszer Útvonalai fölötti kontrollt  is).
 A 6.6.6-ok közé a 
legtapasztaltabb nemzetközi pénzemberek tartoznak,  ezért üléseiken 
meghatározták a „világkereskedelem” fölötti teljes  kontrollra, az 
energiafegyver (amely a 21. század felé nyíló átjáró)  birtoklására és 
az élelmiszeripar (amely magába foglalja a  gyógyszergyárakat, és 
„vitaminok” valamint „vakcinák” globális piacát)  ellenőrzésének a 
„közös stratégiáját”.
 „Tervük” három fő irányvonalra bontható le: a 
gazdasági, a politikai és a  társadalmi irányvonalakra, a ’70-es és 
’80-as évekre vonatkozóan. Ha  törekvéseiket siker koronázza, 
szükségszerűen a kezükbe kerül a  „globális hatalom” ugyanannak az „új 
világrendnek” a megvalósítása  révén, melyet később, a korai 90-es 
években George Bush is  népszerűsített.
 A 6.6.6. által kiadott 
dokumentum a „PANEM et Circenses” címet viseli,  ami a „Kenyeret és 
Cirkuszt!” kifejezésből ered. (A kifejezés római  eredetű, melyet arra 
használtak, hogy leírják hogyan szórakoztatták és  etették a császárok a
 népet annak érdekében, hogy a politikai  szerepvállalásról eltereljék a
 figyelmüket).
 A Globalista projekt célja: az „Elkerülhetetlen 
népirtás a titkos profit  érdekében” A projekt finanszírozásához - 
többek között- a humanitárius  segélyeket és a nemzetközi 
élelmiszersegélyeket is felhasználják a 6.6.6  „multinacionalistáinak” 
támogatására. 
 A ’Kenyeret és cirkuszt’ dokumentum 1967
 Minden 
olyan történelmi periódust, amely a civilizációk hanyatlásához  
vezetett, kivétel nélkül „a vándorló népek szelleme” határozza meg. Ma  
ezt a szellemet kell átfogóan „a kényelem világméretű társadalmává”  
átformálni. Ennek a kényelemnek tartalmaznia kell a [Szexet], a  
[Drogokat], a [Sportot], az [Utazást/Egzotikus úticélokat], és  
általánosságban a [Kikapcsolódáshoz kapcsolódó tevékenységeket], a  
társadalom valamennyi rétege számára hozzáférhető módon. Az Embert úgy  
kell irányítani, hogy azt higgye, ez a modern, a modernitása pedig a  
teljesítményét tükrözi, a képességet, hogy minél többet, és lényegében  
mindent élvezhessen, ami körülveszi.
 Ahhoz, hogy ezt a célt elérjük,
 alapvető feltétel, hogy be tudjunk  épülni a Médiába (rádió, televízió,
 újságok), átformáljuk a Divatot és a  Kultúrát (a New Music – Új Zene 
által érintett kultúrába), hogy biztos  befolyást szerzünk a nyugati 
társadalom minden rétegében. Így ha  ellenőrzés alá tudjuk vonni a 
fiatalok (a jövő felnőttjeink) érzékeit,  nyitott út vezet majd 
számunkra a politika, a jogrendszer, az oktatás  területeire történő 
zavartalan a beszivárgáshoz, ezen területek  mélyreható alakíthatásához.
 Ezáltal a Tervünk radikálisan megváltoztatja  az érintett társadalmak 
fejlődését, és jövőbeli irányát.
 Mint tudjuk, a társadalmak nem 
rendelkeznek történelmi emlékezettel.  Fáradhatatlanul ismétlik a múlt 
hibáit, anélkül, hogy felismernék,  miként hajtották elődeiket e hibák 
ugyanolyan veszteségekbe, és emiatt a  legrosszabbat élik majd át, még a
 század vége előtt. Nézzük csak meg,  hogy elődeink fáradhatalan 
munkájának köszönhetően a század elején élő  nagyszüleik mit 
tapasztaltak meg.
 Miután megismerték a korlátok nélküli 
erkölcstelenséget, az erkölcsiség  alól való felszabadulást (más 
szavakkal, a szellem szabad vándorlását),  melynek következtében részük 
lehetett a Háborúban illetve a Gazdasági  válságban. Ma az unokáik és a 
gyerekeik célegyenest futnak egy hasonló,  csak még rosszabb 
végkimenetel felé, mert ezúttal elérkeztünk ahhoz a  ponthoz, hogy végül
 megalapítsuk az „Új világrendet”, de közülük senki  nem lesz képes ezt 
felismerni, mert túlságosan belefeledkeznek abba,  hogy minél teljesebb 
mértékben kielégíthessék elsődleges, érzéki  szükségeiket.
 
Mindannyian ismerjük azt az alapelvet, mely szerint a kivétel erősíti a 
 szabályt, ami ezzel ellentétes. Azonban a mi szótárunkban, a Kivételt  
kell a többségre rákényszeríteni. Biztosítanunk kell azt, hogy a  
társadalom minden rétegében legyenek ilyen „Kivételek”, aki magukat új  
„Szabálynak” tudják feltüntetni, amit minden körülmény között alkalmazni
  lehet. Ez lesz a jövőben a Nemzetek ifjúsága által szervezett  
társadalmi tüntetések elsődleges célja.
 A Kivétel lesz tehát az a 
kanóc, mely miatt az egész történelemi,  hagyományos társadalom 
szempillantás alatt és példátlan zűrzavar  közepette összeomlik majd. A 
nyugati társadalom alapjai lényegükben a  Zsidó-keresztény örökségből 
eredeztethetőek. Pontosan ebből az  örökségből jött létre a Család, 
minden létező társadalmi szerkezet  Csomópontja és Szegletköve. 
Elődeink, akik a 19. század végi és 20.  század eleji forradalmi írókat 
is finanszírozták, megértették azt,  milyen fontos Oroszországban 
megosztani, majd pedig szétzúzni ezt a  létfontosságú Magot, annak 
érdekében, hogy sikeresen felépíthessék az  akkor újnak számító 
Kommunista rendszert. Pontosan ugyanezt tették  aprólékos munkával 
nonkonformista filozófusok és írók segítségével:  megfogalmazták a 
„Kiáltványt az Állam-isten dicsőségére”, amelynek  abszolút elsősége 
lett az egyén és a család felett.
 Annak érdekében, hogy biztosan 
kiépüljön egy olyan Világkormány (Új  Közösségi Világrend), amelyben 
minden egyén - kivétel nélkül - az “Új  Világrend” “Világállamának” lesz
 alárendelve, elsőként a “Család”  lényegét kell megrendíteni (ami 
egyúttal az ősi, vallási tanítások  eltűnését is fogja eredményezni). 
Másodszor pedig, ki kell egyenlíteni  az egyének közötti különbséget a 
“Társadalmi osztályok”, legfőképpen a  “Középosztály” eltörlésével. 
Mindazonáltal, ezt úgy kell véghezvinni,  hogy mindezen változás a 
“Demokrácia” látszatát keltse, azaz  népakaratból fakadónak tűnjön.
 
Elszigetelt esetek felhasználásával, amelyeket szélsőgesen felnagyítunk 
 az általunk befolyásolt diáktüntetések, az ügyünk képviselete iránt  
lojális újságírók és megvásárolt politikusok segítségével, létre tudunk 
 majd hozni olyan szervezeteket, melyek rendelkezni fognak a 
„Modernitás”  minden látszatával. A „Gyermekvédelmi Hivatal" működéséhez
 például az  „Emberi jogok és alapvető szabadságok védelméről” szóló 
alaptörvény  nyújtaná az alapot.
 A Világterv (más néven Vörös Terv) 
sikerének érdekében, ilyen  „Gyermekvédelmi Hivatalokat” kell létrehozni
 a hetvenes években az  összes nyugati társadalmomban. Ezekben a 
hivatalokban a tisztviselők  (akik lehetőleg frissen diplomázott, 
tapasztalattal nem rendelkező,  fiatal entellektüelek legyenek, olyanok,
 akik egyetemi tanulmányaik  során intenzíven megismerkedtek 
internacionalista elveinkkel) megfelelő  mérlegelés nélkül, szó szerint 
fogják alkalmazni a Gyermekjogi  Alaptörvényt. Ugyan ki merné ellenezni 
ezt, anélkül, hogy a középkori  barbárokkal azonosítanák?
 Ezt az 
Alaptörvényt a Páholyainkban dolgozták ki aprólékos munkával, és  ennek 
eredményeként végül eltörlünk a családban minden szülői  tekintélyt, 
azáltal, hogy az embereket saját személyes érdekeik  védelmében éles 
ellentétbe sodorjuk egymással. A gyerekekre ez  ösztönzően hat majd, 
hogy szüleiket túlságosan tekintélyelvűnek  bélyegezzék, mondván, azok 
túl hagyományosak, túl vallásosak. Mindez  hozzájárul ahhoz, hogy a 
szülők „Kollektív félelmi pszichózis” alá  kerülnek, ami 
elkerülhetetlenül a szülői tekintély fellazítását okozza  majd a 
társadalomban. Elsősorban így sikerül majd észrevétlenül egy  ötvenes 
évekbeli orosz társadalomhoz hasonló társadalmat létre hoznunk  nyugaton
 is, ahol a gyerekek feljelentik szüleiket az államnál.
 Azáltal, 
hogy a „Szülői szerepet” átruházzuk az államra, sokkal könnyebb  lesz 
ezt követően egyesével kisajátítani minden olyan jogkört, amelyek  
korábban a szülők kizárólagos hatáskörébe tartoztak. Így elérjük, hogy a
  zsidó-keresztény gyökerekkel rendelkező, hagyományos, vallásos 
oktatást  a gyermekek elleni visszaélésként kezeljék.
 Ezzel 
egyidőben, ugyanakkor egy másik szinten, a legfelsőbb szintű  „Nemzetek 
Törvényében” rögzítjük azt, hogy minden Vallást, Imádatot és  bármely 
vallásos gyakorlatot; beleértve a „Boszorkányságot és Mágiát”,  
ugyanolyan mértékű tiszteletben kell tartani. Későbbiekben ennek  
segítségével a gyermekekkel kapcsolatos állami feladatkört könnyedén át 
 lehet majd ruházni a legfelsőbb nemzetközi szervezetekre, mint az  
ENSZ-re.
 Jól értsük ezt meg: „Célunk nem az, hogy megvédjük a 
gyermekeket vagy  barkit is a másiktól. Hanem az, hogy előidézzük a 
Nemzetek összeomlását  és ezt követően pedig a bukásukat, mert az Új 
Világrend bevezetésének  egyik fő akadályát maguk a Nemzetek képezik”. 
Ezért kell, hogy a  „Gyermekvédelmi Hivatal” megkérdőjelezhetetlen jogi 
felhatalmazással  rendelkezzen. Jogukban áll majd, hogy belátásuk 
szerint, de mindig a  gyermek védelmének jogcímén szabadon kiemelhessék a
 gyermeket eredeti,  otthoni környezetükből olyan, családi alapon működő
 vagy idegen  kormányzati központba, amelyek a mi internacionalista 
elveinken és  vallásunkon állnak. Mindez a „Nyugati Családi Alapegység” 
végső  felbomlását fogja beteljesíteni. Az ily módon eredeti szüleik 
védelme és  ellenőrzése nélkül felnőtt gyermekek pszichés és erkölcsi 
fejlődésükben  tartós sérüléseket szenvednek. Következtetésképpen 
természetes  zsákmányt jelentenek számunkra, és könnyen alkalmazkodnak 
majd globális  törekvéseinkhez.
 Egy ilyen terv garantált sikere 
érdekében létfontosságú, hogy ezekben a  „Hivatalokban” állami 
szolgálatban álló közalkalmazottak fiatalok és  tapasztalatlanok 
legyenek, olyan személyek, akiknek nincs semmi  tapasztalatuk az 
általunk üresnek és hiábavalónak gondolt eszmékkel  kapcsolatban, 
missziós lelkesedéssel hisznek viszont abban, hogy ők a  veszélyben lévő
 gyermekek nagy védelmezői. E hivatalnokoknak minden  szülőt potenciális
 bűnözőnek kell tekinteniük, akik veszélyt  jelenthetnek a Gyermek 
jólétére, akit ebben az értelemben úgy tekintünk,  mint „Isten”.
 Egy
 „Gyermekvédelmi Hivatalnak” és a „Gyermek jogairól szóló  
alaptörvénynek” nincs sok értelme, ha nincsenek veszélyeztetett  
gyermekek. A bevezetésük indokaként hivatkozott kivételek és történelmi 
 példák idővel elkopnak, ha nincsenek folyamatosan olyan új esetek,  
amelyek indokolják érvényben tartsukat. Ilyen értelemben, be kell  
szivárognunk a nemzetek „Oktatási Rendszerébe”, hogy a hangzatos  
„Korszerűség” és „Fejlődés” címkék alatt, eltűnjön a Vallás, Történelem 
 és Jó Erkölcs tanítása. Közben az oktatási szférát új kísérletek  
sorozatával árasztjuk el; amelyekkel felhigítjuk azt.
 Azáltal, hogy 
minden morális alap és erkölcsi kötelék alól feloldjuk a  fiatalabb 
generációkat, és kitöröljük belőlük a múltról való ismereteket  (ezáltal
 bármiféle nemzeti büszkeséget is), valamint a mások iránti  tiszteletet
 és a tudomány nyelvének ismeretét és erejét (vagyis a  
realitásérzéket), olyan fiatalságot nevelhetünk fel, amely  
kiszolgáltatott lesz a bűncselekmények minden formájának. Ebben az új  
univerzumban, amelyet szétzilál a szülők félelme és az, hogy a szülők  
elhagyják a gyermekeik feletti felelősségválallást, tiszta ösvény nyílik
  számunkra, hogy saját elképzeléseinknek megfelelően és elsődleges  
céljainkat szem előtt tartva alakítsunk ki egy arrogáns, lenéző, másokat
  megalázó fiatalságot, akik között mindezek a viselkedési formák az  
„Önmegvalósítás” és „Szabadság” fogalmának új alapját fogják képezni.
 De a múlt tapasztalataiból tudjuk, hogy az ilyen fiatalság már  
eredendően önmegsemmisítésre van ítélve, mert alapvetően individualista,
  definíció szerint pedig Anarchista. Ebben az értelemben, egy ilyen  
fiatalság képtelen szilárd alapja lenni bármiféle társadalom  
fenntartásának és még kevésbé annak, hogy gondoskodjanak a társadalom  
idősebb tagjairól.
 Ugyanebben a szellemben ezért szükségszerű, hogy 
létrehozzunk az „Emberi  jogok és Egyéni szabadság Alaptörvényét” és egy
 „Polgárvédelmi  Hivatal”-t, amelyeket úgy adunk be a tömegeknek, mint a
 huszadik századi  „Modernitás” és Új Társadalom” innovációit.
 
Ugyanígy s ugyanebben az időben, de masik szinten, újabb  
törvényjavaslatokat kell elfogadtatni a „Tisztelet és Egyéni Szabadság” 
 témájában. Ezek a törvények, ahogy a Család esetében is, de ezúttal a  
Társadalom szintjén, konfliktusba kerülnek a Közösség jogaival, ezáltal 
 egyenesen az önmegsemmisítéshez vezetik az érintett társadalmakat. Mert
  itt válik teljessé az inverzió: „Többé nem a társadalom (a többség 
joga)  az, amit kötelező érvénnyel kell védeni az egyénekkel szemben, 
akik  fenyegetést jelenthetnek erre, hanem fordítva: az Egyén Joga az, 
ami  védelemre szorul a többség potenciális fenyegetésétől”. Ezt a célt 
 tűztük ki magunk elé.
 A család és az oktatási rendszer, azaz 
általánosságban a társadalom  lerombolásának teljessé tételéhez 
létfontosságú a Szexuális Forradalomra  való buzdítás a nyugati 
társadalom minden szintjén. Szükséges, hogy a  rendelkezésre álló 
valamennyi eszközzel az egyéneket, következésképp a  belőlük álló 
tömegeket lealacsonyítsuk arra a szintre, hogy  szenvedélyesen csak 
elemi ösztöneik kielégítésével legyenek elfoglalva.  Tudjuk, hogy ez a 
lépés mindannak betetőzését jelenti, amely folyamatok  révén bármely 
társadalom végül összeomlik. Nem ez történt a Római  Birodalom 
fénykorában és nem hasonló folyamatok történtek minden más  
civilizációval a történelemben?
 A páholyaink által pénzelt tudósok 
és laboratóriumok révén sikerült  kifejlesztenünk egy kémiai eljárást, 
ami forradalmasítja a nyugati  társadalmakat, és örökre a feledésbe 
taszítja az erkölcsi alapelveket és  a vallásos zsidó-keresztényeket. Ez
 a folyamat, egy tabletta  formájában, szélesre nyitja az utat a 
következmények nélküli „szexuális  szabadsághoz”, és ráveszi a világ női
 társadalmát, hogy kitörjenek  mindabból, amit akkor már csak a múlt 
igájának fognak tartani (a  férfiaknak alárendelt nők rabszolgaságát és a
 hagyományos  zsidó-keresztény családot.)
 Korábban a nőt a „családi 
egység központjának és fő támaszának”  tartották, a modern nő azonban 
független egyéniségként szakítani akar  hagyományos szerepeivel, el akar
 szakadni a családtól és a saját  személyes törekvései alapján akarja 
vezetni az életét. Természetesen a  „feminista tiltakozó mozgalmakba” is
 határozottan beavatkozunk, hogy  ezek a mozgalmak a lehető 
legszélsőségesebb határig követeljék jogaikat,  és ezeket a határokat a 
tradicionális család és a zsidó-keresztény  társadalom egyértelmű 
összeomlása jelöli ki.
 Ez a „Szexuális felszabadítás” lesz a végső 
eszköz, amellyel  lehetségessé válik számunkra az, hogy a társadalmi 
tudatból kitöröljünk a  „Jó és Rossz” fogalmának minden formáját. A 
vallási és morális határok  összeomlása lehetővé teszi számunkra azt, 
hogy befejezzük az „ember  felszabadítását a múlt alól”, ami valójában 
éppen a rabszolgaság egy új  formája lesz, ami pontosan megfelel a 
„globalista terveinknek”.
 Ez a nyitott ajtó a szexuális szabadság 
támogatásától a váláson át az  abortuszig, egészen a különböző 
homoszexuális viselkedési formák törvény  általi elismeréséig, segít 
nekünk abban, hogy radikálisan  megváltoztassuk a társadalmak 
jogrendszerének történelmi alapjait.  Rendkívül hasznos lesz az, hogy 
minden egyént az erkölcsi alapelvek  általános fellazulása irányába 
terelünk, és megosztjuk az egyéneket  azáltal, hogy egymáshoz 
hasonlítgatjuk őket, ösztöneiknek és  érdeklődésüknek megfelelően, 
valamint leromboljuk a fiatalság jövőjét  azáltal, hogy a korai 
szexuális élet káros hatású tapasztalatszerzése és  az abortuszok felé 
tereljük őket. Morális szinten megtörjük az  elkövetkezendő generációkat
 azáltal, hogy az alkoholizmusba, különböző  kábítószerektől való 
függőségekbe (amelyeket a mi Vezető Nemzetközi  Páholytisztviselőink 
fognak irányítás alatt tartani, globális szinten),  és öngyilkosságba 
taszítsuk őket (amelyet a kiábrándult és önmaguktól  elhagyatott 
fiatalok pátosszal teli lovagias végzetnek tekintenek).
 Csaljuk meg a
 nemzetek fiait azáltal, hogy a szüleik előtt  felelőtlennek, ateistának
 és erkölcstelennek mutatjuk őket; akik csak  kedvteléseiket, menekülést
 és ösztöneik vad kielégülését keresik,  képmutatók és árulók. Tegyük a 
válást és az abortuszt mindenki által  elfogadott új társadalmi 
szokássá. Bátorítsuk őket a bűnözésre, mely  által különböző 
csoportokban találnak menedéket, a családi környezet  hatókörén kívül, 
amelyre így szükségszerűen a saját túlélésükre való  fenyegetésként 
tekintenek majd. A társadalmi közeg ezáltal olyan  végletesen feszültté 
válik, hogy attól kezdve lehetségessé válik  számunkra, hogy 
világpolitikai és világgazdasági téren is fellépjünk, és  alávessük őket
 úgy, hogy közben megköszönik ezt nekünk és elfogadják az  erőnket és a 
terveinket az Új Világrenddel kapcsolatban.
 Ha a Nemzetek 
megfosztatnak attól, hogy erős fiatalságra  támaszkodhassanak, és attól,
 hogy a társadalomban az egyének egy közös  ideál köré 
csoportosulhassanak, amelyet lerombolhatatlan morális  támasztékok és 
történelmi támogatás erősítenek, akkor kénytelenek  lesznek a mi 
globális akaratunknak alávetni magukat.
 Így bevezethetjük azt, amit 
oly hangosan hirdettek a múltban általunk  kreált erők: „A Kommunista 
rendszer, amely olyan világforradalomról  prófétált, amit a föld 
elnyomottjai indítanak el”, és „a Nácizmus mely  egy 1000 évre szóló Új 
Világrendet jelentett be.”
 Ez a végső célunk; az a munka, amelynek 
beteljesüléséért évszázadokon át  oly sok bátor ember áldozta életét. 
Mondjuk ki hangosan és tisztán:  „Minden elhunyt páholytestvérünk, kik 
névtelenül haltak meg, annak az  ideálnak a megvalósításáért áldozták 
életüket, amelyet mi most az  ujjainkkal érinthetünk.”
 Közismert, 
hogy az ember hajlamosabb megfeledkezni az éberségről, ha  
biztosítottnak látja az alapszükségletei (étel, ruházat és menedék)  
ellátását. Hagyjuk, hogy megnyugodjon a lelkiismerete, miközben  
gondolkodását céljaink felé fordítjuk és kedvező gazdasági környezetet  
biztosítunk a számára. Ennek megfelelően a jelenlegi 70 éves időszak  
alatt az ügynökeink a társadalom valamennyi szintjére beszivárognak,  
hogy elfogadtassák új alapelveinket az oktatás, a polgári jog, a  
társadalompolitika területén, cserébe az emberek számára kiszámítható  
gazdasági környezetet biztosítunk.
 Munkát mindenkinek, hitelt 
mindenkinek, szabadidőt mindenkinek: ezek  lesznek a sarokpontjai annak,
 hogy egy illuzórikus új társadalmi  osztályt hozzunk létre: a 
Középosztályt. Ha egyszer elérjük a  céljainkat, ezt a középső osztályt,
 amely a világi szegények és köztünk,  a gazdagok között jött létre, 
egyértelműen eltöröljük azáltal, hogy a  létfenntartás minden eszközétől
 elvágjuk őket.
 Ilyen módon, átmenetileg nemzetállamokat kellett 
létrehoznunk, az  egyének új „szüleit”. Ebben a megbízható környezetben,
 ahol „nemzetközi  ügynökeink” minden szükségest megtettek annak 
érdekében, hogy a  világháború árnyát félre tudjuk tolni, miközben 
elősegítjük és  bátorítjuk a rendkívüli mértékű állami centralizációt. 
Az egyének így  azt érezhetik, hogy teljesen szabadon kibontakozhatnak, 
miközben  személyes kötelezettségeik terhe az államra száll.
 Ennek 
következtében meredeken növelhetjük az állam terheit azáltal, hogy  
korlátlanul bővítjük az értelmiségi közalkalmazottak számát. Évekre  
előre garantáljuk az anyagi biztonságot a számukra, így tökéletesen  
végrehajtói lehetnek a „kormányzati tekintélynek”, más szóval a mi  
hatalmunknak.
 Ez a hatékony hivatalnoki testületet önmagában (mint 
kormány a kormányon  belül) olyan erőt képvisel majd, ami független lesz
 az éppen hatalmon  levő politikai párttól. Ez a névtelen gépezet egy 
nap majd, a megfelelő  időben kezünkbe adja azokat az eszközöket, hogy 
felgyorsítsuk a  nemzetállamok gazdasági összeomlását. Az államok 
nyilvánvalóan  képtelenek lesznek vállalni a hatalmas bértömeg 
kifizetését számukra  anélkül, hogy olyan szintű adósságba kerüljenek, 
amelyre nem is  gondoltak volna korábban.
 Másrészt ez a gépezet egy 
hideg és érzéketlen kormányzati apparátus  képét mutatja majd, és így 
pajzsként és védelemként fog szolgálni  számunkra a lakossággal szemben,
 mert bámennyire haszontalan ez a  komplex gépezet, ugyan ki merne 
vállalkozni arra, hogy egy ilyen  labirintus útvesztőibe belerohanjon, 
azért, hogy kiálljon személyes  érdekei védelmében?
 Miközben ez az 
átfogó mérgezés időszaka zajlik, ki kell használnunk a  lehetőséget arra
 is, hogy az adott pillanat szükségleteinek megfelelően  megvegyük vagy 
eltávolítsunk minden vállalati igazgatót, a főbb állami  szervek döntési
 pozícióiban levő embereket, illetve a tudományos  központok kutatóit, 
akiknek a munkásságuk és hatékonyságuk túlságosan  nagy kockázatot 
jelentene. Az államnak nem szabad teljes mértékben  független erővé 
válnia önmagában, nehogy elszabaduljon tőlünk és  veszélyeztesse ősi 
Terveinket.
 Ugyanakkor arra is figyelnünk kell, hogy abszolút 
ellenőrzést  birtokoljunk az összes nemzetek fölötti szervezetben. 
Ezeknek a  nemzetközi szerveknek mind a mi teljes irányításunk alatt 
kell állniuk.
 Annak érdekében, hogy garantálhassuk az emberek 
közötti befolyásunk  eredményességét, ellenőrzést kell gyakorolnunk az 
egész média fölött.  Bankjaink csak a számunkra kedvező médiumokat 
fogják finanszírozni,  ugyanakkor törekedni fognak az ellenállóbb 
médiumok ellehetlenítésére.  Ennek szinte észrevétlenül kell zajlania a 
lakosság előtt, akiket közben  leköt az, hogy több pénzt keressenek és 
szórakoztassák magukat.
 Gondot kell fordítanunk arra is, hogy 
mielőbb teljessé tegyük a vidéki  régiók önállósodásának megszüntetését,
 amely folyamatot az 1929-es  gazdasági válsággal kezdtünk meg. A 
városok túlterhelése az általunk  kezdeményezett kisérője volt az ipari 
forradalomnak. A vidéki  tulajdonosok gazdasági függetlenségükkel, és 
azzal a képességükkel, hogy  ők termelik meg az állam alapvető 
élelmiszer-szükségeit, fenyegetést  jelentenek a számunkra, és jövőbeli 
terveinkre. Ha az emberek  összezsúfolódnak a városokban, fennmaradásuk 
biztosítása érdekében  sokkal jobban függenek majd az általunk felügyelt
 iparágaktól.
 Nem engedhetjük meg magunknak olyan csoportok 
létezését, amelyek  függetlenek a mi Erőnktől. Ezért meg kell 
szüntetnünk minden önálló  földtulajdont azáltal, hogy a 
földtulajdonosokat iparunk engedelmes  rabszolgáivá tesszük. A 
többieknek pedig megengedjük, hogy mezőgazdasági  társulásokba 
tömörüljenek, amelyekbe ügynökeink beszivárognak, hogy a  jövőbeli 
céljainknak megfelelően irányíthassák őket.
 Az államon keresztül 
arra kell törekednünk, hogy hangsúlyozzuk a  kötelező tisztelet minden 
kultúra, minden nép, minden vallás és etnikai  csoport felé, és ezáltal a
 „személyes szabadságot” elébe helyezzük a  „nemzeti egységnek”; ez 
pedig lehetővé teszi a számunkra, hogy  hatékonyabban osszuk meg a 
nemzetállamok népességét, és a nemzetek  hatalmát és mozgásterét is 
csökkentsük. Ezáltal egy nemzetközi terv  keretein belül a partvonalra 
szorítjuk a nemzeteket, miközben a  különböző nemzetek etnikai 
csoportjait arra ösztönözzük, hogy akár  közösségként, akár egyénileg, 
de megköveteljék azt, hogy részt  vehessenek az ország kormányzásában. E
 folyamat beteljesíti a nemzetek  összeomlását, és véget nem érő 
háborúkba taszítja őket.
 Amikor a nemzeteket az állandó belharcok 
kellőképen meggyengítik, és  törvénybe iktatják a kisebbségek 
függetlenséghez való jogát, a  nacionalistákat pedig sikerül különféle 
kulturális és vallási  csoporérdekek mentén felszabdalni, és így 
céltalanul, vakon belháborúkba  merülnek, a az ifjúság pedig teljes 
mértékben elveszíti kapcsolatát a  gyökereivel; ekkor jön el az idő 
arra, hogy az Egyesült Nemzetek  Szervezetét felhasználva bevezessük az 
Új Világrendünket.
 Ekorra már a belső megosztottságok nyomása alatt a
 nemzetállamok  humanitárius, társadalmi és történelmi ideáljai rég 
szétporlandnak.
 A 6.6.6. dokumentum vége, dátum: 1967. június végén.
 +++
 Tizennyolc évvel (6 + 6 + 6 év) később újabb csúcstalálkozót tartottak 
 Kanadában. A 6.6.6. Csoport ismét Torontoban találkozott, 1985 június  
végén, de ezúttal azért, hogy véglegesítsék az utolsó lépéseket, mellyel
  a nemzetállamok összeomlását és az Egyesült Nemzetek révén a 
nemzetközi  erő hatalomátvételét biztosítják.
 Dokumentum: „Vörös hajnal” 1985
 A globalisták célkitűzése: AZ OKKULT VILÁG LÉTREHOZÁSA gazdasági  
értelemben: az IMF, a GATT, a brüsszeli Tanács, a NATO, az ENSZ és más  
nemzetközi szervezek feletti ellenőrzés biztosítása.
 „Az utóbbi 
tizennyolc év nagyon eredményes és jövedelmező volt globális  projektünk
 előmenetele szempontjából. Azt mondhatom nektek, Testvéreim,  hogy 
szinte már most elértük a célunkat. A nemzetállamok összeomlása már  
csak idő kérdése, relatíve rövid időé, ezt biztosan tudom állítani.”
 Hála beszivárgó ügynökeinknek és kimeríthetetlen pénzügyi 
forrásainknak,  példátlan fejlődést értünk el a tudomány és technológia 
minden  területén, amely szektorokban a világ legnagyobb vállalatait 
pénzügyi  ellenőrzés alatt tartjuk. Az M. de Rotschilddal való titkos 
találkozók  óta eltelt 56 évben, tevékenységünk arra irányult, hogy 
kifejlesszük és  bevezessük a globális számítógéphálózatot. Mára 
lehetségessé vált  egyfajta „nemzetközi autósztráda” megtervezése, 
amelyen minden készülék  összeköttetésben áll egymással. Önök 
mindannyian jól tudják, hogy  elektronikus számítógépek használata 
nélkül - melyek egy óriási globális  hálózatban összekötik őket 
egymással - teljes mértékben lehetetlen  lenne az egyénekből álló 
közösségek közvetlen irányítása a Földön. Ezen  készülékek további 
előnye, hogy emberek millióit tudják helyettesíteni.  Ráadásul ezeknek a
 gépeknek nincs öntudatuk, sem moráljuk, így  nélkülözhetetlenek az 
olyan projektekhez, mint amilyen a miénk.  Mindezeken túl, ezek a gépek 
kérdés nélkül megteszik mindazt, amit  diktálnak nekik. Tökéletes 
rabszolgák, amelyekről elődeink csak  álmodtak, bár soha nem kételkedtek
 abban, hogy egy nap lehetséges lesz  létrehozni egy ilyen csodát. Ezek a
 gépek ország nélkül, bőrszín nélkül,  vallás nélkül, politikai 
elköteleződés nélkül léteznek, így az  elképzelhető legnagyszerűbb 
eszközeink és az Új Világrend szolgái. Ezek a  „Szegletkövek”!
 
Ezeket a gépeket egy óriási világhálózatban kötjük össze, amelynek a  
legfelsőbb szintjeit mi ellenőrizzük. Ez a szervezet kiszolgál bennünket
  abban, hogy megbénítsuk a társadalmakat. Hogyan?
 Mint tudják, Új 
Világrendünk alapvető struktúrája lényegében különféle  hálózatok 
sokaságából áll, amelyek lefedik az emberi tevékenység minden  egyes 
elemét az egész bolygón. Mindmáig ezeket a hálózatokat közös  ideológiai
 alap mentén kötöttük össze: eszerint az Ember az Univerzum  központja 
és végső beteljesítője.
 Tehát, ezen hálózatoknak köszönhetően, 
amelyeket az „Ember az Emberért  Új Vallása” köt össze, a nyugati 
országokban könnyedén be tudtunk  szivárogni a társadalom minden 
ágazatába, és meg tudtuk változtatni a  zsidó-keresztény alapokat. Ennek
 eredménye lett mára az, hogy legutóbbi,  1967 júniusi végi találkozónk 
óta ez az Ember, politikai, gazdasági,  társadalmi, oktatási, tudományos
 és vallási értelemben feladta a múlt  örökségét, és a mi ideális 
Világvallásunkkal helyettesítette azt,  amelynek egyedül az Ember az 
alapja. Történelmi gyökereitől elvágva, ez a  Ember nem tétovázik, hogy 
nekilásson elterjeszteni az új ideológiát.  Jól értjük: ez az ideológia a
 miénk, ez a Globális Falu Közössége, ami a  Központ lesz.
 És 
pontosan ez az, amit nyújtani fogunk, arra bátorítva az embert, hogy  
„Testtel és Lélekkel” vegyen részt ebben a „Globális Elektronikus  
Hálózatban”, amelyben a nemzetállamok határai örökre megszűnnek, miután 
 gyökerestűl kiirtottuk őket.
 Miközben a félrevezetett embert leköti
 a vak lelkesedés, hogy ennek az  új „Világközösségnek” a része legyen, 
azáltal, hogy csatlakozik a  hatalmas „Számítógéphálózathoz”, 
gondoskodunk arról, hogy a számára  láthatatlan felsőbb szintekről 
adatokat gyűjtsünk és rögzítsünk róla,  amelyeket gazdagon 
kishasználhatunk saját céljainkra.
 Ebben az „Új Globális 
Társadalomban” senki nem tud elfutni előlünk, akit  hasznosnak tartunk. 
Az „Elektronikus Technológia” folyamatos bővítése  lehetővé teszi 
számunkra azt, hogy a nyugati lakosság minden egyes  tagját minden 
eszközzel listázzuk, azonosítsuk és kontrolláljuk. Azokat a  személyeket
 pedig, akik nem jelentenek számunkra potenciális hasznot,  hagyjuk, 
hogy megsemmisüljenek az általunk a megfelelő helyeken  kirobbantott 
polgárháborúk során: ezt a szolgálatunkban állók munkája; a  
nemzetállamok „Gazdasági Összeomlása”; valamint ezen államokban működő  
különböző csoportok „Ellenszegülése és Követelései” biztosítják.
 Itt van a részletes terv, melyet 1998-ig sikerre fogunk vinni, hogy kikövezzük az utat „Világkormányunk” megszületése számára.
 1 - Tízszeresére kell növelnünk a „Szabadidős tevékenységek  
Társadalmát”, ami már eddig is nagyon jövedelmező volt. A „Videó”  
feltalálása, és az ehhez kapcsolódó játékok, nagyon hasznosak abban,  
hogy végül lezüllessék a fiatalság erkölcsét. Ajánljuk fel nekik minden 
 ösztönük kielégítését. Egy olyan lény, akit az érzékei vezetnek, és aki
  ezeknek a rabszolgája, nem rendelkezik sem eszmei, sem belső erővel  
arra, hogy bármi mellett kiálljon. Az ilyen ember természetétől fogva  
individualista, és így tökéletes jelölt, akit könnyedén tudunk formálni 
 saját kívánságunk és prioritásunk szerint. Ne feledjétek továbbá, hogy 
 elődeink milyen könnyen tudták irányítani a német fiatalokat a század  
elején a kiábrándításuk segítségével!
 2 - Kezdeményezzünk 
projekteket mindenféle ügyben, mely az „Ökológiához”  kapcsolódik. A 
környezet kötelezően előírt védelme nagy előnyt jelent  majd a 
számunkra, amikor a nemzetállamokat arra ösztönözzük, hogy  
államadósságukat váltsák ki területeik 33%-ával, amelyet  
természetvédelmi célokra adunk át.
 3 - A fiatalság belső ürességét 
töltsük ki azzal, hogy nagyon fiatal  kortól bevezetjük őket a 
számítógépek univerzumába. Ezt az oktatási  rendszerben is 
hasznosítanánk, így a fiatalok egy olyan eszköz  szolgálatába állnak, 
amit szintén mi kontrollálunk.
 4 - Egy másik terv arra vonatkozik, 
hogy bevezetjük a „Nemzetközi  Szabadkereskedelmet”, és ezt helyezzük 
előtérbe a nemzetállamok  gazdasági fennmaradásával szemben. Ez az új 
gazdasági eszme segít  felgyorsítani a „Nacionalisták” visszaszorulását 
minden nemzetben:  először külön elszigetelt frakciókba szorítjuk őket, 
majd a megfelelő  pillanatban mások ellen uszítjuk őket, olyan 
polgárháborúba taszítva a  nemzeteket, amelyek beteljesítik a 
tönkretételüket.
 5 - E vállalkozás feltétlen sikere érdekében 
garantálnunk kell, hogy  Ügynökeink ott legyenek a nemzetállamok 
kormányközi ügyekkel és a  bevándorlással foglalkozó minisztériumaiban, 
és ezáltal mélyreható  törvénymódosításokat hajthassanak végre. E 
módosítások alapvető céja,  hogy megnyissák a nyugati országok kapuit az
 egyre növekvő bevándorlás  előtt, egy olyan bevándorlás előtt, amit mi 
provokálunk ki, új helyi  konfliktusok kirobbantásával. A célbavett 
nemzetállamok közvéleményét  jól szervezett sajtókampányokkal arra 
kényszerítjük, ahogy megnyissák  határaikat jelentős létszámú bevándorló
 előtt, amellyel  destabilizálhatjuk ezen országok gazdaságát, és faji 
feszültségeket  gerjesztünk a határaikon belül. Gondoskodunk arról, hogy
 a bevándorlók  között külföldi szélsőségesek is jelen legyenek, ami 
biztosítja a  szükséges destabilizálást.
 6 - Ez a “szabad piac”, ami
 valójában nem is az, hiszen már eleve mi  irányítjuk azt a gazdasági 
hierarchia csúcsán álló Trilaterális  Bizottság (a trielaterális alatt 
értsd: Ázsia, Amerika, és Európa)  révén. A növekedő munkanélküliség 
olyan viszályt szít a  nemzetállamokban, ami elősegíti multinacionalista
 elképzeléseinket.
 7- A multinacionális cégeink lassan, de biztosan 
elfogadtatták a  piacgazdaság ideáját a kelet-európai országokban, 
valamint  Oroszországban és Kínában. Jelenleg nem foglalkozunk 
különösebben azzal,  hogy ezen országok lakossága mekkora mértékben 
növeli a fogyasztók  számát. Az érdekel bennünket, hogy a Harmadik 
Világban hozzá tudunk  férni az olcsó és szakszervezet mentes 
rabszolga-munkaerőhöz. Ráadásul,  vajon nem mi jelöltük ki ezen országok
 kormányait? Nem azokra a  kölcsönökre támaszkodnak, amelyket az 
általunk irányított IMF és  Világbank nyújt? Az ilyen hitelek több 
előnyt is jelentenek számunkra.  Hozzájárulnak ahhoz, hogy fenntartsuk 
ezekben az országokban a gazdasági  felszabadítás és a politikai 
szabadság illúzióját, miközben valójában  mi uraljuk őket azzal, hogy 
felkeltjük bennük a jövedelem iránti vágyat  és olyan adósságba 
taszítjuk őket, amit soha nem lesznek képesek  kifizetni. Ami a nyugati 
társadalmat illeti, nekik meghagyjuk a  gazdasági jólét álmát, mert ezen
 országokból importált termékek árai nem  fognak emelkedni. Ezzel 
szemben, először észrevétlenül, egyre több  iparág lesz kénytelen 
lehúzni a rolót, amiatt, hogy a termelést a  nyugati országokon kivülre 
helyezzük. A gyárbezárások növelik a  munkanélküliséget és jelentős 
hiányt eredményeznek a nemzetállamok  állami bevételeiben.
 8 - Tehát
 globális gazdaságot állítunk fel világméretekben, ami teljesen  kívül 
esik majd a nemzetállamok hatáskörén. Ez az új gazdaság mindenek  felett
 áll majd, sem a politikának, sem a szakszervezeteknek nem lesz  hatalma
 felette. Saját globális politikát fog diktálni, és kikényszeríti  a 
politikai újraszerveződést, természetesen a mi egész világra  kiterjedő 
szempontjaink szerint.
 9 - Ez a független gazdaság kizárólag a mi 
törvényeink alapján fog  működni, és ezáltal globális tömegkultúrát 
hozunk létre. Az általunk  irányított nemzetközi média segítségével új 
kultúrát hozunk létre, ami  azonban egységes lesz mindenki számára, és 
ezzel kizárjuk annak  lehetőségét, hogy a jövőben bárki is újat 
alkosson. A jövő művészei  olyanok lesznek, amilyeneket mi szeretnénk, 
különben nem lesznek  művészek. Nem kell tehát többé attól tartanunk, 
hogy olyan független  alkototások jönnek létre, amelyek a múltban oly 
gyakran veszélyeztettek  minket globális törekvéseink megvalósításában.
 10 - Lehetővé tesszük a magunk számára, hogy egyes nemzetek katonai  
erejét - pédául az Egyesült Államokét - felhasználjuk humanitárius  
célokra. Valójában ezeket a haderőket arra használjuk majd, hogy az  
ellenszegülő országokat irányításunk alá vonjunk. Így a harmadik  
világbeli és más országok nem tudnak ellenállni annak, hogy lakosaikat  
kedvünk szerint használjuk fel rabszolga munkára.
 11 - Ahhoz, hogy a
 világpiacot irányítani tudjuk, visszájára kell  fordítanunk a 
termelékenység elsőszámú célját (nevezetesen az ember  felszabadítását a
 kemény munka alól). A gazdasági rendszerünkben  egyetlen választási 
lehetőséget hagyunk majd az emberek számára: vagy a  mi rabszolgánkká 
válnak vagy bűnözők lesznek.
 12 - Multinacionalizmusunk külföldi 
terjesztése, és a világgazdaság  újrarendezése többek között azt a célt 
szolgálja, hogy növekedjen a  munkanélküliség a nyugati országokban. 
Először kedvezményekkel  támogatjuk az alapvető termékek tömeges 
importját a nemzetállamokba, s  ezzel egy időben olyan mértékben 
megdrágítjuk a munkavállalást ezekben  az országokban, amit már 
képtelenek lesznek kifizetni. Ezek a  szélsőséges körülmények 
megsokszorozzák azok számát, akik különféle  segélyekre szorulnak, 
valamint az analfabétákét és a hajléktalanokét.
 13 - A gazdaság 
alapvető szektorai több millió munkahelyet veszítenek a  
nemzetállamokból titokban kiáramló külföldi tőke miatt, így lehetővé fog
  válni számunkra, hogy halálos veszedelembe sodorjuk a társadalmi  
harmóniát a polgárháború fenyegetése által.
 14 - A nemzetállamok 
kormányait és lakosságát manipuláljuk annak  érdekében, hogy ürügyet 
adjanak nekünk arra, hogy az IMF-et felhasználva  felszólítsuk a nyugati
 államokat, hogy úgynevezett megszorító  költségvetéseket fogadjanak el,
 az államadósság képzeletbeli csökkentése  érdekében, valamint azért, 
hogy fenn tudják tartani nemzetközi  hitelminősítésüket (ami egy 
teljesen elméleti és lényegtelen szempont),  valamint meg tudják őrizni a
 társadalmi békességet – ami amúgy szintén  lehetetlen feladat a 
számukra.
 15 - Az ilyen „rendkívüli költségvetési intézkedések” 
által  ellehetetlenítjük a nemzetállamok saját „mega-projektjeinek”  
finanszírozását, amelyek közvetlen veszélyt jelentenének arra, hogy a  
világgazdaságot irányítani tudjuk.
 . . . 
 .
 .
 .
 .  
 
 http://index.hu/index2/#bloghu/vigyazo/2015/1/16/20_eve_rejtely_ki_irta_a_torontoi_jegyzokonyveket