2022. május 10., kedd

Tömeggyilkos Biden újraéleszti Ukrajna második világháborús fegyverkezési törvényét

 

Miközben Oroszország a 2022-es győzelem napját ünnepli, Biden aláírja a Lend-Lease törvényt, amely lehetővé teszi a Fehér Ház számára, hogy korlátlan mennyiségű fegyvert küldjön Ukrajnának.

https://www.rt.com/news/555217-biden-lend-lease


Biden újraéleszti Ukrajna második világháborús fegyverkezési törvényét

Az, hogy Biden május 9-ét választotta a második világháborús törvény aláírására, valószínűleg szándékos volt, tekintettel arra, hogy Oroszországban és számos volt szovjet országban évente ezt a dátumot ünneplik a "győzelem napjaként", a második világháború végén a fasizmus legyőzésére emlékezve.

Joe Biden elnök hétfőn írta alá a 2022-es Lend-Lease Act of 2022 törvényt. A törvény, amelyet korábban a második világháború szövetségeseinek felfegyverzésére használtak, felgyorsítja az Ukrajnába irányuló amerikai fegyverszállításokat, és Kijevben melegen üdvözölték.

Biden a Fehér Házban a törvény aláírása alkalmából tartott beszédében megfogadta, hogy továbbra is felfegyverzik az ukránokat "az országuk és demokráciájuk megvédéséért folytatott harcukban". Hozzátette, hogy "a harc ára nem olcsó, de az agressziónak való engedés még drágább".

A törvény, amely a múlt hónapban 417-10 szavazattal a képviselőházban és ellenszavazat nélkül a szenátusban fogadta el a kongresszust, felfüggeszti a fegyverek és egyéb katonai szállítmányok mennyiségére vonatkozó korlátozásokat, amelyeket Biden Ukrajnának vagy "más kelet-európai országoknak" küldhet, bár előírja, hogy Kijevnek utólag fizetnie kell mindazért, amit kap.

Az e törvény alapján küldött fegyverek elkülönülnek attól a közel 4 milliárd dolláros katonai segélytől, amelyet az Egyesült Államok az orosz katonai művelet februári kezdete óta már küldött Ukrajnának, és attól a 33 milliárd dollár értékű katonai segélytől, amelynek jóváhagyását az elnök nemrég kérte a kongresszustól.

 

 

Az eredeti lend-lease-t Franklin Delano Roosevelt elnök 1941 márciusában - kilenc hónappal az USA második világháborús belépése előtt - rendelte el, és 1945 szeptemberére 50,1 milliárd dollárt (2022-ben 980 milliárd dollár) tett ki. Bár a szövetségeseknek, köztük a Szovjetuniónak kellett volna fizetnie a segélyért, az USA ehelyett elfogadta a katonai bázisok bérbeadását is.

Jelenleg kérdéses, hogy Kijev képes-e visszafizetni az USA-nak, tekintve, hogy Volodimir Zelenszkij ukrán elnök nemrég havi 7 milliárd dollárt kért az USA-tól és az EU-tól csak azért, hogy országa talpon maradjon.

Az, hogy Biden május 9-ét választotta a második világháborús törvény aláírására, valószínűleg szándékos volt, tekintettel arra, hogy Oroszországban és számos volt szovjet országban évente ezt a dátumot ünneplik a "győzelem napjaként", a fasizmus második világháború végén elszenvedett vereségre emlékezve.

Biden a hétfői aláírási ceremónia során utalt a náci Németország legyőzésére, de a Győzelem napját nem említette. Ehelyett megjegyezte, hogy 1950. május 9-én alakult meg az Európai Szén- és Acélközösség, amely később az Európai Unióvá bővült.

Az aláírást Kijev üdvözölte, Zelenszkij "történelmi lépésnek" nyilvánította, amely segít Ukrajnának és az Egyesült Államoknak "újra együtt győzni ... mint 77 évvel ezelőtt". Bár Zelenszkij nyilatkozatában utalt a második világháborúra, a modern ország történelemkönyvei gyakran "német-szovjet háborúként" emlegetik azt, és az olyan náci kollaboránsok, mint Sztepan Bandera, ma már nemzeti hősök Ukrajnában.

Korábban hétfőn Zelenszkij a győzelem napját azzal ünnepelte, hogy egy Waffen SS-jelvényeket viselő ukrán katonáról készült fotót tett közzé a közösségi média fiókjaiban, majd törölte a képet.

Gyarapodnak a bizonyítékok...

Nem lehet minden COVID. Káosz a járatokkal egész Nagy-Britanniában.

 

Nem minden járattörlés megmagyarázhatatlan, de még az újságírók is kezdik feltenni a kérdést, hogy miért van ekkora káosz Nagy-Britanniában a kereskedelmi járatokkal.

A fő magyarázatok, amelyeket adnak, a COVID-dal kapcsolatosak. De sok olyan tényező van, aminek semmi köze a COVID-hoz. Mint például itt.

Tegyük hozzá, hogy sok megmagyarázhatatlan probléma merül fel a pilóták 7700-at rikoltozó, és a járatok bizarr módon visszafordulnak és leszállnak, mielőtt elérnék a kijelölt célállomásukat.

Vannak örökös problémák is, amelyeket a keverékbe dobtak: az e-kapuk meghibásodása sorokat okoz a Heathrow-i határon, és a British Airways-t nemrégiben ismét informatikai problémák, hibák sújtották, amelyek számos járattörlést okoztak.
Mi áll a brit repülőtereken tapasztalható fennakadások hátterében?
Hosszú check-in sorok és járattörlések, mivel az utazók megpróbálnak elszabadulni húsvétra.

Az EasyJet várhatóan több száz járatot töröl a héten

A húsvéti szünet megkezdésével az Egyesült Királyság repülőterein az utasok komoly fennakadásokkal szembesültek, hosszú késésekkel és több száz járat törlésével. Miért történt ez, és mit lehet tenni?

Mi okozta a járattörléseket?
Röviden: Covid-19. Az Egyesült Királyságban viszonylag hirtelen feloldott járványügyi korlátozások az utazási kereslet ugrásszerű növekedését eredményezték, két év után, amikor a koronavírus-tesztelés és a "közlekedési lámpás" rendszer miatt a nyaralás vagy lehetetlenné vált, vagy drága kockázatot jelentett. Mindez a Covid megbetegedések óriási növekedésével járt együtt az Egyesült Királyságban, ami ellen a légiközlekedési személyzet nyilvánvalóan nem immunis.

Hol a legrosszabb a helyzet?
A légitársaságok közül úgy tűnik, az easyJet szenved a legjobban, mivel a Covid különösen a gatwicki bázison fertőzte meg a személyzet nagy részét. A British Airways csak néhány járatot törölt betegség miatt.

A megbetegedések aránya hozzájárult egyes repülőterek problémáihoz - de az olyan repülőterek, mint Manchester, főként azzal küzdenek, hogy elég gyorsan toborozzanak személyzetet, hogy kielégítsék a keresletet a 2019 óta legforgalmasabb húsvéti kiruccanásra.

 

 

Mi történt Manchesterben?

A manchesteri utasok már húsvét előtt is többórás sorban állással szembesültek a check-in, a biztonsági ellenőrzés és a poggyászkiadás során, és a helyzet valószínűleg nem fog hamarosan megoldódni. A legtöbb repülőtérhez, légitársasághoz és légiközlekedési beszállítóhoz (például a poggyászkezelőkhöz vagy a biztonsági cégekhez) hasonlóan a manchesteri személyzetet is nagyrészt elbocsátották, és több száz embert bocsátottak el a járvány idején, amikor a szabadidős utazások hosszú időre szinte teljesen leálltak. Úgy tűnik azonban, hogy Manchester kevésbé volt felkészülve, mint például Gatwick repülőtere, amely a múlt héten zökkenőmentesen nyitotta meg újra második terminálját.

Mindenhol ugyanez a helyzet?
A Heathrow is azt mondja, hogy további 1000 alkalmazottra lesz szüksége a nyárra. A toborzás nem olyan egyszerű, mint azt a repülőterek remélték: más ágazatokban is keresik a munkavállalókat, például a gyakornok sofőrök számára nagy ösztönzőket kínálnak. A repülőtereknek nemcsak a megfelelő személyzetet kell felvenniük, hanem a biztonság érdekében szigorú átvilágítási eljárásoknak is alá kell vetniük őket. A repülőterek állítása szerint a belügyminisztérium ezen eljárása is késedelmet szenvedett.

A szakszervezetek szigorúbbak. Sharon Graham, az Unite főtitkára azt mondta: "Többször figyelmeztettük a légiközlekedési ágazatot, hogy ne használják a Covid fedőnevet a munkahelyek és a fizetések csökkentésére... Most az ágazat krónikusan képtelen új munkaerőt vonzani, mert a munkavállalókat nem vonzza egy olyan iparág, ahol a fizetés rossz és a feltételek pocsékak.".

Míg az Egyesült Királyság feloldotta a legtöbb Covid-korlátozást, addig nem minden ország tette ezt meg, ami további ellenőrzéseket jelent.

Minden Covid?

Vannak örökös problémák is, amelyeket a keverékbe dobtak: a Heathrow-i határon sorban állást okozó, rosszul működő e-kapuk, és a British Airways-t nemrégiben ismét informatikai problémák, hibák sújtották, amelyek számos járattörlést okoztak.

 

 

A The Guardian cikke.

A repülőjáratok helyzete mellett az autópályák sem állnak sokkal jobban, mivel számos "megmagyarázhatatlan" baleset történt, amelyek elzárják az utakat. Ez lehet, hogy a COVID-dal kapcsolatos, mivel a beoltott sofőröknek rohamaik vannak az utakon.

Oroszország kétségtelenül zavarja a radarokat szerte Nagy-Britanniában, beleértve a RAF Menwith Hill-i lehallgatóállomását, amely a világ távközlését kémleli.

Oroszország április 13-án ultimátumot intézett Nagy-Britanniához, amelyről a fő média nem számolt be, mondván, hogy ha továbbra is ellátjuk Ukrajnát anyaggal és emberekkel, az "nem kívánt következményekkel" járna. Másnap az ifjabb védelmi miniszter válaszolt az ultimátumra, mondván, hogy Nagy-Britannia valóban fegyvereket és csapatokat szállít Ukrajnának - nem csupán zsoldosokat.

14-én a RAF Welfordnál lévő lőszerraktár felrobbant, lezárva az M4-es autópályát mindkét irányban. Mindössze három újság számolt be róla, és azt magyarázták, hogy egy tűzijáték-üzlet tüze volt...!

A médiában Putyin egy vesztes, akinek nincs választása.

Vajon Nagy-Britannia le lesz zárva, mielőtt az emberek ráébrednek arra a tényre, hogy Putyin nagyon jól csinálja, hogy összezavarja Nagy-Britanniát a katonai kampánya részeként, hogy megakadályozza, hogy beavatkozzunk Ukrajnába.

Békére és tárgyalásokra van szükségünk Oroszországgal.

Ahhoz, hogy ezt az eredményt elérjék, szavazzanak az Angol Demokratákra, az egyetlen politikai pártra, amely békét akar Nagy-Britanniának és a világnak.

https://www.pokolafoldon.hu/blog/nem-lehet-minden-covid-kaosz-a-jaratokkal-egesz-nagy-britanniaban

A fehér köpenyes nácik nem angyalok. A Náci globalista állam központja - az Egészségügyi Világszervezet.

 

Megállíthatjuk a nemzetközi járványügyi szerződést?

Az Egészségügyi Világszervezet elkezdett egy globális pandémiára való felkészülésről szóló globális pandémiaszerződés kidolgozásába, amely abszolút hatalmat biztosítana számára a globális biológiai biztonság felett, például a digitális személyazonosságok/oltási útlevelek, kötelező védőoltások, utazási korlátozások, egységesített orvosi ellátás bevezetésének hatáskörét és egyebeket...
A WHO nem alkalmas arra, hogy globális egészségügyi döntéseket hozzon. Csak egy példa: a WHO csak 2021. december végén ismerte el nyilvánosan, hogy a SARS-CoV-2 a levegőben terjed, holott a tudósok már hetekkel a világjárvány kihirdetése után tudták, hogy a vírus a levegőben terjed.

A WHO szintén figyelmen kívül hagyta a légi úton történő terjedésre vonatkozó korai tanácsokat.
Ennél is fontosabb, hogy a világjárványra való reagálás egyféle megközelítése egyszerűen nem működik, mivel a világjárványok veszélyei nem azonosak a világ minden részén. Még az egyazon régióban élő emberek kockázata sem azonos, és nem biztos, hogy azonos kezelésre van szükségük, vagy nem azonos kezelésre van szükségük.

A WHO még két napig, 2022. június 16-án és 17-én fogad nyilvános észrevételeket a szerződéssel kapcsolatban, ezért már most készítsék elő nyilatkozataikat. Az Egészségügyi Világközgyűlés 2022. május 22-28. között a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat módosításairól is szavazni fog, amelyek szintén több egyéni jogot és szabadságjogot vonhatnak meg.
A globalisták, akik a biológiailag biztonságos hálózat bebetonozására törekedve elhozták nekünk az erősen eltúlzott COVID világjárványt, most keményen dolgoznak ennek az Új Világrendnek a következő fázisán.

Az Egészségügyi Világszervezet elkezdett egy globális pandémiára való felkészülésről szóló globális pandémiás szerződés kidolgozásába, amely abszolút hatalmat biztosítana számára a globális biológiai biztonság felett, mint például a digitális személyazonosságok/oltási útlevelek, kötelező védőoltások, utazási korlátozások, egységesített orvosi ellátás és még sok más dolog bevezetésének hatalma.

A fenti "The Corbett Report"-ban James Corbett független újságíró áttekinti, hogy mi is ez a szerződés, hogyan fogja megváltoztatni a globális tájat, és hogyan fosztja meg Önt a legalapvetőbb jogaitól és szabadságjogaitól. Félreértés ne essék, a WHO világjárványügyi szerződése közvetlen támadás a tagállamok szuverenitása ellen, valamint közvetlen támadás az Ön testi autonómiája ellen.

Hátsó ajtó a globális kormányzáshoz

Amint azt Maajid Nawaz szélsőségellenes aktivista 2022. április 28-i Twitter-bejegyzésében megjegyezte, a "WHO pandémiás szerződése a globális birodalom hátsó ajtajaként szolgál".

A COVID-19, bár potenciálisan halálos lehet bizonyos sebezhető csoportok számára, egyszerűen nem érvényes indok arra, hogy még több hatalmat adjunk át a WHO-nak, különösen annak fényében, hogy számos megmagyarázhatatlan "hibát" követett el ebben és a korábbi világjárványokban.

Csak egy példa: a WHO csak 2021. december végén ismerte el nyilvánosan, hogy a SARS-CoV-2 a levegőben terjedt, holott a tudósok már hetekkel a világjárvány meghirdetése után tudták, hogy a vírus a levegőben terjedt. A WHO a levegőben történő terjedésre vonatkozó korai tanácsokat is figyelmen kívül hagyta.

Egyértelműnek tűnik tehát, hogy az az erőfeszítés, hogy most nagyobb hatalmat adjanak át a WHO-nak, valami másról szól, mint hogy ők a legalkalmasabbak arra, hogy olyan egészségügyi döntéseket hozzanak, amelyek mindenki javát és védelmét szolgálják.

Sokkal valószínűbbnek tűnik, hogy a WHO-t a globális Mély Állam tényleges irányító testületévé akarják tenni A WHO-n keresztül, a biológiai biztonság leple alatt, a globalista összeesküvés, amely mindent birtokolni és mindenkit ellenőrizni akar, egy csapásra képes lesz arra, hogy az egész világon végrehajtsa kívánságait.

Ezzel a szerződéssel minden tagország a WHO diktátumának lesz alárendelve. Ha a WHO azt mondja, hogy a bolygón minden embernek oltási útlevéllel és digitális személyazonossággal kell rendelkeznie az oltások betartásának biztosítása érdekében, akkor ezt minden ország kénytelen lesz végrehajtani, még akkor is, ha az emberek a helyi demokratikus folyamatok segítségével elutasították ezeket a terveket.

Ahogy Corbett megjegyezte, ezek a tárgyalások már javában folynak, és a szerződés várhatóan 2024-ben kerül teljes körűen végrehajtásra - hacsak a világ népei nem ébrednek rá, hogy mi történik, és nem verik vissza ezt a szörnyűséget.

 

 

A WHO valószínűleg az egészségügy világméretű monopolizálására törekszik

Egy globális világjárvány leple alatt a WHO, a Világgazdasági Fórum (WEF) és a kormányzat és a magánvállalkozások összes beépített vezetője képes volt egy olyan terv megvalósítására, amelyet már évtizedek óta terveztek. A világjárvány tökéletes álca volt.

Annak érdekében, hogy mindenki "biztonságban" legyen a fertőzéstől, a globalisták igazolták a demokrácia, a polgári szabadságjogok és a személyes szabadságjogok elleni példátlan támadásokat, beleértve az orvosi kezelés megválasztásának jogát is.

Most a WHO arra készül, hogy a világjárvány vezetését állandósítsa, kiterjessze minden nemzet egészségügyi ellátórendszerére, és végül a Nagy Újraindítás részeként egy egyetemes vagy "szocialista jellegű" egészségügyi rendszert vezessen be.

Bár erről jelenleg nem beszélnek, minden okunk megvan feltételezni, hogy ez is a terv része. Tedros Adhanom Ghebreyesus, a WHO főigazgatója korábban kijelentette, hogy a WHO főigazgatójaként "központi prioritása", hogy a világot az egyetemes egészségügyi lefedettség felé terelje.

És figyelembe véve, hogy a WHO a "világjárvány" fogalmát "egy betegség világméretű járványára "változtatta meg, az eredeti, magas megbetegedést okozó súlyos betegségre vonatkozó meghatározás nélkül, szinte bármi megfelelhet a világjárvány kritériumának. A pandémiáról szóló szerződés mögött az a feltevés áll, hogy "a közös fenyegetés közös válaszlépéseket igényel". Egy adott fenyegetés azonban szinte soha nem oszlik meg egyformán a régiók között.

Vegyük például a COVID-19-et. A COVID kockázata nem csak, hogy nem azonos a New York-i és az ausztráliai külterületeken élő emberek számára, de még csak nem is azonos ezeknek a területeknek az összes lakója számára, mivel a COVID nagymértékben függ az életkortól és az alapvető egészségi állapottól.

A WHO ragaszkodik ahhoz, hogy a gyógymód mindenhol és mindenki számára ugyanaz, pedig a kockázatok nemzetenként, régiónként, személyenként nagyon eltérőek. Szándékukban áll megszüntetni az egyénre szabott orvoslást, és általános érvényű döntéseket hozni arra vonatkozóan, hogy egy adott veszélyt hogyan kell kezelni. Kétségtelen, hogy ez csak felesleges szenvedést eredményezhet, nem is beszélve az egyéni szabadság elvesztéséről.

A WHO korábbi pandémiás eszközeinek használata
Hogy képet kapjunk arról, hogyan élhet vissza a WHO a pandémiák megelőzésére, a felkészültségre és a válaszlépésekre vonatkozó új, javasolt nemzetközi "eszközzel", megnézhetjük a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzatot (IHR) , amelyet az USA 2005-ben írt alá.

Az IHR az, ami felhatalmazta a WHO-t arra, hogy nemzetközi aggodalomra okot adó közegészségügyi vészhelyzetet (PHEIC) hirdessen ki. Ez egy speciális jogi kategória, amely lehetővé teszi a WHO számára, hogy bizonyos szerződéseket és eljárásokat kezdeményezzen, beleértve a gyógyszer- és vakcinaszerződéseket is.

Amint azt Corbett megjegyezte, az IHR lehetővé teszi a WHO nem választott főigazgatója számára, hogy egyszerűen kihirdesse a PHEIC-et, és hirtelen minden tagállamnak az ő dallamára kell táncolnia. Ez lényegében diktatórikus hatalmat biztosít a WHO számára az egészségügyi politika felett.

A PHEIC-ek közé tartozott a 2009-es hamis H1N1 sertésinfluenza-világjárvány, a 2016-os jelentéktelen Zika-járvány, a 2019-es, túlhangsúlyozott Ebola-járvány és természetesen a 2020-as, erősen eltúlzott COVID-világjárvány. Mindezeket a PHEIC-eket rosszul kezelték, és a WHO-t alkalmatlanként és korruptként kritizálták a nyomukban.

Összefoglalva tehát, az IHR révén a WHO már jelentős felhatalmazást kapott arra, hogy diktálja a világ egészségügyi politikáját a világjárványok tekintetében, és ezt a hatalmat arra használta fel, hogy a világ nemzeteit arra kényszerítse, hogy dollármilliárdokat költsenek olyan ellenintézkedésekre, különösen gyógyszerekre és vakcinákra, amelyek nem működtek túl jól.

Ebben az értelemben a WHO valójában csak egy újabb vagyonátcsoportosítási eszköz. A WHO Big Pharma munkatársai milliárdokat keresnek az adófizetők pénzén, miközben a világ népei szenvednek a gyorsított vakcinák következményeitől. Különösen a COVID világjárvány kezelése volt példátlanul rossz, mivel ők álltak a biztonságos gyógyszerekkel történő korai kezelés visszatartása mögött világszerte.

Amint azt Dr. Tess Lawrie, az ivermektin szószólója megjegyezte, a WHO azt is állította, hogy az mRNS oltások ugyanolyan biztonságosak, mint a hagyományos vakcinák, ami közel sem felel meg az igazságnak. A legtöbb rendelkezésre álló adat azt bizonyítja, hogy ezek a valaha létrehozott legveszélyesebb gyógyszerek. Miért várná bárki is, hogy a WHO kevésbé lesz korrupt, ha még több hatalmat és ellenőrzést kap?

Az IHR módosításai is korlátozhatják a jogokat és szabadságokat

Nos, az IHR kezdettől fogva felülírta és felülírta az amerikai alkotmányt, de 2022 januárjában az USA olyan szabályozási módosításokat is benyújtott, amelyek még több hatalmat adnak a WHO-nak az Ön jogainak és szabadságjogainak korlátozására.

2022. május 22-28. között az Egészségügyi Világközgyűlés összeül és szavaz az IHR ezen módosításairól, és ha elfogadják, akkor azok nemzetközi jogba kerülnek. Ezek a benyújtott módosítások a WHO jelenleg tárgyalt világjárványügyi szerződésén felül kerülnek benyújtásra. Amint arról az Egészségpolitikai Figyelő 2022. február 23-án beszámolt:

 

 

"Washington egy sor apró, de nagy horderejű változtatást akar gyorsított eljárásban végrehajtani a WHO és a tagállamok vészhelyzeti riasztását és reagálását szabályozó hatályos Nemzetközi Egészségügyi Szabályzatban, amelyet az idei, május 22-28. között megrendezésre kerülő Egészségügyi Világközgyűlésen kívánnak megvitatni.

A Health Policy Watch által megszerzett, az IHR szabályainak jelentős módosítására vonatkozó amerikai javaslat a WHO-tagállamok zárt ajtók mögött tartott üléssorozatán volt vita tárgya, amelyek a meglévő IHR reformjának módjait, valamint egy teljesen új WHO-egyezmény vagy más, a világjárványok megelőzéséről és elhárításáról szóló nemzetközi eszköz20 kidolgozását mérlegelik....

Az Egyesült Államok várhatóan egy párhuzamosan zajló, szoros ütemben zajló "informális" tagállami tárgyalások vezetője lesz, amelyek célja konszenzus elérése az IHR reformjáról szóló határozatról, amelyet az idei. WHA [Egészségügyi Világközgyűlés] alkalmával hagynának jóvá...".

Az itt említett "új WHO-egyezmény vagy más nemzetközi eszköz" a jelenleg tárgyalás alatt álló WHO-szerződésre utal. Az Egészségügyi Világközgyűlés alosztályaként 2021 decemberében létrehoztak egy kormányközi tárgyaló testületet (INB), amelynek célja ennek az új pandémiás szerződésnek a kidolgozása és megtárgyalása. És, mint említettük, ez az INB megkezdte ezt a munkát.

Azonban, ahogy Corbett megjegyezte, ez csak a második alkalom a WHO történetében, hogy létrehoztak egy INB-t. Az első a WHO Dohányzás-ellenőrzési Keretegyezményének INB-je volt22 , 22 évvel ezelőtt. Ez tehát nem egy jól bevált folyamat, és nehéz megjósolni, hogyan fog alakulni.

Bill Gates GERM-csapatot épít a WHO számára

Egy másik támpont arra vonatkozóan, hogy a WHO mit szándékozik tenni a nagyobb hatalommal, az elsődleges finanszírozójától, Bill Gatestől származik. Gates nemrégiben bejelentette, hogy a WHO számára egy pandémiára reagáló csapatot épít, amelyet "Global Epidemic Response & Mobilization" vagy GERM csapatnak szeretne nevezni.

Ez a csapat a WHO hatáskörébe tartozó több ezer betegségszakértőből fog állni, és a nemzeteket fogja figyelni, és "eldönteni, hogy mikor kell felfüggeszteni a polgári szabadságjogokat, maszkok viselésére kényszeríteni a lakosságot, és lezárni a határokat" - írja a The Counter Signal.

Természetesen Gates a WHO legnagyobb támogatója is (ha összevonjuk az alapítványa és a GAVI, a Védőoltási Szövetség adományait). Ez és más kapcsolatok is sokat elmondanak a WHO-t még mindig uraló korrupcióról. Végeredményben Gates lényegében azért fizet a WHO-nak, hogy diktálja a világnak, mit kell tennie, hogy Gates rengeteg pénzt keressen. Amint azt a The Counter Signal megjegyezte:

"Gates bejelentése a GERM csapatról egybeesik azzal, hogy az Egészségügyi Világszervezet egy globális világjárványügyi szerződést készít... A jövőben a világjárványügyi szerződés nemcsak azt fogja biztosítani, hogy a tagállamok betartsák a nemzetközi egészségügyi szabályokat, hanem úgymond a WHO-t is a vezetői székbe ülteti. A tagállamok, köztük az USA és Kanada, közvetlenül a szervezettől kapják majd az utasításokat. Ahogy Leslyn Lewis konzervatív parlamenti képviselő magyarázza:

"A szerződés 190 országot foglal magában, és jogilag kötelező érvényű lenne. A szerződés meghatározza és osztályozza, hogy mi számít világjárványnak, és ez tág besorolásokból állhat, beleértve a rákos megbetegedések, szívbetegségek, stroke-ok stb. növekedését. Ha világjárványt hirdetnek ki, a WHO veszi át a világjárvány globális egészségügyi irányítását.

Még nagyobb aggodalomra ad okot, hogy ha ezt a szerződést rögzítik, akkor a WHO teljes mértékben ellenőrizni fogja, hogy mit neveznek világjárványnak. Ők diktálhatnák, hogy orvosaink hogyan reagálhatnak, milyen gyógyszereket lehet használni és melyeket nem, vagy milyen oltóanyagokat hagynak jóvá. A végén az egész világra vonatkozó egyformán egységes megközelítést alkalmaznánk... Az egészségügyi válságra adott egyformán egységes válasz még Kanadában sem működik, nemhogy az egész világon..." ...

Nem ésszerűtlen feltételezni, hogy a GERM csoport, mint a WHO új ága, felügyelné, hogy a tagállamok betartják-e a pandémiáról szóló szerződést, miután a tervezetet véglegesítették és a tagállamok aláírták.

A következő kérdés tehát az, hogy a WHO és Bill Gates hogyan lenne képes minden egyes ország minden egyes emberét figyelemmel kísérni, hogy megállapítsa, elég beteg-e a beteg ahhoz, hogy indokolt legyen egy régió lezárása.

E célból a WHO szerződést kötött a németországi Deutsche Telekom leányvállalatával, a T-Systems-szel egy globális oltási útlevélrendszer kifejlesztésére, amelynek tervei szerint a bolygó minden egyes emberét egy QR-kódos digitális azonosítóhoz kötnék... Így egyetlen világjárványügyi szerződés, egyetlen GERM-csapat, egyetlen globális oltási útlevél és egyetlen Egészségügyi Világszervezet lesz, amely a bolygó minden egyes emberét figyelemmel kíséri.".

A WHO irányítása alatt az oltási útlevelek adottak
Valójában, miközben a világ országai leállították COVID intézkedéseiket és visszaléptek az oltási útlevelektől, a WHO továbbra is a globális oltási útlevél programmal halad előre.

Tehát, ha a WHO megkapja a felhatalmazást, hogy a világ biovédelmi szabályait diktálja, akkor biztosak lehetünk benne, hogy ragaszkodni fognak a vakcinaútlevelekhez, amelyek beépített digitális identitással és egy központosított, programozható központi banki digitális valuta (CBDC) készségével rendelkeznek. Amint arról a Western Standard beszámolt:

 

 

"A WHO teljes mértékben támogatni kívánja 194 tagállamát, hogy megkönnyítse a digitális ellenőrzési technológia bevezetését az országok nemzeti és regionális vakcinastátusz-ellenőrzéséhez.

A COVID-19 mindenkit érint. Az országok ezért csak együtt fognak kilábalni a világjárványból. A hamisításbiztos és digitálisan ellenőrizhető oltási bizonyítványok bizalmat teremtenek. A WHO ezért támogatja a tagállamokat a nemzeti és regionális bizalmi hálózatok és ellenőrzési technológia kiépítésében.

A WHO átjáró szolgáltatása egyben hídként is szolgál a regionális rendszerek között. A jövőbeni oltási kampányok és otthoni nyilvántartások részeként is használható" - mondta Garrett Mehl, a WHO Digitális Egészségügyi és Innovációs Osztályának egységvezetője a Deutsche Telekom honlapján.""

Megállíthatjuk a nemzetközi járványügyi szerződést?

A kérdés most az, hogy meg tudjuk-e állítani ezt a "nemzetközi pandémiás eszközt", amelyre a WHO törekszik? A WHO rövid határidővel bejelentette, hogy összesen öt napig fogad nyilvános észrevételeket a szerződéssel kapcsolatban. Az Egészségügyi Világtanács (WCH) azon kevesek közé tartozott, akik elég gyorsan cselekedtek ahhoz, hogy a szerződést ellenző észrevételt nyújtsanak be. Lawrie adta át a WCH beadványát.

Az a javaslat, hogy a WHO központi szinten vegye át az irányítást a világjárványok felett, tarthatatlan, és veszélyezteti a globális társadalmat... Még azt is vakmerőség azt feltételezni, hogy egy központi bürokratikus folyamat képes lenne lefedni egy "egy méretre való" választ egy olyan világjárványválságra, amelyet a rendkívül eltérő paraméterekkel jellemezhető földrajzi zónák jellemeznek - a helyi döntéshozatal szükségessége elsődleges fontosságú. ~ Robert Clancy, Ph.D.
A Substack 2022. április 26-i frissítésében Lawrie azt írta:

"Az értesítés hiánya ellenére számos alulról szerveződő szervezet megtette, amit tudott, hogy terjessze a hírt, és az Egészségügyi Világtanács #stopthetreaty kampánya elképesztő 415 millió embert ért el. Önök közül sokan írásban adtak beadványt, amelyben kifejezték aggodalmukat. Valójában olyan sokan, hogy úgy hallottam, a WHO honlapja az utolsó napon összeomlott."

Egyvalaki, aki lekéste a határidőt, Robert Clancy professzor, Kanada vezető klinikai immunológusa volt. Elküldte a hozzászólást, amelyet be szeretett volna nyújtani Lawrie-nak, aki beillesztette a posztjába:

"Az a javaslat, hogy a WHO központi szinten vegye át a világjárványok ellenőrzését, tarthatatlan, és veszélyezteti a globális társadalmat. Megkaptam az Egészségügyi Világtanács válaszát, és Dr. Tess Lawrie kiválóan összefoglalt véleményét. Ezek az aggodalmak tükrözik a legtöbb ausztrál orvos "általános" véleményét ...

A nyálkahártya-fertőzés szisztémás vakcinázásának korlátainak és az esztelen emlékeztető programokat követő felhalmozódó elnyomásának veszélyeinek meg nem értése, valamint a genetikai vakcinák mellékhatásaira vonatkozó hatalmas adatbázisok lekérdezésének elmulasztása csak két súlyos hiba a WHO által elkövetett súlyos hibák közül ...

Még azt is vakmerőség lenne azt feltételezni, hogy egy központi bürokratikus folyamat által lefedhető lenne egy "mindenre egyforma" válasz egy világjárványos válsághelyzetre, amely rendkívül eltérő paraméterekkel jellemezhető földrajzi zónákat érint - a helyi döntéshozatali folyamatok szükségessége elsődleges fontosságú.

A tudomány és az orvos-beteg kapcsolat szabályainak kell meghatározniuk a világjárványra adott válaszlépéseket, és a jelenlegi tapasztalatok, ahol a WHO által támogatott narratíva uralma annyira eltorzította a betegség kimenetelét, világossá kell, hogy tegyék, milyen ostobaság még nagyobb hatalommal jutalmazni az inkompetenciát és a korrupciót.

Ezt úgy írom, mint Ausztrália legtapasztaltabb klinikai immunológusa és a nyálkahártya-immunológia vezető kutatója, aki a "gazdatest-parazita kapcsolatra" összpontosít. Robert Clancy professzor AM FRS(N) MB BS BSc(Med) PhD DSc FRACP FRCP(A) FRCP(C)"

Hallassa a hangját júniusban

Bár sokaknak, mint Clancy, nem volt lehetőségük részt venni, a WHO bejelentette, hogy még két napot biztosít a nyilvános véleménynyilvánításra, 2022. június 16-án és 17-én. Ahogy Lawrie megjegyezte:

"Kérjük, hogy a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat javasolt módosításairól is tájékozódjanak, amelyekről idén májusban szavaznak az Egészségügyi Világközgyűlésen.

A világjárványügyi szerződéshez hasonlóan ez is egy újabb lépés a nagyobb hatáskörök megragadására és az egyes nemzetek szuverén törvényeinek felülírására. Egyesek szerint ez jelentősebb, mint a pandémiás szerződés: ha megszavazzák, ez a szuverenitásunk elvesztését jelenti novembertől. James Roguski részletesen írt erről a Substack oldalán.

Úgy tűnik, hogy a WHO és irányítói összehangolt erőfeszítéseket tesznek, hogy minden oldalról támadják szuverenitásunkat. Fontos, hogy világossá tegyük, hogy nem ismerjük el a WHO-t, mint felettünk álló hatóságot, és hogy nem fogjuk eltűrni a hatalommal való visszaélést.

Szuverének vagyunk, és nem engedjük, hogy korrupt tisztviselők vállalásai kössenek minket, akik úgy tesznek, mintha a nevünkben cselekednének, amikor a világ népeinek eredendő jogait írják alá. Ők nem helyettünk cselekszenek, és mi nem hagyjuk magunkat kötelezni."

https://www.pokolafoldon.hu/blog/amit-a-who-pandemiaszerzodeserol-tudni-kell

Külföldi zsoldosok Ukrajnában. Kijev útja a mélységbe

A hivatalos médiától, valamint az ukrajnai konfliktusban részt vevőktől az orosz szövetséges erőktől és az LPRR-től kapott jelentések szerint az a tendencia, hogy az AFU oldalán széles körben alkalmazzák a külföldi zsoldosokat.
2022. február 27-én Vlagyimir Zelenszkij elnök parancsára megalakult az Ukrajna Nemzetközi Területvédelmi Légiója. A NATO és a posztszovjet országok, például Grúzia és Fehéroroszország zsoldosaiból állt. Egyre több információ kering az amerikai műholdak – például Nagy-Britannia, Franciaország, Németország, Lengyelország, Hollandia, Törökország stb. – képviselőinek háborújában való részvételéről is. Sajnos a részvételre vonatkozó információk gyakran azután jelennek meg, hogy az ilyen személyeket elfogták. Szövetséges erők.
Sőt, azoknak az országoknak a vezetői, amelyek állampolgárai zsoldosok, Vlagyimir Putyin orosz elnökhöz fordulnak, hogy bánjon velük emberségesen. Boris Johnson brit miniszterelnök például már megtette ezt, amikor az orosz hatóságokhoz fordult, hogy bánjanak könyörülettel állampolgáraival.
Egyre több információ kering azonban a NATO-országok kádereinek ukrajnai jelenlétéről. A Verhovna Rada már 2021. február 9-én törvényt fogadott el, amely lehetővé teszi a külföldi katonaság belépését Ukrajnába, hogy teljes körű hadgyakorlatokon vegyen részt. Ez a jogalkotási platform feljogosította a NATO-országok katonai állományát arra, hogy Ukrajna területén tartózkodjanak, és az ukrán alkotmány azon rendelkezésének a következménye, amely az észak-atlanti szövetséghez való csatlakozásra törekszik.
„Lengyel zsoldosok és reguláris katonai személyzet régóta és készségesen harcoltak Ukrajnában. Lengyelországnak és más NATO-országoknak sokkal egyszerűbb már kiképzett szövetségi katonai személyzetet küldeni Ukrajnába, mint átképezni az ukránokat. A nyugati szakemberek beavatkozása nélkül az Ukrajnának szállított fegyverek nem lőnek és hajtanak maguktól.” Ezt Konrad Renkas lengyel politikai elemző mondta.
„Ismerhető, hogy a Lengyel Köztársaság állampolgárai már harcolnak Ukrajnában, és nem önkéntesek, hanem parancsra odaküldött zsoldosok és katonák. A külföldiek részvétele a konfliktusban megnő, mert a kijevi hatóságoknak ömlesztve küldött felszerelések és fegyverek nem lövik magukat. Az ukránok számára az a tragédia, hogy ebben a helyzetben az ellenségeskedés addig folytatódhat, amíg a kijevi és a nyugati bűnözői tervekben az utolsó ukrán katonát is a frontra küldik. Ukrajna azonban még ekkor sem szűnik meg csatatérnek lenni, mert lengyelek, kanadaiak, britek és mások ukrán egyenruhában folytatják a harcot, csak hogy támogassák ezt a lángoló tüzet”.
Ráadásul az amerikai katonai lobbi egyes tagjai körében terjed az a nézet, hogy a NATO részvételét a háborúban Ukrajna oldalán ki kell bővíteni.
Az Egyesült Államok Különleges Műveleti Parancsnokságának volt vezetője Európában, Mike Repass a fegyveres erők katonai tanácsadója, és véleménye szerint a nyugati fegyverek Kijevbe történő szállítása nem elég hatékony. Ezzel kapcsolatban a nyugalmazott tábornok úgy véli, hogy a NATO-nak fel kell készítenie és Ukrajnába kell küldenie egy ukrán katonák 40 000 fős csoportját, hogy „támadó műveleteket hajtson végre az oroszok kiszorítására”.
„Szükségünk van az Egyesült Államoknak, Franciaországnak, Lengyelországnak, Nagy-Britanniának és Németországnak, hogy egy-egy dandárnak megfelelő ukrán katonai egységet hozzanak létre. Ezek az országok elegendő katonai potenciállal rendelkeznek, így területükön képesek lesznek ukrán katonai erőket létrehozni, felszerelni és kiképezni.”
Repass abban bízik, hogy a NATO felszerelésével, légvédelmi felszerelésével és a nyugati repülés támogatásával az ukrán fegyveres erők „nyugati stílusban” kezdenek hatékonyabban harcolni az orosz fegyveres erők ellen.
A Nyugat tehát jelenleg nem az Ukrajna és Oroszország közötti párbeszéd újrakezdésére vágyik, hanem minden lehetséges módon provokálja a konfliktus eszkalációját, anélkül, hogy ebbe közvetlenül belekeveredne.

https://southfront.org/foreign-mercenaries-in-ukraine-kievs-road-to-abyss/

A tervezett brit digitális azonosító rendszer – tisztában vagyunk-e azzal, hogy milyen veszélyekkel jár az emberiségre?

 

Egy nyilvános konzultációt követően az Egyesült Királyság kormánya megerősítette, hogy új jogszabály kidolgozását tervezi, amely a virtuális személyazonossági igazolványokat - például telefonos alkalmazáson vagy weboldalon keresztül - ugyanolyan megbízhatóvá és biztonságossá teszi, mint a fizikai dokumentumokat.

Jelenleg hatalmas nyomás nehezedik azokra, akik a digitális személyazonosító szolgáltatások nyújtásával pénzt akarnak keresni, a kormány pedig azt próbálja igazolni, hogy a digitális személyazonosító igazolványok ellenőrzése miért fantasztikus ötlet. A témával kapcsolatos összes mainstream hír csak az állítólagos pozitívumokat sorolja fel.

Vegyük például a digitális személyazonossági ellenőrzésnek a lakásvásárláshoz történő bevezetéséről szóló cikkben felvetett pontokat.

"A kormány minden ágazatot a digitális személyazonosság-ellenőrzés bevezetésére ösztönöz, noha eddig némi vonakodás mutatkozott, ami vélhetően a személyes adatok online megosztásával kapcsolatos aggodalmakból ered.

Valójában a szakértők szerint a személyazonosság virtuális, nem pedig fizikai ellenőrzése biztonságosabb, és segíthet a csalások visszaszorításában. A legfontosabb előnyök a következők:

Gyorsaság

A személyazonosság digitális ellenőrzése percek alatt elvégezhető, míg a dokumentumok kézi feldolgozása napokig vagy akár hetekig is eltarthat. Emellett bárhonnan elvégezhető, ami különösen hasznos az olyan ügyfelek számára, akik például betegek vagy távol élnek, így nehezen tudnak személyesen megjelenni.

Ár-érték arány

Az időmegtakarítás pénzmegtakarítást jelent, mivel így a jogi munka hamarabb megkezdődhet. A folyamatok beállítása után az összes ügyfél esetében is alkalmazhatóak.

Biztonság

A digitális személyazonossági szabvány számos technológiát kombinál, beleértve a biometrikus ellenőrzést, például az arcfelismerést vagy az ujjlenyomat-olvasást, az "életképességi" teszteket, amelyek során a technológia az eszköz másik végén lévő valódi jelenlétet érzékeli, valamint a titkosítási ellenőrzéseket, amelyek során csak a feladó és a címzett láthatja az üzenetet.

 

 

Ezek csökkentik az emberi hiba kockázatát, és azt is jelentik, hogy az információk titkosíthatók és digitálisan tárolhatók, ami viszont csökkenti a dokumentumok fizikai tárolásával és kezelésével kapcsolatos kockázatokat.

Korábban a közvetítőirodák vonakodhattak a digitális ellenőrzések bevezetésétől, ha nem voltak biztosak abban, hogy az általuk használt technológia elég biztonságos.

A digitális azonosító széles körű használatának azonban számos lehetséges hátránya is van. A kormánya csak nem akarja, hogy tudjon róluk.

Először is, kevés információ áll rendelkezésre arról, hogy ki és mi gyűjti az információkat, kezdve a kiskereskedelmi üzletben tanúsított viselkedés szkennelésétől a kormányzati szolgáltatások igénybevételének potenciális ellenőrzéséig.

Az elmúlt néhány év világossá tette, hogy a magán- vagy kormányzati adatbázisok biztonsága nem garantált. Ráadásul a polgárok hozzáférése a róluk gyűjtött adatokhoz, azok felhasználása és az azokhoz fűződő jogaik nem egyértelműek.

Másodszor, az a képesség, hogy az embereket digitális személyazonosítással, geolokációval követni tudjuk, azt jelenti, hogy legalábbis lehetőség van arra, hogy az embereket folyamatosan megfigyeljük, akár beleegyezésükkel, akár anélkül. Nem világos, hogy az embereknek milyen jogaik lesznek ehhez a nyomon követéshez, milyen lehetőségük lesz a nyomon követés ellenőrzésére, vagy hogyan lehet azt felhasználni.

Harmadszor, a mesterséges intelligencia térnyerése azt jelenti, hogy a digitális személyazonosító rendszerek adatainak összegyűjtésével olyan algoritmusok készülnek, amelyek jelentős hatással lehetnek az emberekre. Ezek a rendszerek azonban, akárcsak maga az adat, sem működésükben nem átláthatóak, és még az sem világos, hogy ki vagy mi építi őket, és milyen céllal.

Lehet, hogy a jövőben az emberek azt fogják tapasztalni, hogy többé nem állnak rendelkezésükre olyan fogyasztói lehetőségek, mint például az alacsony költségű banki hitelek, olyan algoritmusok döntései miatt, amelyek működése nem átlátható a nyilvánosság számára.

Negyedszer, a digitális személyazonosítás és adatgyűjtés valamennyi rendszere sebezhető a biztonsági résekkel szemben. Az Equifax által elkövetett incidens például elképesztő 145,5 millió társadalombiztosítási számot veszélyeztetett. A kibernetikai betörések lehetősége miatt a jövőben a hackertámadások még nagyobbak lehetnek, és egész rendszereket veszélyeztethetnek.

Mivel a hatóságok megkezdték a digitális személyazonosító igazolványok használatának normalizálását, a jogsértések még a jelenleginél is nagyobb pusztítást okozhatnak.

 

 

Végül, de semmiképpen sem utolsósorban, a digitális személyazonosító igazolványok bevezetése az egyik legsúlyosabb kockázatot jelenti az emberi jogokra nézve minden eddig ismert technológia közül.

Végső soron a szociális hitelrendszerek, mint például a jelenleg Kínában kialakítás alatt álló rendszerek, a digitális személyazonosításon alapulnak majd, és ezáltal lehetővé teszik vagy ellehetetlenítik a társadalomban való teljes és szabad részvételünket.

Azáltal, hogy az arcfelismerő és a mesterséges intelligencia- és gépi tanulási technológiákat a digitális személyazonosító rendszerekkel párhuzamosan fejlesztjük, nem csupán egy személyazonosságot hozunk létre az alapvető szociális szolgáltatásokhoz való hozzáféréshez. A digitális személyazonossági igazolványok szükségesek lesznek ahhoz, hogy egy összekapcsolt digitális világban működhessünk.

Ez nem kerülte el a tekintélyelvű rendszerek figyelmét sem. Már most azon dolgoznak, hogy feldarabolják az internetet, adatokat gyűjtsenek és lokalizáljanak, valamint felügyeleti és ellenőrzési rendszereket vezessenek be. A digitális személyazonosító rendszerek, ahogyan azokat ma fejlesztik, megérettek a kihasználásra és a visszaélésre, ami a szabadságjogaink és a demokráciáink rovására megy.

Talán azt gondolja, hogy ez Nyugaton soha nem történne meg, és csak Kínában egyedülálló. De már itt is érvényesítették ezt, anélkül, hogy önök észrevették volna, a Covid-19/Vaccine útleveleken keresztül.

A kötelező COVID-útleveleknek szinte semmi közük a közegészségügyhöz, és mindenük a társadalmi ellenőrzéshez. Miért? Mert a Covid-19 injekciók nem akadályozzák meg a fertőzést vagy a fertőzés átadását. Valójában a valós adatok azt mutatják, hogy a vakcinák növelik a fertőzés és a vírus továbbadásának valószínűségét.

Az oltási útleveleknek tehát közegészségügyi szempontból abszolút semmi értelme. A digitális személyazonossági és szociális hitelrendszer érvényesítéséhez azonban tökéletesen megfelelnek.

Az oltási útlevél egy digitális azonosító, amelyet le kell tölteni a mobiltelefonra. Ezt be kell mutatni, hogy bizonyos helyekre beléphessen. De itt van a bökkenő: csak akkor kap belépést, ha megtette, amit a kormány elvár tőle, azaz beoltatta magát. Ha ezt nem tetted meg, akkor nem mehetsz be.

Miben különbözik ez a digitális személyazonosító és a szociális hitelrendszerektől?

A digitális személyazonosító igazolványt kell majd használnia ahhoz, hogy bizonyos dolgokat vásárolhasson, hogy beléphessen bizonyos helyekre, és valószínűleg ahhoz is, hogy egyáltalán hozzáférhessen a hagyományos internethez. De ha nem tetted meg azt, ami a kormány szerint "jó állampolgárrá" tesz téged, és nem rendelkezel jó szociális hitelpontszámmal, akkor ezek közül egyiket sem fogod tudni megtenni.

Amint a digitális személyazonossági igazolványok normalizálódnak, a hatalmas mennyiségű személyes adatnak köszönhetően a kormányok egyik legnagyobb eszközévé válnak, amellyel a lakosságot ellenőrizhetik és manipulálhatják, és hatalmon maradhatnak.

https://www.pokolafoldon.hu/great-reset/a-keszulo-digitalis-szemelyazonosito-rendszer-veszelyei