Megállíthatjuk a nemzetközi járványügyi szerződést?
Az 
Egészségügyi Világszervezet elkezdett egy globális pandémiára való  
felkészülésről szóló globális pandémiaszerződés kidolgozásába, amely  
abszolút hatalmat biztosítana számára a globális biológiai biztonság  
felett, például a digitális személyazonosságok/oltási útlevelek,  
kötelező védőoltások, utazási korlátozások, egységesített orvosi ellátás
  bevezetésének hatáskörét és egyebeket...
A
 WHO nem alkalmas arra,  hogy globális egészségügyi döntéseket hozzon. 
Csak egy példa: a WHO csak  2021. december végén ismerte el nyilvánosan,
 hogy a SARS-CoV-2 a  levegőben terjed, holott a tudósok már hetekkel a 
világjárvány  kihirdetése után tudták, hogy a vírus a levegőben terjed.
A WHO szintén figyelmen kívül hagyta a légi úton történő terjedésre vonatkozó korai tanácsokat.
Ennél
  is fontosabb, hogy a világjárványra való reagálás egyféle 
megközelítése  egyszerűen nem működik, mivel a világjárványok veszélyei 
nem azonosak a  világ minden részén. Még az egyazon régióban élő emberek
 kockázata sem  azonos, és nem biztos, hogy azonos kezelésre van 
szükségük, vagy nem  azonos kezelésre van szükségük.
A WHO 
még két napig, 2022. június 16-án és 17-én fogad nyilvános  
észrevételeket a szerződéssel kapcsolatban, ezért már most készítsék elő
  nyilatkozataikat. Az Egészségügyi Világközgyűlés 2022. május 22-28.  
között a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat módosításairól is szavazni  
fog, amelyek szintén több egyéni jogot és szabadságjogot vonhatnak meg.
A
  globalisták, akik a biológiailag biztonságos hálózat bebetonozására  
törekedve elhozták nekünk az erősen eltúlzott COVID világjárványt, most 
 keményen dolgoznak ennek az Új Világrendnek a következő fázisán.
Az 
Egészségügyi Világszervezet elkezdett egy globális pandémiára való  
felkészülésről szóló globális pandémiás szerződés kidolgozásába, amely  
abszolút hatalmat biztosítana számára a globális biológiai biztonság  
felett, mint például a digitális személyazonosságok/oltási útlevelek,  
kötelező védőoltások, utazási korlátozások, egységesített orvosi ellátás
  és még sok más dolog bevezetésének hatalma.
A fenti "The Corbett Report"-ban James Corbett független újságíró áttekinti, hogy mi is ez a szerződés,
  hogyan fogja megváltoztatni a globális tájat, és hogyan fosztja meg 
Önt  a legalapvetőbb jogaitól és szabadságjogaitól. Félreértés ne essék,
 a  WHO világjárványügyi szerződése közvetlen támadás a tagállamok  
szuverenitása ellen, valamint közvetlen támadás az Ön testi autonómiája 
 ellen.
Hátsó ajtó a globális kormányzáshoz
Amint 
azt Maajid Nawaz szélsőségellenes aktivista 2022. április 28-i  
Twitter-bejegyzésében megjegyezte, a "WHO pandémiás szerződése a  
globális birodalom hátsó ajtajaként szolgál".
A 
COVID-19, bár potenciálisan halálos lehet bizonyos sebezhető  csoportok 
számára, egyszerűen nem érvényes indok arra, hogy még több  hatalmat 
adjunk át a WHO-nak, különösen annak fényében, hogy számos  
megmagyarázhatatlan "hibát" követett el ebben és a korábbi  
világjárványokban.
Csak 
egy példa: a WHO csak 2021. december végén ismerte el  nyilvánosan, hogy
 a SARS-CoV-2 a levegőben terjedt, holott a tudósok már  hetekkel a 
világjárvány meghirdetése után tudták, hogy a vírus a  levegőben 
terjedt. A WHO a levegőben történő terjedésre vonatkozó korai  
tanácsokat is figyelmen kívül hagyta.
Egyértelműnek
 tűnik tehát, hogy az az erőfeszítés, hogy most nagyobb  hatalmat 
adjanak át a WHO-nak, valami másról szól, mint hogy ők a  
legalkalmasabbak arra, hogy olyan egészségügyi döntéseket hozzanak,  
amelyek mindenki javát és védelmét szolgálják.
Sokkal 
valószínűbbnek tűnik, hogy a WHO-t a globális Mély Állam  tényleges 
irányító testületévé akarják tenni A WHO-n keresztül, a  biológiai 
biztonság leple alatt, a globalista összeesküvés, amely  mindent 
birtokolni és mindenkit ellenőrizni akar, egy csapásra képes  lesz arra,
 hogy az egész világon végrehajtsa kívánságait.
Ezzel a
 szerződéssel minden tagország a WHO diktátumának lesz  alárendelve. Ha a
 WHO azt mondja, hogy a bolygón minden embernek oltási  útlevéllel és 
digitális személyazonossággal kell rendelkeznie az oltások  betartásának
 biztosítása érdekében, akkor ezt minden ország kénytelen  lesz 
végrehajtani, még akkor is, ha az emberek a helyi demokratikus  
folyamatok segítségével elutasították ezeket a terveket.
Ahogy 
Corbett megjegyezte, ezek a tárgyalások már javában folynak, és  a 
szerződés várhatóan 2024-ben kerül teljes körűen végrehajtásra -  hacsak
 a világ népei nem ébrednek rá, hogy mi történik, és nem verik  vissza 
ezt a szörnyűséget.
 
 
A WHO valószínűleg az egészségügy világméretű monopolizálására törekszik
Egy 
globális világjárvány leple alatt a WHO, a Világgazdasági Fórum  (WEF) 
és a kormányzat és a magánvállalkozások összes beépített vezetője  képes
 volt egy olyan terv megvalósítására, amelyet már évtizedek óta  
terveztek. A világjárvány tökéletes álca volt.
Annak 
érdekében, hogy mindenki "biztonságban" legyen a fertőzéstől, a  
globalisták igazolták a demokrácia, a polgári szabadságjogok és a  
személyes szabadságjogok elleni példátlan támadásokat, beleértve az  
orvosi kezelés megválasztásának jogát is.
Most a 
WHO arra készül, hogy a világjárvány vezetését állandósítsa,  
kiterjessze minden nemzet egészségügyi ellátórendszerére, és végül a  
Nagy Újraindítás részeként egy egyetemes vagy "szocialista jellegű"  
egészségügyi rendszert vezessen be.
Bár 
erről jelenleg nem beszélnek, minden okunk megvan feltételezni,  hogy ez
 is a terv része. Tedros Adhanom Ghebreyesus, a WHO főigazgatója  
korábban kijelentette, hogy a WHO főigazgatójaként "központi  
prioritása", hogy a világot az egyetemes egészségügyi lefedettség felé  
terelje.
És 
figyelembe véve, hogy a WHO a "világjárvány" fogalmát "egy  betegség 
világméretű járványára "változtatta meg, az eredeti, magas  
megbetegedést okozó súlyos betegségre vonatkozó meghatározás nélkül,  
szinte bármi megfelelhet a világjárvány kritériumának. A pandémiáról  
szóló szerződés mögött az a feltevés áll, hogy "a közös fenyegetés közös
  válaszlépéseket igényel". Egy adott fenyegetés azonban szinte soha nem
  oszlik meg egyformán a régiók között.
Vegyük 
például a COVID-19-et. A COVID kockázata nem csak, hogy nem  azonos a 
New York-i és az ausztráliai külterületeken élő emberek  számára, de még
 csak nem is azonos ezeknek a területeknek az összes  lakója számára, 
mivel a COVID nagymértékben függ az életkortól és az  alapvető egészségi
 állapottól.
A WHO 
ragaszkodik ahhoz, hogy a gyógymód mindenhol és mindenki  számára 
ugyanaz, pedig a kockázatok nemzetenként, régiónként,  személyenként 
nagyon eltérőek. Szándékukban áll megszüntetni az egyénre  szabott 
orvoslást, és általános érvényű döntéseket hozni arra  vonatkozóan, hogy
 egy adott veszélyt hogyan kell kezelni. Kétségtelen,  hogy ez csak 
felesleges szenvedést eredményezhet, nem is beszélve az  egyéni 
szabadság elvesztéséről.
A WHO korábbi pandémiás eszközeinek használata
Hogy
 képet kapjunk  arról, hogyan élhet vissza a WHO a pandémiák 
megelőzésére, a  felkészültségre és a válaszlépésekre vonatkozó új, 
javasolt nemzetközi  "eszközzel", megnézhetjük a Nemzetközi Egészségügyi
 Szabályzatot (IHR) ,  amelyet az USA 2005-ben írt alá.
Az IHR 
az, ami felhatalmazta a WHO-t arra, hogy nemzetközi  aggodalomra okot 
adó közegészségügyi vészhelyzetet (PHEIC) hirdessen ki.  Ez egy 
speciális jogi kategória, amely lehetővé teszi a WHO számára,  hogy 
bizonyos szerződéseket és eljárásokat kezdeményezzen, beleértve a  
gyógyszer- és vakcinaszerződéseket is.
Amint 
azt Corbett megjegyezte, az IHR lehetővé teszi a WHO nem  választott 
főigazgatója számára, hogy egyszerűen kihirdesse a PHEIC-et,  és 
hirtelen minden tagállamnak az ő dallamára kell táncolnia. Ez  
lényegében diktatórikus hatalmat biztosít a WHO számára az egészségügyi 
 politika felett.
A 
PHEIC-ek közé tartozott a 2009-es hamis H1N1  
sertésinfluenza-világjárvány, a 2016-os jelentéktelen Zika-járvány, a  
2019-es, túlhangsúlyozott Ebola-járvány és természetesen a 2020-as,  
erősen eltúlzott COVID-világjárvány. Mindezeket a PHEIC-eket rosszul  
kezelték, és a WHO-t alkalmatlanként és korruptként kritizálták a  
nyomukban.
Összefoglalva
 tehát, az IHR révén a WHO már jelentős felhatalmazást  kapott arra, 
hogy diktálja a világ egészségügyi politikáját a  világjárványok 
tekintetében, és ezt a hatalmat arra használta fel, hogy a  világ 
nemzeteit arra kényszerítse, hogy dollármilliárdokat költsenek  olyan 
ellenintézkedésekre, különösen gyógyszerekre és vakcinákra,  amelyek nem
 működtek túl jól.
Ebben 
az értelemben a WHO valójában csak egy újabb  vagyonátcsoportosítási 
eszköz. A WHO Big Pharma munkatársai milliárdokat  keresnek az 
adófizetők pénzén, miközben a világ népei szenvednek a  gyorsított 
vakcinák következményeitől. Különösen a COVID világjárvány  kezelése 
volt példátlanul rossz, mivel ők álltak a biztonságos  gyógyszerekkel 
történő korai kezelés visszatartása mögött világszerte.
Amint 
azt Dr. Tess Lawrie, az ivermektin szószólója megjegyezte, a  WHO azt is
 állította, hogy az mRNS oltások ugyanolyan biztonságosak,  mint a 
hagyományos vakcinák, ami közel sem felel meg az igazságnak. A  legtöbb 
rendelkezésre álló adat azt bizonyítja, hogy ezek a valaha  létrehozott 
legveszélyesebb gyógyszerek. Miért várná bárki is, hogy a  WHO kevésbé 
lesz korrupt, ha még több hatalmat és ellenőrzést kap?
Az IHR módosításai is korlátozhatják a jogokat és szabadságokat
Nos, az
 IHR kezdettől fogva felülírta és felülírta az amerikai  alkotmányt, de 
2022 januárjában az USA olyan szabályozási módosításokat  is benyújtott,
 amelyek még több hatalmat adnak a WHO-nak az Ön jogainak  és 
szabadságjogainak korlátozására.
2022. 
május 22-28. között az Egészségügyi Világközgyűlés összeül és  szavaz az
 IHR ezen módosításairól, és ha elfogadják, akkor azok  nemzetközi jogba
 kerülnek. Ezek a benyújtott módosítások a WHO jelenleg  tárgyalt 
világjárványügyi szerződésén felül kerülnek benyújtásra. Amint  arról az
 Egészségpolitikai Figyelő 2022. február 23-án beszámolt:
 
 
"Washington egy sor apró, de nagy 
horderejű változtatást akar  gyorsított eljárásban végrehajtani a WHO és
 a tagállamok vészhelyzeti  riasztását és reagálását szabályozó hatályos
 Nemzetközi Egészségügyi  Szabályzatban, amelyet az idei, május 22-28. 
között megrendezésre kerülő  Egészségügyi Világközgyűlésen kívánnak 
megvitatni.
A Health Policy Watch által 
megszerzett, az IHR szabályainak jelentős  módosítására vonatkozó 
amerikai javaslat a WHO-tagállamok zárt ajtók  mögött tartott 
üléssorozatán volt vita tárgya, amelyek a meglévő IHR  reformjának 
módjait, valamint egy teljesen új WHO-egyezmény vagy más, a  
világjárványok megelőzéséről és elhárításáról szóló nemzetközi eszköz20 
 kidolgozását mérlegelik....
Az Egyesült Államok várhatóan egy 
párhuzamosan zajló, szoros ütemben  zajló "informális" tagállami 
tárgyalások vezetője lesz, amelyek célja  konszenzus elérése az IHR 
reformjáról szóló határozatról, amelyet az  idei. WHA [Egészségügyi 
Világközgyűlés] alkalmával hagynának jóvá...".
Az itt 
említett "új WHO-egyezmény vagy más nemzetközi eszköz" a  jelenleg 
tárgyalás alatt álló WHO-szerződésre utal. Az Egészségügyi  
Világközgyűlés alosztályaként 2021 decemberében létrehoztak egy  
kormányközi tárgyaló testületet (INB), amelynek célja ennek az új  
pandémiás szerződésnek a kidolgozása és megtárgyalása. És, mint  
említettük, ez az INB megkezdte ezt a munkát.
Azonban,
 ahogy Corbett megjegyezte, ez csak a második alkalom a WHO  
történetében, hogy létrehoztak egy INB-t. Az első a WHO  
Dohányzás-ellenőrzési Keretegyezményének INB-je volt22 , 22 évvel  
ezelőtt. Ez tehát nem egy jól bevált folyamat, és nehéz megjósolni,  
hogyan fog alakulni.
Bill Gates GERM-csapatot épít a WHO számára
Egy 
másik támpont arra vonatkozóan, hogy a WHO mit szándékozik tenni a  
nagyobb hatalommal, az elsődleges finanszírozójától, Bill Gatestől  
származik. Gates nemrégiben bejelentette, hogy a WHO számára egy  
pandémiára reagáló csapatot épít, amelyet "Global Epidemic Response  
& Mobilization" vagy GERM csapatnak szeretne nevezni.
Ez a 
csapat a WHO hatáskörébe tartozó több ezer betegségszakértőből  fog 
állni, és a nemzeteket fogja figyelni, és "eldönteni, hogy mikor  kell 
felfüggeszteni a polgári szabadságjogokat, maszkok viselésére  
kényszeríteni a lakosságot, és lezárni a határokat" - írja a The Counter
  Signal.
Természetesen
 Gates a WHO legnagyobb támogatója is (ha összevonjuk az  alapítványa és
 a GAVI, a Védőoltási Szövetség adományait). Ez és más  kapcsolatok is 
sokat elmondanak a WHO-t még mindig uraló korrupcióról.  Végeredményben 
Gates lényegében azért fizet a WHO-nak, hogy diktálja a  világnak, mit 
kell tennie, hogy Gates rengeteg pénzt keressen. Amint azt  a The 
Counter Signal megjegyezte:
"Gates bejelentése a GERM csapatról 
egybeesik azzal, hogy az  Egészségügyi Világszervezet egy globális 
világjárványügyi szerződést  készít... A jövőben a világjárványügyi 
szerződés nemcsak azt fogja  biztosítani, hogy a tagállamok betartsák a 
nemzetközi egészségügyi  szabályokat, hanem úgymond a WHO-t is a vezetői
 székbe ülteti. A  tagállamok, köztük az USA és Kanada, közvetlenül a 
szervezettől kapják  majd az utasításokat. Ahogy Leslyn Lewis 
konzervatív parlamenti  képviselő magyarázza:
"A szerződés 190 országot foglal 
magában, és jogilag kötelező érvényű  lenne. A szerződés meghatározza és
 osztályozza, hogy mi számít  világjárványnak, és ez tág besorolásokból 
állhat, beleértve a rákos  megbetegedések, szívbetegségek, stroke-ok 
stb. növekedését. Ha  világjárványt hirdetnek ki, a WHO veszi át a 
világjárvány globális  egészségügyi irányítását.
Még nagyobb aggodalomra ad okot, 
hogy ha ezt a szerződést rögzítik,  akkor a WHO teljes mértékben 
ellenőrizni fogja, hogy mit neveznek  világjárványnak. Ők diktálhatnák, 
hogy orvosaink hogyan reagálhatnak,  milyen gyógyszereket lehet 
használni és melyeket nem, vagy milyen  oltóanyagokat hagynak jóvá. A 
végén az egész világra vonatkozó egyformán  egységes megközelítést 
alkalmaznánk... Az egészségügyi válságra adott  egyformán egységes 
válasz még Kanadában sem működik, nemhogy az egész  világon..." ...
Nem 
ésszerűtlen feltételezni, hogy a GERM csoport, mint a WHO új ága,  
felügyelné, hogy a tagállamok betartják-e a pandémiáról szóló  
szerződést, miután a tervezetet véglegesítették és a tagállamok  
aláírták.
A 
következő kérdés tehát az, hogy a WHO és Bill Gates hogyan lenne  képes 
minden egyes ország minden egyes emberét figyelemmel kísérni, hogy  
megállapítsa, elég beteg-e a beteg ahhoz, hogy indokolt legyen egy  
régió lezárása.
E 
célból a WHO szerződést kötött a németországi Deutsche Telekom  
leányvállalatával, a T-Systems-szel egy globális oltási útlevélrendszer 
 kifejlesztésére, amelynek tervei szerint a bolygó minden egyes emberét 
 egy QR-kódos digitális azonosítóhoz kötnék... Így egyetlen  
világjárványügyi szerződés, egyetlen GERM-csapat, egyetlen globális  
oltási útlevél és egyetlen Egészségügyi Világszervezet lesz, amely a  
bolygó minden egyes emberét figyelemmel kíséri.".
A WHO irányítása alatt az oltási útlevelek adottak
Valójában,
  miközben a világ országai leállították COVID intézkedéseiket és  
visszaléptek az oltási útlevelektől, a WHO továbbra is a globális oltási
  útlevél programmal halad előre.
Tehát, 
ha a WHO megkapja a felhatalmazást, hogy a világ biovédelmi  szabályait 
diktálja, akkor biztosak lehetünk benne, hogy ragaszkodni  fognak a 
vakcinaútlevelekhez, amelyek beépített digitális identitással  és egy 
központosított, programozható központi banki digitális valuta  (CBDC) 
készségével rendelkeznek. Amint arról a Western Standard  beszámolt:
 
 
"A WHO teljes mértékben támogatni 
kívánja 194 tagállamát, hogy  megkönnyítse a digitális ellenőrzési 
technológia bevezetését az országok  nemzeti és regionális 
vakcinastátusz-ellenőrzéséhez.
A COVID-19 mindenkit érint. Az 
országok ezért csak együtt fognak  kilábalni a világjárványból. A 
hamisításbiztos és digitálisan  ellenőrizhető oltási bizonyítványok 
bizalmat teremtenek. A WHO ezért  támogatja a tagállamokat a nemzeti és 
regionális bizalmi hálózatok és  ellenőrzési technológia kiépítésében.
A WHO átjáró szolgáltatása egyben 
hídként is szolgál a regionális  rendszerek között. A jövőbeni oltási 
kampányok és otthoni  nyilvántartások részeként is használható" - mondta
 Garrett Mehl, a WHO  Digitális Egészségügyi és Innovációs Osztályának 
egységvezetője a  Deutsche Telekom honlapján.""
Megállíthatjuk a nemzetközi járványügyi szerződést?
A 
kérdés most az, hogy meg tudjuk-e állítani ezt a "nemzetközi  pandémiás 
eszközt", amelyre a WHO törekszik? A WHO rövid határidővel  
bejelentette, hogy összesen öt napig fogad nyilvános észrevételeket a  
szerződéssel kapcsolatban. Az Egészségügyi Világtanács (WCH) azon  
kevesek közé tartozott, akik elég gyorsan cselekedtek ahhoz, hogy a  
szerződést ellenző észrevételt nyújtsanak be. Lawrie adta át a WCH  
beadványát.
Az a 
javaslat, hogy a WHO központi szinten vegye át az irányítást a  
világjárványok felett, tarthatatlan, és veszélyezteti a globális  
társadalmat... Még azt is vakmerőség azt feltételezni, hogy egy központi
  bürokratikus folyamat képes lenne lefedni egy "egy méretre való"  
választ egy olyan világjárványválságra, amelyet a rendkívül eltérő  
paraméterekkel jellemezhető földrajzi zónák jellemeznek - a helyi  
döntéshozatal szükségessége elsődleges fontosságú. ~ Robert Clancy,  
Ph.D.
A Substack 2022. április 26-i frissítésében Lawrie azt írta:
"Az értesítés hiánya ellenére számos
 alulról szerveződő szervezet  megtette, amit tudott, hogy terjessze a 
hírt, és az Egészségügyi  Világtanács #stopthetreaty kampánya elképesztő
 415 millió embert ért el.  Önök közül sokan írásban adtak beadványt, 
amelyben kifejezték  aggodalmukat. Valójában olyan sokan, hogy úgy 
hallottam, a WHO honlapja  az utolsó napon összeomlott."
Egyvalaki,
 aki lekéste a határidőt, Robert Clancy professzor, Kanada  vezető 
klinikai immunológusa volt. Elküldte a hozzászólást, amelyet be  
szeretett volna nyújtani Lawrie-nak, aki beillesztette a posztjába:
"Az a javaslat, hogy a WHO központi 
szinten vegye át a világjárványok  ellenőrzését, tarthatatlan, és 
veszélyezteti a globális társadalmat.  Megkaptam az Egészségügyi 
Világtanács válaszát, és Dr. Tess Lawrie  kiválóan összefoglalt 
véleményét. Ezek az aggodalmak tükrözik a legtöbb  ausztrál orvos 
"általános" véleményét ...
A 
nyálkahártya-fertőzés szisztémás vakcinázásának korlátainak és az  
esztelen emlékeztető programokat követő felhalmozódó elnyomásának  
veszélyeinek meg nem értése, valamint a genetikai vakcinák  
mellékhatásaira vonatkozó hatalmas adatbázisok lekérdezésének  
elmulasztása csak két súlyos hiba a WHO által elkövetett súlyos hibák  
közül ...
Még azt
 is vakmerőség lenne azt feltételezni, hogy egy központi  bürokratikus 
folyamat által lefedhető lenne egy "mindenre egyforma"  válasz egy 
világjárványos válsághelyzetre, amely rendkívül eltérő  paraméterekkel 
jellemezhető földrajzi zónákat érint - a helyi  döntéshozatali 
folyamatok szükségessége elsődleges fontosságú.
A 
tudomány és az orvos-beteg kapcsolat szabályainak kell  meghatározniuk a
 világjárványra adott válaszlépéseket, és a jelenlegi  tapasztalatok, 
ahol a WHO által támogatott narratíva uralma annyira  eltorzította a 
betegség kimenetelét, világossá kell, hogy tegyék, milyen  ostobaság még
 nagyobb hatalommal jutalmazni az inkompetenciát és a  korrupciót.
Ezt úgy
 írom, mint Ausztrália legtapasztaltabb klinikai immunológusa  és a 
nyálkahártya-immunológia vezető kutatója, aki a "gazdatest-parazita  
kapcsolatra" összpontosít. Robert Clancy professzor AM FRS(N) MB BS  
BSc(Med) PhD DSc FRACP FRCP(A) FRCP(C)"
Hallassa a hangját júniusban
Bár 
sokaknak, mint Clancy, nem volt lehetőségük részt venni, a WHO  
bejelentette, hogy még két napot biztosít a nyilvános  
véleménynyilvánításra, 2022. június 16-án és 17-én. Ahogy Lawrie  
megjegyezte:
"Kérjük,
 hogy a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat javasolt  módosításairól is 
tájékozódjanak, amelyekről idén májusban szavaznak az  Egészségügyi 
Világközgyűlésen.
A 
világjárványügyi szerződéshez hasonlóan ez is egy újabb lépés a  nagyobb
 hatáskörök megragadására és az egyes nemzetek szuverén  törvényeinek 
felülírására. Egyesek szerint ez jelentősebb, mint a  pandémiás 
szerződés: ha megszavazzák, ez a szuverenitásunk elvesztését  jelenti 
novembertől. James Roguski részletesen írt erről a Substack  oldalán.
Úgy 
tűnik, hogy a WHO és irányítói összehangolt erőfeszítéseket  tesznek, 
hogy minden oldalról támadják szuverenitásunkat. Fontos, hogy  világossá
 tegyük, hogy nem ismerjük el a WHO-t, mint felettünk álló  hatóságot, 
és hogy nem fogjuk eltűrni a hatalommal való visszaélést.
Szuverének
 vagyunk, és nem engedjük, hogy korrupt tisztviselők  vállalásai 
kössenek minket, akik úgy tesznek, mintha a nevünkben  cselekednének, 
amikor a világ népeinek eredendő jogait írják alá. Ők nem  helyettünk 
cselekszenek, és mi nem hagyjuk magunkat kötelezni."
https://www.pokolafoldon.hu/blog/amit-a-who-pandemiaszerzodeserol-tudni-kell