Az
Európai Unió elkötelezett amellett, hogy a COVID-19 terjedésének
megfékezése érdekében ezen a télen továbbra is alkalmazza a zárlatokat,
maszk-kötelezettségeket, vakcinaútlevelet és egyéb korlátozásokat,
valamint egy „jogilag kötelező erejű” globális világjárvány-egyezmény
létrehozására a „megerősített WHO-val a szívében”.
A szeptember 2-án megjelent „EU válasza a COVID-19-re: felkészülés 2023
őszére és telére” című dokumentumot az EU Bizottság (EU végrehajtó
testülete) készítette és küldte meg az EU Parlamentnek. Felfedi, hogy az
EU vezetése mennyire beleszeretett az új biológiai biztonsági
ortodoxiába, és rosszat sejtet a fertőző betegségek jövőbeli kezelésére
az EU-ban és világszerte.
[https://health.ec.europa.eu/system/files/2022-09/2022_covid-19_prep-autumn-winter_en.pdf]
A
bezárások és egyéb korlátozások tekintetében javaslatot tesz a „nem
gyógyszerészeti intézkedések újbóli bevezetéséről szóló döntés során
értékelendő kulcsfontosságú mutatók” keretére. Ezek a paraméterek
magukban foglalják a súlyos betegségekre és a kórházi kihasználtságra
vonatkozó adatokat, fontos, hogy nem csak a COVID-19-re, hanem az
influenzára is vonatkozóan, így ez potenciálisan a normál téli
betegségkezelés részévé válik, és a végtelenségig folytatódik.
A maszkolási kötelezettséget javasolják „első lehetőségként a közösségi
átvitel korlátozására”, előnyben részesítve az FFP2 maszkokat.
Az arcmaszk zárt nyilvános helyeken, beleértve a tömegközlekedést is,
az első lehetőség lehet a közösségi átvitel korlátozására. A legújabb
bizonyítékok azt mutatják, hogy az EU/EGT területén könnyen beszerezhető
FFP2 arcmaszkok erősebb védőhatást fejtenek ki, mint az orvosi maszkok
vagy a textilmaszkok. A tagállamokat ezért nyomatékosan ösztönzik,
hogy fontolják meg ezek meghatározott körülmények között történő
alkalmazását.
A dokumentum
javasolja az otthoni munkavégzés és a gyülekezési korlátozások megelőző
bevezetését a fertőzések számának növekedése előtt, hogy megpróbálják
elkerülni a „zavaróbb események szükségességét, mint például a
bezárások, a vállalkozások és iskolák bezárása, az otthonmaradásra
vonatkozó ajánlások és utazási korlátozások”. Hangsúlyozza a „politikai
elkötelezettség” és a közösségi szerepvállalás szükségességét, hogy a
lezárások és egyéb intézkedések működjenek.
(…)
A dokumentum egyetlen örvendetes aspektusa az volt, hogy világosan
kijelentették, kerüljük el a gyerekek oktatásának és életének további
megzavarását, bár itt sem zárták ki az iskolabezárásokat.
(…)
Az oltással kapcsolatban a dokumentum 15 „célt”, „prioritást” és
„intézkedést” tartalmaz a COVID-19 elleni oltási stratégiákhoz. Ezek
közé tartozik az eredeti oltóanyag (a kihalt Covid törzsek ellen való)
elfogadásának ösztönzése az összes jogosult gyermek és serdülő körében,
valamint egy cselekvési pont annak biztosítására, hogy a háziorvosok
elegendő időt töltsenek az emberek oltásával (nincs más dolguk?). A
dokumentum azt javasolja, hogy az emlékeztető oltásokat legalább
háromhavonta kell beadni, mivel hat hónap után már nem sok haszna van.
Arra is felszólítja a kormányokat, hogy lépjenek fel a médiában és az
interneten megjelenő „dezinformációk” ellen, hogy biztosítsák az
„egyértelmű, következetes és bizonyítékokon alapuló üzeneteket, amelyek
demonstrálják a COVID-19 vakcinák folyamatos biztonságát és
hatékonyságát”. Az oltásbiztonsággal kapcsolatos aggályokat „Nyugat- és
EU-ellenes narratívákkal” és olyan webhelyekkel kapcsolja össze,
amelyek az ukrajnai háborúval is foglalkoznak. A vakcina akciópontjai a
következők:
(…)
A dokumentum határozottan megerősíti az EU elkötelezettségét egy új,
„jogilag kötelező erejű” világjárvány-szerződés mellett, amelynek
középpontjában a „megerősített WHO” áll, és több mint félmilliárd eurót
különített el annak megvalósítására.
Végezetül az EU úgy véli, hogy létfontosságú a COVID-19 világjárvány
tanulságainak hasznosítása és a globális egészségügyi architektúra
megerősítse – WHO-val a középpontjában. Az EU eltökélt szándéka, hogy
hajtóereje legyen az új, jogilag kötelező erejű nemzetközi
megállapodásról, valamint a 2005. évi Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat
megerősítését célzó módosításokról szóló tárgyalásoknak. Ezek a
kiegészítő folyamatok prioritást élveznek az EU számára, és történelmi
lehetőséget kínálnak arra, hogy többoldalú megoldásokat találjanak a
közös kihívásokra, a kollektív szolidaritás, a méltányosság, az
igazságosság, a befogadás és a fokozott átláthatóság elvei alapján.
Ezenkívül a világjárvány megelőzését, felkészültségét és reagálását
célzó új Pénzügyi Közvetítő Alap (FIF), amelyre a Team Europe már
legalább 588 millió eurót különített el, finanszírozást biztosít a
világjárvány megelőzésének, felkészültségének és reagálásának
támogatására, beleértve a módosított Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat,
valamint a világjárvány-megelőzésről, felkészültségről és reagálásról
szóló új nemzetközi egyezmény.
[Megj.: gyanítható, hogy a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat
módosítása mellett az utóbbi, többször homályosan emlegetett „új
nemzetközi egyezmény” a bilgétsz féle helikopteres GERM-rémálom
megvalósítása lenne…]
A
dokumentum hivatkozik egy jövőbeni „EU globális egészségügyi
stratégiára” is, amely „a politikai keretet prioritásokkal,
kormányzással és eszközökkel biztosítja, lehetővé téve az EU számára,
hogy egységes hangon szólaljon meg, és a legtöbbet hozza ki a Team
Europe képességéből az egészség globális védelmére és előmozdítására”.
Ez egy
nagyon nyugtalanító dokumentum. Nekünk, akik még mindig ragaszkodunk a
2020 előtti, bizonyítékokon alapuló világjárvány stratégiákhoz, amelyek
csak a hatások mérsékléséről szólnak a sürgősségi egészségügyi
kapacitás kiépítésével és a biztonságos, hatékony kezelések
megtalálásával, nem pedig arról, hogy tolakodó, káros és nem
bizonyított módszereket vezetnek be a terjedés megelőzésére. A legtöbb
ember számára egyébként is ártalmatlan betegségről valóban rosszat vetít
előre a jelenlegi európai és globális haladási irányra nézve.
https://dailysceptic.org/2022/10/22/eu-sets-out-commitment-to-lockdowns-vaccine-passports-mask-mandates-and-legally-binding-global-pandemic-treaty/