Az Index.hu a Kaliforniai
Egyetem kutatására hivatkozva azt írja, jobb a tanulmányi átlaga
azoknak a diákoknak, akik más etnikumhoz tartozó személyekkel vannak
kapcsolatban.
Jobb jegyeik lesznek azoknak a
diákoknak, akik olyan iskolába járnak, ahol változatos az etnikai
összetétel – írja az Index.hu, egy a Kaliforniai Egyetem diákjainak
tanulmányi eredményeit vizsgáló kutatásra hivatkozva.
A lap szerint azoknak a diákoknak, akik
legalább egy más etnikumú személlyel ebédeltek együtt, jobb lett a
tanulmányi átlaguk, mint azoknak, akik csak saját etnikumukhoz tartozó
személyekkel folytattak interakciót.
“A kutatók eredményei azt sugallják,
hogy az iskolákban minél több lehetőséget kellene adni etnikailag
változatos interakciókra az ebédidőn is túl” – írták.
A liberális lap által idézett kutatási
eredmények illeszkednek ahhoz a – nyugati országokban terjesztett –
fajelmélethez, miszerint a vegyes-házasságokból születő gyermekek
szebbek és okosabbak, mint az azonos etnikumú szülők gyermekei.
Korábban ugyanezt a fajelméletet
próbálták alátámasztani az Edinburgh Egyetemen végzett vizsgálatok is. A
2015-ös program során a világ országaiban végzett több mint 100
kutatás során rögzített egészségügyi és genetikai információkat
elemezték, majd arra a következtetésre jutottak,
hogy a kevert etnikumú gyermekek intelligensebbek, alapvetően jobb
kognitív képességekkel rendelkeznek, és nagyobb eséllyel jutnak
diplomához.
A kutatások tárgya alapján ráadásul
lényegi hasonlóság fedezhető fel a XX. századi fajelmélet és a
napjainkban a globalizációt népszerűsítő liberálisok eszméi közt;
mindkét irányzat feltételezi, hogy az egyén bizonyos tulajdonságai (pl.
intelligencia) fajilag determináltak. A két irányzat közti különbség,
hogy míg a XX. századi fajelmélet a rasszok keveredését ellenezte, a
XXI. századi liberális fajelmélet a rasszok keveredését tartja
kívánatosnak.
http://www.hidfo.ru/2017/09/a-liberalisok-tovabb-eroltetik-a-fajelmeletet/
http://www.hidfo.ru/2017/09/a-liberalisok-tovabb-eroltetik-a-fajelmeletet/