A kiemelések tőlünk.
A Paris Match riporterei nemcsak azt a mobiltelefonnal készült állítólagos, és nyilvánosságra nem hozott videót láthatták, ami a zuhanás előtti perceket rögzíti, hanem meghallgathatták a pilótabinban rögzített teljes hanganyagot is. Ez alapján rekonstruálták a történéseket, amelyeket a német Focus magazin ismertet.
10.01 A Germanwings düsseldorfi járata 26 perc késéssel száll fel Barcelonából 144 utassal és 6 fős személyzettel a fedélzetén.
10.10 "Nem volt időm elmenni vécére a felszállás előtt", mondja a kapitány a pilótafülkében Andreas Lubitznak, a másodpilótának. Lubitz azt feleli: "Menj csak nyugodtan, amikor szeretnél".
10.27 A gép 38 ezer láb (11 500 méter) magasságban repül. A kapitány arra kéri Lubitzot, hogy ellenőrizze, megkezdhetik-e a süllyedést. Lubitz visszajelez, hogy rendben, majd azt mondja a kapitánynak: "Mehetsz, most mehetsz"
10.28 A felvételen zajokat hallani. A kapitány kikapcsolja a biztonsági övét, és kinyitja a pilótafülke ajtaját. "Most akkor nálad az irányítás", mondja Lubitznak, aki halkan csak annyit válaszol: "remélhetőleg." A kapitány kilép a pilótakabinból, Lubitz átveszi a kormányt.
10.30 Lubitz egyedül van a pilótafülkében. Bezárja az ajtót a lock-kapcsolóval. A pilótakabin ajtaját ezután már nem lehet kívülről nyitni. A felvételen ezután azt hallani, hogy Lubitz átprogramozza a robotpilótát. Olyan utasítást ad, hogy a gép meredek, de kontrollált süllyedésbe kezdjen. Ezt a manővert csak a robotpilóta egyik kapcsolójának elfordításával lehet elindítani. A robotpilótának adott utasítás úgy szól, hogy a gép 30 méteres magasságig süllyedjen, derül ki a fekete doboz adataiból.
10.31 Megkezdődik a süllyedés. A gép percenként 900 métert veszít a magasságából. A légiforgalmi irányítók érzékelik a problémát, és többször is megpróbálnak kapcsolatot létesíteni a géppel, de Lubitz nem válaszol. A felvételen azt hallani, hogy a kapitány többször megpróbálja kinyitni az ajtót. Én vagyok az - mondja, miközben kopog az ajtón. Belenéz a pilótafülke ajtajába szerelt kamerába. Lubitz látja őt egy képernyőn, de nem válaszol. A kapitány valamilyen nehéz tárggyal, talán egy oxigénpalackkal vagy poroltóval próbálja meg betörni az ajtót. A hangfelvételen hallatszanak a fémes hangok. Lubitz továbbra sem válaszol, a kapitány azt kiabálja, hogy "az Isten szerelmére, nyisd ki az ajtót!".
10.33 Andreas Lubitz többször is megváltoztatja a robotpilóta beállításait, növeli a süllyedési sebességet.
10.34 Elhangzik az első vészjelzés, a "sink rate, pull up". A másodpilóta nem reagál rá. Hallható, hogy többen sietve hátrafelé futnak a gép utasterének folyosóján.
10.35 Hallható, hogy kint a kapitány a feszítővasat kéri, ami a gép hátuljában van. Aztán fémes hangok hallatszanak, megpróbálja azzal befeszíteni az ajtót.
10.37 A nyílegyenesen az Alpok sziklái felé tartó gépen elhangzik a második vészjelzés, a "terrain, pull up", de Lubitz erre sem reagál. A kapitány kint azt kiabálja: "nyisd ki azt az átkozott ajtót". A gép utolsó perceiről az utastérben is készül egy videó egy mobillal. Ezen arcokat nem lehet kivenni, de az érzékelhető, hogy többen is Istenhez fohászkodnak és kiabálnak (a felvételt állítólag a roncsok között találják meg később egy memóriakártyán).
10.38 Lubitz lélegzése nyugodt a zuhanó repülőgépen. Valószínűleg felvette az oxigénmaszkot. A gép 4000 méteres magasságnál jár.
10.40 Egy hatalmas ütés zaja hallható: a gép jobb szárnya az egyik hegyet súrolja. Egyfolytában sípol a vészjelzés hangja, és hallható az utasok kiáltozása. A gép eltűnik a radarokról.
10.41 A gép 1500 méteres magasság körül kb. 800 km/órás sebességgel csapódik neki az Estrop hegynek.
10.49 Egy Mirage vadászgép kíséretében felszállnak a francia hadsereg helikopterei, hogy az eltűnt gép keresésére induljanak.
11.10 A helikopterek megtalálják a gép roncsait. (index, részlet)
A gép állítólagos kapitányáról máig sincs semmilyen kép!
A kékkel kiemelt részekben annyi hazugság van, hogy azt oldalakon keresztül lehetne cáfolni. Ez egy nevetséges dajkamese, felnőtt, gondolkodó ember ebből semmit sem hisz el.
http://amagyaroldal.hu/hirek/content/f%C3%BChrer-v%C3%A9lem%C3%A9nye-n%C3%A9met-g%C3%A9pr%C5%91l




A Germanwings 9525-ös járatát a francia légvédelem lötte le

Miután „valakik“ a gépet távirányítással hatalmukba kerítették, és rá akarták vezetni egy „nagyon kényes célpontra“. Egyesek szerint a Barrage de Serre-Poncon-i vízierömü gátjára, mely Európa legnagyobb védögátja, mások szerint a Cadarachban található hatalmas, magfúziót kutató kísérleti nukleáris létesítményre. A cél a BRICS-szövetség felé egyre jobban kacsintgató francia és német vezetés, Merkel és Hollande megfélemlítése lett volna (eltérített német gép lett volna rávezetve nagyon kényes francia célpontra). A francia légvédelem szerencsére még idöben beavatkozott. Lényegében kénytelenek voltak a gépet lelöni, megakadályozva ezzel a jóval nagyobb katasztrófát.
Ha valaki megnézi a lehuzant gép erösen szétszóródott roncsairól készült felvételeket, azokon jól látszik, hogy a gép a földön nem gyulladt ki. Utóbbi lényegében elkerülhetetlen lett volna földi becsapódás esetében. A gép még sok száz méterrel a föld felett robbant szét a kilött légvédelmi rakétáktól, aminek következtében apró darabokra tört szét, s szóródott szét több hegytetön. A gép korábban azért ereszkedett le alacsony magasságra, mert rá készült zuhanni valamire....
Szegény német másodpilótát is az emberiség ellenségeinek kezében levö globális médiumok alaposan meghurcolták, befeketítették. Lényegében semmi, az égvilágon semmi sem igaz abból a tengernyi ocsmányságból, amit kitaláltak rá.
Úgy néz ki, ugyanazok a cionista-atlantista-európai uniós hatalmi körök álltak a Germanwings járatának távirányításos eltérítése mögött is, akik a párizsi hamis zászlós merényleteket is szervezték. A párizsi merényletek egyik fö célja az iszlamofóbia növelése volt, de emellett volt egy másik rejtett cél is: a francia elnök megfélemlítése. A francia és német eliteken belül jelenleg durva hatalmi háttérharc zajlik azon frakciók közt, akik le akarják bontani az Európai uniót, majd csatlakoztatnák Franciaországot és Németországot a BRICS szövetséghez, míg mások inkább midenáron egyben akarják tartani az uniót, majd pedig a Transzatlanti Szabadkereskedelmi Egyezményen keresztül késöbb összeolvasztanák azt az USA-val.
Az egyik valószínü célpont a Cadarachban található nukleáris létesítmény lehetett. Az intézmény magfúzóval kísérletezik. A magfúzió (atommagok „összeolvasztása“) abban különbözik a jelenleg többségiben alkalmazott maghasadástól (uránatomok hasításából nyert energia), hogy jóval biztonságosabb, mivel magfúzió esetében elhanyagolhatóan kevés rádioaktivitás szabadul fel, és a kinyert energia mennyisége is jóval nagyobb mint maghasadás esetében.

Mint ahogy a The Guardian cikke is írja:
http://www.theguardian.com/science/2015/jan/25/iter-nuclear-fusion-cadarache-

„... a huge experimental nuclear fusion reactor in rural France, could be the site of breakthroughs that will provide limitless, clean energy and secure the planet’s future“

A cadarachi kísérleti reaktor hatalmas áttörést jelentene a nukleáris kutatásban, és lényegében korlátlan mennyiségü energiát lenne képes termelni teljesen biztonságos és környezetkímélö módon, biztosítva ezzel bolygónk jövendöbeni energiellátását.

Nem csoda, ha ezt az emberiséget extrémül sanyargatni készülö sátánista háttérhatalom inkább lerombolná...
Szóval ennyit elözetesben, ha még valami kiszivárog, a cikk alatti hozzászólásokban jelezni fogom.
http://www.independent.co.uk/n...31891.html
"Ms Royal confirmed this morning that, soon after 10.30am, when the pilots had stopped responding by radio, the French military scrambled a Mirage jet fighter to investigate. This aircraft was seen by eye-witnesses following the doomed airliner as it skimmed the Alpine ridges before crashing into a sheer mountain-side."

Szemtanúk egy Mirage harci gépet láttak, amely követte az alacsonyan repülö, a hegycsúcsokat szinte súroló Germanwings gépet az Alpok felett, mielött az lezuhant volna. Valójában nem "nyomozni ment" a térségbe, mint ahogy a cikk állítja, hanem az lötte le...

http://news.yahoo.com/france-a...42448.html
"The Airbus A320 jet that crashed in the French Alps had only just reached a cruising altitude of 38,000 feet before it descended rapidly for eight minutes"

A Germanwings tájékoztatása szerint a gép elöször normál, 38 000 láb magasságban repült, majd nagy sebességen, csökkenteni kezdte a repülési magasságát. (mert rázuhanni készült valamire)


http://www.pokolraveluk.com/content/index.php?option=com_content&view=article&id=155:2015-04-07-10-51-56&catid=21:kuelfoeld&Itemid=58