Összegyűjti
  a vidéki termelőket a Magyar Kosár nevű webáruház, hogy megkönnyítse  
számukra a minél nagyobb tételben való országos értékesítést. A vásárlók
  így egyre bővülő kínálatot találhatnak egy helyen, és a kézműves  
termékek esetében is a megszokottnál alacsonyabb árakon vásárolhatnak.
A városi ember számára nem egyszerű 
feladat a vidéki termelők  minőségi termékeikhez hozzájutni. Amellett, 
hogy a hipermarketekben  található megfelelőjüknél ezek a termékek 
majdnem minden esetben  drágábbnak bizonyulnak, az egyes árucikkek 
beszerzéséhez egy arra  szakosodott termelőt is találni kell, vagy lehet
 próbálkozni a  meghatározott időpontokban és helyeken megrendezett 
piacokon, ahol ismét  magas árakon lehet csak szinte vásárolni.
A vásárlás mellett tehát már az 
informálódás is jelentős  időráfordítást igényelhet, így sokan nemcsak a
 kedvező árak, hanem a  kényelem miatt is a hipermarketek bő, de sokszor
 kétes minőségű és  eredetű választékából vásárolnak. A sikeres 
kapcsolatteremtést sokszor  az is nehezíti, hogy a nagyvárosok közvetlen
 vonzáskörzetén kívül élő  termelők önkéntes vásárlói közösségeket 
alkotnak, amelyek önfenntartó  módon mindent a saját közösségüknek 
termelnek, majd azon belül osztanak  szét.
A Magyar Kosár budapesti központú online
 webáruház többek közt ezeket  a szempontokat figyelembe véve igyekszik 
immáron több mint két éve a  vidéki termelők sokaságát felkutatni, és 
termékeiket főként a budapesti  vásárlókkal megismertetni. A 
partnerjelölteket sokszor személyesen  keresik fel, szigorú 
minőségellenőrzést végeznek náluk, segítenek  rendszerezni, majd 
népszerűsíteni, „piacképessé” tenni a termékeiket.  Ennek hatására a 
vásárlók sok esetben a nemzetközi hipermarketekben  megszokott árakon, 
vagy olcsóbban juthatnak hozzá igazi hazai, minőségi  árukhoz.
Mivel a webshop centralizált felépítésű,
 ezért a felhasználóknak már  nem kell minden egyes termék miatt arra 
specializálódott termelőket  felkutatniuk, az összes partner és áruja 
egy helyen, jól rendszerezve  megtalálható, és könnyen kereshető. Egy 
másik kényelmi megoldás, hogy a  vásárló saját profilt hozhat létre, 
amelyben a kedvenc termékeinek  újrarendelése néhány kattintásba kerül, 
korlátlan számú kedvenc listát  készíthet, de az újfajta értesítési 
rendszer révén a kedve szerint  tájékozódhat új termelők, vagy akciós 
termékek megjelenéséről is. Az  aktívabb, tudatosabb felhasználók a 
bevásárlás mellett saját  tapasztalataik megosztásával is segíthetik a 
közösség fejlődését,  valamint a termelők tapasztalat szerzését.
„Újra gondoltuk a termelői piacok, 
hipermarketek, és a modern  vásárlói igények fúzióját – ennek gyümölcse 
lett a Magyar Kosár, mely  célunk szerint meghatározó szerepet fog 
betölteni a hazai virtuális  piactérben. Ideje együtt újjáépítenünk a 
hazai gazdaságot, megalapozni  gyermekeink biztos jövőjét” – mondta el a Magyar Kosár egyik alapítója, Pató Tamás Miklós.
A vezetők folyamatos megfeszített 
munkával és marketinggel törekednek  az oldal ismertségét növelni, 
ajándékokkal és kedvezményekkel várják a  vásárlókat, egyre több módon 
és helyen jelennek meg.
A beszállítók, és ezáltal a termékek 
körének folyamatos növelése  mellett az alapítók távlati célja, hogy egy
 igazi Magyar hipermarketet  is létrehozzanak a fővárosban, amelyben 
kizárólag a hazai, vidéki  termelők áruit lehet majd a megszokott módon,
 személyesen megvásárolni.
A webáruházat a www.magyarkosar.hu címen lehet meglátogatni és megismerni, a közösséghez csatlakozni pedig a facebookon is lehet a facebook.com/magyarkosar címen.

 
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése