2015. április 14., kedd

Egy minapi jogi konferenciáról szólva...



Elmondhatom, le is írhatom, hogy 2015. április 11-én ott voltam a Magyarok Házában megtartott "jogi konferencián".

Az ott elhangzottakról most nem szeretnék írni. Leginkább csak arról az egyről, ami nagyon KÖZÉRDEKŰEN AKTUÁLIS és azonnal orvosolandó nemzetstratégiai szempontból.
*
Arra a megjegyzésére gondolok Geri Tibornak, amikor felvetette annak eshetőségét is, hogy "kénytelenek lehetünk külső segítséget is kérni".
Amikor ezt mondta felszisszentek a körülötte ülő előadók és tiltakozásuknak adtak hangot. Ezzel kapcsolatban lenne - legfőképpen a tiltakozók felé - megjegyzésem, amit már oly sokszor, sokféleképpen megírtam itt a facés Jegyzetek között.
*
Mit várhat parlamenti képviselőitől az egyszerű választópolgár, amikor külföldi alapítványokat (Haza és Haladás) is meg lehetett annak nyerni, hogy olyan politikusokat pénzeljenek, mint pl Bajnai Gordon, aki képes volt - TERÜLETFEJLESZTÉSI TÖRVÉNY-be bújtatva elfogadtatni a parlamenttel azt a törvényt, amelyik lehetővé tette volna, hogy Magyarország területén kiépülhessen a NATO európai támaszpontja! Részletesebben itt olvasható.

Nem értem a Tibor körül fölszisszenőket! Nem értem őket, mert hogyan fogadhatják el zokszó nélkül a NATO számára maradék hazánk területének felkínálását akkor, amikor ez elleni tiltakozót leszólják és leintik????
*
Óva intek mindenkit attól, hogy feltételezze, hogy ez az egész törvény már feledésbe merült, vagy lemondtak a megvalósításáról! Szó nincsen erről!
"Ugyanis, azért gondolják "szükségesnek" ezeknek a nemzeti parkoknak az elhanyagolását, mert úgyis logisztikai központok fognak kiépülni rajta. Logisztikai központok, vagy inkább REZERVÁTUMOK? Egyik, a Kunsági Nemzeti Park már le lett tesztelve több alkalommal is a Kurultaj és a MOGY-ok megrendezésekor!"

*
Hiszen, katonaemberek lettek a Magyarok Szövetségének vezetői, akik járták az országot és egyfajta túlélési programmal igyekeztek fölkészíteni a majdani rezervátum-lakókat! De ezt most nem részletezném... Inkább felhívnám a figyelmet arra az ukrajnai polgárháborús helyzetre, amit valójában Magyarországon akartak kirobbantani!

Ezért mosolygott G.T. olyan elnézően a "bajsza" alatt, miközben sziszegtek a még mindig oly GYANÚTLAN jogász és nem jogász előadó kompetátok, ott a pulpituson ülve! Mert Tibornak, mint hivatásos fegyverforgatásra és különböző harcászati STRATÉGIÁKRA KIKÉPZETT embernek tudnia kell arról, hogy mi készül ellenünk JOBBRÓL és BALRÓL is - DEMOKRÁCIÁNAK hazudva!!!!
*
No, meg az sem közömbös - főleg számomra nem az - hogy már csak ÜRÜGYRE lenne szükségük ezen álságos hazaáruló politikusainknak, mint 1956-ban! Csakhogy, akkor a SZU hadseregének készítették elő a terpet, most, pedig minő "véletlen"? a NATO-nak!!! Mindig azoknak a hatalmaknak taszítják oda a hazánkat és a benne élőket, akiktől a legnagyobb védelmet és HASZNOT remélik a hatalom tulajdonosai.

Ugyanis, úgy olvassátok minden egyes leírt szavamat, hogy én vagyok az egyetlen SZEMTANÚJA, aki látta - és le is írja- el is mondja - hogy 1956-ban, már AUGUSZTUSBAN bálákba csomagolva, a magyar néphadsereg repülőgépéről dobálták le a kunsági legelőkre azokat a röpcédulákat, amellyel kiPROVOKÁLTÁK az "ellenforradalmat"!!!

Ezeket a röpcédulákat én már akkor láttam és egyet el is olvastam, mert amikor földet ért az egyik bála, kiszakadt és az apró kis papírok szerte-széjjel keringtek a levegőben. Elkaptam egyet, mert nagyon kíváncsi voltam, hogy mi lehet az a sok kis fehérség... Éppen ott nyaraltam és rokonaim állatait őriztem a legelőn.

*
Nnnaaaaaaaaaaaa én azóta élek CÉLKERESZTBEN!!!! Pedig, akkor még csak egy kisiskolás kislány voltam és semmit nem értettem a felhívásból, meg a kiáltványból, meg a sztrájkból... Fogalmam nem volt arról, hogy miért kapták ki az odaszaladó rokonaim oly ijedten a kezemből, mondván: "Ez nem gyeröknek való!"????

És milyen érdekes, hogy azóta sem tudtam ebből a CÉLKERESZTBŐL kikerülni??!!!

Ma már tudom, hogy arra várnak hátha én is meghalok, mint az egész nemzedékemhez tartozó VÉTLEN SZEMTANÚ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése