
Ron Paul
 amerikai libertariánus politikus szerint egy új hidegháború  
gerjesztése anyagilag jövedelmező az Egyesült Államok számára, mert  
emiatt világszerte megnövekszenek a katonai kiadások, és a fegyvergyártó
  cégek hatalmas profitra tehetnek szert. A volt kongresszusi képviselő 
 szerint a főbb véleményformáló személyek közvetlen is anyagilag  
támogatják a háborús propagandát, mert a feszültség fokozásából saját  
cégeik profitálnak. Ron Paul a CNBC-nek adott interjúban kifejtette,  
hogy ez egy világszerte öngerjesztő folyamattá váló jelenség, ami  
visszavezethető tisztán befektetési szempontokra.
Ennek a 
politikának megfelelően Németország kormánya a múlt héten  jelentette 
be, hogy 100 újabb Leopard tankot vásárol, amit azzal  indokolnak, hogy 
ellensúlyozni kell a “túl magabiztos” orosz politikát a  régióban. A 
bevásárlás több mint 500 millió dollár bevételt jelent a  fegyvergyártó 
cégeknek. Az Egyesült Államok újra beüzemelte a  Cheyenne-hegység 
(Colorado) mélyén található atombunkert, amit a  hidegháborús időszakban
 használtak, és több mint 25 éven át zárva volt. A  Pentagon közel 
egymilliárd dollárt különített el a létesítmény  modernizálására. Ron 
Paul szerint a modernizációt végző cégek közvetlen  pénzelték a katonai 
kiadások szükségességét megindokoló  médiapropagandát, és befektetéseik 
most hatalmas profittal megtérülnek.
Ron Paul
 kifejtette, hogy a NATO továbbra is a lehető legdrágábban  végzi el az 
így megindokolt fejlesztéseket, hogy a profitot  maximalizálják. Erre 
példaként azt említette, hogy a NATO 2010 óta épít  Brüsszelben egy új 
főhadiszállást, ami mostanra több mint egymilliárd  dollárba került, és 
ugyan ez már több mint kétszerese az eredetileg  betervezett összegnek, 
ez még nem a végső költsége.
“Áldozatai vagyunk ennek az elszabadult katonai költekezésnek. Az elit retteg attól, hogy a világ felismeri ezt, és a profitjuk odavész. Emiatt próbálják kisiklatni a békés megállapodást Iránnal, újjáépíteni a kapcsolatokat Kubával, és riogatnak minket a Moszkvából érkező vörös veszedelemmel. Mi pedig hagyjuk félrevezetni magunkat, és elhisszük ezt a hazugságot.”
Ron Paul
 szerint a NATO elszegényedne, ha nem lenne az “orosz  veszély”, mert 
ellenségkép híján nem tudnák megindokolni, miért van  szükség a 
fegyvergyártó cégek drága termékeire. Egyszerű  marketingfogás a NATO 
médiapropagandája, és Ukrajna csak egyetlen  állomása ennek a háborús 
marketingnek. Az ukrán hadsereg  eszközállományát leamortizálták a 
háborúban, – most hiány van és eladják  nekik a nyugati cégek termékeit.
 Később, ha már nem lesz szükség újabb  harceszközökre, újabb 
konfliktust és újabb háborút gerjesztenek, hogy a  fegyvereiket 
eladhassák.
https://hidfo2015.wordpress.com/
 
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése