…”Elmondtam, hogy tudjon róla; “Feketelistán vannak a közjegyzők, a bankokat védő ügyvédek és nem utolsó sorban a végrehajtók!… Ahogy ők nem hagytak békén bennünket, ugyanúgy mi sem fogjuk békén hagyni őket! Amíg bele nem zavarodnak…”

Ma meglátogattam a K&H bankot, amikor bementem 1 db ügyfél volt

A biztonsági őr hangosan köszönt, de nem kérdezett semmit tőlem, csak én kérdeztem, hogy “itt van-e a fiókigazgató?”
Te!“Természetesen” – mondta, – “itt, menjek csak nyugodtan”… Hát én mentem nyugodtan. A fiókigazgató már ismert, mivel többször voltam már nála, mikor milyen kérdésem volt.
Először is megkérdeztem; – “Mivel én nem vagyok közgazdász; magyarázza már el nekem, – mi az, hogy forintot forintosítanak?!”
A válasz: “Fogalma sincs róla.”
A következő kérdés: “Milyen devizát kaptunk mi 2005-ben, hiszen én forintot kaptam és már az első perctől becsaptak, csaltak, mert többet számoltak Chf-ben, mint amit én forintban kaptam! Azaz deviza kereskedést folytattak!”
A válasz: “Miért nekik nem szabad valutát átváltani, mint banknak?” – (Megjegyzem, hogy ezt devizaalapú kölcsönnek nevezték).
A következő kérdés: “Tudja-e hogy hány öngyilkos és kilakoltatott család van?”
A válasz: “Igen, hallottam róla.”
Elmondtam, hogy tudjon róla; “Feketelistán vannak a közjegyzők, a bankokat védő ügyvédek és nem utolsó sorban a végrehajtók!”
Tájékoztattam arról is; “A végrehajtókat, bankokat nem fogjuk békén hagyni, – biztos tudomásom van már arról; hogy egy fej már leesett (Krejniker) és jönnek a következők!
Hiszen ahogy ők nem hagytak békén bennünket, ugyanúgy mi sem fogjuk békén hagyni őket! Amíg bele nem zavarodnak!”
Ő többször említette a médiát, hogy szerinte az “összekavar mindent”, – de tájékoztattam, hogy én tv-ét nem nézek!
Emlékeztettem rá; “Amikor utoljára itt voltam és kértem elszámolást, – azt mondta, hogy ők a K&H bank saját árfolyamán számolták a törlesztőt.” – Azt is megemlítettem; – Én, akkor vittem egy kinyomtatott MNB-és árfolyamszámítást, de azt nem vették figyelembe sem!”
A továbbiakban mondtam neki, hogy “én nem fizetek egy fillért sem és nem is fogok!”
A válasz: “Akkor majd másképp fogják megoldani.”
Szintén visszatértem a végrehajtókra és tájékoztattam, hogy; “Tovább nem fogjuk tűrni ezt, mert már így is megszenvedtük! És beadtam bíróságra az ügyet, mint felperes és Hajrá bizonyítsanak, ha tudnak!”
Aztán be is fejeztem azzal, “Nem fizetek semmit, számoljanak el! A pénz hiánya a bank halála.” – Ezzel el is köszöntem.
Tovább fogom folytatni, a többi banknál is! Mindenkinek ajánlom! – Csak és kizárólag magadat tudod megmenteni, s csak akkor, ha menni fogsz utána. A helyedben senki nem intézkedik.
Szikszai Gabriella/Fb