Alekszander Zaharcsenko, a Donyecki Népköztársaság miniszterelnöke
Alekszander Zaharcsenko, a Donyecki Népköztársaság miniszterelnöke
A Facebook október 28-án, minden magyarázat nélkül leblokkolta Alekszander Zaharcsenko, a donyecki felkelők vezetőjének oldalát – írja Novorosszia hírügynöksége.

„Egy néhány órával ezelőtt észrevettem, hogy a Facebook oldalam le van blokkolva, méghozzá magyarázat nélkül” mondta Zaharcsenko

“A segédeim segítségével sikerült kideríteni, hogy az ukránok részéről 2500 panasz érkezett az oldalamra, miszerint a szavaimmal megsértettem az érzéseiket és a becsületüket. Ez furcsa, hisz szándékosan nem használtam olyan szavakat és kifejezéseket, amelyek agresszív reakciót válthatnak ki a Facebook vezetőségének részéről.
Érdekes, hogy azután blokkolták le az oldalamat, miután egy nyilatkozatot tettem közzé Ukrajna népének a fasisztáktól való felszabadulás napján. Azt hiszem sikerült megtalálnom a megfelelő szavakat, amelyekkel elkaptam azokat, akiket a nácik kollaboránsainak, a leszármazottainak és a követőinek, vagyis Bandera és Suhevics rajongóinak neveztem.
Ez az egész arról tanúskodik, hogy Kijev ugyanúgy fél Donbassz szavaitól, mint a fegyvereitől” összegezte Zaharcsenko.
Dislike FaceSzRTI: A dzsihádista oldalak viszont nem tiltják le. – Egyre világosabban látható, – hogy a Facebook milyen érdekeket szolgál, s kiknek a zsoldjában áll.
Egy igazi hazafi számára már ‘ciki’ a Facebook. Bojkottot nekik!
NovorosInform – Rapid Press Hírszolgálat – Szabad Riport