Tudom én, hogy van az ilyen, nem ma jöttem le a falvédőről, láttam én már karón varjút: értem fütyültök, nem ellenem.

De azért, megvallom, nem esik jól. Mintha egy kis neheztelést éreznék ebben a füttyben. Ha úgy tetszik: meg nem értést.

Szabad országban mindenki azt fütyül ki, akit szabad.

Csak megjegyezném, illő tisztelettel, hogy értetek tettem mindig mindent. Nektek építettem ezt a stadiont, a ti pénzetekből. Legyetek rá büszkék, hogy ilyen gazdagok vagytok.

Vagy voltatok.

Elment rá 13 és fél milliárd forintotok. Na jó, egy kicsit több lett a vége, 15 milliárd, de ez nem olyan nagy különbség, tekintsük borravalónak.

Hálapénznek, hogy úgy mondjam.

Nyolcszáz millióért elhoztam nektek a Chelsea-t. A TEK ment ki értük a reptérre, nehogy bajuk essék befelé jövet. Elrabolja őket egy ufó, vagy, teszem azt, fejbe vágja őket a rezsicsökkentés.

Nem érdemeltek meg ti engem, barátaim.

Pedig még a Gripeneket is elhoztam nektek, nézzétek, itt húznak el a fejetek felett. Tessék örülni, oszt jó napot!

Még a programkönyvbe is beleírtuk: amikor jönnek a Gripenek, minden szem az égre szegeződik.

Hát hadd lássam az égre szegeződött szemeket! Minden szemet látni akarok, egy se maradjon szárazon! Sírjatok az örömtől, barátaim!

És ne azt nézzétek, ami itt lenn van a földön, hanem azt, ami odafent van az égben.

Ne a földi nyomorúságot és a megélhetésért külföldre menekülő százezreket lássátok, hanem azt, hogy milyen szépen húznak a Gripenek.

Legyetek büszkék magatokra, legyetek büszkék rám!

Ez a mostani stadion csak egy a sok közül. De mégsem ugyanaz, mint a többi, tudjátok ti is: első az egyenlők között.

Kérdezhetitek, hogy ki volt az a Groupama? Mikor játszott a Fradiban, hány gólt rúgott, hányszor volt válogatott? Balhátvéd volt, vagy középcsatár?

Kérdezzetek csak nyugodtan barátaim. És fütyüljetek bátran, amíg megtehetitek. Mint hallottátok, előttem Kubatov Gábor szólt hozzátok. Akinek nem is Gábor a keresztneve valójában, hanem Lista. Mert van neki egy listája, és ezért ő mindenkiről tudja, hogy kicsoda. Hogy kivel szimpatizál az illető, és kivel nem.

Rólatok is tud mindent az előttem szóló Kubatov Lista, ne legyenek illúzióitok. Jó akartam lenni hozzátok barátaim, de ti nem akartátok.

Fütyüljetek, ha nektek úgy tetszik. Én meg közben befejezem, amit elkezdtem. Felolvasom az előre megírt beszédemet. Hiába fütyültök, akkor is végig kell hallgatnotok. Addig nem lesz itt Drogba, Terry, de még Fabregas sem.

Addig nem lesz itt semmi, amíg én beszélek.

Amíg én itt vagyok.

És jó, ha tudjátok: tudok én másképp is beszélni.

Fütyüljetek barátaim, én is fütyülök rátok.
(nolblog)