Az Orosz Föderáció Szövetségi Légiközlekedési Ügynökségének igazgató-helyettese egy listát küldött a lelőtt maláj utasszállitó esetét kivizsgáló nemzetközi bizottsághoz.
háron
A lista a TISZTÁZANDÓ kérdéseket sorolja fel a továbbiakban – nyilatkozta Oleg Sztorcsevoj, a levél feladója.
Meglehetősen kényes problémákat emlit ebben a listában az orosz fél. Szám szerint 24 olyan kérdést vet fel, amelyek SEGITHETNEK a tisztánlátásban, ám eddig olyan információk még nem jutottak az Orosz Szövetségi Légiközlekedési Ügynökség tudomására, hogy a nagytekintélyű és szorgos bizottság ezeket a kérdéseket firtatta volna.
Igy pl: a roncsdarabokon ezidáig nem kerestek lövedék, vagy rakétadarabkákat. (Pedig BIZTOSAN VOLTAK!) Hát utána kéne járni a dolognak.
Kórbonctani vizsgálatokat is kellene végezni a gép személyzete és az utasok holttestein!
Utána kellene járni a gép személyzetének belső kommunikációs csatornán elhangzott beszélgetéseinek.
A “kívánságlistában” szerepel továbbá az a javaslat is, hogy az adott időszakban és térségben miféle kommunikáció zajlott a polgári légiközlekedési irányítás és a katonai repülőgépek pilótái, és a katonai légiirányítás között?!
Firtatni kellene, hogy az ukrán polgári légiforgalmi irényitás Donyeck és Luhansz régiók légterének használatba vétele esetére milyen utasitásokkal látta el a gépet?
Annak is utána kellene nézni, hogy az adott időpontban a gép fedélzeti berendezései és a földi navigációs rendszer között lehetséges volt – e interferencia?
És még néhány “apróságra” hívja fel a figyelmet a “kivánságlista, amelyek kivizsgálása azért nagyban hozzájárulhatna a történtek OBJEKTIV megállapításához.
A Bal-Rad ismeretei szerint léteznek ma már olyan technikai eszközök, amelyek a nem, vagy csak enyhén sérült adatrögzitőkből (fekete dobozok) az adatokat szinte pillanatok alatt – akár a megtalálás helyszinén is – képesek maradéktalanul kinyerni. “Rossznyelvek” szerint a katasdztrófa megtörténte után néhány órával egy ilyen berendezés tán’ fel is bukkant Donbasszba. (Ettől pedig egyenesen hideglelést is kaphatott – kaphat – a nagy tiszteletű, és igen szorgalmas nemzetközi vizsgálóbizottság!)
Nem is beszélve bitonyos külsős berebdezésekről, amelyek nem csak Ukrajna területén üzemelve figyelték Donbassz egének légiforgalmát. Oroszország minden bizonnyal készséggel adna át ilyen jellegű információkat a nemzetközi vizsgálóbizottságnak! – de hát az mindezidáig nem kért ilyesmiket.
Valószínűleg azért nem, mert információbőségben szenvednek. Olyannyira, hogy még arról is elfeledkeztek hogy észrevegyék: a “hullási körzetben” nincs ott a gép egy hatalmas darabja!
Igaz, arra majd egy hónappal később környékbeliek hívták fel a figyelmet, hogy találtak egy erdőben egy nagy darab valamit, ami mintha egy repülőgép egy darabja lenne. Volt is nagy öröm bizottságilag! Oda is szaladtak, és meg is állapították, hogy ez a nagy valami, ez bizony a lelőtt utasszállító egy nagy darabja.
Csodálkoztak is az egyszerű helybéliek! Hogy a francba eshetett ez ide úgy, hogy gödröt sem vájt, a fák sem sérültek ebben a sűrű erdőben, és semmi nem akadt fenn a fákon?
Akadt olyan szkeptikus is, aki azt merte mondani: “olyan ez, mintha idehozták volna!”
Csak tudnánk miért van az az érzésünk? – hogy maláj repülő ügyében még éri a világot egy kis meglepi?
Miért van bennünk az az érzés, hogy mintha Misa a zsákjában kutatna valami furcsaság után?


http://balrad.wordpress.com/2014/09/25/misa-meglepi-utan-kutat-a-zsakjaban/