Misa meglepi után kutat a zsákjában?
                                                
Az
 Orosz Föderáció Szövetségi Légiközlekedési Ügynökségének 
igazgató-helyettese egy listát küldött a lelőtt maláj utasszállitó 
esetét kivizsgáló nemzetközi bizottsághoz.
 
A lista a TISZTÁZANDÓ kérdéseket sorolja fel a továbbiakban – nyilatkozta Oleg Sztorcsevoj, a levél feladója.
Meglehetősen
 kényes problémákat emlit ebben a listában az orosz fél. Szám szerint 24
 olyan kérdést vet fel, amelyek SEGITHETNEK a tisztánlátásban, ám eddig 
olyan információk még nem jutottak az Orosz Szövetségi Légiközlekedési 
Ügynökség tudomására, hogy a nagytekintélyű és szorgos bizottság ezeket a
 kérdéseket firtatta volna.
Igy pl:
 a roncsdarabokon ezidáig nem kerestek lövedék, vagy rakétadarabkákat. 
(Pedig BIZTOSAN VOLTAK!) Hát utána kéne járni a dolognak.
 Kórbonctani vizsgálatokat is kellene végezni a gép személyzete és az utasok holttestein!
 Utána kellene járni a gép személyzetének belső kommunikációs csatornán elhangzott beszélgetéseinek.
A 
“kívánságlistában” szerepel továbbá az a javaslat is, hogy az adott 
időszakban és térségben miféle kommunikáció zajlott a polgári 
légiközlekedési irányítás és a katonai repülőgépek pilótái, és a katonai
 légiirányítás között?!
Firtatni
 kellene, hogy az ukrán polgári légiforgalmi irényitás Donyeck és 
Luhansz régiók légterének használatba vétele esetére milyen 
utasitásokkal látta el a gépet?
Annak 
is utána kellene nézni, hogy az adott időpontban a gép fedélzeti 
berendezései és a földi navigációs rendszer között lehetséges volt – e 
interferencia?
És még 
néhány “apróságra” hívja fel a figyelmet a “kivánságlista, amelyek 
kivizsgálása azért nagyban hozzájárulhatna a történtek OBJEKTIV 
megállapításához.
A 
Bal-Rad ismeretei szerint léteznek ma már olyan technikai eszközök, 
amelyek a nem, vagy csak enyhén sérült adatrögzitőkből (fekete dobozok) 
az adatokat szinte pillanatok alatt – akár a megtalálás helyszinén is – 
képesek maradéktalanul kinyerni. “Rossznyelvek” szerint a katasdztrófa 
megtörténte után néhány órával egy ilyen berendezés tán’ fel is bukkant 
Donbasszba. (Ettől pedig egyenesen hideglelést is kaphatott – kaphat – a
 nagy tiszteletű, és igen szorgalmas nemzetközi vizsgálóbizottság!)
Nem is 
beszélve bitonyos külsős berebdezésekről, amelyek nem csak Ukrajna 
területén üzemelve figyelték Donbassz egének légiforgalmát. Oroszország 
minden bizonnyal készséggel adna át ilyen jellegű információkat a 
nemzetközi vizsgálóbizottságnak! – de hát az mindezidáig nem kért 
ilyesmiket.
Valószínűleg
 azért nem, mert információbőségben szenvednek. Olyannyira, hogy még 
arról is elfeledkeztek hogy észrevegyék: a “hullási körzetben” nincs ott
 a gép egy hatalmas darabja!
Igaz, 
arra majd egy hónappal később környékbeliek hívták fel a figyelmet, hogy
 találtak egy erdőben egy nagy darab valamit, ami mintha egy repülőgép 
egy darabja lenne. Volt is nagy öröm bizottságilag! Oda is szaladtak, és
 meg is állapították, hogy ez a nagy valami, ez bizony a lelőtt 
utasszállító egy nagy darabja.
Csodálkoztak
 is az egyszerű helybéliek! Hogy a francba eshetett ez ide úgy, hogy 
gödröt sem vájt, a fák sem sérültek ebben a sűrű erdőben, és semmi nem 
akadt fenn a fákon?
Akadt olyan szkeptikus is, aki azt merte mondani: “olyan ez, mintha idehozták volna!”
Csak tudnánk miért van az az érzésünk? – hogy maláj repülő ügyében még éri a világot egy kis meglepi?
 Miért van bennünk az az érzés, hogy mintha Misa a zsákjában kutatna valami furcsaság után?
http://balrad.wordpress.com/2014/09/25/misa-meglepi-utan-kutat-a-zsakjaban/
 
 
 
 
          
      
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése