RÓZSA FLORES „POLGÁRŐR” VOLT
TÓÁSÓ MEG „FILMEZNI” MENT BOLÍVIÁBA
A közeli napokban Lukács Csaba egy rádiós nyilatkozatában azt állította, hogy Rózsa Flores „polgárőrnek” ment ki Bolíviába. Most Tóásótól hallunk újabb meséket:
„Több ok miatt nem tudok még utazni: például nem adták vissza az útlevelem, és ezt a dokumentumot nem szeretném a bolív hatóságoknak ajándékozni. Adminisztrációs dolgokat kell intéznem, illetve a vádalkunak van egy olyan pontja, amelyről nem beszélhetek, de ez is hátráltatja a hazaérkezésem.” (MNO) Annyit megtudtunk, hogy hazai sajtóból, hogy a vádalkut a bolíviai hatóságok ajánlották fel Tóásónak, de hogy ennek mi volt a részletes tartalma azt nem tudni, máig sem. Kép: Tóásó filmezési munka közben
TÓÁSÓ JÓBARÁTJÁT RÓZSA FLOREST ÁZTATJA
„A bolív bíróság elfogadta azokat a bizonyítékokat, amelyet eddig is hangoztattam, hogy engem egy film előkészítésére hívtak Bolíviába. Az én ítéletem azt mondja ki, hogy honlapot készítettem Eduardónak, hekkerek ellen írtam programot, illetve különböző embereknek a számítógépét tartottam karban. A bíróság szerint ezek a munkák segítették egy esetleges fegyveres felkelés szervezését. Én még mindig úgy gondolom, hogy például a hekkerek ellen készített programért nem ítéletet kellett volna kapnom, hanem dicséretet. Az ügyészség és a kormány megértette, hogy minket becsaptak azok, akik Bolíviába hívtak.” (MNO)
Mi csak arra leszünk kíváncsiak, hogy hazajövetelekor Tóásó mivel magyarázza majd a fegyverekkel való fotózkodásokat? S miért a zöldhatáron szökött be Bolíviába, amikor volt útlevele? Meddig kell hallgatnia a vádalkuról? - ezt is elfelejtette a lap kérdezni.

http://amagyaroldal.hu/hirek/content/egyre-zavarosabb-t%C3%B3%C3%A1s%C3%B3-mond%C3%B3k%C3%A1ja