 
Mi történik? Ránk köszöntött a kiborg kor vagy ezt jelenti ma ausztrálnak lenni?
Akármi legyen is a válasz, a lényeg, hogy az ausztrálok jelentősnek  mondható hányada pozitívan tekint a technológia és értékes emberi  testünk ötvözésére, amennyiben egy ilyen lépés még kényelmesebbé teheti a  heti bevásárlást.
A világ egyik legnagyobb bankkártya kibocsátójának számító Visa  megbízásából végzett felmérés azt találta, hogy az ausztrálok 25  százaléka érdeklődik valamilyen szinten a kereskedelmi célú  csipbeültetés iránt.
Az UMR cég 1000 helyi fogyasztót kérdezett meg a Visa megbízásából.
A bőr alá ültetett csip használatával se pénztárcára, se bankkártyára, de még okostelefonra  vagy okosórára sem lenne szükség ahhoz, hogy fizessünk a boltban. A  vásárló egyszerűen legyint egyet a kezével és kész.
A felmérés eredményeit a Visa és a Sydney-i Műszaki Egyetem  együttműködésének bejelentésekor hozták nyilvánosságra. Az együttműködés  során a testen hordható technológiák jövőjét  fogják vizsgálni. A Visa-t leginkább az érdekli, hogy a testen hordható  technológiák közül a fogyasztók mit lennének hajlandóak használni a  fizetések során.
A megkérdezettek 32 százaléka az okosórákat, 29 százalékuk az  okosgyűrűket, míg 26 százalékuk az okosszemüvegeket részesítenék  előnyben.
Nem meglepő, hogy a Visa éppen az ausztrálokra vetett szemet, akik mindig készek belevetni magukat az újdonságokba a technológia terén.„Az ausztrálok mindig is első helyen álltak az új technológiák elfogadásában,” mondta George Lawson, a Visa Termékújítási ágazatának vezetője.
A bőr alá ültethető azonosítók ma már nem számítanak újdonságnak. Az amerikai VeriChip már több mint egy évtizede kapta meg az engedélyt saját termékére, ami egy apró antennát és azonosítószámot tartalmazó rádiófrekvenciás azonosító csip. A terméket a hüvelyk és mutatóujj közötti lágy részbe ültetik, tartalmához pedig, ami a Verichip esetében csupán az azonosítószámot jelenti, egy leolvasóval jutnak hozzá.
Aki azt gondolja, hogy a kiborgoké a jövő, azért jó, ha tudja, hogy állatok esetében a csipbeültetés helyén gyakran alakul ki rákos elváltozás, amit az eddigi kutatások a csippel hoznak összefüggésbe.
A VeriChip elődjének reklámfilmje a chipbeültetés népszerűsítésére:
Nem meglepő, hogy a Visa éppen az ausztrálokra vetett szemet, akik  mindig készek belevetni magukat az újdonságokba a technológia terén.
„Az ausztrálok mindig is első helyen álltak az új technológiák  elfogadásában,” mondta George Lawson, a Visa Termékújítási ágazatának  vezetője.
A bőr alá ültethető azonosítók ma már nem számítanak újdonságnak. Az  amerikai VeriChip már több mint egy évtizede kapta meg az engedélyt  saját termékére, ami egy apró antennát és azonosítószámot tartalmazó  rádiófrekvenciás azonosító csip. A terméket a hüvelyk és mutatóujj  közötti lágy részbe ültetik, tartalmához pedig, ami a Verichip esetében  csupán az azonosítószámot jelenti, egy leolvasóval jutnak hozzá.
Aki azt gondolja, hogy a kiborgoké a jövő, azért jó, ha tudja, hogy  állatok esetében a csipbeültetés helyén gyakran alakul ki rákos  elváltozás, amit az eddigi kutatások a csippel hoznak összefüggésbe.
Időkjelei: Bár ma még nem tudjuk, hogy a Bibliában fenevad bélyegének  nevezett rendszer milyen technológiát képvisel majd, azt egyértelműen  láthatjuk, hogy rohamos léptekkel haladunk ennek megvalósulása felé…
„És megadatott neki, hogy mindenkit, kicsiket és nagyokat,  gazdagokat és szegényeket, szabadokat és szolgákat jobb kezükön vagy  homlokukon bélyeggel jelöltessen meg, és hogy senki se vehessen vagy  adhasson, csak az, akin bélyegként rajta van a fenevad neve vagy nevének  a száma. Itt van helye a bölcsességnek! Akinek van értelme, számítsa ki  a fenevad számát, mert egy embernek a száma az. Az ő száma pedig  hatszázhatvanhat.” – Jelenések 13:16-18
Kapcsolódó írás: Mikor kezdődik a Fenevad Bélyege? 
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése