ITT VAN A KUTYA ELÁSVA
Valószínű, hogy a pilótafülkében drámai jelenetek játszódtak le a néger vagy színesbőrű pilóták között. Valószínű, hogy nem pillanatnyi sérelem volt a háttérben a pilóták között, hanem régi, de most betelt a pohár.
ELHALLGATJÁK A PILÓTÁK NEVEIT ÉS KÉPEIT
A katasztrófa után egyetlen hírben sem közölték a pilóták neveit és képeit. Őmiattuk haltak meg az utasok, véleményünk szerint. Kép: a német másodpilóta akinél betelt a pohár

A NÉMETEK IS SUMÁKOLNAK
A zsidó DW oldal is csak az pilótafülke ajtajáról mesél, de nem közlik a pilóták neveit és képeit!
A zsidó DW oldal is csak az pilótafülke ajtajáról mesél, de nem közlik a pilóták neveit és képeit!
A 28 éves
  német másodpilóta, Andreas Lubitz bár egy szót sem szólt ezalatt, de  
végig normálisan lélegzett, nem vesztette el eszméletet - mondta Robin a
  pilótafülke kommunikációját rögzítő fekete doboz felvételeire  
hivatkozva.Ugyanakkor azt is közölte, hogy a másodpilótának nem voltak  
ismert terrorista kapcsolatai, nincs ok terrorcselekményre gyanakodni.  
Az ügyész leszögezte, hogy nem hajlandó információkat szolgáltatni a pilóták vallásáról és etnikai hovatartozásáról, mivel ezeket nem tartja lényegesnek a nyomozás szempontjából. (hirado, részlet)
A Lufthansa szerint egyelőre csak találgatnak arról, hogy mi lehetett a Germanwings Airbus A320-asát az Alpoknak vezető pilóta tettének motivációja. (MTI)

Egy
  kisebb vagy nagyobb légitársaságnál is nagyon is pontosan ismerik a  
pilótákat! A cégek most azért hazudnak – adják a hülyét –, mert ha  
megmondanák az igazat arról, hogy milyen származású és „vallású”  
pilótáik vannak, akkor az hatalmas botrány lenne és nagy üzleti  
veszteséget okozna nekik. Még a németeknél is ugyanolyan gennyes  
cégvezetők vannak, mint Ázsiában. Ahol a maláj gép is a pilóta miatt  
zuhant le, ezt nagyon is hitelesen mondta el a rádióban egy ausztrál  
repülési szakember. De vehetjük a nagy hajózási cégeket is, azok is  
kussolnak minden katasztrófánál, mert nekik csak az üzleti hírnév és a  
nagy haszon számít. Most is erről van szó. Ha a hozzátartozóknak eszük  
lenne, azonnal beperelnék a repülési céget. Mert a cég miatt halt meg  
150 ember.
http://amagyaroldal.hu/hirek/content/hazudnak-pil%C3%B3t%C3%A1kr%C3%B3l
http://amagyaroldal.hu/hirek/content/hazudnak-pil%C3%B3t%C3%A1kr%C3%B3l
A GÉP KAPITÁNYÁNAK NEVE ISMERT CSAK KÉPE NINCSEN
Patrick Sonderheimer volt a gép kapitánya, de a neten még sehol nem közöltek képet róla!

Az első tiszt szándékosan állította át úgy a műszereket, hogy csökkenthesse a gép repülési magasságát
 - hangzott el a sajtótájékoztatón. Az ügyész szerint a repülő 700  
kilométer per órás sebességgel csapódhatott be, mindenki azonnal  
meghalt. A Germanwings közölte, a céget sokkolták a francia ügyész által
  közétett információk és sajtótájékoztatót tartanak délután. Több  
tévécsatorna és portál is azt jelentette, Andreas Lubitz szülei  
állítólag el is hagyták Marseille-t, ahol eddig az áldozatok rokonai  
gyülekeztek. A gép mindkét pilótája német volt. Andreas
  Lubitz Észak-Rajna-Westfaliából, Montabaurból származott, vallási  
nézeteiről semmit nem tudni, de az ügyész szerint nem is ezzel kéne  
foglalkozni. A két pilóta a repülés első 20 percében még kedélyesen  
beszélgetett egymással. A kapitány az ugyancsak német, düsseldorfi S.  
Patrick volt, ő tíz éve dolgozott a cégnél és 6 ezer órát repült már. (HVG, részlet) kép: heavycom, a francia ügyész középen
Ha mindkét pilóta német volt, akkor a kaptitány képét miért nem közlik?http://amagyaroldal.hu/hirek/content/s%C3%B6t%C3%A9ts%C3%A9g-elhallgat%C3%A1s-tov%C3%A1bb-tart
TELJESEN HÜLYÉNEK NÉZIK A KÖZVÉLEMÉNYT
Megint egy „csarli” esettel állunk szemben, mert túl sok a gyanús körülmény a hírek között. Ma estig vártuk, hogy végre közlik a német repülő kapitányának nevét és képét, de egy árva hang sem szól erről!

A MÁSODPILÓTÁT TETTÉK MEG BŰNBAKNAK
Viszont 
előálltak egy  előre jól megtervezett mesével. Mi volt az első gyanús 
jelenség? Az hogy  egy igen jó gép „csak úgy” nekimegy a hegynek. 
Második gyanús jelenség,  hogy az első hírekben nem nevezték meg a 
pilótákat! Ma este már annyit  mondtak, hogy 6 fős személyzet volt a 
gépen, amiből 2 pilóta volt, a  többi utaskisérő. Harmadik döntő 
jelentőségű gyanús jelenség az volt,  amikor előjöttek a New York Times 
hírével. Tehát még nem is közölték azt  hogy mi volt a fekete dobozok 
hangjában, de már a newyorki zsidó lap  tudta hogy mi volt a baleset 
oka. Állítólag ezt a hírt a másodpilótáról  egy olyan valakitől 
szerezték, aki a fekete dobozokat vizsgálta.  Negyedik gyanús jelenség, 
hogy ma délután megnevezték a másodpilótát, de  a kapitányt nem. Annak 
nevét csak S. kezdőbetűvel jelölték, de más  oldal már megnevezte 
(Patrick Sonderheimer), de képet sehol sem mutatnak  róla. Ötödik gyanús
 jelenség, hogy a másodpilótáról csak egy távoli  amatőrképet adtak le, 
holott a repülő cégnél jó képek lehetettek róla.  Hatodik gyanús 
jelenség, hogy ma este sem nevezték meg a kapitányt és  képet sem adnak 
róla! Viszont hetedik gyanús jelenségként előjöttek egy  nevetséges 
mesével. Miszerint a másodpilóta kizárta a fülkéből a  kapitányt, csak 
azért, hogy öngyilkos módon hegynek vezesse a gépet.  Nyolcadik gyanús 
jelenség, hogy az esti hírekben teljesen a  másodpilótára kenték az 
ügyet, de a kapitányról feltünően hallgattak.  Kilencedik gyanús 
jelenség, hogy a Lufthansa vezetése csak ma este  szólalt meg az ügyben,
 de semmit sem mondtak a gép kapitányáról! Tizedik  gyanús jelenség, 
hogy a hírekben csak a pilótakabin ajtajának működését  emlegették, de 
arról hallgattak, hogy a kapitány miért ment ki a  fülkéből vezetés 
közben?
Feltételezésünk
  szerint repülés közben esetleg dulakodás is lett a két pilóta között 
és  a kapitány nem kiment a fülkéből, hanem lehet hogy kilőkte őt a  
másodpilóta. És az is lehet, hogy nem szándékosan vezette a gépet a  
hegynek, hanem mert vita, verekedés volt köztük, s emiatt a gépet nem  
tudták irányítani. Amit a fekete doboz hanganyagáról mesélnek, ez csak  
mese. Félrevezető mese, hogy a kapitányról eltereljék a figyelmet.  
Érdekes bizonyíték erre. Hogy lehet az, hogy a másodpilóta múltját,  
különféle adatait részletesen mondják pályafutásának, de a kapitányról  
egyetlen szót sem szólnak. Teljesen hihetetlen az a mese, hogy a  
kapitány „dörömbölt” kívülről a vezetőfölke ajtaján. Őt onnan  
kilökhették és a másodpilóta magára zárta az ajtót, de közben a gép  
irányítását nem tudta már megoldani, ami viszont elég hihető. Ha  
megtudjuk a kapitány életét és múltját, akkor könnyebb lesz  
következtetni, de ez a mese amit előadnak tiszta hazugság.
Ha valaki talál képet Patrick Sonderheimer -ről, a Germanwings cég repülőgép kapitányáról, küldje el nekünk. Kép: Andreas Lubitz a bűnbak másodpilóta
AZ USA MEGINT ELÁRULTA MAGÁT
A
  CNN hírtelevízió szerint a francia hatóságok hivatalosan segítséget  
kértek az FBI-tól, a Fehér Ház pedig közölte: a jelenlegi adatok szerint
  nincs köze terrorizmusnak a Germanwings-tragédiához. Jelenleg úgy  
tűnik, hogy "nem köthető a terrorizmushoz" a Franciaországban  
szerencsétlenül járt Germanwings-utasszállító tragédiája – jelentette ki
  csütörtökön a CNN amerikai hírtelevíziónak nyilatkozva Josh Earnest, a
  Fehér Ház szóvivője. Az
  amerikai Szövetségi Nyomozó Iroda (FBI) csütörtökön felajánlotta  
segítségét a gép lezuhanásának körülményeit vizsgáló francia  
hatóságoknak.
  "Készen állunk, hogy teljesítsünk a szerencsétlenség ügyében  
vizsgálódóknak minden információra és segítségre vonatkozó kérését, mert
  együttműködünk azokkal a partnerországokkal, amelynek állampolgárai  
érintettek voltak ebben a tragédiában" – hangzott az FBI közleménye. A  
CNN hírtelevízió szerint a francia hatóságok hivatalosan segítséget  
kértek az FBI-tól. (vajdasagma, részlet)



Véleményünk szerint a „Csarlikat” most is az FBI-nál kell keresni, akárcsak a francia esetnél. Milyen
  érdekes! Most is a franciáknál történt az eset, de a németeket is  
beleártották. Mindenki tudja, hogy ez a két ország tárgyalt Putyinnal,  
hogy az EU-t megmentsék és az ukrán közvetítésben is részt vettek. Most 
 már hogy az USA is megszólalt a CNN szennytévé által, a gépbaleset  
háttere egyértelmű és hogy miért nem közlik a pilóta képét! Egy spanyol 
 oldal csak annyit írt, hogy a pilóta tíz éve repült a cégnél, igen  
tapasztalt volt, házas és két gyereke volt. Csak az angol nyelvű Heavy  
oldal írta le a pilóta nevét és a német Bild oldal is erre hivatkozik és
  minden más külföldi oldal is. Igen gyanús, hogy az angol nyelvű  
Wikipedia már csinált erről a gépbalesetről külön oldalt, rengeteg  
hivatkozással, de a gép kapitányának a nevét le sem írják...
A LUFTHANSA NEM MUTAT KÉPET  A GÉPE KAPITÁNYÁRÓL! IGEN GYANÚS!
A cég sajtótájékoztatón egy szót sem szóltak a gép kapitányáról!
Kép:a másodpilóta egy másik képe, a két 
angol nyelvű  oldal írja csak le a kapitány nevét, de semmi bővebbet nem
 közölnek róla  és minden hírben a Heavy oldalra hivatkoznak a neve 
kapcsán, de kép  nincs!
http://amagyaroldal.hu/hirek/content/megsz%C3%B3laltak-%E2%80%9Ecsarlik%E2%80%9D
 
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése