Szombaton, és vasárnap még beszéltünk arról, hogy esetleg mi is mennénk a taxisokkal.
A Sárgapólósok készen álltak.
memad
A taxisok úgy döntöttek, hogy csak a maguk problémáját akarják megoldani. Most hogy rájöttek, hogy belehúzták őket egy uber reklámba, kapkodnak.  Már várnak mindenkit…
Lássunk is, ne csak nézzünk!
hira
Egy taxis, akivel egyeztettem az esetleges részvételünket írt nekem levelet erről:
Szia Laci ! Mivel a ” Blokád” nem az én célkitűzéseimnek megfelelő okok miatt zajlik igy ebben résztvenni nem kivántam . Tisztelem a taxisokat , de a fától nem látják az erdőt . Az embereket azért , mert olcsón szeretnének utazni büntetni nem lehet . /Óriási dugók városszerte / A kiváltó okok, a jelenlegi korrupt vezetés , az egészségügy , oktatás , és nem utolsósorban az időzített “bomba” a devizahitelek / ami természetesen nincs megoldva / ezek az igazi problémák . Írom ezt azért , mert szinte mindegyik taxisnak van lakás vagy kocsi hitele , vagy nagyon “egyszerűek” vagy nagyon jol keresnek és tudják fizetni a devizahitelüket , de akkor meg minek tüntetnek az Über ellen . Szoval ez van nem vártam mást csak reménykedtem , hogy ők lesznek az erős “bástyák” és elindul végre valami , de nem. Jo egészséget, kitartást, elszántságot kivánok neked és kis csapatodnak!
Üdvözlettel”
(Póka László)