2014. július 18., péntek

A NATO katonai felderítésre használta az Ukrajnában lelőtt maláj gépet

Szándékosan változtatták meg a Donyecktől 80 kilométerre, mintegy 10 kilométer magasságban lelőtt maláj utasszállító gép repülési útvonalát. Az alábbi képek a járat repülési útvonalát mutatják az utóbbi négy napban. Az első két nap repülési útvonalától 16-án letér a gép Donyeck irányába. Másnap, 17-én az előző nap sikere láttán még északabbra tolták ki a repülési útvonalat, hogy a NATO felderítő eszközei még közelebb repüljenek el a Luganszki Népi Köztársasághoz. Egy civil járatot használtak katonai felderítésre, emiatt vesztette életét a malajziai légitársaság gépének több mint 300 utasa.
Az összes kép kattintásra látható nagyobban.
A járat repülési útvonala, 2014.07.14.
Hídfő.net | A NATO katonai felderítésre használta az Ukrajnában lelőtt maláj gépet
2014.07.15. Ezen a két napon a járat normális repülési útvonala látható, figyelembe véve a veszélyzónákat:
Hídfő.net | A NATO katonai felderítésre használta az Ukrajnában lelőtt maláj gépet
Repülési útvonal, 2014.07.16. - ekkor már eltér az útvonal, a gép berepült a Krím-félszigettől északra a veszélyzónába:
Hídfő.net | A NATO katonai felderítésre használta az Ukrajnában lelőtt maláj gépet
Repülési útvonal 2014.07.17-én: aznap a Boeing 777 a Luganszki Népi Köztársaság légtere felé vette az irányt, élesen eltért a megszokott repülési útvonaltól:
Hídfő.net | A NATO katonai felderítésre használta az Ukrajnában lelőtt maláj gépet
A dolog legérdekesebb vonatkozása, hogy az amerikai légi irányítás még február 19-én parancsba adta, hogy a légi közlekedést tereljék el a Krím-félsziget fölötti légi folyosókról dél felé. A figyelmeztetést március 4-én is megismételték, újabb tájékoztatást adtak ki az ukrán légtérben kialakult veszélyzónákról, valamint ismételten felszólították a nyugati légi közlekedést, hogy a Krím-félsziget fölötti légi folyosókat ne használják, ehelyett megadták az útvonal módosításait kötelező jelleggel. A tiltás többedszeri módosítással azóta is érvényben volt, vagyis civil járat az érvényben lévő szabályozás miatt eleve nem repülhetett ott, ahol a maláj gépet lelőtték. Ebből két dolog következhet: vagy az említett járat egyáltalán nem volt civil, és a 300 civil áldozat csak fedőtörténet - a nyugati médiától kitelik -, vagy a NATO katonai felderítésre használta a civil járatot, élő pajzsként használva az utasokat, feltételezve, hogy a luganszki légvédelem nem fog lőni egy civil utasszállító gépre, így szabadon folytathatnak elektronikai felderítő tevékenységet. Akárhogy is nézzük, a nyugati média vagy hazudik, vagy járulékos veszteségként feláldoztak több mint 300 mit sem sejtő turistát az Oroszország elleni hadművelet érdekében.
http://www.hidfo.net/2014/07/18/nato-katonai-felderitesre-hasznalta-az-ukrajnaban-lelott-malaj-gepet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése