George Soros amerikai-magyar üzletember, exkluzív interjút adott tegnap este egy amerikai lapnak. Az interjú fő témája, hogy a migránsok miért épp Európába mennek, mi ennek a háttere.

Kép: Politico
Az interjúból közlünk fontos részleteket:
Riporter: Információink szerint, az Afrikában élő elszegényedett lakosság, nem véletlenül vette az útirányt Európa felé. Mit tud erről mondani?
George Soros: Igen, az ötlet a 2000-es évek elején bennem fogalmazódott meg, hogy telepítsük át a kontinensről a társadalmak azon rétegeit, akik mélyszegénységben élnek, és a saját hazájukban is gondot jelentenek a kormányoknak.
Riporter: Mit jelent ez konkrétan? Milyen gondot jelentenek azok az emberek a saját országaikban?
George Soros: Elsősorban társadalmi problémáról van szó. Nem dolgoznak, túlszaporodnak, terhelik az adott országot, amelyben az országvezetés nem kíván szociális infrastruktúrát felállítani életterük szélesítésére, mert az nagy munkával és nagyon sok pénzköltséggel jár.
Riporter: Értem, de ebből még nem következik az, hogy Európába kell letelepedniük. Hogyan jutott el a köztudatba, hogy Európa legyen a kontinens, ahova mehetnek.
George Soros: Most nagy titkot árulok el olvasóiknak: Én, azokban az években személyesen megkerestem, illetve érdekeltségi körömben levő megbízottaim megkeresték az illetékes kormányvezetőket, és mindegyikkel megállapodtunk abban, hogy egy számomra is jelentős összegért, én “deportálom” a mozogni tudó afrikai őslakosokat, azaz az “afrikánát” Európába.
Riporter: Mekkora összegről van szó kormányonként és mely kormányokkal jött létre konkrét megállapodás?
George Soros: Globális kérdésről van szó. Az összeg trilliós nagyságrend dollárban, konkrét számokat nem kívánok mondani! Abból a pénzből, annak egy csekély részéből csináltunk ott egy propagandát, elhúztuk a “mézesmadzagot”, hogy Európa várja őket, dolgozni ugyanúgy nem kell, mint otthon, a segélyekből nagyon jól lehet élni.
Riporter: Az európai vezetők, gondolom, erről semmit nem tudtak. Nem volt Önben egy félelem, hogy Európa nem fogja befogadni ezeket az embereket, és Ön, a megállapodásban foglaltakat nem tudja majd teljesíteni?
George Soros: Igen, átfutott az agyamon, de mások is nagy mahinátornak tartanak, magamat pedig felértékeltem világmegmentőnek, így az európai oldalon is kötöttem megállapodásokat, melynek lényege, hogy a “jövő nemzedékét” átadom, az olcsó munkaerőt, akik dolgozni és élni akarnak az “új világban”. Mint ahogyan Amerika volt az új világ az aranyásó-korszakban, most Európa az új világ az “afrikána” számára.
Riporter: Európában kikkel kötött megállapodást, és volt-e anyagi vonzata ezeknek az ügyleteknek?
George Soros: Most nem kell neveket említenem, a történelem azóta megformálta a neveket. Akik támogatják ma is az „afrikána” Európában való letelepedést, azokról van szó. Nekem ők is jelentős összegeket fizettek, hogy segítsem az „afrikána” betelepülését. Én, a világon több alapítvánnyal rendelkezem, ahol az alapítványban dolgozó önkéntesek, az utasításaimnak eleget téve (természetesen valójában díj ellenében), eleget tesznek a projektemben foglaltaknak.
Riporter: Arra gondolt Ön, hogy az afrikai nép, Európában nem ismert betegségeket visz majd magukkal az új világba?
George Soros: Ez már részletkérdés. Európa fejlett, kutasson, fejlesszen, oldják meg, ha saját népük jövőjét is szem előtt kívánják tartani!
Riporter: Mi arról a véleménye, hogy a terroristák is beszivárognak Európába a betelepülő bevándorlókkal együtt, illetve azok égisze alatt?
George Soros: Ön rosszul látja a helyzetet. Afrikában nincs terrorizmus. A terrorizmus akkor alakul ki, amikor népek érdekei ellen lépnek fel erőszakos módon, és a népek egyes kiemelkedő vezetői, a népakaratnak vagy vallási fanatizmusuknak megfelelően, ellenállást szerveznek, és ellenállnak, saját akaratukat kívánják érvényre juttatni. A fejlett társadalmak alkották meg a “terrorizmus” fogalmát. .. De visszatérve a kérdésére, ha a kialakult terrorsejtek beszivárognak Európába, az is Európa gondja. Én nem foglalkozom ezzel a problémával! Én itt, Amerikában, biztonságban vagyok! (Gonosz mosoly George Soros arcán..) .. És még egy fontos részlet: Az “afrikánához” csatlakozik az iszlám, és minden nép, aki munka nélkül akar jól élni. Európában van pénz, ebben a migrációs-válságban, osszák szét az arra rászorulok között!
Engem csak az érdekel, hogy 2030-ig, minimum 100 millió fő vegyes népet, “afrikánát” és iszlámot, valamint kevert népeket telepítsek be Európába!
Riporter: Nem szeretném Önt megbántani, de nekem erkölcsi aggályaim vannak az Ön tevékenységét illetően!
George Soros: Óh, drága, ifjú barátom! Ugye mondhatom ezt? Az erkölcs és tisztesség értéktelen és értelmetlen szlogenek. Ma már senkit nem érdekel az erkölcs! Ma a pénz dominál! Én elmúltam 80 éves, egész életemben “borsot törtem mások orra alá”, ez éltet. Azt ajánlom Önnek, ha sokáig szeretne élni, Ön se foglalkozzon olyan lényegtelen kérdésekkel, hogy “erkölcs”!
Riporter: Köszönöm a beszélgetést!
George Soros: Máskor is szívesen állok rendelkezésére!

Forrás: a dga-uk.com nyomán, Hirmagazin.eu