
Rob Leathern, a Facebook 
termékmenedzsment igazgatójának  sajtóközleménye szerint csütörtöktől 
kezdődően más megítélés alá esnek  az amerikai választásokkal 
kapcsolatba hozható politikai hirdetések; az  újonnan indított 
kampányokban már jól láthatóan fel lesz tüntetve a  forrás.
“Mától kezdődően minden, a 
választásokkal kapcsolatba hozható  hirdetést a Facebook és Instagram 
felületein jól láthatóan fel kell  címkézni, a hirdetés tetején fel kell
 tüntetni a megrendelő kilétét” – mondta.
A sajtóközlemény szerint a 2018 májjus 
7. után rendelt hirdetések  szintén bekerülnek az új archívumba, és hét 
éven át tárolásra kerülnek.
E hó elején a parlament hírszerzési 
bizottsága nyilvánosságra hozott  egy jelentést, miszerint több mint 
3500 hirdetést rendelt egy  Szentpétervár központtal működő ügynökség, 
hogy ezzel beavatkozzon az  amerikai elnökválasztásba.
Márciusban az Egyesült Államok 
szankciókat léptetett életbe a  kérdéses céggel szemben, majd vizsgálni 
kezdte ennek kapcsán a 2016  novemberi elnökválasztást érintő 
állítólagos orosz beavatkozási  kísérleteket.
http://www.hidfo.ru/2018/05/a-facebook-megkulonbozteto-jelzessel-latna-el-a-politikai-hirdeteseket/
http://www.hidfo.ru/2018/05/a-facebook-megkulonbozteto-jelzessel-latna-el-a-politikai-hirdeteseket/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése