A Fullcard nevű új okostelefon 
applikáció vethet véget a pénztárcánkban  lévő kártyahalmaznak és a 
kuponvagdosásnak. Az applikáció képes kezelni a  különböző 
hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és  
helymeghatározás funkciójával földrajzilag is segíti a vásárlót a  
számára legelőnyösebb ajánlatok megtalálásában.
A mobiltelefon alapú kedvezményrendszer-alkalmazást
a magyar tulajdonú Fullcard Zrt. fejlesztette ki. 
 A Fullcard okos megoldása a kereskedelmi szektor számára kínál  
kényelmes, gyors és papírmentes megoldást különböző értékesítést  
ösztönző akciók megvalósítására.
A kereskedők az eddigiekhez képest 
relevánsabb ajánlatokkal és  költséghatékonyabban, papírmentes módon 
szólíthatják meg a potenciális  vásárlókat. A Fullcardot kifejlesztő cég
 az alkalmazás rugalmas jellege  miatt nem csupán a nagykereskedelmi láncokat szólítja meg,  hanem a kisméretű, akár egy üzlettel működő vállalkozásokat is.
Tapasztalataink szerint a mikrovállalkozások is nyitottak arra, hogy saját vásárlói hűségprogramot alakítsanak ki – mondta Komáromi Zoltán értékesítési vezető.
Egy virtuális kártya, ami mindent visz
A Fullcard megoldásának lényege, hogy a 
felhasználó egy applikációban  összegezve kapja meg a számára releváns 
kereskedelmi ajánlatokat. Az  érdeklődési körének, illetve földrajzi 
elhelyezkedésének megfelelően  állíthatja be, milyen ajánlatokra 
kíváncsi.
A kereskedők számára pedig
négyféle, a 
kereskedelmi forgalomban  leginkább használt vásárlásösztönző megoldást 
(pontgyűjtő, pecsétgyűjtő,  százalékoskedvez-ménykártya és 
utalványkártya) kínál egyben. A magyar piaci bevezetést követően külpiaci is megjelenést is tervezünk. Miután az ötletrendszert kidolgoztuk, és a technikai infrastruktúra rendelkezésre áll, a külpiaci megjelenés már nem nagy lépés a Fullcard számára" – mondta Németh Gábor, a Valor Capital Kockázati Tőkealap igazgatósági tagja.
Origo
 
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése