2016. november 29., kedd

Így ér véget a pontgyűjtő kártyák korszaka

A Fullcard nevű új okostelefon applikáció vethet véget a pénztárcánkban lévő kártyahalmaznak és a kuponvagdosásnak. Az applikáció képes kezelni a különböző hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és helymeghatározás funkciójával földrajzilag is segíti a vásárlót a számára legelőnyösebb ajánlatok megtalálásában.
A mobiltelefon alapú kedvezményrendszer-alkalmazást
a magyar tulajdonú Fullcard Zrt. fejlesztette ki. A Fullcard okos megoldása a kereskedelmi szektor számára kínál kényelmes, gyors és papírmentes megoldást különböző értékesítést ösztönző akciók megvalósítására.
A kereskedők az eddigiekhez képest relevánsabb ajánlatokkal és költséghatékonyabban, papírmentes módon szólíthatják meg a potenciális vásárlókat. A Fullcardot kifejlesztő cég az alkalmazás rugalmas jellege miatt nem csupán a nagykereskedelmi láncokat szólítja meg, hanem a kisméretű, akár egy üzlettel működő vállalkozásokat is.
Tapasztalataink szerint a mikrovállalkozások is nyitottak arra, hogy saját vásárlói hűségprogramot alakítsanak ki – mondta Komáromi Zoltán értékesítési vezető.

Egy virtuális kártya, ami mindent visz

A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat. Az érdeklődési körének, illetve földrajzi elhelyezkedésének megfelelően állíthatja be, milyen ajánlatokra kíváncsi.
A kereskedők számára pedig
négyféle, a kereskedelmi forgalomban leginkább használt vásárlásösztönző megoldást (pontgyűjtő, pecsétgyűjtő, százalékoskedvez-ménykártya és utalványkártya) kínál egyben.

A magyar piaci bevezetést követően külpiaci is megjelenést is tervezünk. Miután az ötletrendszert kidolgoztuk, és a technikai infrastruktúra rendelkezésre áll, a külpiaci megjelenés már nem nagy lépés a Fullcard számára" – mondta Németh Gábor, a Valor Capital Kockázati Tőkealap igazgatósági tagja.

Origo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése