A
 magyar közlekedési vállalatok nem vesznek magyar buszt! Ebben része van
 az Orbán által előírt tilalomnak is, amely megtiltotta buszok 
vásárlását a Volánnak. Orbán király 1 millió munkahelyet hazudott, de 
minden intézkedésével munkahelyeket vett
 el a magyar emberektől! Ha a még meglévő buszgyárak nem tudnak 
értékesíteni, akkor bezárnak, elbocsátanak! Sajnos, ha Orbánia agyát 
Föld méretűre nagyítanánk, akkor sem lenne képes felfogni ezt az alap 
dolgot.
 

 A RÁBA-Volvo megállapodás révén 1400 munkahely jön 
létre… mialatt legalább ennyi munkahely fog megszűnni, amikor a maradék 
buszgyártó vállalat teljesen tönkremegy!
 
A 100%-ban magyar tulajdonú Kravtex például már egy éve raktárra gyártja buszait, hogy ne kelljen megválnia alkalmazottaitól! A vállalat 2012-ben összesen 2 darab, nem elírás, kettő darab buszt tudott eladni! (Raktárában már 170 autóbusz vár eladásra!) Ha a helyzet nem változik, a Kravtex és a buszgyártó vállalatok, beleértve a NABI-t is, hamarosan leépítésbe kezdenek.
 
A BKK és a kormány rendre azt hazudja, hogy EU előírás szerint nem részesíthetik előnyben a hazai vállalatokat! EU előírás szerint a magyar földeket sem lehet előnyben részesíteni stb. Az alkotmányt sem lehetett volna úgy módosítani, ahogy tették!
 
Minden európai ország a hazai vállalatait részesíti előnyben – kivéve Magyarországot!
 
Vitézy Dávidka – a rokoni szálak révén kinevezett tapasztalatlan, taknyos vezér az 1,7 milliós fizetésével – ilyen Mercedes Citaro típusú 150 darab buszt rendelt! Amiért természetesen meg is kapta az éves 6 milliós jutalmát!
 
Mekkora zseni, nem jutok szóhoz! Az immár BKK irányítása alatt milliárdos veszteséget felhalmozó BKV (veszteségességük terhére) külföldi buszokat vásárol, amiért jár a 6 milliós jutalom! Szerintem a böfögésért is járjon neki minimum 1 millió!
 
Ami a legdurvább, Vitézy egyszerűen nem érti, miért is kéne neki magyar buszokat vásárolnia!
A 100%-ban magyar tulajdonú Kravtex például már egy éve raktárra gyártja buszait, hogy ne kelljen megválnia alkalmazottaitól! A vállalat 2012-ben összesen 2 darab, nem elírás, kettő darab buszt tudott eladni! (Raktárában már 170 autóbusz vár eladásra!) Ha a helyzet nem változik, a Kravtex és a buszgyártó vállalatok, beleértve a NABI-t is, hamarosan leépítésbe kezdenek.
A BKK és a kormány rendre azt hazudja, hogy EU előírás szerint nem részesíthetik előnyben a hazai vállalatokat! EU előírás szerint a magyar földeket sem lehet előnyben részesíteni stb. Az alkotmányt sem lehetett volna úgy módosítani, ahogy tették!
Minden európai ország a hazai vállalatait részesíti előnyben – kivéve Magyarországot!
Vitézy Dávidka – a rokoni szálak révén kinevezett tapasztalatlan, taknyos vezér az 1,7 milliós fizetésével – ilyen Mercedes Citaro típusú 150 darab buszt rendelt! Amiért természetesen meg is kapta az éves 6 milliós jutalmát!
Mekkora zseni, nem jutok szóhoz! Az immár BKK irányítása alatt milliárdos veszteséget felhalmozó BKV (veszteségességük terhére) külföldi buszokat vásárol, amiért jár a 6 milliós jutalom! Szerintem a böfögésért is járjon neki minimum 1 millió!
Ami a legdurvább, Vitézy egyszerűen nem érti, miért is kéne neki magyar buszokat vásárolnia!

Egy másik magyar busz
 
Mindeközben a budapesti NABI-üzemben készült buszokkal népszerűsíti a tömegközlekedést San Diego városa. 
A NABI 60 BRT típusú autóbuszok 2008 októberében 
érkeztek a városba és a magyar mérnökök által tervezett modern 
formavilágukkal annyira megnyerték az amerikaiak tetszését, hogy a 
közlekedési vállalat reklámcélokra is felhasználja őket. 
A NABI buszok a város óriásplakátjain csábítják az utazóközönséget. A
 tömegközlekedési vállalat elsősorban az autósokat célozza meg a 
kényelmes és megbízható közösségi közlekedés üzenetével, így a magyar 
buszokat naponta több millió autós láthatja az autópályák és 
legforgalmasabb utak mentén. Az óriásplakátokon kívül fotópályázatra is 
hívják a lakosokat, hogy a tetszetős NABI autóbuszokat munka közben 
örökítsék meg. Az új gépjárművek az igen szigorú amerikai környezetvédelmi előírásokat 
is teljesítik, mivel gázüzemű (CNG) motorokkal rendelkeznek. A NABI 
autóbuszok tengerentúli sikere kedvező hatással lehet a magyarországi 
munkahelyekre is. Az Obama-csomag ugyanis a tömegközlekedés fejlesztését
 komoly erőforrásokkal támogatja, így a Budapesten és Kaposváron is 
üzemet működtető NABI az amerikai igények függvényében adott esetben 
bővítheti kapacitását, és vele együtt akár a foglalkoztatottak számát 
is.
http://jovonk.info/2014/08/02/olvasoi-level-magyar-buszt-ne
 
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése