A politikához és az orvostudományhoz hasonlóan az oktatás is lelepleződött.
Az emberiséget a kabbalizmus, egy sátáni szekta rabszolgasorba taszította.
Az elmének ez a gyarmatosítása most már egyértelmű, amint azt a szabad beszéd és a szabad kutatás korlátozásában láthatjuk.
A
zongorát hangoló siketekhez hasonlóan a professzorok megpróbálják
megmagyarázni az emberi állapotot anélkül, hogy a Teremtőre vagy az
ember Isteni Szellemére utalnának.
"Annak érdekében, hogy a miénken
kívül minden kollektív erő megsemmisítését elérjük, a kollektivizmus
első lépcsőfokát, az egyetemeket, új irányba történő átnevelésükkel
kiheréljük." Cion jegyzőkönyvei, 16
Hogyan árulják el az egyetemek a diákokat és a társadalmat
A fiamat csak akkor küldeném egyetemre, ha tehetségtelen lenne.
A
modern egyetem nem az igazságnak szenteli magát, épp ellenkezőleg. Az
egyetemen burjánzanak a feminista és homoszexuális sibbolétizmusok, de
ezek csak tünetei egy sokkal mélyebb problémának.
A
modern nyugati "kultúra" a "felvilágosodás" csalárd feltételezéseire
épül, egy zsidó szabadkőműves (illuminista) mozgalomra, amely egy új
(világi) világrend megteremtésének szentelte magát Isten és a
megváltoztathatatlan természeti és spirituális törvények létezésének
tagadásával.
(Ernest Hemingway lehet, hogy kommunista ügynök volt. Az illuminátusok döntik el, hogy kit olvassanak).
A
gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Művészetisek úgy bánnak az
ateistákkal, mintha istenek lennének. A jámbor professzorok magasan
fizetett papok ebben a világi szektában.
Mint a
zongorát hangoló süketek, úgy próbálják megmagyarázni az emberi
állapotot a Teremtőre vagy az ember isteni szellemére való hivatkozás
nélkül.
Az
embert egy mechanisztikus világegyetemben élő, a túlélésért folytatott
kíméletlen küzdelemben részt vevő, a természettől és embertársaitól
elidegenedett, elhagyatott állatnak ábrázolják.
A
"szabadságot" hirdetik, amely alatt azt a szabadságot értik, hogy
elutasíthatjuk Isten Rendjét, kielégíthetjük állati vágyainkat, és
létrehozhatunk egy szolipszista és diszfunkcionális személyes valóságot.
Isten
olyan erkölcsi-szellemi abszolútumokat képvisel, mint a szeretet, az
igazság, a jóság, a szépség és az igazságosság. Egészséges
fejlődésünkhöz elengedhetetlenül szükséges az a hit, hogy ezek
valóságosak. Miközben kultúránk szájhősködik róluk (így működik a
csalás), őszintén szólva a pusztulásuknak szenteli magát.
DISZFUNKCIÓ ELEVE
A
modern oktatás és kultúra úgy van megtervezve, hogy diszfunkcionálissá
tegyen minket. A Cion véneinek jegyzőkönyvei megerősíti ezt. A
Jegyzőkönyvek nem egy antiszemita eszmefuttatás. (Azért mondják ezt,
mert nem akarják, hogy elolvassuk.) Ez az Új Világrend tervrajza, amely
már a helyén van.
Íme néhány idevágó kijelentés a 16. jegyzőkönyvből.
"Be kell vezetnünk az oktatásukba mindazokat az elveket, amelyek oly ragyogóan szétzilálták a rendjüket."
"Gondolkodás
nélküli, engedelmes vadállatokká kell változtatnunk őket, akik arra
várnak, hogy a dolgokat a szemük elé tárják, hogy képet alkothassanak
róluk...".
"Ki fogjuk törölni az emberek emlékezetéből az előző évszázadok minden olyan tényét, amely számunkra nem kívánatos..."
"Egy
pillanatig se higgyük, hogy ezek a kijelentések üres szavak: gondoljunk
csak bele, milyen sikereket rendeztünk a darwinizmus, a marxizmus, a
nietzsche-izmus.... számára, és világossá kell válnia, milyen bomlasztó
jelentőséggel bírtak ezek az irányelvek a gójok elméjében. " (2.
jegyzőkönyv)
Hadd emlékeztessem önöket egy részletre egy 1930-as évekbeli kommunista kézikönyvből az agymosásról.
"Az Egyesült Államokban sikerült
William James és mások műveit megváltoztatni, ...és Karl Marx, Pavlov,
Lamarck és a dialektikus materializmus tanait és adatait olyan
mértékben elhelyezni a pszichológia tankönyveiben, hogy bárki, aki
alaposan tanulmányozza a pszichológiát, azonnal jelölté válik a
kommunizmus észszerűségének elfogadására."
"Mivel az Egyesült Államokban minden
pszichológiai tanszéket a mi kapcsolatunkban álló személyek foglalnak
el, az ilyen szövegek következetes alkalmazása garantált... A népesség
széles körben művelt rétegeinek a kommunizmus tételeire való nevelése
így viszonylag könnyűvé válik." (II, 11. fejezet)
MEGHAJOLNI A "NAGY EMBEREK" ELŐTT
Az egyetemen a diákok találkoznak a "Nagy Emberek Kultuszával", a modern álszentek panteonjával, akik elfoglalták Isten helyét.
Minden
kijelentésüket szentírásként kezelik. Tudományos cikkeket szentelnek
olyan szavaknak, amelyekről később kiderül, hogy elgépelések.
Egy
végzős szemináriumon tanúja voltam, amint egy hallgató William Faulkner
"Menedék" című regényéből cenzúrázott trágár trágárságokat sorolt fel.
Minden egyes káromkodás után a többi hallgató elborzadva kapkodta a
levegőt, mintha egy vallási műtárgyat gyaláztak volna meg.
A
professzorok, e világi szekta elkényeztetett papjai, érdekeltek abban,
hogy fenntartsák a szibbolettákat. A diákokat egy életre szóló szellemi
szolgalelkűségre szoktatják. Minden tudás a Nagy Emberektől származik.
A diákok csak arra törekedhetnek, hogy elemezzék jelentésüket. Egy
professzor azt mondta nekem, hogy megbuktam egy vizsgán, mert "csak a
nagy emberek tudnak ilyeneket mondani".
A diákok lelkiállapota passzívvá és tájékozatlanná válik. Küszködik az egymásnak ellentmondó világnézetek összeegyeztetésével.
Egy nap megvilágosodtam. Ezek a "nagy emberek" nem ugyanabban a világban élnek, mint én? Merjek saját magam gondolkodni?
A
kizökkenés térben és időben is zajlik. A múlt folyamatos
tanulmányozásával a diák azt hiszi, hogy már nincs mit tenni. Nem kell
többé kiáltványokat írni, nem kell megrohamozni a Bastille-okat.
Miközben a világ vezetésért kiált, az új nemzedék dohos kéziratokba temetkezik, és halottak lábjegyzeteit írja.
AZ OKTATÁS BETÖLTI A CÉLJÁT
Mint
mostanra már kiderült, a bölcsészképzésnek nem az a célja, hogy
felemeljen vagy képessé tegyen. A világot egy titokzatos, beltenyésztett
bankárkabala és lakájai birtokolják és irányítják. Céljuk, Cecil
Rhodes szavaival élve, hogy "fokozatosan elnyeljék a világ
gazdagságát". Természetesen el kell fednie ezt a tervet. A diákokat
akarják eszközükké tenni. Azokat a professzorokat, akik nem játszanak a
játékban, kirúgják.
A Rockefellerek az embert háziállatnak tekintik. Erre utal az Általános Oktatási Alapjuk "Occasional Paper #1" című kiadványa:
Álmainkban
korlátlan erőforrásokkal rendelkezünk, és az emberek tökéletes
engedelmességgel engedelmeskednek formáló kezünknek. A jelenlegi
nevelési konvenciók elhalványulnak elménkből, és a hagyományoktól
függetlenül, saját jóakaratunk szerint dolgozunk a hálás és
felelősségteljes vidéki népen.
Nem
fogjuk megkísérelni, hogy filozófusokat, tanult embereket vagy
tudósokat faragjunk ezekből az emberekből vagy gyermekeikből. Nem kell
belőlük írókat, költőket vagy irodalmárokat nevelnünk. Nem fogunk
embrió nagy művészeket, festőket, zenészeket keresni, sem ügyvédeket,
orvosokat, prédikátorokat, politikusokat, államférfiakat, akikből bőven
van kínálatunk.
A
feladat, amit magunk elé állítunk, nagyon egyszerű és egyben nagyon
szép feladat: ezeket az embereket, ahogyan találjuk őket, egy
tökéletesen ideális életre nevelni, éppen ott, ahol vannak." ("The
Rockefeller Empire" in Josephson, "The Strange Death of FDR" 1948, 69.
o.)
Ha még
nem vette volna észre, az egyetemek nem az élénkítő kutatás és vita
színhelyei. Ezek stagnáló holtágak, amelyek bűzlenek az erkölcsi
megalkuvástól és kiábrándultságtól. Százával vannak, amelyekről soha nem
hallottunk - kényelmes sinecures és a sport melegágyai. az emberiség a
sötétben tapogatózik. "Csak a szél fúj, amit ismerünk" - írta Thoreau.
Hamis magabiztosságunk az anyagi fejlődésen és a technológián alapul,
amelyet Thoreau "javított eszközöknek nevez javítatlan célokhoz".
"A haladással elcsavartuk a gójok
agyatlan fejét" - mondja a Jegyzőkönyvek( XIII). Az "anyagi
találmányok" kivételével a haladás "mint egy téves eszme, minden
esetben az igazságtól való eltérést feltételezi".
Ennél őszintébb vallomást a sátáni szándékról még nem láttam.
Más
szavakkal, az illuministák megfertőzték az emberiséget azzal az
illúzióval, hogy egy humanista utópiát építenek, amely az értelemre
épül, miközben valójában egy neo-feudális zsarnokságot építenek. A
fejlődés azt jelenti, hogy közelebb vagyunk a sátáni megszálláshoz. Ez a
"globalizmus" lényege és a világ eseményei mögött álló elv.
KÖVETKEZTETÉS
Isten
egy olyan Szellem vagy tudatállapot, ahol az igazságosság, a jóság, az
igazság és a szeretet eszményei magától értetődőek. Az illuministák
első számú célja a kereszténység és az Istenbe vetett hit elpusztítása.
El kell szakítaniuk az emberiséget metafizikai horgonyaitól, hogy egy
olyan hamis valósággal helyettesítsék, amely elősegíti uralmukat.
A mai humán oktatás placebo, az igazi oktatás helyettesítője. Az indoktrináció az, ami alkalmassá tesz a munkavállalásra.
A
diákoknak kerülniük kellene a humán- és társadalomtudományokat. Csak
olyan gyakorlati programokat kellene választaniuk, mint a
természettudományok, a mérnöki tudományok, a számítástechnika, a
gyógyszerészet, a kereskedelem stb., amelyek nem ideológiai jellegűek és
garantálják a foglalkoztatást.
A
világot nem Isten cselekedetei fogják megmenteni, hanem az Istent
képviselő emberek cselekedetei. A mi kötelességünk, hogy a spirituális
eszményeket komolyan vegyük a személyes életünkben, és elvigyük a
világba. Isten elutasításának az az ára, hogy nagyon rossz emberek
rabszolgájává válunk.