Halál vagy győzelem: Karneváli mutatványosok, ördögimádók és a halhatatlanság

Oswald Spenglernek szentelve

" Nos, ha már győzelmet követelünk, akkor marad a halál. 'Az Úr az én pásztorom' - 'mint bárányok a vágóhídra'. A feláldozható tömegek élő paródiája önmaguknak és önmaguknak. Mélyen legbelül, legalább a tudatalattid tudja, hogy jobb lenne, ha meghalnál. A sátánisták tudják, hogyan kell játszani a játékot, mert mindenki más egy készséges senkiházi. "

Anton La Vey nagy híve volt a dualizmusnak, valamint a fétiseknek és a szadomazoizmusnak. Ez a három elem áthatja filozófiáját és műveit, de a dualizmus a központi témája. És a dualizmus az alapja a sátánizmus minden megnyilvánulásának: én és nem én, te és ők, valóság és kondicionált válasz, nem-konformitás vagy a kollektív. Ebből egyre inkább és fájdalmasan világossá válik a politikailag inkorrekt önmegkülönböztetés a sátánisták és jegyeik között.

"A Föld energiahálózatát 2011. december 9-én, pénteken megváltoztatták a világ energiapontjain dolgozó mágusok: Ayers Rock, a Flinders Ranges, Osaka, néhány megalit Wiltshire-ben és más helyeken. Ez a finom, de erőteljes elmozdulás idővel egyre nagyobb hatással lesz." Summer Valentine from a Satanist - 2013. június 26.

Emlékszem, hogyan gúnyoltak ki, de van valaki, aki most már hajlandó kételkedni az állításomban? Vagy azt a tényt, hogy olyan módon ismertem a társadalom átstrukturálódását, ami hihetetlen volt még néhány évvel ezelőtt? Elmondtam nektek a "börtönbolygót", a hierarchikus és technológiai alapú feudalizmust, a népességcsökkentést és még sok minden mást (amiről egyelőre lemaradtatok).

 

 

Egy nemrég megjelent cikkemben azt írtam: "A bankfiókok mindenhol bezárnak, mert gyorsan jön a kényelmes, digitális fizetőeszköz...". Valaki észrevette ezt a "gyorsan" szót?

Megadtam az olvasóitoknak - fejezet és versszak; jó és keményen - beleértve azt is, hogy az aranyat elkobozzák. "Elmagyaráztam" Ausztrália, Új-Zéland és Kanada kínai felvásárlásának jogi, politikai és gazdasági alapjait. Senki más nem tette meg. Ez folyamatban van - nagyban. Elmondtam, hogy Paradigmamágiát, rituálét használunk, és neveket neveztem meg, amit senki más nem tett meg.

A munkámat elvégeztem. Az angol nyelvű nyugati világ jövője kínai. És feltételezve, hogy nektek van, az utódaitok pont olyanok lesznek, mint ti; ez mélységesen megnyugtató.

Nem érdekel, hogy mások mit gondolnak.