2022. május 18., szerda

Nyilatkozat a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat javasolt módosításai ellen

 

Alulírottak ellenezzük a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat (IHR) javasolt módosításait, amelyek az „egy világkormány” közegészségügyi megfelelőjét próbálják megvalósítani, sértve az egyes nemzetek és állampolgárok elidegeníthetetlen jogait és szuverenitását.

A nyilatkozatot a következő linken lehet elolvasni angol nyelven és aláírni: https://healthfreedomdefense.org/wfd/#declaration


Alulírottak ellenezzük az Egészségügyi Világszervezet (WHO) meglévő, 2005. évi Nemzetközi Egészségügyi Szabályzatának (IHR) javasolt módosításait, és kiállunk minden ember egészségügyi szuverenitáshoz és önrendelkezéshez való joga mellett.

Az Egyesült Államok által az IHR-hez javasolt módosításokat a 2022. május 22-én kezdődő 75. Egészségügyi Világközgyűlésen fogják megvitatni. A javasolt módosítások azonban kétértelművé teszik a javasolt hatálybalépés időpontját illetően. A módosítások kimondják, hogy a főigazgató értesítése után hat hónappal lépnek hatályba, míg a jelenlegi IHR előírja, hogy a módosítások a főigazgató értesítésétől számított 18 hónap elteltével lépnek csak hatályba.

Elfogadásuk esetén ezek a jogilag kötelező erejű módosítások minden tagállamban hatályba lépnének, kivéve azokat, amelyek kifejezetten elutasítják azokat. Az IHR 59. cikke értelmében a de facto jóváhagyást minden olyan tagállam esetében feltételezik, amely nem utasítja el a módosításokat, vagy nem tesz fenntartást azokkal kapcsolatban.

A jelenlegi, 2005-ben elfogadott IHR tiszteletben tartja valamennyi tagállam szuverenitását. A javasolt módosítások azonban kibővítenék és kodifikálnák a WHO azon jogkörét, hogy a nemzeti szuverenitást és a polgárok jogait közvetlenül megsértve végrehajtsák a globális egészségügyi mandátumokat.

Ezek a javaslatok megkísérlik a felszámolni nemzet autonómiáját valós, feltételezett vagy várható közegészségügyi vészhelyzetek idején, egyoldalú hatalmat adva a WHO-nak az egészségügyi vészhelyzetek felmérésében és meghatározásában, és felhatalmazva a WHO-t arra, hogy politikát és válaszlépéseket diktáljon.

Mindez a COVID-19 válság nyomán jön, amely során a WHO rendkívül rosszul kezelte a globális egészségügyi válaszlépések minden oldalát azáltal, hogy ösztönözte a gazdaságot leromboló bezárásokat, elnyomta a korai megelőző kezeléseket, és olyan beavatkozásokat javasolt, amelyek sem biztonságosnak, sem hatékonyak nem bizonyultak.

Az egészségügyi szabályozás leple alatt ezek a módosítások lehetővé tennék a WHO számára, hogy végrehajtó irányítási jogköröket ragadjon meg a tagállamok felett, és kormányzási jogkört ruházzon a meg nem választott és elszámoltathatatlan bürokratákra.

Az alábbiakban csak néhányat mutatunk be az Egyesült Államok Egészségügyi és Humánszolgáltatási Minisztériuma által 2022. január 18-án javasolt módosítások sok kétértelmű és aggasztó rendelkezései közül.

A javasolt új szöveg félkövéren, a meglévő szöveg javasolt törlései pedig áthúzva jelennek meg, úgy, ahogy az a javaslatban szerepel. A többi szöveg változatlan marad.

5. cikk: Felügyelet

ÚJ 5: A WHO korai előrejelző kritériumokat dolgoz ki az ismeretlen okokból vagy forrásokból származó események által okozott nemzeti, regionális vagy globális kockázatok értékelésére és fokozatos frissítésére…

A gyakorlatban ez egyoldalú felhatalmazást adna a WHO-nak egy univerzális egészségügyi felügyeleti rendszer bevezetésére, amely mentes a nyilvános ellenőrzéstől és az átláthatóságtól, nyitva hagyva a világjárványok és egyéb vészhelyzetek gyártott forrásainak lehetőségét.

9. cikk, 1. szakasz

A WHO figyelembe veheti a bejelentéseken vagy konzultációkon kívül más forrásokból származó jelentéseket is, és ezeket a jelentéseket a megállapított járványügyi elvek szerint értékeli, majd az eseményről információt közöl azzal a Részes Állammal, amelynek területén az esemény állítólagosan bekövetkezik. Mielőtt az ilyen jelentések alapján bármilyen intézkedést megtenne, a WHO konzultál azzal a Részes Állammal, amelynek területén az esemény állítólagosan bekövetkezik, és megkísérel igazolást szerezni tőle a 10. cikkben meghatározott eljárásnak megfelelően.

Ez a kivágás a 9. cikkből kiküszöböli a tagállammal folytatott konzultációkat „állítólagos” egészségügyi vészhelyzet esetén, miközben a WHO-t olyan helyzetbe hozza, hogy megszabja, hogyan kell eljárnia egy részes államnak saját területi határain belül. Ez veszélyezteti a nemzeti szuverenitást és önrendelkezést.10

10. cikk, 4. szakasz

Ha a Részes Állam 48 órán belül nem fogadja el az együttműködési ajánlatot, a WHO a közegészségügyi kockázat nagyságától függően haladéktalanul megoszthatja más részes államokkal a rendelkezésére álló információkat, miközben ösztönzi a részes államot, hogy fogadja el a WHO együttműködési ajánlatát, figyelembe véve az érintett részes állam véleményét.

Bármely nemzetnek, amely elutasítja a WHO nyilatkozatát, mindössze 48 órája lesz, hogy újragondolja álláspontját és megfeleljen, vagy más nemzetek nyomásának és/vagy szankcióknak, például gazdasági szankcióknak lesz kitéve. Az érintett nemzet nézeteit többé nem veszik figyelembe.

12. cikk, 2. szakasz

Ha a főigazgató az e szabályzat szerinti értékelés alapján úgy ítéli meg, hogy nemzetközi aggodalomra okot adó lehetséges vagy tényleges közegészségügyi vészhelyzet áll be, a főigazgató értesíti az összes Részes Államot, és konzultál a Részes Állammal…. Ha a főigazgató úgy ítéli meg, és a részes állam egyetért abban, hogy az esemény nemzetközi jelentőségű közegészségügyi vészhelyzetnek minősül, a főigazgató a 49. cikkben meghatározott eljárásnak megfelelően kikéri a 48. cikk alapján létrehozott bizottság (a továbbiakban: Sürgősségi Bizottság) véleményét a megfelelő ideiglenes ajánlásokról.

A 12. cikk létrehozza az egészségügyi vészhelyzetek új alosztályát, amely felhatalmazza a WHO főigazgatóját, hogy egy „potenciális” fenyegetés puszta feltételezése alapján egyoldalúan indítson pandémiás protokollokat. Megszűnik az a kikötés, hogy egy nemzetnek egyet kell értenie a főigazgató értékelésével. A távoli bürokraták felhatalmazást kapnának arra, hogy egészségpolitikát ne csak egész nemzetekre, hanem kiterjedten az egyénekre – a nemzet vagy az emberek kívánságaitól függetlenül – vezessenek be.

Új IV. fejezet (53 bis-quater cikk): A Megfelelőségi Bizottság

  1. A részes államok megfelelőségi bizottságot hoznak létre, amely a következőkért felel:
    • a) figyelembe veszi a WHO és a részes államok által a jelen Szabályzatból eredő kötelezettségek teljesítésével kapcsolatban benyújtott információkat;
    • (b) A engedelmességgel kapcsolatos ügyek nyomon követése, tanácsadás és/vagy segítségnyújtás azokban azzal a céllal, hogy segítsék a részes államokat az e szabályzat szerinti kötelezettségeik teljesítésében.

Az IHR-módosítások egyik legármányosabb módosítása a „Megfelelőségi Bizottság” létrehozása, amely adminisztratív és végrehajtási mechanizmusként szolgál majd annak biztosítására, hogy a tagállamok megfeleljenek a WHO vészhelyzeti irányelveinek, beleértve az infrastruktúrát, a tőkekiadásokat, az információgyűjtést és a vészhelyzeti reagálások végrehajtását.

Összefoglalva, az IHR módosításai többek között a következőket jelentenék:

  • Fokoznák az összes ország és azok állampolgárainak megfigyelését.
  • Felhatalmazást adna a WHO-nak, hogy közölje a többi tagállammal, ha az egyik tagállam nem tesz jelentést, és büntető intézkedéseket indítson.
  • Felhatalmazná a WHO főigazgatóját, hogy fel nem tárt források felhasználásával jelentse be, mikor és hol fordul elő világjárvány vagy „állítólagos” vészhelyzet.
  • Korlátlan jogkörrel ruházná fel a főigazgatót a beavatkozások meghatározására és végrehajtására.
  • Lehetővé tenné a WHO-nak a tőke elérését és mozgósítását világjárvány esetén.

A WHO, támogatói és érdekelt felei általi hatalomrablás közvetlen támadást jelent minden nemzet és polgára politikai és gazdasági szuverenitása ellen.

A világszerte katasztrofális gazdasági, társadalmi, fizikai, érzelmi és mentális károkat okozó politikák ismételt előidézésével a WHO megbukott a közegészségügy globális képviselőjeként betöltött küldetésében, és nem bízható meg azzal, hogy a világ minden polgárára vonatkozó politikát határozzon meg.

Megjegyzendő, hogy a WHO mentességet élvez minden jogi lépés, letartóztatás, valamint papírjaik, dokumentumaik és létesítményeik átkutatása alól.

A WHO-nak nem szabad több pénzt, hatalmat vagy felhatalmazást adni, és nem szabad megengedni, hogy tovább irányítsák a világ egészségügyi menetrendjét, vagy biológiai biztonsági intézkedéseket hajtsanak végre.

A meg nem választott, elszámoltathatatlan bürokraták által közvetített globális megállapodásokat soha nem szabad megengedni, hogy akár egyetlen nemzetet is uraljanak.

Elengedhetetlen, hogy minden nemzet és terület megőrizze szuverenitását, különösen a válság idején, hogy az egész globális közösséget meg lehessen védeni a globálisan irányított politikáktól, amelyek elsősorban a hatalmas pénzügyileg és ideológiailag érdekelt felek javát szolgálják.

Az alulírottak tisztelettel kérik, hogy minden nemzet és képviselőik tagadják meg az ilyen megállapodásokat.

Határozottan ellenezzük a javasolt IHR-módosításokat, amelyek megkövetelnék a nemzetektől és polgáraiktól, hogy ragaszkodjanak egy elszámoltathatatlan globális testület diktátumaihoz.

Ellenzünk minden olyan szerződésben, megállapodásban vagy más jogilag kötelező erejű globális dokumentumban való részvételt, amely akadályozná bármely nemzet szuverenitását a közegészségügy területén.

Kijelentjük, hogy a nemzetek és polgáraik vannak a legjobb helyzetben és legfelkészültebben ahhoz, hogy a közösségeiknek megfelelő egészségügyi döntéseket hozzanak.

Követeljük, hogy minden nemzet lakossága legyen felelős az egészségügyi válságokra adott válaszok meghatározásáért.

Mint a világ polgárai, megvédjük a globális közösség minden tagjának jogait, szabadságjogait és magánéletét azáltal, hogy az IHR-módosítások elutasítására szólítunk fel, valamint a WHO azon kísérletének elutasítására, hogy az egészségpolitika hatalmát és tekintélyét bitorolja – otthon az emberek között.

2022. május 18-án ezt a nyilatkozatot készítette és aláírta:

Leslie Manookian
Egészségügyi Szabadságvédelmi Alap


Nyilatkozat aláírása az alábbi linken:
https://healthfreedomdefense.org/wfd/

https://orvosokatisztanlatasert.hu/nyilatkozat-a-nemzetkozi-egeszsegugyi-szabalyzat-javasolt-modositasai-ellen/

Dr. Malone: az mRNS oltás, hatásai, mire számíthatnak az oltottak hosszabb távon, természetes immunitás

Mi volt Karikó Katalin forradalmi hozzájárulása az mRNS technológiához?

Miért tapasztalja sok nő a menstruációs ciklusa összezavarodását?

Összefüggésbe hozhatók-e azok a vérképzőszervi eltérések, a rákos megbetegedések, a spontán vetélések és más termékenységi problémák, amelyek az mRNS injekciók után jelentkeznek?

Ezekre kérdésekre Dr. Robert Malone válaszol. Dr. Malone az eredeti mRNS-platform technológiájának több szabadalmával is rendelkezik.

Forrás: https://angelikamihalik.substack.com/p/dr-malone-az-mrns-oltas-hatasai-mire

Egy lopakodó puccs - Gates, Big Pharma globális egészségügyi menetrendje

 

F. William Engdahl megfontolt hangja: WHO Pandémiás Szerződés: "Egy lopakodó puccs a Gates, Big Pharma globális egészségügyi menetrendjének diktálására"

F. William Engdahl

A Biden-kormányzat kezdeményezésére 2022 novemberére, kényelmesen az északi féltekén a következő influenzaszezon kezdetére az Egészségügyi Világszervezet - hacsak nem történik csoda - példátlan felülről lefelé irányuló ellenőrzést fog bevezetni az egész bolygó nemzeti egészségügyi szabályozása és intézkedései felett. A WHO egy lopakodó államcsínyhez hasonlóan drákói új hatásköröket kap, hogy felülbírálja 194 ENSZ-tagország nemzeti szuverenitását, és a nemzetközi jog erejével diktálja egészségügyi intézkedéseiket. Ezt néha WHO Pandémiaszerződésnek nevezik, de ennél sokkal többről van szó. Ami még rosszabb, hogy a WHO költségvetésének nagy része a vakcinákhoz kötődő magánalapítványoktól, például a Gates Alapítványtól vagy a Big Pharma-tól származik, ami hatalmas összeférhetetlenséget jelent.

Drákói új WHO-hatalmak

Valamit lopakodva csinálni azt jelenti, hogy titokban vagy rejtve csinálni, hogy megakadályozzuk, hogy széles körben ismertté váljon, és esetleg ellenzékbe kerüljön. Ez vonatkozik a Biden-kormányzat által a genfi WHO-nak 2022. január 18-án adott javaslatra a WHO hivatalos dokumentumai szerint. A WHO csaknem három hónapig, április 12-ig rejtegette az amerikai "módosítások" részleteit, mindössze egy hónappal azelőtt, hogy a WHO illetékes testülete összeülne a radikális intézkedések jóváhagyására. Ráadásul a korábbi 18 hónapos várakozási idő helyett, amíg a nemzetközi jogban szerződéssé válik, ezúttal csak 6 hónapot használnak fel. Ez egy bumfordi rohanás. Az USA javaslatát minden uniós ország támogatja, összesen 47 ország, ami szinte biztos elfogadást biztosít.

A javaslatok, amelyek hivatalos címe: "A WHO egészségügyi vészhelyzetekre való felkészültségének és az azokra való reagálásának megerősítése: Javaslat a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat módosítására" címmel nyújtotta be Loyce Pace, az Egyesült Államok Egészségügyi és Emberi Szolgálatok Minisztériumának globális ügyekért felelős helyettes államtitkára (OGA), mint a WHO Nemzetközi Egészségügyi Szabályzatáról szóló, korábban ratifikált 2005-ös szerződés "módosításait". A WHO így határozza meg a 2005-ös szerződést: "a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat (2005) (IHR) átfogó jogi keretet biztosít, amely meghatározza az országok jogait és kötelezettségeit a határokon átterjedő közegészségügyi események és vészhelyzetek kezelése során. Az IHR a nemzetközi jog olyan eszköze, amely 196 országra, köztük a WHO 194 tagállamára nézve jogilag kötelező érvényű". (Kiemelés hozzáadva).

Pace asszony a Biden-kormányba a Globális Egészségügyi Tanács éléről érkezett, amelynek tagjai között a Big Pharma legkorruptabb nevei vannak, többek között a Pfizer, a Lilly, a Merck, a J&J, az Abbott, a Bill Gates által finanszírozott AVAC, hogy csak néhányat említsünk. A WHO "pandémiás" és járványügyi hatáskörének radikális átalakítására vonatkozó javaslatait könnyen megírhatta volna Gates és a Big Pharma is.

Mielőtt megvizsgálnánk, hogy a Loyce Pace-féle "módosítások" mit tesznek a WHO globális egészségügyi diktatúrává való átalakítása érdekében, amely példátlan hatáskörrel rendelkezik, hogy felülbírálja bármely nemzeti kormány ítéleteit, egy lopakodó jogi kérdést meg kell jegyeznünk. A WHO a 2005-ös WHO-szerződés hatáskörének teljes megváltoztatását egy ratifikált szerződés egyszerű "módosításának" álcázva a WHO a Biden-adminisztrációval együtt azt állítja, hogy a módosítások jóváhagyásához nincs szükség a tagországok kormányai általi új ratifikációs vitára. Ez lopakodás. A választott képviselők által folytatott nemzeti vita nélkül a nem választott WHO a jövőben az élet és halál feletti globális szuperhatalom lesz. Washington és a WHO szándékosan korlátozta a nyilvánosság részvételének folyamatát, hogy ezt keresztülvigye.

Egy de facto új törvény

A WHO végül az előírtaknak megfelelően közzétette az amerikai "módosításokat". A törléseket és az új kiegészítéseket is tartalmazza. A Biden-adminisztráció módosításai a WHO korábban a nemzeti kormányok számára a világjárványok elleni védekezésben, de minden más, a nemzeti "egészségügyhöz" kapcsolódó kérdésben is tanácsadói szerepet játszó szervezetet teljesen új hatáskörrel ruházzák fel, amely a WHO főigazgatója, most már Tedros Adhanom, döntése alapján felülbírálja a nemzeti egészségügyi ügynökségeket. Az amerikai Biden-kormányzat és a WHO összejátszottak egy teljesen új szerződés létrehozásán, amely minden egészségügyi döntést a nemzeti vagy helyi szintről Genfbe, Svájcba és a WHO-ba helyez át.

Jellemző a meglévő WHO-szerződés washingtoni módosításaira a 9. cikk. Az amerikai változtatás a WHO "kell" beillesztése és a "lehet" törlése: "Ha a részes állam 48 órán belül nem fogadja el az együttműködésre vonatkozó ajánlatot, a WHO...,. Ugyanebben a cikkben most törlésre kerül a "WHO együttműködési ajánlatát, figyelembe véve az érintett részes állam véleményét...". Mondjuk Németország vagy India, vagy az USA egészségügyi hatóságainak véleménye vagy megítélése lényegtelenné válik. A WHO képes lesz felülbírálni a nemzeti szakértőket és nemzetközi jogként diktálni a mandátumát minden jövőbeli világjárványra, valamint akár járványokra vagy akár helyi egészségügyi kérdésekre.

Ráadásul a javasolt új 12. cikkben, amely a "nemzetközi aggodalomra okot adó közegészségügyi vészhelyzet, regionális aggodalomra okot adó közegészségügyi vészhelyzet vagy köztes egészségügyi riasztás" meghatározásáról szól, a WHO vezetője - most Tedros az új 5 éves megbízatásában - egyedül dönthet a vészhelyzet kihirdetéséről, akár a tagállamok beleegyezése nélkül is. A WHO vezetője ezután konzultál az illetékes WHO "Vészhelyzeti Bizottságával" a gyermekbénulás, az ebola, a madárinfluenza, a COVID vagy bármi más, amit problémának nyilvánítanak. Röviden, ez a világ egyik legkorruptabb egészségügyi szervének globális diktatúrája a polgárok egészsége felett. A WHO adott sürgősségi bizottságának tagjait átláthatatlan eljárások alapján választják ki, és jellemzően - mint a jelenlegi, a gyermekbénulással foglalkozó bizottság esetében is - sok tag a Gates Alapítvány különböző fedőszerveihez, például a GAVI-hoz vagy a CEPI-hoz kötődik. A kiválasztási folyamat azonban teljesen átláthatatlan és a WHO-n belül zajlik.

Az új pandémiaszerződés egyéb hatáskörök mellett Tedrosnak és a WHO-nak felhatalmazást ad arra, hogy világszerte elrendelje az oltási útlevelek és a COVID oltások beadását. Egy globális oltási útlevél/digitális személyazonossági program létrehozásán dolgoznak. Az új "Pandémiaszerződés" értelmében, ha a WHO egészségügyi politikája miatt emberek szenvednek kárt, nincs felelősségre vonás. A WHO diplomáciai mentességet élvez.

Astrid Stuckelberger, a WHO korábbi vezető munkatársa és informátor, aki jelenleg a Genfi Egyetem Orvosi Karának Globális Egészségügyi Intézetének tudósa, megjegyezte: "ha az új Pandémiaszerződést a tagállamok elfogadják, "ez azt jelenti, hogy a WHO alkotmánya (a 9. cikkely szerint) elsőbbséget élvez az egyes országok alkotmányával szemben a természeti katasztrófák vagy világjárványok idején". Más szóval, a WHO diktálni fog más országoknak, nem pedig többé ajánlásokat fog tenni".

Ki a WHO?

Az új szabályok értelmében a WHO főigazgatójának lenne a végső hatalma, hogy meghatározhassa például, hogy mondjuk Brazíliának, Németországnak vagy az USA-nak sanghaji típusú pandémiás zárlatot kell-e elrendelnie, vagy bármilyen más intézkedést, amelyről ő dönt. Ez nem jó. Különösen akkor nem, ha a WHO vezetője, Tedros, aki Etiópia Tigray régiójából származik, a (Washington által akkoriban) terrorista marxista szervezet, a Tigray Népi Felszabadítási Front Politikai Hivatalának korábbi tagja. Nincs orvosi diplomája, a WHO főigazgatói történetében ő az első, aki nem rendelkezik ilyennel. Doktori fokozatot szerzett közösségi egészségügyből, ami egyértelműen egy homályos terület, és aligha orvosi képesítés egy globális egészségügyi cár számára. Publikált tudományos munkái között olyan címek szerepelnek, mint "A gátak hatása a malária terjedésére Tigray régióban". Állítólag a WHO legnagyobb magánadományozójának, Bill Gatesnek a támogatásával kapta meg 2017-ben a WHO állását.

A Tigray vezette diktatúra etiópiai egészségügyi minisztereként Tedros részt vett az országban 2006-ban, 2009-ben és 2011-ben kitört három nagy kolerajárvány botrányos eltussolásában. A Society for Disaster Medicine and Public Health által közzétett oknyomozó jelentés megállapította, hogy az egyik nagy kolerajárvány idején "annak ellenére, hogy laboratóriumi úton azonosították a V cholerae-t mint az akut vizes hasmenés (AWD) okozóját, az etiópiai kormány (Tedros) úgy döntött, hogy nem jelenti be a "kolerajárványt", mert félt a kereskedelmi embargókból és a turizmus csökkenéséből eredő gazdasági következményektől. Továbbá a kormány a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzatot (WHO) figyelmen kívül hagyva folyamatosan elutasította a kolerajárvány kihirdetését, és nagyrészt elutasította a nemzetközi segítséget."

Etiópiai egészségügyi, majd külügyminiszterként Tedrost az ország rivális törzsei, különösen az amharák elleni szisztematikus etnikai tisztogatással vádolták, megtagadta az ellenzék támogatóitól a Világbank és más országok élelmiszersegélyeit, valamint nepotizmussal és a kórházépítésre szánt nemzetközi pénzek kisebbségi pártjának politikai támogatására való felhasználásával vádolták. Ironikus módon ez éppen az ellentéte annak az új WHO-törvénynek, amelyet Tedros ma támogat. 2021. szeptember 22-én a Merkel vezette Németország ellenállás nélkül javasolta Tedrost újabb mandátumra.

WHO, Gates, GERM

A WHO legnagyobb adományozója (beleértve az ő GAVI-ját is), az önjelölt "globalista mindencár", Bill Gates, utalt arra, hogy mi vár ránk az új szabályok értelmében. Április 22-i blogbejegyzésében Gates szórakoztatóan javasol valamit a GERM - Global Epidemic Response and Mobilization-team - rövidítéssel. Ennek "olyan szakértők állandó szervezete lenne, akik teljes mértékben fizetve és felkészülve arra, hogy bármikor összehangolt választ adjanak egy veszélyes járvány kitörésére". Azt mondja, az ő modellje a Kitörés című hollywoodi film. "A csapat betegségfigyelő szakértői a potenciális járványkitöréseket keresnék. Ha egyszer észrevesznek egyet, a GERM-nek képesnek kellene lennie arra, hogy járványkitörést jelentsen be...". Ezt természetesen Tedros WHO-ja koordinálná: "A munkát a WHO koordinálná, az egyetlen csoport, amely globális hitelességet adhatna neki."

Egy disztópikus elképzelés arról, hogy mi történhetne, a jelenleg is zajló hamis "madárinfluenza" járvány, a H5N1, amely miatt világszerte több tízmillió csirkét kell elpusztítani, ha akár csak egy csirke is pozitív lesz a betegségre. A teszt ugyanaz a csalárd PCR teszt, amelyet a COVID-19 kimutatására használnak. Nemrégiben Dr. Robert Redfield, Trump CDC vezetője interjút adott, amelyben "megjósolta", hogy a madárinfluenza át fog ugrani az emberekre és rendkívül halálos lesz a közelgő "Nagy Pandémia" során, amelynek a COVID-19 csak a bemelegítése. Redfield egy 2022. márciusi interjúban kijelentette: "Azt hiszem, fel kell ismernünk - mindig is azt mondtam, hogy szerintem a COVID-járvány ébresztő volt. Nem hiszem, hogy ez a nagy világjárvány. Szerintem a nagy világjárvány még a jövőben lesz, és ez az ember számára a madárinfluenza világjárvány lesz. Jelentős, 10-50%-os halálozással fog járni. Ez nagy baj lesz." A WHO új diktatórikus jogköre alapján a WHO egy ilyen csalás miatt egészségügyi vészhelyzetet hirdethetne ki, függetlenül az ellenkező bizonyítékoktól.

F. William Engdahl stratégiai kockázati tanácsadó és előadó, a Princeton Egyetemen szerzett diplomát politikából, és bestseller-szerző az olajról és a geopolitikáról, kizárólag a New Eastern Outlook online magazinnak, ahol ez a történet eredetileg megjelent.

https://www.pokolafoldon.hu/pandemia/egy-lopakodo-puccs-gates-big-pharma-globalis-egeszsegugyi-menetrendje

Orosz tisztviselők: Folyókon illegális kísérleteket végeztek és tuberkulózissal fertőztek meg gyerekeket

Orosz tisztviselők azt állítják, hogy az ukrajnai biológiai fegyvereket kutató laboratóriumok illegális kísérleteket végeztek az ország folyóin, és szándékosan fertőztek meg gyerekeket tuberkulózissal.

Az orosz kormány azt állította, hogy a tuberkulózissal fertőzött gyerekek Kelet-Ukrajnában élő orosz őslakosok voltak.

Igor Kirillov tábornok, az orosz nukleáris, biológiai és vegyi védelmi csapatok parancsnoka szerint az amerikaiak által finanszírozott biofegyver-laboratóriumokkal kapcsolatos védelmi minisztériumi vizsgálat az orosz kormány számára jelentős bizonyítékokat szolgáltatott, amelyek bizonyítják, hogy az ukrán kormány Kijevben 2020-ban megpróbálta megfertőzni a Luhanszk régió lakóit a tuberkulózis egy magas patogenitású törzsével. (Kapcsolódó cikkek: OROSZ VÁLLALAT: Demokraták, Soros és Gates azért hoztak létre ukrajnai biolaborokat, hogy pénzt keressenek a választásokra).

"Hamis bankjegyek formájában készült szórólapokat fertőztek meg a tuberkulózis kórokozójával, és Stepove faluban kiskorúak között terjesztették" - mondta Kirillov.

Ezt a falut 2014 óta az oroszbarát luhanszki szakadárok tartják megszállva.

Kirillov hozzátette, hogy a kísérletek szervezői szándékosan a kevésbé higiénikus gyerekeket célozták meg, köztük olyanokat, akik nagyobb valószínűséggel vettek véletlenszerű dolgokat a szájukba, és kézmosás nélkül fogdosták az ételt.

A tábornok hozzátette, hogy a stepovei gyerekek körében végzett bakteriológiai vizsgálatok megerősítették, hogy a nyomozók által a szórólapokon talált izolált baktériumok rezisztensek voltak az első- és másodvonalbeli tuberkulózisellenes gyógyszerekkel szemben.

"A bankjegyek fertőzése valószínűleg mesterséges volt, mivel az anyag a kórokozó rendkívül veszélyes törzseit tartalmazza olyan koncentrációban, amely biztosíthatja a fertőzést és a tuberkulózis folyamatának kialakulását" - jegyezte meg Kirillov.

Kirillov hozzátette, hogy a tuberkulózis terjedése a luhanszki régióban a "szándékos, mesterséges fertőzés jeleit mutatta [a] magas patogenitású biogén anyagokat tartalmazó szórólapok felhasználásával".

Az orosz kormány továbbá azt állította, hogy a gyerekeken végzett kísérleteket bizonytalan állampolgárságú külföldi szakemberek végezték, akik harmadik országokon keresztül jutottak be Ukrajnába, hogy elfedjék Amerika részvételét a kísérletekben.

Ezeket a szakembereket gyorsan evakuálták az Ukrajna keleti részén lévő biolaboratóriumokból az ország nyugati részére, nem sokkal azelőtt, hogy Oroszország megkezdte volna az inváziót. Kirillov szerint magukkal vitték az összes felszerelésüket és az általuk használt gyógyszereket.

Amerikai felügyelet alatt álló szakemberek kísérleteket végeztek ukrán folyókon
Az ENSZ Biztonsági Tanácsának legutóbbi ülésén Vaszilij Nebenzja, Oroszország ENSZ-nagykövete azt állította, hogy az Egyesült Államok az Ukrajnában végzett kísérleteit biofegyverek kifejlesztésére használja fel. Ezek a kísérletek magukban foglalják a vízben terjedő kórokozók terjedésének tanulmányozását.

"Ukrán szakemberek amerikai kollégák felügyelete mellett rendszeresen vízminták gyűjtését végezték az Ukrajnán keresztül folyó folyókból" - mondta Nebenzya. "A cél az, hogy megállapítsuk bennük bizonyos veszélyes kórokozók, köztük a kolera, a tífusz, a hepatitis A és E jelenlétét, és értékeljük, hogyan terjednek a vízben, hogy következtetéseket vonhassunk le e kórokozók harcképtelenségi képességéről"."

"Ezután ezeknek a mintáknak a gyűjtését az Egyesült Államokba küldték" - folytatta Nebenzya. "Van egy logikus kérdésünk: Miért? Miért gyűjti össze az Egyesült Államok a veszélyes kórokozókat, amelyek aztán elterjedhetnek ennek a régiónak a vizeiben?"

Nebenzya arra figyelmeztetett, hogy a folyókon terjedő kórokozókkal kapcsolatos amerikai kísérletek eredményei "biológiai katasztrófát okozhatnak, nemcsak Oroszországban, hanem az egész [régióban] az Azovi- és Fekete-tenger vizein keresztül és Kelet-Európában".

Ugyanezen a Biztonsági Tanács ülésén Nebenzya azzal is vádolta az Egyesült Államokat, hogy szándékosan elutasítja a biológiai fegyverekről szóló egyezmény megerősítését, amely a biológiai fegyverek használatát tiltó és a fejlesztést tiltó globális szerződés.

Nebenzya azzal vádolta az Egyesült Államokat, hogy összefüggéstelen nyilatkozatokat tesz az amerikai biológiai kutatási tevékenységekkel kapcsolatban, és azt állítja, hogy minden tevékenység "definíció szerint békés és "hasznos" a nemzetközi közösség számára".

Az amerikai diplomaták nem hajlandók beszélni olyan újságírókkal sem, akik válaszokat követelnek az ukrajnai biológiai kutatási tevékenységekkel kapcsolatos amerikai együttműködéssel kapcsolatban, beleértve az olyan tevékenységeket is, amelyek ellentmondanak vezető amerikai tisztviselők nyilatkozatainak.

Nebenzya továbbá azzal vádolta az amerikai képviselőket, hogy elutasították a biológiai fegyverekről szóló egyezmény kiegészítésére irányuló kezdeményezést, amely előírná az országok számára, hogy jelenteniük kell a területükön kívül végzett katonai biológiai tevékenységeket.

"Ez azt jelenti, hogy az USA szándékosan blokkolja a biológiai fegyverekről szóló egyezmény rendszerének megerősítésére irányuló kísérleteket, amelyek célja, hogy lehetővé tegye az egyezmény megsértésének hatékony felderítését" - mondta Nebenzya.

A Bioterrorism.news további információkat közöl az Egyesült Államok által finanszírozott ukrajnai biolaboratóriumokról.

Nézze meg ezt a klipet a "The Stew Peters Show" május 16-i epizódjából, amelyben Oroszország vádjait tárgyalják.

https://www.pokolafoldon.hu/pandemia/orosz-tisztviselok-folyokon-illegalis-kiserleteket-vegeztek-es-tuberkulozissal-fertoztek-meg-gyerekeket