... " Szándékosan változtatták meg a Donyecktől 80 kilométerre,
mintegy 10 kilométer magasságban lelőtt maláj utasszállító gép repülési
útvonalát. Az alábbi képek a járat repülési útvonalát mutatják az
utóbbi négy napban. Az első két nap repülési útvonalától 16-án letér a
gép Donyeck irányába. Másnap, 17-én az előző nap sikere láttán még
északabbra tolták ki a repülési útvonalat, hogy a NATO felderítő
eszközei még közelebb repüljenek el a Luganszki Népi Köztársasághoz.
Egy civil járatot használtak katonai felderítésre, emiatt vesztette
életét a malajziai légitársaság gépének több mint 300 utasa. ... "
Egy ilyen polgári utasszállító gép KATONAI megsemmisítése " ürügyet
szolgáltat " arra, hogy több nemzetet bevonjanak a KONFLIKTUSBA, és
KATONAI SZEREPVÁLLALÁSRA késztessék ... kényszerítsék!!!
A
SZABADKŐMŰVES - ILLUMINÁTUS - SÁTÁNISTÁKNAK nem számít az emberélet,
egyedül az számít nekik, hogy a HARMADIK VILÁGHÁBORÚ KIROBBANJON, és a
világháború után az ÚJ VILÁGRENDET ( NEW WORLD ORDER ) be legyen
iktatva!
Az emberiség 90 % százaléka el legyen pusztítva a
Föld bolygón, és a maradék 5 ....10 % életben hagyott TOTÁLIS
RABSZOLGASÁGBAN éljen VERI CHIP - pel a testében!
A Malaysia
Airlines polgári utasszállító HOLLANDIA - MALAYSIA közötti járatának
2014. 07. 17. napján történt megsemmisítése KATONAI projekt volt!
MINDEN BIZONYÍTÉK MEGVAN ERRE, A KATONAI MŰHOLD RENDSZEREK MINDEN
RÖGZÍTETTEK VIDEÓ FELVÉTELEKEN, MÉG AZT IS AMI A REPÜLŐGÉP BELSEJÉBEN
TÖRTÉNT! Minden megvan, minden!!! Az utasszállító gépben történt összes
cselekmény, a repülőgép összes MŰSZAKI PARAMÉTERE melyet az egész
repülési útvonal alatt produkált.
MINDEN MEGVAN .... a MŰHOLD
VIDEÓ FELVÉTELEK felvették, rögzítették, tárolták KITÖRÖLHETETLENÜL azt
is, hogy a Malaysia Airlines polgári utasszállító gép környezetében
10-ezer méteres magasságban mi történt, VOLT-E ott másik repülőgép,
esetleg KATONAI CSAPÁSMÉRŐ REPÜLŐGÉP .... ha pedig volt, akkor honnan
szállt fel az a katonai vadászgép, mikor szállt fel ... ki volt a
pilóta, ki - kik adták ki a parancsot a felszállásra, honnan érkezett a
parancs, ki - kik voltak a parancs értelmi szerzői .... MINDEN MEGVAN
....
Az egész LÉGTÉR, a bolygó teljes légtere MŰHOLD MEGFIGYELÉS ALATT VAN ... TOTÁLIS LÉGTÉR CELLA MEGFIGYELÉS VAN!!!
Pontos adatok, információk vannak mindenről, és ezeket a MŰHOLD
RENDSZEREK TÁROLTÁK, soha semmilyen körülmények között sem lehet ezeket
megsemmisíteni !!!
Nevén nevezve a KÖZVETLEN ELKÖVETŐKET ebben a a terrorcselekményben.:
- UKRÁN KATONAI TITKOSSZOLGÁLAT, UKRÁN KORMÁNY
- USA és IZRAEL titkosszolgálatai, kormányai
- Európai Unió kormányainak legfelsőbb szintje
- NATO - ANTANT katonai terrorszervezett FELSŐ VEZETÉSE, VEZÉRKARI TISZTJEI-katona terrorista vezetői
- OROSZ FÖDERÁCIÓ titkosszolgálatai, és teljes vezérkara
- Malaysia állam titkosszolgálatai és katonai vezérkara
- HOLLANDIA katonai titkosszolgálatai , és katonai felső vezérkara!!!
SOHA EL NEM ÉVÜLŐ BŰNTETT VOLT EZ A TERRORCSELEKMÉNY! Emberiség ellenes
bűntett, amely semmilyen körülmények között sem évül el!
http://mkh.valosag.net/index.php/temakoeroek/hatterhatalom/politikai-hirek/3294-malaysia-airlines-20140717katonaititkosszolgalati-terror-
Cionista hiénakórus
Úgy tűnik, oszlik a mesterséges köd, és csitul a szándékosan keltett maláj gép körüli hisztéria.
A Boeing 777-es alig zuhant le, az ukrán és a az amerikai vezetés
egymást tiporva igyekeztek az Oroszországot befeketítő hazugságaikat
világra röfögni. Saját felelősségüket, mely ehhez a tragédiához is
elvezett természetesen tagadják, vagy elhallgatják. Ez egyiküktől se
nem szokatlan, se nem idegen. Az egy alomból valók közt ez már csak így
megy. Természetesen a britek is csatlakoztak kórushoz. Ahogy minden
fősodratú média.
Ennél meglepőbb volt az ausztrál Tony Abbott hasonló sugallatú
reakciója. Sőt a megnyilvánulásokból úgy tűnt, még a malájok is
hajlanak erre az egyébként alaptalan verzióra.
Pofátlan hazugság hegyek
A folyamatos ködösítés és hazugság áradat célja a háború és a gép
katasztrófa minden felelősségének áttolása Új-Oroszországra és az Orosz
Föderációra.
Ehhez nem átallottak nemtelen eszközöket is felhasználni, mint önkényesen összevágott rádióforgalmazásokból
kamufelvétel fabrikálása, (ez a „bizonyíték” a rossz dátumozáson bukott meg.) továbbá a NATO megkezdte
Új-Oroszország hadüzenet nélküli megszállását is felbuzdulva ezen eseten.
De ennek a lejárató hadműveletnek a része volt, hogy
megvádolták Új-Oroszország milicistáit hullarablással, a bizonyítékok és a holttestek eltüntetésével.
A bizonyítékok nélküli rágalmazás más verziójában, először a
milíciára próbálták terelni a gyanút, hogy egy föld-levegő rakétát vetett be az utasszállító gép ellen, megfelelő felszerelés hiányában
„sufnituning”
eszközzel hajtva végre. Ezt a koholmányt végül nem csupán az orosz
védelmi tárca, hanem meglepő módon a CNN megkérdezett katonai
szakértője is cáfolta. Viszont azt állította, hogy az ukránoknak nem
csak van ilyen rendszere, de még személyzete is van hozzá.
A fent említett hiéna kórus ekkor ismét az „
akkor az oroszok lőtték le” nótára váltott vissza.
Miközben az ukrán terroristák vezetése,
mélyen hallgat erről, hogy ők viszont rendelkeznek nagy magasságban,
10.000méter felett szálló gép kilövésére alkalmas rakéta rendszerrel és
a működtetéséhez szükséges irányítószemélyzettel, melyet ráadásul és a
műhold felvételek tanúsága szerint katasztrófa közelében működtettek
is, valamint azt is elfelejtették a nyilvánossággal közölni, hogy
legalább egy ukrán harci gép is a levegőben volt az utasszállító
közelében véletlenül.
Az orosz és az amerikai műholdrendszer ezt rögzítette, ahogyan az aktív radarműködést is.
Újabb zavarkeltés is elhangzott az ukrán terrorista vezetés részéről, még pedig, hogy az Új-Oroszország területét védő
milicisták, akadályozzák, illetve meggátolják a nemzetközi vizsgáló bizottság munkáját.
Ehhez
képest a Euronews már tegnap este azt közölte, hogy a milícia példásan
együtt működik a vizsgálatot végzőkkel, ma hajnalban pedig a
következőkről tájékoztattak:
Már a malajziai hatóságoknál vannak a lezuhant utasszállító fekete
dobozai. A Donyecki Köztársaság vezetője, Alekszandr Borodaj kedden
hajnalban adta át az amúgy piros szerkezeteket a malajziai nyomozóknak,
a Hollandia képviselőinek és az EBESZ szakértőinek.
A
delegáció vezetője szerint a dobozok jó állapotban vannak, ha
valamelyest meg is rongálódtak. Ránézésre mind a kettő sértetlen. Az
eddig Torez mellett veszteglő hűtővagonok eközben elindultak a 298
áldozat holttestével először Donyeck majd Harkiv felé. Miután a legtöbb
áldozat holland volt, felmerült, hogy az összes halottat oda viszik
majd. Az EBESZ megfigyelői még indulás előtt bejárhatták a szerelvényt.
Megrendülten fejezték ki elismerésüket azoknak, akik az utasok földi
maradványait az elmúlt napokban egybegyűjtötték.
Korábban a Boeing katasztrófájának
helyszínére igyekvő malajziai szakértő-csoport az ukrán légierő által
nyitott tűz alá került. Ezt a szakértők autóját kísérő felkelők
képviselője közölte. A malajziaiak kénytelenek voltak visszafordulni
Doneckbe. Közben a Boeing utasainak holttesteit szállító szerelvény is
megérkezett Doneckbe.
Az oroszok léptek elsőnek, bizonyítékokkal
Végül katasztrófa ügyben, az oroszok borítottak először. Tegnap este az
orosz Védelmi Minisztérium, egy nyilvános sajtótájékoztatón, méghozzá
műhold felvételekkel alátámasztva bemutatták, a rendelkezésükre álló
bizonyítékokat.
(SouthFront.hu)
Egyúttal utaltak arra, hogy bár az amerikai fél még nem tárta fel a
bizonyítékait, amire hivatkozva vádaskodik, holott az orosz katonai
vezetésnek is tudomása van az épp a katasztrófa idején, az inkriminált
ukrajnai terület felett tartózkodó amerikai műholdról. Ezért mindjárt
kérték is, hogy az USA is bocsássa rendelkezésre a műhold által
készítette felvételeket.
Az amerikaiak késlekedése bennünk – eddigi tapasztalataink alapján –
egyet jelent a felvételek „fotosopos” machináció gyanúját kelt – mint a
megrendezett bostoni maraton merényletnél.
A mai napon Robert Perry ismert
amerikai újságíró, elemző közölte azt a hírt, miszerint az amerikai
műholdak segítségével készített képek arról tanúskodnak, hogy ukrán
katonák lőtték le a maláj utasszállítót. Az újságíró adatai szerint az
amerikai hírszerzésnek vannak olyan fényképei, amelyek bebizonyítják,
hogy a polgári repülőgép lelövetéséért az ukrán katonákra hárul a
felelősség.
De
sajnos Perry nem hozta nyilvánosságra sem a fotókat, sem az informátor
nevét, aki az amerikai hírszerzésben dolgozik, de megjegyzi, hogy ez
egy megbízható forrás, mert korábban is kapott tőle megbízható
információt hasonló helyzetben. Emiatt aztán kissé más a leányzó
fekvése.
Nos, erre mindenesetre muszáj valami
hivatalos amerikai választ adni, illetve bizonyítékokat is közzé tenni.
(már ha közben végeznek a fotosopolással – bár reménykedjünk, hogy
ezúttal elmarad a a bizonyíték hamisítás, mivel nem csak amerikai
műholdas megfigyelés zajlott ugyanott ugyanakkor)
Nos, már meg is érkezett a hivatalos „cáfolat” a Pentagon szerint nem
felel meg a valóságnak az a moszkvai állítás, hogy a Kelet-Ukrajnában
lelőtt maláj utasszállító közelében egy ukrán harci gép, feltehetően
egy SU-25-ös „csatarepülőgép” repült a katasztrófa idején. Erre pedig
jelenleg a Pentagon „bizonyítéka”nem más, mint Porosenko nyilatkozta a
CNN-nek miszerint ez a vád nem igaz. (???? hm… akkor biztosan úgy is
van.)
Eközben Moszkva is vívja a maga harcát
Vitalij Csurkin Oroszország állandó ENSZ képviselője elmondása szerint
Moszkva meg van elégedve az ENSZ BT munkájának eredményével, amely
kidolgozta a dokumentumot. A szavazásra július 21-én, közép-európai idő
szerint 21 órakor kerül sor.
Tegnap kora délután még nem tűnt problémamentesnek a vizsgálat pártatlan lefolytatása.
„Egyelőre azt látjuk, hogy Kijev, Washington és számos nyugat-európai
főváros a független, átlátható vizsgálat befejezése előtt akarja
megnevezni a tragédia elkövetőit. Az eset politizálása
megengedhetetlen” – vélte Putyin – „Egyértelműen mondhatjuk, hogy ha
június 28-án nem újultak volna fel a harcok Kelet-Ukrajnában, nem
történt volna ez a tragédia, az biztos. Oroszország a maga részéről
mindent megtesz, hogy a kelet-ukrajnai konfliktus a mai katonai
fázisából átmenjen a tárgyalások fázisára, kizárólag békés és
diplomáciai úton.”
Ma a katasztrófa helyszínén az EBESZ és
malajziai szakértők dolgoznak. De ez nem elég – vélte Vlagyimir Putyin.
Hangsúlyozta annak szükségességét, hogy teljes értékű ICAO-csoport,
nemzetközi bizottság dolgozzon a helyszínen. Nyílt és átlátható
kivizsgálást kell lefolytatni.
Azonban még mindig nem állíthatunk
biztosan semmit, hiszen sok bizonyított, illetve nem bizonyított
állításról tudunk, de amíg a vizsgálat nem zárul le, semmi sem végleges.
Megoldásra váró talányok
Eltekintve az oroszok (Új-Oroszország és az Orosz Föderáció)
befeketítésére tett és megbukott állításon, van még néhány bizonyításra
és tisztázásra váró állítás illetve tény, például, hogy
volt-e a halottak között olyan, aki már jóval a lezuhanás előtt vesztette életét,
– erre a még nem bizonyított lehetőségre a katasztrófa helyszínén, a
sérültek, és a szétszóródott bizonyítékok felkutatását végzők
beszámolói utalnak. A gyanús, korábbi elhalálozás időpontját orvos
szakértői vizsgálat pontosan meg tudja majd határozni. Ám, ha
bebizonyosodik a gyanú, akkor viszont erre a válasz elég nehéz lesz
majd kideríteni.
Videó felvétel bizonyítja viszont azt, hogy érvénytelen,
kilyukasztott útleveleket találtak, illetve
ruhátlan áldozatokat.
Radar, és műhold felvételek bizonyítják, hogy a gép
jelentősen eltért a légifolyosó útvonalától, amire később láthatóan sikertelenül megpróbált visszatérni, valamint, bizonyíték van arra is, hogy a
gép minden látható ok nélkül csökkentette e sebességét
is, Vajon az ok a legénység navigációs hibája, vagy a légiforgalmi
irányítás parancsa volt nem tudni, de feltehetőleg e két utóbbi
talányra a fekete dobozok által rögzített kommunikáció majd választ ad.
Mivel
a milícia nem folytat repülő tevékenységet, ez nem indokolja ennek a
rendszernek az adott térségben való elhelyezését. Vagyis nem tudni, mit
kerestek ott a Buk-M1 radarvezérlésű rakétarendszerek, de remélhetőleg
az indokolatlannak tűnő Donyecki elhelyezésükre helyváltoztatásukra és
eltűnésükre is választ kapunk majd. Ahogyan arra is, hogy mi indokolta,
az ukrán radar állomás 9S18 „Dome-M1”radarok, „Buk” repülőgép
rakétarendszerek ” július 17-i maximális intenzitás növelését.
Lelőtték-e egyáltalán, ha igen akkor a földről, egy föld-levegő rakétával, vagy a levegőben egy levegő-levegő rakétával? Ha nem lőtték le, akkor vajon felrobbantották-e? Netán szándékosan térítették rossz irányba és magasságba? Vagy emberi mulasztás történt?
A fekete dobozok, valószínűleg ez utóbbi rejtélyeket tisztázni fogják. A többit viszont…
Várjuk ki a végét, hátha az igazság utat tör magának.
Audie – Szabad Riport
források: Oroszország hangja/Euronews/Orosz Föderáció Védelmi Minisztérium honlapja/
A South Front Hu által közzétett napi jelentést mi is megosztjuk:
Köszönet a South Front Hu folyamatos tájékoztató munkájáért!
Oroszország nem adta át a Buk rakétarendszereket a felkelőknek
Moszkvában a 2014.07.21-i sajtótájékoztatón Andrej Kartopolov
altábornagy, a Vezérkar Operatív Irányítási Főosztályának a vezetője
kijelentette, hogy Oroszország nem adott át az ukrán felkelőknek
semmilyen fegyvert, így a Buk rakéta-rendszereket sem, amiből – az
egyik verzió szerint – csütörtökön lelőtték a maláj Boeingot.
Kartopolov azt mondta is, hogy az objektív ellenőrzés összes adatát,
amit az ukrajnai katasztrófa napján rögzítettek, Oroszország a
nemzetközi szakértőknek adja át. Oroszország átadja majd műholdképeket
is, amelyek az ukrán légvédelmi eszközök elhelyezéséről készültek az
ország dél-keleti részén, köztük az ukrán Buk komplexumok
elhelyezéséről is.