A Fullcard nevű új okostelefon
applikáció vethet véget a pénztárcánkban lévő kártyahalmaznak és a
kuponvagdosásnak. Az applikáció képes kezelni a különböző
hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és
helymeghatározás funkciójával földrajzilag is segíti a vásárlót a
számára legelőnyösebb ajánlatok megtalálásában.
A mobiltelefon alapú kedvezményrendszer-alkalmazást
a magyar tulajdonú Fullcard Zrt. fejlesztette ki.
A Fullcard okos megoldása a kereskedelmi szektor számára kínál
kényelmes, gyors és papírmentes megoldást különböző értékesítést
ösztönző akciók megvalósítására.
A kereskedők az eddigiekhez képest
relevánsabb ajánlatokkal és költséghatékonyabban, papírmentes módon
szólíthatják meg a potenciális vásárlókat. A Fullcardot kifejlesztő cég
az alkalmazás rugalmas jellege miatt nem csupán a nagykereskedelmi láncokat szólítja meg, hanem a kisméretű, akár egy üzlettel működő vállalkozásokat is.
Tapasztalataink szerint a mikrovállalkozások is nyitottak arra, hogy saját vásárlói hűségprogramot alakítsanak ki – mondta Komáromi Zoltán értékesítési vezető.
Egy virtuális kártya, ami mindent visz
A Fullcard megoldásának lényege, hogy a
felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns
kereskedelmi ajánlatokat. Az érdeklődési körének, illetve földrajzi
elhelyezkedésének megfelelően állíthatja be, milyen ajánlatokra
kíváncsi.
A kereskedők számára pedig
négyféle, a
kereskedelmi forgalomban leginkább használt vásárlásösztönző megoldást
(pontgyűjtő, pecsétgyűjtő, százalékoskedvez-ménykártya és
utalványkártya) kínál egyben. A magyar piaci bevezetést követően külpiaci is megjelenést is tervezünk. Miután az ötletrendszert kidolgoztuk, és a technikai infrastruktúra rendelkezésre áll, a külpiaci megjelenés már nem nagy lépés a Fullcard számára" – mondta Németh Gábor, a Valor Capital Kockázati Tőkealap igazgatósági tagja.
Origo