... " Szándékosan változtatták meg a Donyecktől 80 kilométerre,
mintegy 10 kilométer magasságban lelőtt maláj utasszállító gép repülési
útvonalát. Az alábbi képek a járat repülési útvonalát mutatják az
utóbbi négy napban. Az első két nap repülési útvonalától 16-án letér a
gép Donyeck irányába. Másnap, 17-én az előző nap sikere láttán még
északabbra tolták ki a repülési útvonalat, hogy a NATO felderítő
eszközei még közelebb repüljenek el a Luganszki Népi Köztársasághoz.
Egy civil járatot használtak katonai felderítésre, emiatt vesztette
életét a malajziai légitársaság gépének több mint 300 utasa. ... "
MINDEN UTASSZÁLLÍTÓ GÉP EDDIG IS, KORÁBBAN IS FEL VOLT SZERELVE TITKOSSZOLGÁLATI MEGFIGYELŐ TECHNOLÓGIÁKKAL ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY A TITKOSSZOLGÁLATOK ALACSONYABB SZINTJEI ( IS ) HOZZÁFÉRJENEK ALACSONYABB SZINTŰ, MINŐSÉGŰ LÉGI FELVÉTELEKHEZ A REPÜLŐGÉPEKRE TELEPÍTETT MEGFIGYELŐ ESZKÖZÖK ÁLTAL!
A TITKOSSZOLGÁLATOK MAGASABB SZINTJEI, NEVÉN NEVEZVE ŐKET,
( USA titkosszolgálatai CIA, FBI, NSA, NASA) >>> illetve az OROSZ FÖDERÁCIÓ titkosszolgálatai KGB - FSZB továbbá a KÍNAI NÉPKÖZTÁRSASÁG titkosszolgálatai, NAGY BRITANNIA - M-15 ... a FRANCIA titkosszolgálatok, JAPÁN titkosszolgálatai, IZRAEL katonai titkosszolgálatai MOSSAD ...... stb .... stb .... stb ...
A titkosszolgálatok magasabb szintjei számára NEM SZÜKSÉGES olyan kezdetleges primitív technológiák használata, mint a polgári repülőgépekre felszerelt, telepített kamera rendszerek, és egyéb megfigyelő eszközök ...
A legmagasabb szintű titkosszolgálatok MŰHOLD TECHNOLÓGIA alkalmazásba vételével dolgoznak! A KATONAI MŰHOLD RENDSZEREK totális megfigyelés alatt tartják az egész FÖLD bolygó felszínét, és a felszín alatti OBJEKTUMOKAT, BUNKEREKET, ÉPÜLETEKET is ... továbbá minden épületet átvilágítanak, ÓCEÁNOK, TENGEREK mélyét ( is ) totálisan megfigyelik, letapogatják!!!
A Malaysia Airlines polgári utasszállító gép 2014. 07. 17. napján történt megsemmisítéséről már jóval korábban MINDEN VEZETŐ TITKOSSZOLGÁLAT TUDOTT! Így felelősség terheli őket ezért! Felelősségre kell vonni az összes nagyhatalom államvezetőjét BŰNSZERVEZETBEN, BŰNSZÖVETSÉGBEN ELKÖVETETT NÉPIRTÁS, TERRORCSELEKMÉNY miatt!
( ezt majd az ÚR JÉZUS KRISZTUS fogja megtenni, elszámoltatni őket )
TOTÁLIS A TITKOSSZOLGÁLATI KONTROLL, és a TITKOSSZOLGÁLATI NÉPIRTÁS - TERRORIZMUS!!!
Egy ilyen terrorcselekménynek nagyon komoly háttér okai vannak, napjainkban a legfőbb OK - OKOZATI összefüggés egy ilyen terrorcselekményben az, hogy NEMZETEK KÖZÖTT KONFLIKTUSOKAT SZÍTSANAK, és így HÁBORÚT ROBBANTSANAK KI, AMELYBE MINÉL TÖBB ORSZÁGOT, NEMZETET, NÉPET BEVONNAK!
A 3. világháború előkészületei folynak, a HARMADIK VILÁGHÁBORÚ KIROBBANTÁSÁN FÁRADOZNAK!
Egy ilyen polgári utasszállító gép KATONAI megsemmisítése " ürügyet
szolgáltat " arra, hogy több nemzetet bevonjanak a KONFLIKTUSBA, és
KATONAI SZEREPVÁLLALÁSRA késztessék ... kényszerítsék!!!
A SZABADKŐMŰVES - ILLUMINÁTUS - SÁTÁNISTÁKNAK nem számít az emberélet, egyedül az számít nekik, hogy a HARMADIK VILÁGHÁBORÚ KIROBBANJON, és a világháború után az ÚJ VILÁGRENDET ( NEW WORLD ORDER ) be legyen iktatva!
Az emberiség 90 % százaléka el legyen pusztítva a Föld bolygón, és a maradék 5 ....10 % életben hagyott TOTÁLIS RABSZOLGASÁGBAN éljen VERI CHIP - pel a testében!
A Malaysia Airlines polgári utasszállító HOLLANDIA - MALAYSIA közötti járatának 2014. 07. 17. napján történt megsemmisítése KATONAI projekt volt!
MINDEN BIZONYÍTÉK MEGVAN ERRE, A KATONAI MŰHOLD RENDSZEREK MINDEN RÖGZÍTETTEK VIDEÓ FELVÉTELEKEN, MÉG AZT IS AMI A REPÜLŐGÉP BELSEJÉBEN TÖRTÉNT! Minden megvan, minden!!! Az utasszállító gépben történt összes cselekmény, a repülőgép összes MŰSZAKI PARAMÉTERE melyet az egész repülési útvonal alatt produkált.
MINDEN MEGVAN .... a MŰHOLD VIDEÓ FELVÉTELEK felvették, rögzítették, tárolták KITÖRÖLHETETLENÜL azt is, hogy a Malaysia Airlines polgári utasszállító gép környezetében 10-ezer méteres magasságban mi történt, VOLT-E ott másik repülőgép, esetleg KATONAI CSAPÁSMÉRŐ REPÜLŐGÉP .... ha pedig volt, akkor honnan szállt fel az a katonai vadászgép, mikor szállt fel ... ki volt a pilóta, ki - kik adták ki a parancsot a felszállásra, honnan érkezett a parancs, ki - kik voltak a parancs értelmi szerzői .... MINDEN MEGVAN ....
Az egész LÉGTÉR, a bolygó teljes légtere MŰHOLD MEGFIGYELÉS ALATT VAN ... TOTÁLIS LÉGTÉR CELLA MEGFIGYELÉS VAN!!!
Pontos adatok, információk vannak mindenről, és ezeket a MŰHOLD RENDSZEREK TÁROLTÁK, soha semmilyen körülmények között sem lehet ezeket megsemmisíteni !!!
Nevén nevezve a KÖZVETLEN ELKÖVETŐKET ebben a a terrorcselekményben.:
- UKRÁN KATONAI TITKOSSZOLGÁLAT, UKRÁN KORMÁNY
- USA és IZRAEL titkosszolgálatai, kormányai
- Európai Unió kormányainak legfelsőbb szintje
- NATO - ANTANT katonai terrorszervezett FELSŐ VEZETÉSE, VEZÉRKARI TISZTJEI-katona terrorista vezetői
- OROSZ FÖDERÁCIÓ titkosszolgálatai, és teljes vezérkara
- Malaysia állam titkosszolgálatai és katonai vezérkara
- HOLLANDIA katonai titkosszolgálatai , és katonai felső vezérkara!!!
SOHA EL NEM ÉVÜLŐ BŰNTETT VOLT EZ A TERRORCSELEKMÉNY! Emberiség ellenes bűntett, amely semmilyen körülmények között sem évül el!
http://mkh.valosag.net/index.php/temakoeroek/hatterhatalom/politikai-hirek/3294-malaysia-airlines-20140717katonaititkosszolgalati-terror-
Audie – Szabad Riport
A South Front Hu által közzétett napi jelentést mi is megosztjuk:
A SZABADKŐMŰVES - ILLUMINÁTUS - SÁTÁNISTÁKNAK nem számít az emberélet, egyedül az számít nekik, hogy a HARMADIK VILÁGHÁBORÚ KIROBBANJON, és a világháború után az ÚJ VILÁGRENDET ( NEW WORLD ORDER ) be legyen iktatva!
Az emberiség 90 % százaléka el legyen pusztítva a Föld bolygón, és a maradék 5 ....10 % életben hagyott TOTÁLIS RABSZOLGASÁGBAN éljen VERI CHIP - pel a testében!
A Malaysia Airlines polgári utasszállító HOLLANDIA - MALAYSIA közötti járatának 2014. 07. 17. napján történt megsemmisítése KATONAI projekt volt!
MINDEN BIZONYÍTÉK MEGVAN ERRE, A KATONAI MŰHOLD RENDSZEREK MINDEN RÖGZÍTETTEK VIDEÓ FELVÉTELEKEN, MÉG AZT IS AMI A REPÜLŐGÉP BELSEJÉBEN TÖRTÉNT! Minden megvan, minden!!! Az utasszállító gépben történt összes cselekmény, a repülőgép összes MŰSZAKI PARAMÉTERE melyet az egész repülési útvonal alatt produkált.
MINDEN MEGVAN .... a MŰHOLD VIDEÓ FELVÉTELEK felvették, rögzítették, tárolták KITÖRÖLHETETLENÜL azt is, hogy a Malaysia Airlines polgári utasszállító gép környezetében 10-ezer méteres magasságban mi történt, VOLT-E ott másik repülőgép, esetleg KATONAI CSAPÁSMÉRŐ REPÜLŐGÉP .... ha pedig volt, akkor honnan szállt fel az a katonai vadászgép, mikor szállt fel ... ki volt a pilóta, ki - kik adták ki a parancsot a felszállásra, honnan érkezett a parancs, ki - kik voltak a parancs értelmi szerzői .... MINDEN MEGVAN ....
Az egész LÉGTÉR, a bolygó teljes légtere MŰHOLD MEGFIGYELÉS ALATT VAN ... TOTÁLIS LÉGTÉR CELLA MEGFIGYELÉS VAN!!!
Pontos adatok, információk vannak mindenről, és ezeket a MŰHOLD RENDSZEREK TÁROLTÁK, soha semmilyen körülmények között sem lehet ezeket megsemmisíteni !!!
Nevén nevezve a KÖZVETLEN ELKÖVETŐKET ebben a a terrorcselekményben.:
- UKRÁN KATONAI TITKOSSZOLGÁLAT, UKRÁN KORMÁNY
- USA és IZRAEL titkosszolgálatai, kormányai
- Európai Unió kormányainak legfelsőbb szintje
- NATO - ANTANT katonai terrorszervezett FELSŐ VEZETÉSE, VEZÉRKARI TISZTJEI-katona terrorista vezetői
- OROSZ FÖDERÁCIÓ titkosszolgálatai, és teljes vezérkara
- Malaysia állam titkosszolgálatai és katonai vezérkara
- HOLLANDIA katonai titkosszolgálatai , és katonai felső vezérkara!!!
SOHA EL NEM ÉVÜLŐ BŰNTETT VOLT EZ A TERRORCSELEKMÉNY! Emberiség ellenes bűntett, amely semmilyen körülmények között sem évül el!
http://mkh.valosag.net/index.php/temakoeroek/hatterhatalom/politikai-hirek/3294-malaysia-airlines-20140717katonaititkosszolgalati-terror-
Cionista hiénakórus
Úgy tűnik, oszlik a mesterséges köd, és csitul a szándékosan keltett maláj gép körüli hisztéria.
A Boeing 777-es alig zuhant le, az ukrán és a az amerikai vezetés egymást tiporva igyekeztek az Oroszországot befeketítő hazugságaikat világra röfögni. Saját felelősségüket, mely ehhez a tragédiához is elvezett természetesen tagadják, vagy elhallgatják. Ez egyiküktől se nem szokatlan, se nem idegen. Az egy alomból valók közt ez már csak így megy. Természetesen a britek is csatlakoztak kórushoz. Ahogy minden fősodratú média.
Ennél meglepőbb volt az ausztrál Tony Abbott hasonló sugallatú reakciója. Sőt a megnyilvánulásokból úgy tűnt, még a malájok is hajlanak erre az egyébként alaptalan verzióra.
Úgy tűnik, oszlik a mesterséges köd, és csitul a szándékosan keltett maláj gép körüli hisztéria.
A Boeing 777-es alig zuhant le, az ukrán és a az amerikai vezetés egymást tiporva igyekeztek az Oroszországot befeketítő hazugságaikat világra röfögni. Saját felelősségüket, mely ehhez a tragédiához is elvezett természetesen tagadják, vagy elhallgatják. Ez egyiküktől se nem szokatlan, se nem idegen. Az egy alomból valók közt ez már csak így megy. Természetesen a britek is csatlakoztak kórushoz. Ahogy minden fősodratú média.
Ennél meglepőbb volt az ausztrál Tony Abbott hasonló sugallatú reakciója. Sőt a megnyilvánulásokból úgy tűnt, még a malájok is hajlanak erre az egyébként alaptalan verzióra.
Pofátlan hazugság hegyek
A folyamatos ködösítés és hazugság áradat célja a háború és a gép katasztrófa minden felelősségének áttolása Új-Oroszországra és az Orosz Föderációra.
Ehhez nem átallottak nemtelen eszközöket is felhasználni, mint önkényesen összevágott rádióforgalmazásokból kamufelvétel fabrikálása, (ez a „bizonyíték” a rossz dátumozáson bukott meg.) továbbá a NATO megkezdte Új-Oroszország hadüzenet nélküli megszállását is felbuzdulva ezen eseten.
A folyamatos ködösítés és hazugság áradat célja a háború és a gép katasztrófa minden felelősségének áttolása Új-Oroszországra és az Orosz Föderációra.
Ehhez nem átallottak nemtelen eszközöket is felhasználni, mint önkényesen összevágott rádióforgalmazásokból kamufelvétel fabrikálása, (ez a „bizonyíték” a rossz dátumozáson bukott meg.) továbbá a NATO megkezdte Új-Oroszország hadüzenet nélküli megszállását is felbuzdulva ezen eseten.
De ennek a lejárató hadműveletnek a része volt, hogy megvádolták Új-Oroszország milicistáit hullarablással, a bizonyítékok és a holttestek eltüntetésével.
A bizonyítékok nélküli rágalmazás más verziójában, először a milíciára próbálták terelni a gyanút, hogy egy föld-levegő rakétát vetett be az utasszállító gép ellen, megfelelő felszerelés hiányában „sufnituning” eszközzel hajtva végre. Ezt a koholmányt végül nem csupán az orosz védelmi tárca, hanem meglepő módon a CNN megkérdezett katonai szakértője is cáfolta. Viszont azt állította, hogy az ukránoknak nem csak van ilyen rendszere, de még személyzete is van hozzá.
A fent említett hiéna kórus ekkor ismét az „akkor az oroszok lőtték le” nótára váltott vissza.
A bizonyítékok nélküli rágalmazás más verziójában, először a milíciára próbálták terelni a gyanút, hogy egy föld-levegő rakétát vetett be az utasszállító gép ellen, megfelelő felszerelés hiányában „sufnituning” eszközzel hajtva végre. Ezt a koholmányt végül nem csupán az orosz védelmi tárca, hanem meglepő módon a CNN megkérdezett katonai szakértője is cáfolta. Viszont azt állította, hogy az ukránoknak nem csak van ilyen rendszere, de még személyzete is van hozzá.
A fent említett hiéna kórus ekkor ismét az „akkor az oroszok lőtték le” nótára váltott vissza.
Miközben az ukrán terroristák vezetése,
mélyen hallgat erről, hogy ők viszont rendelkeznek nagy magasságban,
10.000méter felett szálló gép kilövésére alkalmas rakéta rendszerrel és
a működtetéséhez szükséges irányítószemélyzettel, melyet ráadásul és a
műhold felvételek tanúsága szerint katasztrófa közelében működtettek
is, valamint azt is elfelejtették a nyilvánossággal közölni, hogy
legalább egy ukrán harci gép is a levegőben volt az utasszállító
közelében véletlenül.
Az orosz és az amerikai műholdrendszer ezt rögzítette, ahogyan az aktív radarműködést is.
Az orosz és az amerikai műholdrendszer ezt rögzítette, ahogyan az aktív radarműködést is.
Újabb zavarkeltés is elhangzott az ukrán terrorista vezetés részéről, még pedig, hogy az Új-Oroszország területét védő milicisták, akadályozzák, illetve meggátolják a nemzetközi vizsgáló bizottság munkáját.
Ehhez képest a Euronews már tegnap este azt közölte, hogy a milícia példásan együtt működik a vizsgálatot végzőkkel, ma hajnalban pedig a következőkről tájékoztattak:
Már a malajziai hatóságoknál vannak a lezuhant utasszállító fekete dobozai. A Donyecki Köztársaság vezetője, Alekszandr Borodaj kedden hajnalban adta át az amúgy piros szerkezeteket a malajziai nyomozóknak, a Hollandia képviselőinek és az EBESZ szakértőinek.
A delegáció vezetője szerint a dobozok jó állapotban vannak, ha valamelyest meg is rongálódtak. Ránézésre mind a kettő sértetlen. Az eddig Torez mellett veszteglő hűtővagonok eközben elindultak a 298 áldozat holttestével először Donyeck majd Harkiv felé. Miután a legtöbb áldozat holland volt, felmerült, hogy az összes halottat oda viszik majd. Az EBESZ megfigyelői még indulás előtt bejárhatták a szerelvényt. Megrendülten fejezték ki elismerésüket azoknak, akik az utasok földi maradványait az elmúlt napokban egybegyűjtötték.
Ehhez képest a Euronews már tegnap este azt közölte, hogy a milícia példásan együtt működik a vizsgálatot végzőkkel, ma hajnalban pedig a következőkről tájékoztattak:
Már a malajziai hatóságoknál vannak a lezuhant utasszállító fekete dobozai. A Donyecki Köztársaság vezetője, Alekszandr Borodaj kedden hajnalban adta át az amúgy piros szerkezeteket a malajziai nyomozóknak, a Hollandia képviselőinek és az EBESZ szakértőinek.
A delegáció vezetője szerint a dobozok jó állapotban vannak, ha valamelyest meg is rongálódtak. Ránézésre mind a kettő sértetlen. Az eddig Torez mellett veszteglő hűtővagonok eközben elindultak a 298 áldozat holttestével először Donyeck majd Harkiv felé. Miután a legtöbb áldozat holland volt, felmerült, hogy az összes halottat oda viszik majd. Az EBESZ megfigyelői még indulás előtt bejárhatták a szerelvényt. Megrendülten fejezték ki elismerésüket azoknak, akik az utasok földi maradványait az elmúlt napokban egybegyűjtötték.
Korábban a Boeing katasztrófájának
helyszínére igyekvő malajziai szakértő-csoport az ukrán légierő által
nyitott tűz alá került. Ezt a szakértők autóját kísérő felkelők
képviselője közölte. A malajziaiak kénytelenek voltak visszafordulni
Doneckbe. Közben a Boeing utasainak holttesteit szállító szerelvény is
megérkezett Doneckbe.
Az oroszok léptek elsőnek, bizonyítékokkal
Végül katasztrófa ügyben, az oroszok borítottak először. Tegnap este az orosz Védelmi Minisztérium, egy nyilvános sajtótájékoztatón, méghozzá műhold felvételekkel alátámasztva bemutatták, a rendelkezésükre álló bizonyítékokat.
Végül katasztrófa ügyben, az oroszok borítottak először. Tegnap este az orosz Védelmi Minisztérium, egy nyilvános sajtótájékoztatón, méghozzá műhold felvételekkel alátámasztva bemutatták, a rendelkezésükre álló bizonyítékokat.
(SouthFront.hu)
Egyúttal utaltak arra, hogy bár az amerikai fél még nem tárta fel a bizonyítékait, amire hivatkozva vádaskodik, holott az orosz katonai vezetésnek is tudomása van az épp a katasztrófa idején, az inkriminált ukrajnai terület felett tartózkodó amerikai műholdról. Ezért mindjárt kérték is, hogy az USA is bocsássa rendelkezésre a műhold által készítette felvételeket.
Az amerikaiak késlekedése bennünk – eddigi tapasztalataink alapján – egyet jelent a felvételek „fotosopos” machináció gyanúját kelt – mint a megrendezett bostoni maraton merényletnél.
Egyúttal utaltak arra, hogy bár az amerikai fél még nem tárta fel a bizonyítékait, amire hivatkozva vádaskodik, holott az orosz katonai vezetésnek is tudomása van az épp a katasztrófa idején, az inkriminált ukrajnai terület felett tartózkodó amerikai műholdról. Ezért mindjárt kérték is, hogy az USA is bocsássa rendelkezésre a műhold által készítette felvételeket.
Az amerikaiak késlekedése bennünk – eddigi tapasztalataink alapján – egyet jelent a felvételek „fotosopos” machináció gyanúját kelt – mint a megrendezett bostoni maraton merényletnél.
A mai napon Robert Perry ismert
amerikai újságíró, elemző közölte azt a hírt, miszerint az amerikai
műholdak segítségével készített képek arról tanúskodnak, hogy ukrán
katonák lőtték le a maláj utasszállítót. Az újságíró adatai szerint az
amerikai hírszerzésnek vannak olyan fényképei, amelyek bebizonyítják,
hogy a polgári repülőgép lelövetéséért az ukrán katonákra hárul a
felelősség.
De
sajnos Perry nem hozta nyilvánosságra sem a fotókat, sem az informátor
nevét, aki az amerikai hírszerzésben dolgozik, de megjegyzi, hogy ez
egy megbízható forrás, mert korábban is kapott tőle megbízható
információt hasonló helyzetben. Emiatt aztán kissé más a leányzó
fekvése.
Nos, erre mindenesetre muszáj valami
hivatalos amerikai választ adni, illetve bizonyítékokat is közzé tenni.
(már ha közben végeznek a fotosopolással – bár reménykedjünk, hogy
ezúttal elmarad a a bizonyíték hamisítás, mivel nem csak amerikai
műholdas megfigyelés zajlott ugyanott ugyanakkor)
Nos, már meg is érkezett a hivatalos „cáfolat” a Pentagon szerint nem felel meg a valóságnak az a moszkvai állítás, hogy a Kelet-Ukrajnában lelőtt maláj utasszállító közelében egy ukrán harci gép, feltehetően egy SU-25-ös „csatarepülőgép” repült a katasztrófa idején. Erre pedig jelenleg a Pentagon „bizonyítéka”nem más, mint Porosenko nyilatkozta a CNN-nek miszerint ez a vád nem igaz. (???? hm… akkor biztosan úgy is van.)
Nos, már meg is érkezett a hivatalos „cáfolat” a Pentagon szerint nem felel meg a valóságnak az a moszkvai állítás, hogy a Kelet-Ukrajnában lelőtt maláj utasszállító közelében egy ukrán harci gép, feltehetően egy SU-25-ös „csatarepülőgép” repült a katasztrófa idején. Erre pedig jelenleg a Pentagon „bizonyítéka”nem más, mint Porosenko nyilatkozta a CNN-nek miszerint ez a vád nem igaz. (???? hm… akkor biztosan úgy is van.)
Eközben Moszkva is vívja a maga harcát
Vitalij Csurkin Oroszország állandó ENSZ képviselője elmondása szerint Moszkva meg van elégedve az ENSZ BT munkájának eredményével, amely kidolgozta a dokumentumot. A szavazásra július 21-én, közép-európai idő szerint 21 órakor kerül sor.
Tegnap kora délután még nem tűnt problémamentesnek a vizsgálat pártatlan lefolytatása.
„Egyelőre azt látjuk, hogy Kijev, Washington és számos nyugat-európai főváros a független, átlátható vizsgálat befejezése előtt akarja megnevezni a tragédia elkövetőit. Az eset politizálása megengedhetetlen” – vélte Putyin – „Egyértelműen mondhatjuk, hogy ha június 28-án nem újultak volna fel a harcok Kelet-Ukrajnában, nem történt volna ez a tragédia, az biztos. Oroszország a maga részéről mindent megtesz, hogy a kelet-ukrajnai konfliktus a mai katonai fázisából átmenjen a tárgyalások fázisára, kizárólag békés és diplomáciai úton.”
Vitalij Csurkin Oroszország állandó ENSZ képviselője elmondása szerint Moszkva meg van elégedve az ENSZ BT munkájának eredményével, amely kidolgozta a dokumentumot. A szavazásra július 21-én, közép-európai idő szerint 21 órakor kerül sor.
Tegnap kora délután még nem tűnt problémamentesnek a vizsgálat pártatlan lefolytatása.
„Egyelőre azt látjuk, hogy Kijev, Washington és számos nyugat-európai főváros a független, átlátható vizsgálat befejezése előtt akarja megnevezni a tragédia elkövetőit. Az eset politizálása megengedhetetlen” – vélte Putyin – „Egyértelműen mondhatjuk, hogy ha június 28-án nem újultak volna fel a harcok Kelet-Ukrajnában, nem történt volna ez a tragédia, az biztos. Oroszország a maga részéről mindent megtesz, hogy a kelet-ukrajnai konfliktus a mai katonai fázisából átmenjen a tárgyalások fázisára, kizárólag békés és diplomáciai úton.”
Ma a katasztrófa helyszínén az EBESZ és
malajziai szakértők dolgoznak. De ez nem elég – vélte Vlagyimir Putyin.
Hangsúlyozta annak szükségességét, hogy teljes értékű ICAO-csoport,
nemzetközi bizottság dolgozzon a helyszínen. Nyílt és átlátható
kivizsgálást kell lefolytatni.
Azonban még mindig nem állíthatunk
biztosan semmit, hiszen sok bizonyított, illetve nem bizonyított
állításról tudunk, de amíg a vizsgálat nem zárul le, semmi sem végleges.
Megoldásra váró talányok
Eltekintve az oroszok (Új-Oroszország és az Orosz Föderáció) befeketítésére tett és megbukott állításon, van még néhány bizonyításra és tisztázásra váró állítás illetve tény, például, hogy volt-e a halottak között olyan, aki már jóval a lezuhanás előtt vesztette életét, – erre a még nem bizonyított lehetőségre a katasztrófa helyszínén, a sérültek, és a szétszóródott bizonyítékok felkutatását végzők beszámolói utalnak. A gyanús, korábbi elhalálozás időpontját orvos szakértői vizsgálat pontosan meg tudja majd határozni. Ám, ha bebizonyosodik a gyanú, akkor viszont erre a válasz elég nehéz lesz majd kideríteni.
Videó felvétel bizonyítja viszont azt, hogy érvénytelen, kilyukasztott útleveleket találtak, illetve ruhátlan áldozatokat.
Radar, és műhold felvételek bizonyítják, hogy a gép jelentősen eltért a légifolyosó útvonalától, amire később láthatóan sikertelenül megpróbált visszatérni, valamint, bizonyíték van arra is, hogy a gép minden látható ok nélkül csökkentette e sebességét is, Vajon az ok a legénység navigációs hibája, vagy a légiforgalmi irányítás parancsa volt nem tudni, de feltehetőleg e két utóbbi talányra a fekete dobozok által rögzített kommunikáció majd választ ad.
Mivel a milícia nem folytat repülő tevékenységet, ez nem indokolja ennek a rendszernek az adott térségben való elhelyezését. Vagyis nem tudni, mit kerestek ott a Buk-M1 radarvezérlésű rakétarendszerek, de remélhetőleg az indokolatlannak tűnő Donyecki elhelyezésükre helyváltoztatásukra és eltűnésükre is választ kapunk majd. Ahogyan arra is, hogy mi indokolta, az ukrán radar állomás 9S18 „Dome-M1”radarok, „Buk” repülőgép rakétarendszerek ” július 17-i maximális intenzitás növelését.
Eltekintve az oroszok (Új-Oroszország és az Orosz Föderáció) befeketítésére tett és megbukott állításon, van még néhány bizonyításra és tisztázásra váró állítás illetve tény, például, hogy volt-e a halottak között olyan, aki már jóval a lezuhanás előtt vesztette életét, – erre a még nem bizonyított lehetőségre a katasztrófa helyszínén, a sérültek, és a szétszóródott bizonyítékok felkutatását végzők beszámolói utalnak. A gyanús, korábbi elhalálozás időpontját orvos szakértői vizsgálat pontosan meg tudja majd határozni. Ám, ha bebizonyosodik a gyanú, akkor viszont erre a válasz elég nehéz lesz majd kideríteni.
Videó felvétel bizonyítja viszont azt, hogy érvénytelen, kilyukasztott útleveleket találtak, illetve ruhátlan áldozatokat.
Radar, és műhold felvételek bizonyítják, hogy a gép jelentősen eltért a légifolyosó útvonalától, amire később láthatóan sikertelenül megpróbált visszatérni, valamint, bizonyíték van arra is, hogy a gép minden látható ok nélkül csökkentette e sebességét is, Vajon az ok a legénység navigációs hibája, vagy a légiforgalmi irányítás parancsa volt nem tudni, de feltehetőleg e két utóbbi talányra a fekete dobozok által rögzített kommunikáció majd választ ad.
Mivel a milícia nem folytat repülő tevékenységet, ez nem indokolja ennek a rendszernek az adott térségben való elhelyezését. Vagyis nem tudni, mit kerestek ott a Buk-M1 radarvezérlésű rakétarendszerek, de remélhetőleg az indokolatlannak tűnő Donyecki elhelyezésükre helyváltoztatásukra és eltűnésükre is választ kapunk majd. Ahogyan arra is, hogy mi indokolta, az ukrán radar állomás 9S18 „Dome-M1”radarok, „Buk” repülőgép rakétarendszerek ” július 17-i maximális intenzitás növelését.
Lelőtték-e egyáltalán, ha igen akkor a földről, egy föld-levegő rakétával, vagy a levegőben egy levegő-levegő rakétával? Ha nem lőtték le, akkor vajon felrobbantották-e? Netán szándékosan térítették rossz irányba és magasságba? Vagy emberi mulasztás történt?
A fekete dobozok, valószínűleg ez utóbbi rejtélyeket tisztázni fogják. A többit viszont…
A fekete dobozok, valószínűleg ez utóbbi rejtélyeket tisztázni fogják. A többit viszont…
Várjuk ki a végét, hátha az igazság utat tör magának.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése