Richard Gere-t Gary Cooper és Patricia Neal tenyésztette ki az 1949-es The Fountainhead című film forgatása során.

(balra, Richard Gere igazi szülei)

Patricia Neal 1988-as önéletrajzában, az As I Am-ben elárulta, hogy ő és Gary Cooper a forgatás alatt mélyen egymásba szerettek, de úgy döntött, hogy csak a forgatás után teljesedik be a kapcsolatuk, hogy ne csökkentsék a képernyőn tapasztalható szexuális feszültséget. Ez a vallomása felveti a kérdést, hogy miért érezte szükségét annak, hogy egyáltalán beteljesítse munkakapcsolatát a nagyon is házas Gary Cooperrel. A válasz természetesen az, hogy a filmsztárokat arra teremtették, hogy utódokat nemzenek egymással, amikor főszereplőként szerepelnek hollywoodi produkciókban.

Neal azt is bátran bevallotta, hogy attól lett terhes, hogy lefeküdt Cooperrel, azonban kétkedve állította, hogy a terhesség csak a Bright Leaf című film forgatása alatt következett be, amelyben szintén együtt szerepeltek, és amelyet 1950-ben mutattak be.

 

 

 

 

 

Elmondása szerint nagyon szerették volna összeházasodni és megszülni a gyermeküket. Bár Cooper egészen odáig ment, hogy elvált a feleségétől, hogy Neallel lehessen, ami akkoriban nyílt titok volt Hollywoodban, végül úgy döntött, hogy nem tudja rávenni magát, hogy végigvigye a válást, mert a házasságon kívüli terhesség házasságban történő előidézésének következményei minden bizonnyal véget vetettek volna mindkettőjük karrierjének, ami "az év elején" Ingrid Bergmannal is megtörtént. Továbbá, Cooper mélyen ellentmondásos volt a házassága befejezésével kapcsolatban, mivel rettegett attól, hogy lányát, Mariát kitegye a válásnak.

 

 

Ezért született meg a döntés, hogy Neal abortuszt fog végeztetni, ami élete legnagyobb bánata lett. Nealt idézik, aki azt mondta: "Évekig sírtam a baba miatt. És valahányszor túl sokat ittam, eszembe jutott, hogy nem engedtem, hogy létezzen. Csodáltam Ingrid Bergmant, amiért megszülte a fiát. Volt bátorsága. Nekem nem volt. És ezt teljes szívemből bánom. Ha csak egy dolgot csinálhatnék újra az életemben, akkor azt a gyereket szülném meg."

Míg történetének terhességi része igaz, addig az abortusz része kitaláció, hiszen a közös gyermekük Richard Gere, aki valóban egy férfi és nem egy nő.

Neal történetével az is probléma, hogy - legalábbis a hivatalos feljegyzések szerint - Gere 1949. augusztus 31-én született, és a Bergman-Rossellini-ügy és terhesség csak 1950-ben vált közismertté és nemzetközi botránnyá. Akár valós, akár kitalált, akár képzelt, a Neal elbeszélésében szereplő, a Cooperrel való kapcsolatával kapcsolatos dráma ellenére a kabbalistáknak ugyanúgy tenyésztettek, mint minden más nagy hollywoodi sztár.

 

 

Mindazonáltal a Richard Gere nemzését övező dráma részletei, ahogyan azt az édesanyja elmesélte, ordítanak azért, hogy "a sorok között olvasva" kibontakoztassuk és megfelelően értelmezzük őket.

Ez a történet rávilágít valamire, amit a hollywoodi/kabalista tenyésztés kutatásával töltött kilenc évem során igaznak találtam. Minden olyan történet, amelyben egy sztár vagy híres személyiség akár vetéléssel, akár abortusszal érintett, nagy valószínűséggel hamis.

Ennek fő oka az, hogy az élő testek, vagyis a csecsemők túlságosan értékes értéket képviselnek a kabbalisták számára, akik a világuralom fenntartására törekszenek. Ez azonban csak azokra igaz, akik a sátánista szektába születnek, és akiknek az élete következésképpen a Cabal közvetlen, hierarchikus irányítása alá tartozik.

A szekta minden rétegében hasznosak a csecsemők, akár leendő filmsztároknak, politikusoknak, ügyvédeknek, orvosoknak, bankároknak, íróknak, sportolóknak, vezetőknek, szociális munkásoknak, munkásembereknek, a szekta szaporítóinak, hírességek helyettesítő gyermekeinek, hírességek helyettesítő szüleinek, vagy egyszerűen csak emberáldozatoknak szánják őket.

 

 

 

Ezért alkalmazzák a vetélés és az abortusz narratívákat, mert ezek elfedik, hogy valójában élő születés történt, ami lehetővé teszi a szektának, hogy hatékonyabban elrejtse a hírességek és más közszereplők vérvonalát. A profánok, vagyis a sátánista szektába nem beleszületettek körében az abortusz kívánatos eredmény a kabbalisták szemszögéből, akik a világ népességét egy jobban ellenőrizhető számra akarják csökkenteni, aminek az az oka, hogy a szektatagokkal ellentétben a nem szektatagoknak megvan a szabadságuk és a lehetőségük arra, hogy meghiúsítsák a társadalom felett a kabbala által gyakorolt hatalmat. A hírességek abortuszait részletező hamis narratívák szintén a profánok megrontását szolgálják azáltal, hogy alattomosan az abortuszt társadalmilag szentesített lehetőségként népszerűsítik, mivel a profánok hajlamosak a hírességek "viselkedését" utánozni, és ezért maguk is az abortusz mellett döntenek.

Richard Gere után kutatva találtam egy 2012-es cikket, amelyet Scott Feinberg írt róla a Hollywood Reporter számára, és amelyben a hírességek élete felett gyakorolt ellenőrzési rendszerről beszélt. Gere-t először idézi, amikor azt mondta: "Nem akartam a figyelem középpontjában lenni. Soha nem is akartam". Feinberg ezután azt írja: "de azoknak, akikből filmsztárok lesznek, kevés beleszólásuk van, és megtanulnak alkalmazkodni a szokatlan körülményeikhez - vagy elbuknak a próbálkozással".

Visszatérve a Cooperrel fogant gyermek témájára, Neal valójában azt próbálta közvetíteni az elbeszélésével, hogy nem akarta, hogy elvegyék tőle a gyermekét, nem járult hozzá, hogy elvegyék tőle, és kudarcot vallott, amikor megpróbálta megakadályozni, hogy ez megtörténjen.


https://www.pokolafoldon.hu/blog/gary-cooper-kabalista-ivadekai