Áprilisban Dr. Lee Merrit és Dr. Kevin Stillwagon a "vakcinákról", a repülések során a magasságban használt arcmaszkokról és arról beszélt, hogy ezek hogyan befolyásolják a pilóták és az utasok biztonságát.

Dr. Stillwagon egykori csontkovács és légitársasági kapitány. Ő 33 évig volt légitársasági pilóta. A Delta Airlines-nál dolgozott 26 éven át, ebből 21 évig kapitányként. Kénytelen volt nyugdíjba vonulni a Delta Airlines-tól, mert nem volt hajlandó "az egyenruha részeként" arcmaszkot viselni. Annak ellenére kényszerítették nyugdíjba vonulásra, hogy a légitársaság elismerte, hogy az arcmaszk viselése nem akadályozza meg a Covid átvitelét, és pusztán "optikai okokból" történt.

Védőoltás-sérült pilóták

Minden pilóta, akinek Covid injekciót adtak be, és káros hatása van - még ha tünetmentes is, például mikroalvadás - "ezek a férfiak és nők ketyegő időzített bombák" - mondta Dr. Stillwagon.

Vannak pilótáink, akik most mikroalvadással repülnek, ami az oltások közvetlen következménye. Szívizom- és szívburokgyulladásuk is van - magyarázta.

 

 

Több millió embernek van pilótaengedélye, de csak néhány kiválasztottnak adatik meg a nagy légitársasági karrier. Ezek a pilóták magasan képzettek, és a cégük megbízik bennük, hogy teljesen biztonságos repülést végezzenek. A pilótán múlik, hogy megfelel-e annak a feladatnak, hogy egy több száz embert szállító repülőgépet irányítson.

"Szóval, itt a probléma. Ha egy pilóta kisebb mellkasi fájdalmakat tapasztal, ha ő vagy ő jelentkezik, és ezt megemlíti a repülőorvosi vizsgálatot végző orvosnak, akkor mikroszkóp alá kerül, és szó szerint veszélybe kerül a karrierje. Tudom, hogy ez történik néhány pilótával. Sajnos nem állnak elő, és nem mondanak semmit, mert tudják, hogy ez teljesen tönkreteheti a karrierjüket."

Tehát van egy olyan ösztönző, hogy ne legyenek nyíltak és átláthatóak, vagy ne tekintsék a tüneteket egy potenciálisan súlyos állapot jeleinek. "Azt gondolhatják, hogy ez csak egy gyomorprobléma, gyomorégés, vagy talán valami, amit ettek" - mondta Dr. Stillwagon.

A pilóták félévente orvosi vizsgálaton vesznek részt. Bár ezeken a vizsgálatokon néhány pilótánál az elektrokardiogramon ("EKG" vagy "EKG") szabálytalanságok mutatkoznak, az igazi probléma a szívizomgyulladás, amely sokszor nem látszik az EKG-n, hacsak nem viselik az EKG-t hosszabb ideig.

"Szóval, a következőnek kell történnie - és ez a repülőközönség biztonsága érdekében történik - minden pilótának, aki megkapta ezt az injekciót, amit "vakcinának" neveznek, nem érdekel, hány éves, minden pilótának teljes szívszűrést kell végezni. Ez nem csak egy EKG-t, hanem egy szív MRI-t is magában foglalna. Ellenőrizni kell a D-dimer szintet is, ami jelezné a mikroalvadást. Továbbá a troponinszintet is, ami azt jelezné, hogy valamilyen szívkárosodásuk volt. Vannak olyan gyulladásos mutatók is, amelyeket használni lehet, mint például a PULS-teszt".

Mindezek a vizsgálatok nagyon drágák. Tehát azoknak a cégeknek, amelyek kényszerítették ezeket a pilótákat, hogy beadassák nekik az injekciót, fizetniük kell ezért, és minden olyan pilótát, aki oltáskárosodásra utaló jeleket mutat, le kell tiltani a repülésről. Az oltássérült pilótákat addig kell majd kezelni, amíg be nem tudják bizonyítani, hogy egészségesek és elég biztonságosak ahhoz, hogy újra repülhessenek.

"Katasztrófa felé tartunk - ezt most azonnal megmondom. Annak az esélye, hogy mindkét pilóta egyszerre kapjon szívrohamot, vagy egyszerre veszítse el az eszméletét a pilótafülkében, rendkívül kicsi. De azt hiszem, hogy olyan helyzet felé tartunk, amikor mindkét pilóta egyszerre válhat cselekvőképtelenné. Más szóval, valamilyen olyan eseményt fognak átélni, amely akár fizikailag, akár mentálisan hatással lesz rájuk, és amely miatt a repülés biztonsága érdekében a lehető leggyorsabban földre kell szállítani a repülőgépet.".

 

 

Egy pilóta munkaképtelenné válása nagy dolog. Egy pilóta a járat élén hatalmas felelősség.

"Ha elég közel vagy a célállomáshoz, folytatnád a repülést. De ha egy hosszabb járaton vagy, és egy olyan nagyváros fölött vagy, amely képes kezelni az adott repülőgép elterelését, amin repülsz, akkor igen, akkor eltereled a járatot."

Maszkos utasok

Dr. Stillwagon személyes tapasztalatai alapján elég sokáig maradt ahhoz, hogy lássa, milyen hatása van annak, ha az utasokra arcmaszkot kényszerítenek. Ez idő alatt az egyik járaton volt olyan utas, aki felállt, hogy a mosdót használja, és a folyosón elájult, és összeesve beverte a fejét a kartámaszba. Súlyos sérülés nem történt, de az utas elvesztette az eszméletét - mondta Dr. Stillwagon.

"Biztos vagyok benne, hogy más pilótákkal is történt már ilyen. Biztos vagyok benne, hogy ha más pilótákat vagy légiutas-kísérőket kérdezne meg, valószínűleg el tudnák mondani, hogy ez egyre többször fordult elő a maszkolás után.

"Kötelesek vagyunk kitölteni egy incidensnyomtatványt, a légiutas-kísérők is kitöltik - különösen, ha az utas elvesztette az eszméletét -, ennek be kell kerülnie a feljegyzésekbe."

Tehát valaki ismeri ezt az információt, csak a nyilvánosság nem értesült róla. Amíg valaki nem követeli ezt az információt, vagy nem nyújt be kérelmet az információszabadság keretében, addig valószínűleg nem fogjuk megtudni, hogy hány utasnál fordul elő olyan incidens, amely abból ered, hogy a magasságban maszkot kell viselniük.

 

 

Pilótahiány

Dr. Stillwagon szerint jelenleg pilótahiány van, de ezt néhány hónapig nem fogjuk igazán látni, mert a pilóták beosztása rugalmas.

"Egy pilóta dolgozhat olyan keményen, amennyit akar, vagy olyan keveset, amennyit akar. Tehát általában, amikor pilótahiány van, a vállalat ösztönzőket ad ki a pilótáknak, hogy jöjjenek és repüljenek a szabadnapjaikon - ez a fizetésük emelését jelentené. Tehát a vállalatoknak megvan a módjuk arra, hogy fedezzék ezeket a hiányokat. De végül el fog érni egy olyan pont, amikor a pilóták olyan keményen fognak repülni, ahogy csak tudnak. Vannak bizonyos óraszámkorlátozások. Az FAA szabályai szerint csak ennyit lehet repülni. És amint ezek a korlátok elérik a határokat, elkezdődnek a járattörlések."

Egy másik jel arra, hogy számos pilótára hátrányosan hatott a Covid injekció, és nem tudnak repülni, ami pilótahiányt okoz, ha a pilóták nyugdíjkorhatárát megemelik.

"Ha valóban hiány van pilótákból, akkor lehet, hogy el kell ejteniük a 65 évesen való nyugdíjba vonulás kötelező előírását. Amíg egy pilóta továbbra is át tud menni a "hathavonta esedékes orvosi vizsgálatokon" és a "kilenc havonta esedékes szimulátoros ellenőrzéseken", hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden vészhelyzetet kezelni tud, addig hagyják a pilótákat repülni, amíg nem akarnak többé repülni".

Mit mond az FAA az injekciós pilótákról?

A Szövetségi Légügyi Hivatal ("FAA") vagy megelőző jelleggel tesz valamit, vagy reakciószerűen. Sajnos a legtöbb dolog reakciós, mondta Dr. Stillwagon. "Nem gyűjtöttek biztonsági adatokat [a Covid injekciók pilótákra gyakorolt káros hatásairól]. Most gyűjtjük a biztonsági adatokat. Még mindig a biztonsági vizsgálatban vagyunk."

"Ezek mind kísérleti termékek. Egyikük sem volt teljes mértékben FDA által jóváhagyott 2021. augusztus 23-ig. Az első, amelyik megkapta az engedélyt, a Pfizer injekció volt, és azt Comirnaty-nak nevezték el. De a probléma az, hogy ezt az injekciót nem lehet kapni, az Egyesült Államokban nem, nem létezik. És az ok, amiért nem létezik, az az, hogy bármilyen FDA által jóváhagyott termékért mostantól a felelősséget visszahelyeznék az oltóanyaggyártókra, kivéve, ha az a vakcina az, ami a gyermekkori oltási tervben szerepel."

Ha egy terméket az FDA engedélyez, akkor átláthatóságra van szükség azzal kapcsolatban is, hogy mit tartalmaznak az injekciók. A sürgősségi felhasználás keretében engedélyezett termékek esetében ez nem így van. Vannak tehát pilóták, akiknek ismeretlen anyagot adtak be.

 

 

A pilóták Covid "vakcinákkal" való injekciózása nem felel meg az FAA repülési szabályainak. "Egy vakcinával: a vakcinának, 1. számú, az FDA által jóváhagyottnak kell lennie" - mondta Dr. Stillwagon.

"Egyik vakcina sem rendelkezik FDA jóváhagyással, amit bármelyik pilóta kapott. A Comirnaty és a Spikevax esetében pedig azt írja, hogy a pilótának 48 órát kell várnia, hogy lássa, jelentkeznek-e mellékhatások.

"Van még néhány más vakcina, amit a pilóták megkaphatnak. Az egyik, azt hiszem, a tífusz elleni vakcina, a másik pedig a veszettség elleni vakcina. Ezeknél is 72 órát kell várni. De a többi vakcina esetében nincs megfigyelési időszak, a pilóta azonnal visszaülhet a pilótafülkébe, és azonnal repülhet.

"Ha egy pilótának gyógyszert juttatnak a szervezetébe - akár szájon át, akár injekcióban, akár a bőrébe dörzsölve, vagy bármilyen más módon, ahogyan egy gyógyszert a szervezetébe juttatnának -, a törvény előírja, hogy a gyógyszer engedélyezése után 12 hónapos időszakot kell eltölteni, hogy lássák, előfordulhatnak-e repülőorvosi típusú mellékhatások. Egy évet kell várniuk, miután a terméket jóváhagyták. Ez azért van, hogy megnézhessék, hogy a lakosság körében előfordulnak-e olyan repülőorvosi típusú mellékhatások, amelyek befolyásolhatják a pilóták repülésének biztonságát.

"Ez egy drogért van. De ez a termék nem minősül gyógyszernek - bár véleményem szerint annak kellene lennie, mert ez nem vakcina. Nem úgy viselkedik, mint egy vakcina, nincs benne semmi olyan, ami akár csak megkísérelné azt, amit egy vakcinának kellene tennie"."

Egyértelműen sérti a FAA irányelveit, hogy a pilótáknak a Covid kísérleti génterápiás gyógyszereket adnak be. Az FAA mégsem mondott eddig semmit a pilóták, az utasok és a lakosság védelme érdekében. Dr. Stillwagon azonban azt mondta: "Van egy mozgalom néhány szervezettel, amelyek azért alakultak, hogy az FAA-t rávegyék, hogy nyilatkozzon. Ezzel foglalkozni kell, ezzel foglalkozni kell, mielőtt olyan helyzetbe kerülünk, hogy emberek sérülnek meg - és én nem akarom, hogy ez megtörténjen, nem engedhetjük, hogy ez megtörténjen".

"Az FAA-nak azonnal ki kellene jönnie, és azt kellene mondania, hogy több lövés nem megy egyetlen pilótára vagy légiutas-kísérőre sem, végeztünk vele. Több lövés nem megy be, és el kell kezdenünk megvizsgálni ezeket a személyzet tagjait, hogy lássuk, van-e valami aktívan a szív- és érrendszerükben. Ha igen, akkor szobafogságot kell kapniuk, és [kezelési] rendszerbe kell őket helyezni, hogy bebizonyíthassák, hogy nincs többé ilyen állapotuk. Mert, szó szerint, ezek ketyegő időzített bombák. Veszélyeztetik a repülés biztonságát, és ez végső soron Önt, mint utast is érinti."

https://www.pokolafoldon.hu/pandemia/beoltott-pilotak-es-a-repulesbiztonsag-katasztrofa-fele-tartunk