Nem ez az első alkalom, hogy valaki bemutatja ezt a bizonyítékot.

Az All Time csatorna 2021-es The Dead Internet Theory című háromrészes dokumentumfilmje (amit egy Renegade kommentelő ajánlott nekem néhány hete) nagyon hasonló módon magyarázza az egészet (nézd meg az említett dokumentumfilm 2. részét), ami azt jelenti, hogy ez a probléma már jó ideje fennáll. Ez nem egy új dolog.

A prognózis az, hogy valamikor szükségünk lesz a jelenlegi internet alternatívájára. Hogyan képzelhető ez el egyáltalán? Nem tudom, nem vagyok "Sir Tim Berners-Lee", de az biztos, hogy az elkövetkező hónapokban/években szükségünk lesz egy ilyen megoldásra, ha a dolgok továbbra is lefelé mennek (azaz ha ezek a WEF gazemberek a cenzúrájukkal a maguk útját járják).

Egy kicsit nehézzé vált a kutatás, amennyire én látom. Sok olyan dolgot, amit valaha olvastam (vagy alapvetően természetesnek vettem), kitiltottak - hogy ne mondjam, megszüntettek - a keresőmotorokból. Ahogy egy másik cikkemben mondtam, az olyan oldalak, mint a Wayback Machine, már nem is olyan hatékonyak. Időnként én is ilyen helyeken keresgéltem információkat, és az egész olyan, mint egy találat vagy hiba, egyszerűen nem elég jó. Az eredmények sokszor túlságosan nem kielégítőek.

 



Rengeteg olyan régi információ van, ami évekkel ezelőtt elérhető volt az interneten, ami teljesen ELVESZETT ÖRÖKKÉ, eltűnt. Ha eléggé "mainstream" akarsz lenni, gondolj csak a Myspace-re. Mindannyiunk "öreg kutyák" számára az internetes "vadnyugat" napjai már jó ideje elmúltak, ezt nem lehet tagadni. Köszi zsidók.

És igen, tudom, hogy a videóban szereplő srác a google-t használja fő keresőmotornak. Ez nem változtat semmin (ebben mindketten egyetértenek). Én magam is sok-sok különböző keresőmotorral próbálkoztam mostanában, és MINDEN pontosan ugyanazt az eredményt adja, csak nézzétek meg magatok, ha van időtök.

Mindent összevetve, akár tetszik ez a videó, akár nem, szerintem ez egy fontos kérdés.

Nyugtalanító bizonyíték, hogy csendben törlik az internetet (Aug 12, 2022) by Bright Insight