Mivel az oltás utáni halálesetek most Indiát és Brazíliát pusztítják, az Egyesült Államokban szerte az emberek észreveszik az úttesteken bekövetkező autóbalesetek hirtelen megugrását.

Az emberek lehajtanak az utakról és fákat döntenek ki. Más autókba hajtanak, frontálisan ütköznek. És nyilvánvalóan elveszítik a kognitív funkciókat a volán mögött.

Clif High ezeket a dolgokat „OLTAKOZÓKNAK” nevezi. A videókat, valamint megjegyzéseket a vaccidents címen a több ember közzéteszi a RumorMillNews.com -on.

Az olvasók további észrevételei az RMN linkjén láthatók :

Van egy startup cégem, és mint így, a hét minden napján dolgozom. Minden nap úton vagyok hazafelé az I-40-es úton Raleigh-Durham körzetében lévő irodámba.

A közelmúltban figyelemre méltónak, furcsának tűnő baleseteket láttam. Mindenféle jármű, általában egyedi, lefut az útról és összetörik. Nem rossz időben. Nem az éjszaka közepén. Csak hirtelen.

Észrevettem olyan embereket is, akik „kábultan” néztek, szabálytalanul megálltak, és főleg nem haladtak nagy sebességgel - alsórendű utakon általában 10 km / h-val a sebességkorlát alatt.

Nagyon régóta vezetek a helyi piacon, és még nem láttam ilyen viselkedést. Kíváncsi vagyok, hogy az oltószer agyi károsodásának valamilyen kezdete lenne???

Nem tudom, ki találta ki az „oltakozottak” kifejezést, de ez zseniális. Clif High-nak köszönhettem, hogy kitalálta a kifejezést (eddig), mert ő az első, akit hallottam használni.