Az elit/kormány/zsidók szúrása törtfehér:

A fenti törtfehér fiola nyilvánvalóan az, amit Pelosi kapott.

Most nézze meg a Pfizer vakcina keverési útmutatóját. Ha ez a biztonságos, akkor törtfehér lesz.

Még egyszer:

A halálé

Mit kap az "elit"

.

KÉTSÉGEK? AKKOR MENJEN VISSZA ÉS OLVASSA EL A PFIZER UTASÍTÁSAIT, HOGY MILYEN SZÍNŰNEK KELL LENNIE AZ INJEKCIÓNAK. EZ NEM TISZTA SÁRGA, HANEM TÖRTFEHÉR.

TÉNYLEG KÜLÖNBÖZŐ FORMULÁK VANNAK A KÜLÖNBÖZŐ EMBEREKNEK, EL VAN CSESZVE.

Ettől függetlenül én is megkapnám az injekciót, ha olyan színű lenne, mint Pelosi injekciója?

Válaszolj: Nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem: NEM.

Ebből csak annyit tudunk, hogy többféle készítmény van, holott mindnek egyformának kellene lennie. Lehet, hogy van egy felhőfehér halálos lövés is.
Bárcsak már fél évvel ezelőtt felfedeztem volna ezt. Azt hiszem, jobb későn, mint soha. Nem is tudtam, hogy létezik felhőfehér változat, amíg nem találkoztam azokkal a pfizer használati utasításokkal.

Valahogy Biden felhőfehér injekciója elkerülte a figyelmemet.

https://www.pokolafoldon.hu/blog/rajottem-hogyan-lehet-kulonbseget-tenni-a-halalos-es-a-kormany-elit-kozotti-oltasokban