2022. november 21., hétfő

Oltáskárosult Balogh Timike (36) 2022 november

Timike Balogh > Pfizer mellékhatások
2022. jún. 15.
2 Moderna óta ( egy éve ) folyamatos gyulladásban a szervezetem és megállíthatatlan a hajhullásom
MAGAS VÉRSÜLLYEDÉS !! ( már mindent próbáltam qvercetin, feketekömény olaj , ligetszépe, lenmagolaj, omega 3, Oliva levél kapszula, most : algák, krill olaj
Hogyan tudnám ezt mérsékelni ?? mert akkor a hajam is rendeződne :,-(
36 évesen jövőhéten parókabolt :,-( S.O.S !!! kÖSZÖNÖM !!

Timike Balogh Pfizer mellékhatások
2022. szept. 7.
Kedves Csoporttársak :,-( S. O . S
Nem tudom mi történik a szervezetemmel , de teljesen összeomlott minden
A menszeszem gyengén jött meg ,a hajam jobban ömlik mint ezelőtt bármikor, a mellem nő és a bármit eszem , híg sárga végeredmény van és puffadok egyfolytában Minden vízzé alakul bennem
Senkim nincs , egyedül vagyok és ötletem nincs hogy mi történik
Végső elkeseredésemben írok már ..
Őszintén félek, hogy nem bírom tovább
az endokrinológiára november közepére kaptam időpontot
TUD VALAKI SEGÍTENI ?? ENDOKRINOLÓGUST A LEHETŐ
LEGGYORSABBAN ?? AKI CSINÁL NEKEM TELJES
VÉRKÉPET, UH- OT, HOGY KIDERÜLJÖN, Ml TÖRTÉNIK VELEM
Nem tudok már aludni sem
Nem bírom ezt sokáig .... Őszintén :,-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése