("Az Alföld elsivatagosodik!" Ugye Te is ezt hallod mindenfelől? Azok a hatalmas felhők a fejünk felett, mégis hogy kerülhettek oda mostanában? Jani)

A face felfigyelt rám!

Július 31-én írt "Valami nem stimmel" cikkemet közel 30 ezren láttátok.

Nagy öröm volt számomra, hogy láthattam:

Mennyien felelősen, nyitott szemmel jártok.

A következő bejegyzéseket viszont ezren sem...

Működik az "algoritmus"-nak nevezett gondolatrendőrség.

Amikor nem kapjátok meg azoknak az írásait, akik valóságában látják a világot, nem pedig úgy, ahogyan "kellene".

Bár felkínálta a lehetőséget az FB, hogy fizessek és ezért pár száz embert elérhetek, de nem éltem vele.

Remélem vagy így vagy úgy, de eljutnak hozzátok gondolataim.

Mint az előbb említett cikk, amelyben hangot adtam feltételezésemnek, hogy talajvizeinket ellopják.

Olyan technológiával, amire egyszerű ember még csak gondolni sem tud.

Aki ismeri ezt a lehetőséget, az pedig gondolni sem mer erre.

Pedig úgy tűnik igazam lesz ebben is...

Két hete figyelem a felhőket.

Kerül- fordul felnézek az égre és döbbenve látom:

Hatalmas, kövér felhők százai lepik el az eget felettem.

Eleinte csak kis pamacsok, amelyek egyre nagyobb vattacukor szerű gomolyfelhőkké állnak össze.

Oly hatalmasok és kövérek lesznek, hogy a tiszta eget kezdik eltakarni.

És várná az ember a hatalmas felhőszakadást, de az elmarad...

Az elmúlt napokban többször felfigyeltem erre. Magamban szóvá is tettem:

Ha itt az elmúlt időszakban iszonyatos szárazság volt, akkor ugyan mivel telítődtek ezek a felhők ilyen naggyá?

Honnan jön az a hatalmas felfelé áramló pára, amely itt az Alföld kiszáradt homokján nincs?

Sajnos nem tudok másra gondolni, mint amit már leírtam:

Az alattunk lévő mélységi vizeket párologtatja el valami...

És ilyenkor egyből eszembe jut az a tanulmány, amelyet a kiskunsági Nemzeti parkról írtak.

Pár évvel ezelőtt észrevették ezen a területen, hogy a mélyben sivataggá vált a talaj!

Akkor, az akác erdőkre fogták mindezt.

Azóta azonban sok mindent megtudtam, hogy mindezt ne higgyem el.

Ma még nem tudom pontosan, hogyan működik az a rendszer, amely elpárologtatja a föld mélyében lévő talaj vizeinket.

Csak sejtem.

Mégpedig elég nyomós okok alapján...

 

 

Nem tudom hány évvel ezelőtt, ifjúsági házat szerettem volna kialakítani a helybeli és környékbeli kallódó fiatalok számára.

Ehhez egy készséges pénzintézet pénzügyi beszámolót kért Kft-mről.

Profin szerettem volna ezt elkészíteni ezért segítségül hívtam a Google-t

Be is dobta az ELTE egyik évi ilyen dokumentumát.

Olvastam a több oldalt, és egyszer csak ott világított a sorok között ez a kifejezés:

Magneto hidrodinamikai turbolencia...

Tudjátok már sokszor írtam, hogy életemet valami irányítja.

Egyszer majd valószínűleg meg fogom tudni Mi volt ez és Miért...

Ez a számomra ismeretlen kutatási cím ugyanúgy nem mondott semmit, mint valószínűleg közületek sokaknak.

Ellenben ott világított a sorok között elkerülhetetlenül.

Nem gondoltam volna akkor, hogy ekkora jelentőséggel fog bírni, egy pénzügyi beszámoló keresése.

Az ifjúsági házból nem lett semmi (helyi, rosszindulatú akadály gördült elé), de valószínűleg így volt jó.

Mert, ha másképpen alakul, akkor ma már nem emlékeznék erre a furcsa kifejezésre.

Nem kerestem volna meg azt az embert akkor, aki az egészet vezette.

Nem tudtam volna meg a jelentését sem:

"Folyadékok mozgása mágneses erőtérben"

Amit a plazma térben vizsgálunk- mondta a kutatás vezetője.

Na még egy kifejezés, amiről halvány fogalmam sem volt.

Azóta már elég sok mindent tudok róla, legyen elég, hogy a földfelszíntől nagyon messze iszonyatos energiájú térben az atomok "szétszedett állapotban" vannak.

Ennyi ismeretlen dolog között nem csoda, hogy nem vettem észre valamit...

Mint azt már írtam, pár évvel később ez az ember már külföldön keresett munkát, mert "nem finanszírozták tovább az amerikaiak a kutatást".

Szomorúan közölte mindezt velem, amikor újból hívtam.

Telt múlt az idő, felvettem a kapcsolatot egy olyan MTA taggal, aki perfekt a felettünk lévő térben. Sávonként beosztott szférák, ahol előbb csak a felhők és a repülők, magasabban műholdak, majd egyre feljebb egy különös világ tárul az őt kutató szemek elé.

Földet körülvevő légkör hőmérséklete is változik ennek megfelelően.

Felfelé haladva először csökken, majd nő, majd újból nagyobb szintre csökken.

Ennyi minimum kell ahhoz, hogy megértsd mi történik velünk...

Szóval ez a Tudományos Akadémia tag -mint már írtam- készségesen válaszolt levelemre. Ebben a házam felett kétszer is tapasztalt téglalapalakú felhőről kérdeztem.

Következő levelemben érdeklődtem, nincs-e összefüggés a "magneto hidrodinamikai turbulencia"-val?

Nem válaszolt.

 

 

Egy hónap múlva újból ráírtam, talán a levelezőrendszere dobott ki és ez miatt nem láthatta.

Nem válaszolt azóta sem...

Na sebaj -gondoltam- majd felhívom újból a száműzött kutatás vezetőt!

Szerintem ugyanis ő ráakadt valamire.

Arra, amire nem gondoltam az elején:

Hogyan mozoghatna folyadék -egyebek között víz- olyan térben, ahol az atomok is elemeikre bontva "léteznek"!

Lázasan hívtam az embert.

Fel is vette, emlékezett is rám.

Valami buliban volt, megígérte hogy visszahív.

Ez máig nem történt meg...

Kedveseim!

A "magneto hidrodinamikai turbulencia" egy olyan -tömegek által ismeretlen- kifejezés, amely hallatán bezárulnak a tudományos kapuk!

Pedig ez a valami határozza meg jelen életünket és jövőnket is!

Mint írtam:

Szerintem, valahogyan elpárologtatják talaj vizeinket.

Ami előbb gomolyfelhőkké áll össze (max. 6000 méter),

Majd ezek a felhők sávokká.

Figyeljétek meg!

Láthatjátok Ti is -mostanában délutánonként- ahogy tömött egybefüggő felhő csík alakul ki Nyugat-Kelet irányban.

Mintha egy vonalzót tettek volna mellé!

Mindez lehetetlen! -mondhatják azok, akik tanulják mindezt.

Ugyanis ez olyan helyen lehetséges, ahol a hegyek gerincén átbukó szél ki tudja mindezt alakítani.

De mi az Alföldön vagyunk.

Ráadásul szinte minden nap megtörtént az elmúlt időszakban...

Utána, hogy mindez hogyan kerül még magasabb régiókba, nem tudom.

Nektek annyit kell tudni, hogy -50 C°, de még fentebb mínusz 120 C° található.

Miért érdekes mindez?

Mert az odafent ennyire össze fagyott víz, nem tud kiolvadni mire eléri a Földfelszínt.

Jégeső lesz belőle.

Mindezt azért írom, mert azt közölték velem:

Az elmúlt napokban jégeső hullott Szaud-Arábiában!

Ott, ahol az évezredes természeti törvények szerint, felfelé áramló forró légáramlat van.

Ezért vannak sivatagok az egyenlítő környékén.

Az esetleg ott lévő pára felmegy, de visszahullani már nem tud.

Ezt valami felborította és mostanában felhőszakadás, jégeső zúdul rájuk.

Mindezt valószínűnek tartom, hogy emberi beavatkozás okozza.

Valaki oda viszi a vizet, olyan technológiával, amit csak sejteni lehet.

A múltkor leírtam kik lehetnek azok. Akik, a nekik ígért Szentföldet semmi pénzért el nem hagynák.

Akkor sem, ha elfogynának édesvíz készleteik.

Akkor sem, ha a Jordán folyó kiszáradna...

Mert megoldják olyan technológiával, amelynél ott sem kell lenniük.

 

 

(Érdekességképpen:

A kilencvenes évek elején láttam a köztévében egy dokumentumfilmet.

Oroszországi mentális kísérletekben résztvevő gyerekekről szólt.

Az egyik feladatuk a felhők irányítása volt...)

Sokan kerestetek meg ezzel az elképzelésemmel kapcsolatban.

Így kezd körvonalazódni egy világméretű átalakulás.

Hátborzongató belegondolni, pedig a jelek azt mutatják:

Valakik meg akarják valósítani a Bibliai "Ígéret földjét"!

Ahol bőségben terem minden, és békében élhetnek a zsidók, ahogyan az ő istenük megígérte.

A bőséghez víz kell, amely úgy néz ki Európából -legfőképpen Hazánkból- kerül oda.

És hogyan lesz

béke, az állandóan szomszédaival háborúzó Izraelben?

Pár hete döbbentem rá, hogy rosszul hittem Magyarország földjeinek zsidók általi felvásárlásának okát.

Úgy gondoltam, ide akarnak jönni a vizünk miatt.

De rájöttem, hogy semmi pénzért nem hagynák el, az "Ígéret földjét" -a mai Izraelt.

Első elgondolásomba ezért nem illett bele valami:

Iszonyatos mennyiségű pénzzel előbb előidézték az "Arab tavasz" néven elhíresült polgárháborúkat.

Majd az így feldúlt országok fiatal férfiait -még több pénzzel ellátva- Európába küldik.

Ez volt az ellentmondás.

Ha a zsidók ide akarnának jönni hozzánk, akkor miért küldik előfutárként Európába a migránsokat?

Ez így nem állt össze.

És jó gondoltam...

Szerintem jó pár évvel ezelőtt írtam Ungár László egyik TV nyilatkozatáról, amelyben említett egy tanulmányt.

Izraelben kérdezték meg a neves vezetőket, hogy gondolkodjanak már azon:

Hogyan tudna békében élni Izrael a szomszédaival?

Mára már elfelejtettem annak az embernek a nevét, akiét viseli az a doktrína, amely szerint a zsidó állam azóta is így él.

 

 

A lényege Ungár szerint:

"Izrael akkor tud békében élni szomszédaival,

Ha nincsenek szomszédai..."

Szóval drága barátaim, ők nemzedékekkel előre gondolkodnak.

Nekik lesz vizük, és békében élnek majd egyedül egy egész földrészen.

Miközben Európa kiszárad és feketévé válik...

Kiút ebből?

Ma már a pénz diktál.

Mammon.

Ezt követik a zsidók Mózes óta. Az összes politikai és gazdasági vezetővel megszerettették ezt az istent.

Uniós és hazai szinten is.

Olyan kábulat alatt hozzák meg ezek az emberek döntéseiket, amelyekről valószínűleg nem is tudnak.

Ha ki lehet szárítani egész tájegységeket több ezer km-ről, akkor szerintetek meg tudják-e oldani, hogy Orbán-Szijjártó- Pintér- Kövér -Csányi azt tegye, amit ők akarnak?

(Narkós Deutsch, másik -Európai Parlamentben Magyarországot- képviselő a homoszexuális Szijjártó, pedofil perui nagykövet Kaleta, szex orgiájáról elhíresült győri polgármester Borkai-akról nem is beszélve...)

Szóval kiút van-e ebből?

Nincs.

Azoknak, akik nem látnak, nem hallanak.

Hiába érzik lassan saját bőrükön a változást, ők már ezt nem foghatják fel.

Mert ugyanis ez még csak a kezdet!

Azoknak, akik viszont mindezt látják, nagy előnyük van.

Megerősödhetnek hitben!

Ugyanis a vezetőinket irányító nemzet istene ellen csak egy másik Isten segíthet.

A miénk.

Ehhez nem kell mást tennünk, csak imádkozni hozzá.

És reménykedni, hogy meghallja.

Mert úgy néz ki, ebből nincs más kiút...