Amikor a hamis világjárvány elején bejelentették, hogy a kormány azt akarja, hogy a nyugdíjas orvosok segítsenek, míg a fiatalabbak az íróasztaluk alá bújnak, írtam az Általános Orvosi Tanácshoz, hogy felajánljam a nevemet.

Vernon Coleman

Nem hatottak meg a rémhírek, de úgy gondoltam, hogy mivel a kórházi osztályok bezárnak, és a háziorvosok olyan ritka látványosságnak számítanak, mint a fecskék decemberben, talán tudnék egy kicsit segíteni a torokfájás, a görcsös térd stb. kezelésében. Úgy gondoltam, hogy mivel a háziorvosok mind bujkálnak, talán hasznos lehetek.

Mint a legtöbb nyugdíjas orvos, én is automatikusan elvesztettem a praxisjogomat, amikor utoljára letettem a sztetoszkópot. A GMC általában nem engedi, hogy a nyugdíjas háziorvosok továbbra is engedélyt kapjanak - ezzel az országot több ezer alkalmas és tapasztalt orvostól fosztja meg véglegesen.

A GMC-től válaszul kaptam egy üzenetet, amelyben megtagadták, hogy bármit is megbeszéljenek velem, mert az e-mail cím, amelyről írtam, nem azonos azzal az e-mail címmel, amelyet fél évezreddel ezelőtt használtam, amikor utoljára voltam bejegyezve és engedélyezve.

Már rég elfelejtettem az akkori e-mail címemet, de jó érzés volt tudni, hogy néhány dolog nem változik, és hogy a GMC ugyanolyan bürokratikus és akadályozó, mint mindig. A GMC aztán közölte velem, hogy szeretnék, ha beszkenneltetném az útlevelemet, és elküldeném nekik e-mailben. Nincs működő szkennerünk (az utolsó három mind meghalt), és amúgy sincs semmi esély arra, hogy bárkinek is elküldjem az útlevelem másolatát e-mailben.

Aztán rájöttem, hogy a kormány önkényesen úgy döntött, hogy túl öreg vagyok ahhoz, hogy bármilyen gyakorlati hasznomat vegyék.

Ma olvastam, hogy nem én voltam az egyetlen, aki elviselhetetlenül akadályozónak találta a GMC-t. A GMC mintegy 8200 olyan háziorvosnak adott ideiglenes sürgősségi engedélyt, akik nyugdíjba vonultak, vagy más okokból törölték őket a nyilvántartásból. A GMC azonban csak olyan háziorvosoknak adott ideiglenes engedélyt, akik kevesebb mint öt éve nem szerepelnek a nyilvántartásban, így én messze kívül estem a jóváhagyott időskálán.

Az ideiglenes engedélyt kapott orvosok túlnyomó többsége azonban egyáltalán nem végzett orvosi munkát.

A bürokrácia megakadályozta őket abban, hogy bármi hasznosat tegyenek.

És sok további nyugdíjas orvos feladta az újbóli engedély megszerzésére irányuló törekvést, miután rájött, hogy 21 bizonyítékot kell benyújtania, köztük a radikalizálódás megelőzésére irányuló képzésről szóló igazolást (bármi is legyen az).

A munkába való visszatérés folyamatát kihívásnak és áthatolhatatlannak írták le.

Úgy tűnik, hogy a kormány tényleg nem akarta, hogy ezek a plusz orvosok rendelkezésre álljanak.

Bizarr módon ezen a héten a kormány azt állította, hogy az országnak égető szüksége van több orvosra.

Ha a kormány valóban növelni akarja a háziorvosok számát, akkor fel kellene kérnie a nyugdíjas háziorvosokat, hogy lépjenek vissza a nyugdíjból - és esetleg dolgozzanak részmunkaidőben. (Sok meglévő, fiatalabb háziorvos, különösen a nők, csak heti két-három napot dolgozik, hogy csökkentse adókötelezettségeit. És részben ez az oka a hiánynak. Ha az idősebb háziorvosok fél héten át dolgoznának, az jelentősen javítaná a háziorvosi szolgáltatást).

De ez nem fog megtörténni.

A kormány és az NHS felvesz néhány külföldi orvost (akik közül sokan nem fognak beszélni köznyelven angolul), és ennyi. Ezeknek a külföldi orvosoknak egy vagyont fognak fizetni.

A nyugdíjas orvosok nyugdíjasok és nemkívánatosak maradnak.

És számomra egyértelműnek tűnik, hogy itt van még egy bizonyíték arra, hogy a kovidot egy népirtási program fedőszerveként használták fel.

Ha a brit kormány több orvost akart volna, akkor könnyedén felkérhetett volna 10-15 000 alkalmas és munkaképes nyugdíjas háziorvost, hogy jöjjön ki a nyugdíjból. A legtöbb orvos csak azért ment nyugdíjba (gyakran az 50-es éveiben), mert nem bírta elviselni a GMC gyűlölt bürokratikus újraérvényesítési programját, amely arra kötelezi az orvosokat, hogy idejük nagy részét újabb és újabb űrlapok kitöltésével töltsék.

(Nehéz megkerülni a gondolatot, hogy az abszurd revalidációs programot szándékosan azért vezették be, hogy az idősebb, tapasztalt, független orvosokat kiszorítsák az orvosi szakmából - ezzel megkönnyítve az NHS tönkretételét, idős és beteg betegek nagy számban történő megölését, valamint a koronavírusos átverés és a covid védőoltás csalásának keresztülvitelét.)

Az orvoslás olyan, mint a biciklizés. Nem tartana sokáig, hogy visszazökkenjünk a kerékvágásba. A legtöbb megkérdezett orvos boldogan teljesítette volna a kérést - hogy segítsen megmenteni az NHS-t a saját maga által okozott zűrzavartól.

Az egyetlen következtetésem az, hogy a kormány nem akarta, hogy több tapasztalt orvos álljon rendelkezésre a covid-csalás előtt vagy után.

Miért?

Talán a kormány felismerte, hogy az idősebb, tapasztaltabb orvosok, akiket nem köt az NHS-szerződés, akiknek nem kell jelzálogot fizetniük, és akiknek nem kell aggódniuk a jövőbeli karrierjük miatt, nagyobb valószínűséggel kérdőjeleznék meg az egész covid-csalást.

Figyelemre méltó, hogy a csalás ellen tiltakozó kevés orvosok többsége idősebb és tapasztaltabb orvos volt.

Több ezer orvos, aki a covid hazugságok és a covid oltási csalás miatt kiabál, nem illene bele a tervbe, nem igaz?

És ha több ezer tapasztalt orvos lenne a közelben, az megnehezítette volna a kormány és az NHS számára, hogy idős emberek ezreit gyilkolja meg idősek otthonában, idősek otthonában és kórházakban.

Legyetek dühösek! Legyenek nagyon dühösek. És osszák meg a csalásról szóló információkat mindenkivel, akit ismernek.

Vernon Coleman

https://pokolafoldon.hu/pandemia/ujabb-bizonyitekok-a-kovid-nepirtasara