Máris csúszik szét a solymári vasúti megálló
Máris
csúszik szét a frissen felújított esztergomi vasútvonal egyik
állomásának peronja. Ez az a vasútvonal, ahol 44 milliárd forint ment
el, de ezernyi hibával adták át a beruházást.
Szétcsúszott vasúti megállóról jelentek
meg fotók a 10-es út nevű Facebook-csoport oldalán. A felvételek a
leírás szerint a solymári Szélhegy megállóhelyen készültek, és látható
rajtuk, ahogyan a peron térkő-téglái már morzsolódnak le a mellette lévő
töltésen, ráadásul a védőkorlát is kezd ledőlni. A balesetveszélyes
helyszínt MÁV Kábel feliratú sárga szalaggal próbálják elkeríteni.
A képeket feltöltő felhasználó egy
korábbi felvétele szerint korábban feltöltötték a töltés oldalát, ez
kezdett most el engedni. A képek alatti kommentfolyamba Loppert Dániel, a
Nemzeti Infrastrukrúra-fejlesztő szóvivője is bekapcsolódott, és azt
közölte, hogy jelezték a hibát a kivitelezőnek, aki elismerte, és
október 31-ig helyre kell állítania a problémát.
Bal-Rad komm:
44 milliárd forint, és rekordhosszú idő! 53 kilométer hosszan. És
amely felújított-ám villamosítás nélküli vonalon-az eddigi 91 perces
menetidő mindössze 5 perccel lett rövidebb. Igen, öt perccel. A
felújított pályán repeszt naponta egy gyorsított vonat is, arcletépő 50
km/h-s sebességgel! Ráadásul kevesebb helyen áll meg, és már 73 perc
alatt elér Esztergomba. Ha nincs nagy hideg, vagy nagy meleg. És ha nem
esik eső vagy hó. És ha nem szitál köd. És nincs szembeszél!
A megálló meg azért csúszik
széjjel, mert ilyen vad iramban száguldoznak ott a vonatok! Oszt’
szétrázzák a talajt! Szólni kell a MÁV-nak, hogy csak csendben, lassan!
Levegőben járva!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése