Sokunkban
felvetődött már, hogy az emberiséget irányítani szándékozó
háttérhatalom aljas eszközökkel igyekszik az embert szellemileg
visszafogni, visszafejleszteni, vagy abszurd esetben teljesen
lebutítani állatias rabszolga szintre, a kontrollálás érdekében. Ennek
jelei az élet szinte minden területén tetten érhetőek.
A teljesség igénye nélkül csak néhány példa:
- szellemi visszafejlesztés a média segítségével (elhallgatott hírek, buta műsorok, stb.)
- tudatmódosítás („oktatás", erős manipuláció a reklámokban, hírekben, HAARP stb.)
- élelmiszermérgezés (azok vagyunk, amit megeszünk, sok-sok E betűs szám...)
- immunrendszer mérgezés (gyógyszermaffia, oltások, fogkrém fluor-idegméreg, stb.)
- anyanyelvtörlés (latin, később angol, majd még később „windows" világnyelv erőltetése)
- történelemhamisítás
Fentiek
már vélhetően nem szorulnak különösebb bizonyításra, elég csak
szétnéznünk az életünkben, viszont „uraink" sajnos még mindig
tartogatnak meglepetéseket. A fentieken túl ugyanis egy egyre inkább
elterjedt vélemény szerint létezik egy még ezeknél is alattomosabb,
észrevehetetlen fegyver, amit bevetettek ellenünk, mégpedig a
frekvenciamódosítást.
Ugyanis az a helyzet emberek, hogy mi mind félre vagyunk kollektíve hangoltatva.
Idézek egy, a témába vágó cikkből:
„A
modern társadalomban élők egyre kevésbé fogadják el az ő személyes
megítélésük felett álló és attól független szabályok létezését. Persze
ez nem fog azon változtatni, hogy ha figyelmen kívül hagyjuk a
természet törvényeit, biztos mi húzzuk a rövidebbet. A zene mostanában
már csak egy fogyasztási cikk, ömlesztik is ránk tonnaszám, szinte
elmenekülni sem lehet előle.
A
baj mindössze annyi, hogy ezt is teletömik mindenféle „E" számokkal,
térfogatnövelővel, állagjavítóval, adalékanyagokkal, hogy tetszetős
legyen, és ezért azt gondoljuk róla, hogy jó zene még akkor is, ha
teljesen üres, vagy ami még ennél is rosszabb, ha tele van a
személyiségünket pusztító dolgokkal.
Az
ókori görögök számára a helyesen megkomponált zene, amelyben minden
egyes hangnak önálló értéke és tartalma volt ezzel szemben nagyon
komoly erkölcsi értékkel rendelkezett, mert képes volt arra, hogy a
hallgató jellemét fejlessze. A középkor óta elterjedt zenei felfogás
szerint viszont a zene hatását mindössze a hangok egymáshoz való
viszonya határozza meg, nem pedig a megszólaló hangok magassága
önmagában.
Részben
ennek a megközelítésnek volt az eredménye, hogy a normál „A" hang
annyiszor és olyan tág határok között változott a történelem folyamán.
Néhány példa erre: az 1720-ból származó angol hangolósíp a normál „A"
hangot 380 Hz-en határozza meg, ezzel szemben azok az orgonák,
amelyeken Johann Sebastian Bach játszott Hamburgban vagy Weimarban 480
Hz-es normál „A" hanghoz voltak hangolva. A tizenkilencedik század
elején erős tendencia alakult ki a normál "A" fokozatos emelése
irányában. Ezt a folyamatot végül az énekesek tiltakozásának hatására
1859 február 16-án a francia kormány egy törvény kibocsájtásával
állította meg, amelyben a normál "A" hangot 435 Hz-en rögzítették, és
diapason normal néven vált ismertté Franciaországon kívül is. Ebből a
normál "A" hangból egy 258.65 Hz-es "C" hang származik, aminek egy
alternatívája az úgynevezett filozófus hangolás, amelyben ez a "C" hang
256 Hz. Ehhez a "C" hanghoz egy 432 Hz-es "A" hang tartozik. 1884-ben
Giuseppe Verdi írt egy levelet az Olasz Állami Zenei Bizottságnak,
amelyben kéri tőlük a normál "A" hang 432 Hz-en történő rögzítését,
amit matematikai okok miatt tartott szükségesnek és annak ellenére,
hogy nem járt sikerrel a kérése, ő saját maga ezt a 432 Hz-es hangolást
használta. Ezt a hangolást azóta is Verdi-hangolásként ismerik. Ez
utóbbi hangolás nagyon kényelmes hiszen a 256 a kettes szám nyolcadik
hatványa, ezért minden oktávban egész szám a "C" hang frekvenciája, de
erről a hangolásról később részletesen is beszélek.
A normál "A" hang története persze folytatódott.
Anélkül,
hogy ebből a cikkből a titkos Illuminati körök világuralmi törekvéseit
leleplező írás kerekedne talán érdemes megemlíteni azt a konferenciát
1939-ben, amelyiken a normál "A" hangot 440 Hz-re módosították. Az
egyik szervező és a módosítás javaslója is Joseph Goebbels náci
propagandaminiszter volt. A javaslatot több tízezer zenész tiltakozó petíciója ellenére elfogadták és 1955 óta ISO szabvány.
Felmerül
a kérdés, hogy van-e egyáltalán jelentősége annak, hogy milyen
hangmagasságot választunk referenciaként. Ha van ennek valamilyen
hatása, akkor az milyen és hogyan vizsgálható? A következőkben egyrészt
néhány figyelemreméltó adatot szeretnék felsorolni, ezenkívül egy
különleges kísérletet, amelyikben a különböző hangmagasságok hatását
értékelték.
Az
agy a hétköznapi gondolkodás folyamata közben 14 és 40 Hz közötti
frekvencián bocsájt ki hullámokat, ez azonban csak bizonyos típusú
dendritek működésének az eredménye, amelyek a domináns agyféltekében
találhatók. Amennyiben a két agyfélteke működését 8 Hz-en tudjuk
egymással szinkronizálni, akkor egy harmonikus működést érünk el,
amelyben maximalizálni tudjuk az információ áramlást a két agyfélteke
között. Erről agykontrollosok és meditációt gyakorlók tudnak a
legtöbbet. Ezenkívül a DNS másolási frekvenciája és a Föld alap
rezonanciája is 8 Hz. Ez utóbbit Schumann rezgésként ismerik, amelyik
egy globális elektromágneses rezgés a Föld felszíne és az ionoszféra
között. A zene alapvető eleme különböző hangok harmonikus összecsengése.
Amennyiben
a zene alapja a korábban említett 256 Hz-es "C" hang, amelyik nem más
mint a 8 Hz-es természetes frekvenciáknak öt oktávval magasabb
felharmonikusa, akkor a zene amit hallgatunk, összhangban lesz ezekkel a
testünket és környezetünket felépítő rezgésekkel és segíteni fog
abban, hogy harmóniába kerüljünk saját magunkkal és a minket körülvevő
világgal, sőt még az egészségünk megőrzéséhez is hozzájárul, ami nem
más mint a testünk harmonikus működése. Ezzel szemben, ha a
referenciapontunk 440 Hz, akkor függetlenül attól, hogy milyen stílusú
zenét csinál, vagy hallgat valaki, mindenképpen egy disszonanciát hoz
létre a zene és önmaga, valamint a természet között. Ez a hatás nem
csak a zenei stílustól független, hanem még attól is, hogy milyen
hangközrendszert építünk fel erre a frekvenciára. Ez a disszonancia
pedig gyengít minket fizikailag és mentálisan is, aminek következtében
könnyebben irányíthatóvá és kihasználhatóvá válunk. Ez
megmagyarázhatja, hogy olyanok akiknek hatalom van a kezében és
fizikailag valamint mentálisan is uralni akarnak minket, mint pl. a
korábban említett Joseph Goebbels, miért mutatnak egyáltalán
érdeklődést a hangolás kérdése iránt.
Ha
körülnézünk a világban, akkor azt is láthatjuk, hogy a népi hangszerek
származási helyüktől függetlenül követik a fentebb említett természetes
frekvenciákat. Egy Koreából származó furulya hangjainak frekvenciái
például a következők voltak: 597.2 Hz, 651.6 Hz, 716.8 Hz, 796.4 Hz,
896 Hz, 1024 Hz,1102.4 Hz, 1194.4 Hz. A furulya hatodik hangja egy "C"
hang, amelyik a 256 Hz-es "C" hangnál két oktávval magasabb. Egy másik
furulya alaphangja, amit Etiópiában vettek meg egy pásztorfiútól 512 Hz
volt. Hasonló hangszereket találtak Görögországban vagy
Közép-Amerikában is. A 256 Hz-es "C" hangra, vagyis 432 Hz-es "A"
hangra történő hangolás tehát az emberi természetből adódó hangolás. Az
is érdekes tény, hogy még a modern orvostudomány is sokféle
diagnosztikai és terápiás céllal használ különböző hangvillákat,
amelyek frekvenciája a kettes szám valamelyik hatványa, 64 Hz-től 4096
Hz-ig. A hanggal történő gyógyítás egyébként évezredek óta ismert,
használhatnak hozzá hangvillákat, speciális hangolt edényeket,
hangszereket vagy mantrákat. Indiában még most is élnek olyan
mantra-gyógyítók, akik képesek még a kígyómarást is kezelni.
Annak
megállapítására, hogy milyen módon befolyásolják a gondolkodásunkat és
érzelmeinket a különböző hangmagasságok, pontosabban az hogy milyen
hangmagasságot választunk a hangrendszerünk referencia pontjának,
komoly vizsgálatokat végeztek az Egyesült Államokban, Olaszországban,
Németországban és Svájcban összesen több ezer ember részvételével és
közel húsz éven keresztül. A kísérlet maga igazán egyszerű volt. A
résztvevőknek két pár különböző hangról kellett leírást adniuk. A
hangok megszólaltatásához először két monokordot használtak, az egyik
húr 128 Hz-re a másik pedig 130.828 Hz-re volt hangolva. Mindkét hang
egy "C" hang, de az első a korábban említett filozófus hangolásban, a
második pedig a 440 Hz-es normál "A" hanghoz viszonyítva. A második
összehasonlításban egy 216 Hz-es és egy 220 Hz-es "A" hang szerepelt. A
két hang megszólaltatását annyiszor ismételték meg, ahányszor azt a
vizsgálatban résztvevő személyek kérték, a lejátszás sorrendjét pedig
váltogatták. A hallgatóknak mindössze annyit mondtak, hogy két
különböző hangot fognak hallani, amelyek közül az egyik magasabb, a
másik pedig alacsonyabb, de a hangmagassággal nem kell törődniük, hanem
próbáljanak arra összpontosítani, hogy a két hangnak van-e valamilyen
belső jellege, és hogy ez a tulajdonság azonos-e, vagy különböző a két
hang esetében. Ezt a kísérletet később elvégezték fuvolákkal,
hegedűkkel, zongorákkal is, sőt azt is váltogatták, hogy ugyanabból a
hangszerből egyszer egy tanuló kategóriájút máskor pedig egy kiemelkedő
minőségűt használtak, annak érdekében, hogy kiderüljön vajon a
megszólaltatás módja okoz-e valamilyen eltérést abban, ahogy a
hallgatók értékelnek egy hangot. A vizsgálat sok évig tartó számtalan
ismétlése után azonban a kutatók egy nagyon egységes és meglepő
eredményre jutottak. Nézzük át röviden a négy hang által keltett
benyomásokat és érzéseket a több ezer hallgató leírásainak összegzése
után:
220
Hz-es "A" hang: 3-8 %-a hallgatóknak azt mondta, hogy szépnek és
stimuláló hatásúnaknak találta, 90 % felett volt viszont azoknak az
aránya, akik azt mondták, hogy kényelmetlennek, nyomasztónak,
elnyomónak, irritálónak vagy agresszívnek találták. Számukra ez a hang
olyan volt, ami szinte fájdalmat okoz a belső fülben és a külsődleges
szépség mögött, mintha egy tőrrel döfnék meg őket.
216
Hz-es A hang: 3-8 %-a hallgatóknak azt mondta hogy személytelennek
hangzott számukra, ezzel szemben 90 % felett volt azoknak az aránya
akik a pontos, teljes, békés, tiszta jelzőkkel írták le. Sokan úgy
fogalmaztak, hogy ez a hang elégedettséggel töltötte el őket, sőt
olyanok is, akik szerint a naphoz hasonlóan fénnyel teli volt.
130.828
Hz-es C hang: 3-8 %-a a hallgatóknak ezt a hangot boldognak,
dallamosnak és fényesnek írta le, de 90 % felett volt azoknak az
aránya, akik a következő jelzőket használták: harapós, irritáló,
kellemetlen, kissé orrhangú, olyan, mintha valaki egy táblát kaparna a
körmével, beszűkít, összeszorít, egy olyan réteget tesz az ember
mellkasára, amit át kell törnie, hogy lélegezni tudjon, feszültséget
okoz, belefúródik az emberbe és a saját ritmusa ellen megy, idegessé
tesz, vésztjósló.
128
Hz-es "C" hang a hallgatók 3-8 %-a számára kérdésekre ösztönző, kissé
nyugtalanító volt azonban 90%-uk ilyen leírásokat adott: az emberi
lényhez tartozik, sok teret ad, békésnek, kellemesnek és teljesnek
hangzik, harmóniában van az emberrel, ezt hallva az ember
kiegyenesedhet és szabadon és mélyen lélegezhet, bizalmat ébreszt,
olyan mintha a szívben visszacsengene, olyan mintha mindennek az alapja
lenne mégis teljesen szabadon hagyja az embert.
Ha
azt is számításba vesszük, hogy sok hallgatónak nehéz volt az érzéseit
szavakba foglalni a 90 % feletti hasonlóság a leírásaikban igen
figyelemreméltó. Ezt az arányt nem befolyásolta sem a megszólaló
hangszer fajtája, sem pedig minőségi színvonala. A kíséletek alatt
azonban még egy nagyon fontos megfigyelést tettek a kutatók.
Elektromosan megszólaltatott hangokkal a vizsgálatot nem lehetett
elvégezni. Ez nem csak szintetizált hangokra vonatkozott, hanem még
akusztikus hangszerek elektromosan erősített hangjára, vagy
hangfelvételekre is, nem azért mert az így megszólaló hangok frekvenciái
nem ugyanazt a hatást keltik bennünk, hanem azért, mert sokkal kevésbé
tudatosíthatóvá válnak ezek a hatások. Viszont, amikor lassan, szinte
kizárólag erősített zenét és felvételeket hallgatunk, mindazok a
hatások, amelyek kedvezőtlenül befolyásolják személyiségünket,
feszültséget és bizonytalanságot keltenek bennünk, saját természetünk
vagy egymás ellen hangolnak minket, vagy akár még az egészségünket is
rombolják, még sokkal veszélyesebbek, ha rejtve maradnak. A zenészek
felelőssége egyértelmű ebben a helyzetben, de ők azok, akik a
legkönnyebben tehetnek is azért, hogy ez a helyzet megváltozzon. Még a
zenészeknél is sokkal nagyobb felelősség terheli azonban a zenét
oktatókat, és azokat, akik az oktatási rendszereket alakítják ki, hiszen
rajtuk múlik, hogy az emberek általában tudnak-e, vagy tudhatnak-e
ezekről hatásokról aminek egyre nagyobb mértékben ki vannak téve.
Elgondolkozhatunk azon, hogy mit is jelent jól behangolva lenni. Ez csak
annyi lenne, hogy egy hangszer önmagában, vagy más hasonlóan hangolt
hangszerekkel együtt nem tűnik disszonánsnak? Vagy akkor vagyunk jól
hangolva, ha egy erősen megkérdőjelezhető eredetű nemzetközi szabvány
szerint hangolunk be? Vagy akkor vagyunk jól hangolva, ha megismerjük a
minket körülvevő és ugyanakkor bennünk is jelenlévő természetet és a
zenénket úgy építjük fel, hogy ezzel legyen összhangban?" (Forrás: Gáspár Péter - Zenészmagazin)
Szóval
úgy néz ki a helyzet, hogy 1939-ban a náci Joseph Goebbels ajánlásával
került be a nemzetközi standardok közé a 440hz referenciapontú
hangolás. Azóta a megjelenő zenék nagy része fel van erre tuningolva,
lemezkiadóknak, zenészeknek kötelező! És hogy ez milyen hatást váltott
ki? Nézzünk csak szét, mekkora a káosz az emberek fejében...
Ne
tévesszen meg senkit, hogy itt valakik a "náci Goebels" nyakába akarják
varrni ezt az ügyet, (ez nyílvánvalóan egy elterelő szál, még ha a
tények szerint igaz is), hanem az itt a lényeg, hogy megint találtunk
egy területet, ahol átbsztak minket a palánkon! És még csodálkozunk,
hogy ekkora a káosz az emberek többségében, amikor még a pihentetésre szánt zenében sem találhatják meg a nyugalmukat, mert az azokban lévő rezgések nincsenek összhangban a dobhártyánkkal.
Komoly
kutatásokat is végeztek azzal kapcsolatban, hogy a hangok hogyan
befolyásolják az anyagot. A különböző magasságú hangok gyönyörű,
természetes, organikus formákat alkotnak (pl. vaslemezre szórt
homokkal, vagy liszttel):
David Icke is foglalkozott a témával, ebben az előadásában: Sound Vibration Creates Form
A
nemzetközileg elfogadott szabvány szerint tehát minden zenei mű úgy
jelenik meg ~6 évtizede, hogy az "A" hang 4. oktávja 440hz-re van
hangolva a természetes 432 helyett. Ezáltal a skála MINDEN
hangja feljebb lett tuningolva az egész zenei műben, olyan
frekvenciákra, amelyik az emberi fül dobhártyájának nem kedves,
disszonáns rezgéseket ad.
Fentiek
ismeretében talán nem állunk messze az igazságtól, hogy kijelentsük: a
világegyetem nagyon leegyszerűsítve nem áll másból mint energiából, ami
fényből és hangból tevődik össze. Ezek után ugye nem is olyan nehéz
elhinni, hogy ez a frekvencia-tuningolási ügy ugyanúgy tökéletesen
beleillik a káoszteremtési tervbe, aminek sok elemét már megfejtettük?
Ezek a háttérerők már minden szinten belenyúltak az emberi életbe,
lebutítva, összezavarva azt, miért tettek volna kivételt a „hangokkal"?
Nincs az a "bíróság", amelyik felmenthetné ezeket a tett(v)eseket!
Lehet,
hogy vannak, akik szerint ez a 432 Hz-es hisztéria egy komplett
baromság, figyelemelterelés, vagy esetleg valami new age-es marhaság.
Laikusok mondhatnák, hogy bármelyik zeneművet - példának okáért
Csajkovszkij B-moll zongoraversenyét - a skála bármelyik hangjáról el
lehet kezdeni, és egyértelmű lesz, hogy a kezdőhang a meghatározó, mert
a második és az összes többi hang az elsőnek a függvénye, tekintve
hogy egy zenedarab tulajdonképpen frekvenciakülönbségek együttese.
Vagyis a
fent említett zeneművet akár D-ről vagy G-ről is kezdhetem, mert a
további hangok az elsőhöz viszonyulnak csupán, nem? Ez éppen olyan,
mintha egy léckerítést fél méterrel arrébb tesz az ember, vagyis a
lécek egymás közötti távolsága semmit sem fog változni, csupán a
kerítés helyzete. Vagy még sem ez a helyzet??
Tudni
kell, hogy a 432Hz-es és a 440Hz-es hangolás közötti különbség nem egy
egész hang, nem is egy félhang, hanem még annál is kisebb!
Matematikailag egészen apró különbségről van szó! Most kérdezhetnénk
joggal, hogy miért számít egy alig negyedhangnyi különbség, de inkább
visszakérdezek:
Számít-e,
hogy a tudatmódosító reklámokat az agyunk befogadóképességéhez
közelálló frekvencián sugározzák? Számít-e az, hogy a HAARP-al
sugárzott hangulatbefolyásoló hullámokat milyen amplitúdóval és milyen
frekvenciával nyomatják az emberek fejére? Még szép, hogy számítanak!
Ezek, a tudósaik révén tökéletesen tisztában vannak matematikailag
vele, hogy az emberek fizikai testének mi esik jól és mi nem!
Nem a
léckerítést tették arrébb 8 cm-el, hanem egy teljesen másik léckerítést
kaptunk, mint amire vágytunk, csak nem tudunk róla!
Itt nem
arról van szó, hogy a "gyári", azaz teremtett "A" (lá) hangból
tuningolás után "C" (dó) hang lett, hanem arról, hogy valakiket ismét
rajtakaptunk amint belebarmolnak a teremtés rendjébe. Ugyanis a
régebben gyártott természetes élő (!) hangszerek mind úgy vannak
finomhangolva, hogy harmóniában legyenek a természet, a Föld
rezgéseivel, ezáltal az emberi érzékeléssel is. A 440hz-re hangolt és sugárzott zenék nincsenek összhangban a világegyetem rezgéseivel, sem az emberi szervezet felépítésével.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése