Újra kezdi visszaszerezni az MSZP korábbi szavazóbázisát, miután a kormánymédia felhagyott Simon Gábor nevének emlegetésével. Az országgyűlési választásokon szerzett vereséget követően az MSZP korábbi kampányszakértőjétől is megszabadult, így az októberi önkormányzati választásokra már egy olyan kampányszakértővel készülnek, aki nem a kirekesztettség elleni harcot és toleranciát tartja legfontosabb témának, emellett egy női karaktert helyez a kampány középpontjába. A "gyerekkel, kutyával, fiatal nővel mindent el lehet adni" marketingbölcsességet alkalmazva az MSZP már majdnem beérte a kiskutyákkal pózoló Vona Gábor pártját.
Hídfő.net | Kunhalmi Ágnes, az MSZP "új" női karaktereKunhalmi Ágnes, az MSZP "új" női karaktere.
Az MSZP szavazóbázisa júniusban már történelmi mélyponton volt, azóta másfészeresére növelték szavazóik számát. Az Ipsos legfrissebb adatai szerint 10-ről 12%-ra nőtt a párt támogatottsága, ami így lassan beéri a Jobbikét. A biztos pártválasztók körében a Jobbik 19, az MSZP pedig 18 százalékon áll. Az Ipsos szerint a többi párt szavazótábora változatlan.
Korábban a Fidesz egyszerű karaktergyilkos stratégiát alkalmazott a választások megnyerésére. Az országgyűlési választások előtt egy véletlenszerűen kiválasztott MSZP-s politikus illegálisan szerzett vagyonairól, hamis személyazonosságról és kétes halálesetekről hallhattunk napi rendszerességgel. A "napi 1 Simon Gábor hír" sikeresen vágta földhöz a szocialista pártot, többek között ennek köszönhető a Fidesz kétharmada. Az EP választásokat megelőzően pedig a szélsőjobboldali szavazók elbizonytalanítására volt szükség, így a Kovács Béla kémügyei című előadást lehetett hallani napi rendszerességgel a fővonalú médiából. A második felvonás is sikeres volt, a Jobbik szavazóit sikeresen elbizonytalanította a kormánypropaganda és a Fidesz tarolt az EP-választásokon.
Most, hogy az MSZP és a Jobbik fej-fej mellett halad, közelednek az önkormányzati választások.


http://www.hidfo.net/2014/08/16/gyerekkel-kutyaval-fiatal-novel-mindent-el-lehet-adni