Az Európai Unió elkötelezett amellett, hogy a COVID-19 terjedésének megfékezése érdekében ezen a télen továbbra is alkalmazza a zárlatokat, maszk-kötelezettségeket, vakcinaútlevelet és egyéb korlátozásokat, valamint egy „jogilag kötelező erejű” globális világjárvány-egyezmény létrehozására a „megerősített WHO-val a szívében”.
A szeptember 2-án megjelent „EU válasza a COVID-19-re: felkészülés 2023 őszére és telére” című dokumentumot az EU Bizottság (EU végrehajtó testülete) készítette és küldte meg az EU Parlamentnek. Felfedi, hogy az EU vezetése mennyire beleszeretett az új biológiai biztonsági ortodoxiába, és rosszat sejtet a fertőző betegségek jövőbeli kezelésére az EU-ban és világszerte.
[https://health.ec.europa.eu/system/files/2022-09/2022_covid-19_prep-autumn-winter_en.pdf]

A bezárások és egyéb korlátozások tekintetében javaslatot tesz a „nem gyógyszerészeti intézkedések újbóli bevezetéséről szóló döntés során értékelendő kulcsfontosságú mutatók” keretére. Ezek a paraméterek magukban foglalják a súlyos betegségekre és a kórházi kihasználtságra vonatkozó adatokat, fontos, hogy nem csak a COVID-19-re, hanem az influenzára is vonatkozóan, így ez potenciálisan a normál téli betegségkezelés részévé válik, és a végtelenségig folytatódik.
A maszkolási kötelezettséget javasolják „első lehetőségként a közösségi átvitel korlátozására”, előnyben részesítve az FFP2 maszkokat.
Az arcmaszk zárt nyilvános helyeken, beleértve a tömegközlekedést is, az első lehetőség lehet a közösségi átvitel korlátozására. A legújabb bizonyítékok azt mutatják, hogy az EU/EGT területén könnyen beszerezhető FFP2 arcmaszkok erősebb védőhatást fejtenek ki, mint az orvosi maszkok vagy a textilmaszkok. A tagállamokat ezért nyomatékosan ösztönzik, hogy fontolják meg ezek meghatározott körülmények között történő alkalmazását.
A dokumentum javasolja az otthoni munkavégzés és a gyülekezési korlátozások megelőző bevezetését a fertőzések számának növekedése előtt, hogy megpróbálják elkerülni a „zavaróbb események szükségességét, mint például a bezárások, a vállalkozások és iskolák bezárása, az otthonmaradásra vonatkozó ajánlások és utazási korlátozások”. Hangsúlyozza a „politikai elkötelezettség” és a közösségi szerepvállalás szükségességét, hogy a lezárások és egyéb intézkedések működjenek.
(…)
A dokumentum egyetlen örvendetes aspektusa az volt, hogy világosan kijelentették, kerüljük el a gyerekek oktatásának és életének további megzavarását, bár itt sem zárták ki az iskolabezárásokat.
(…)
Az oltással kapcsolatban a dokumentum 15 „célt”, „prioritást” és „intézkedést” tartalmaz a COVID-19 elleni oltási stratégiákhoz. Ezek közé tartozik az eredeti oltóanyag (a kihalt Covid törzsek ellen való) elfogadásának ösztönzése az összes jogosult gyermek és serdülő körében, valamint egy cselekvési pont annak biztosítására, hogy a háziorvosok elegendő időt töltsenek az emberek oltásával (nincs más dolguk?). A dokumentum azt javasolja, hogy az emlékeztető oltásokat legalább háromhavonta kell beadni, mivel hat hónap után már nem sok haszna van. Arra is felszólítja a kormányokat, hogy lépjenek fel a médiában és az interneten megjelenő „dezinformációk” ellen, hogy biztosítsák az „egyértelmű, következetes és bizonyítékokon alapuló üzeneteket, amelyek demonstrálják a COVID-19 vakcinák folyamatos biztonságát és hatékonyságát”. Az oltásbiztonsággal kapcsolatos aggályokat „Nyugat- és EU-ellenes narratívákkal” és olyan webhelyekkel kapcsolja össze, amelyek az ukrajnai háborúval is foglalkoznak. A vakcina akciópontjai a következők:
(…)
A dokumentum határozottan megerősíti az EU elkötelezettségét egy új, „jogilag kötelező erejű” világjárvány-szerződés mellett, amelynek középpontjában a „megerősített WHO” áll, és több mint félmilliárd eurót különített el annak megvalósítására.
Végezetül az EU úgy véli, hogy létfontosságú a COVID-19 világjárvány tanulságainak hasznosítása és a globális egészségügyi architektúra megerősítse – WHO-val a középpontjában. Az EU eltökélt szándéka, hogy hajtóereje legyen az új, jogilag kötelező erejű nemzetközi megállapodásról, valamint a 2005. évi Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat megerősítését célzó módosításokról szóló tárgyalásoknak. Ezek a kiegészítő folyamatok prioritást élveznek az EU számára, és történelmi lehetőséget kínálnak arra, hogy többoldalú megoldásokat találjanak a közös kihívásokra, a kollektív szolidaritás, a méltányosság, az igazságosság, a befogadás és a fokozott átláthatóság elvei alapján. Ezenkívül a világjárvány megelőzését, felkészültségét és reagálását célzó új Pénzügyi Közvetítő Alap (FIF), amelyre a Team Europe már legalább 588 millió eurót különített el, finanszírozást biztosít a világjárvány megelőzésének, felkészültségének és reagálásának támogatására, beleértve a módosított Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat, valamint a világjárvány-megelőzésről, felkészültségről és reagálásról szóló új nemzetközi egyezmény.
[Megj.: gyanítható, hogy a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat módosítása mellett az utóbbi, többször homályosan emlegetett „új nemzetközi egyezmény” a bilgétsz féle helikopteres GERM-rémálom megvalósítása lenne…]
A dokumentum hivatkozik egy jövőbeni „EU globális egészségügyi stratégiára” is, amely „a politikai keretet prioritásokkal, kormányzással és eszközökkel biztosítja, lehetővé téve az EU számára, hogy egységes hangon szólaljon meg, és a legtöbbet hozza ki a Team Europe képességéből az egészség globális védelmére és előmozdítására”.

Ez egy nagyon nyugtalanító dokumentum. Nekünk, akik még mindig ragaszkodunk a 2020 előtti, bizonyítékokon alapuló világjárvány stratégiákhoz, amelyek csak a hatások mérsékléséről szólnak a sürgősségi egészségügyi kapacitás kiépítésével és a biztonságos, hatékony kezelések megtalálásával, nem pedig arról, hogy tolakodó, káros és nem bizonyított módszereket vezetnek be a terjedés megelőzésére. A legtöbb ember számára egyébként is ártalmatlan betegségről valóban rosszat vetít előre a jelenlegi európai és globális haladási irányra nézve.

https://dailysceptic.org/2022/10/22/eu-sets-out-commitment-to-lockdowns-vaccine-passports-mask-mandates-and-legally-binding-global-pandemic-treaty/